Appartement

10 reviews over Appartement Tisalaya Park in het Nederlands

Leuk complex

henk en wilma huisman,
13-3-2019

Goed appartement kleine huiskamer met vreselijk lelijk weinig licht.

Badkamer en keuken prima.

De trapen.naar bovenliggende appartementen mogen.nodig opnieuw betegeld worden, zijn nu gevaarlijk.

Park.ligt rustig maar daardoor ook weer ver vanaf de reuring voor restaurants barretjes e.c.Met fiets of auto te doen..Gezellige nachtwaker Stephan, altijd in voor een.praatje en goede tips.

2 supermarktjes dichtbij voor de dagelijkse boodschappen.Jammer dat bij de bar de muziek te hard stond..Verder leuke com0lex

Gereisd met partner in maart 2019

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in Tisalaya Park, een rustige accommodatie met een leuk barretje waar de hele dag een achtergrond muziekje draait. Schone, wel wat verouderde appartementen, zwembad met zout water, ook erg schoon maar wat verouderd. In de bar restaurant kun je goed eten voor een redelijk lage prijs, erg gezellige barman die altijd in was voor een praatje/grapje. De locatie was wat afgelegen, daarom hadden wij fietsen gehuurd om de buurt te verkennen, dit zou ook prima gaan met een huur auto, incl. eigen parkeerplaats bij de accommodatie.

Fijne vakantie gehad bij Tisalaya Park in Maspolomas Spanje.

Gereisd met vrienden in november 2018

Prima naar het zin gehad

Dekker,
4-9-2017

Je moet er zelf wat van maken,dat telt voor elke vakantie.

Prima ontvangst,aardig personeel zeer vriendelijk.

Bedden zijn iets te hard.

De nachtwacht was een prima vent,bedankt Stephan.

Gereisd met partner in juli 2017

nooit meer

T Stengs,
1-9-2017

Overheerzende spanjaarden die een eigen apartament hebben zijn erg luidruchtig en komen allemaal bij elkaar

Apartament is niet helemaal schoon zoals vieze roosters in keuken tegels die stuk zijn en vieze voegen badkamer.

Personeel restaurant kijken niet zo vrolijk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

HEERLIJK

STEEF,
11-8-2017

Rustig complex.wel wat ver overal vandaan,maar een taxi is niet duur.Verder zeer vriendelijk personeel,en een nederlands sprekende recepcionist.Zeer behulpzaam allemaal.Restaurant wat op het complex zit ook erg goed.Supermarkt dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2017

Ideaal voor een weekje zon en rust.

Florence
23-4-2014

Samen met mijn moeder heb ik gelogeerd in Tysalaya park. We hadden een aanvraag ingediend voor een bungalow en deze is netjes nageleefd. Het complex is zeer verzorgd. Heel wat bungalows met zicht op het zwembad wat het natuurlijk heel aangenaam maakt als je sochtends wakker wordt. Qua ligging zit je soms wat ver van alles maar er zijn goeie busverbindingen en voor ons maakte dit niet veel uit aangezien wij graag wandelen. De bungalows zijn zeer mooi ingericht en ruim genoeg. Voor ons zeker een geslaagde vakantie.

Gereisd anders in maart 2014

wat een ramp

frank joosten
4-1-2012

het park vertoond veel achterstalig onderhoud.

Het zwembad is erg smerig en vertoond veel beschadigde steenen.

De lichbedden zijn zeer smeerig,en veel zijn er stuk.

Wij hadden half pension geboekt,maar zijn hier vlug van terug gekomen,het was niet te vreten,het vlees van het ontbijt lag volgens ons al 2 weken in de bakken,de eieren waren rouw,( we hebben ze maar zelf afgekookt)

De bedden waren erg smerig en over de badkamer maar te spreken,schimel en viezigheid overal.

We hebben enkelen opnames gemaakt en die op you-tube gezet ( ondervermelding van tisalaya)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

valt tegen

Jans Jansen
16-5-2011

Het complex en appartement zelf is leuk ingedeeld. Bedden zijn oké. Schoonmaak erg minimaal! Bedden zijn niet verschoond.Bedden opmaken? Nee,dekens slordig dichtslaan vinden ze voldoende. Gevolg: zelf moeten uitkloppen en uithangen; anders zand in je bed. De vloer werd niet schoongemaakt, na een paar dagen strand ligt het dus onder het zand en vuil, zodat je niet op blote voeten kan lopen. Aan de receptie zijn ze wel vriendelijk.Helaas hadden wij een aantal dagen pech met erg luidruchtige Spaanse jeugd die harde muziek draaien: eens lekker een boekje lezen op je balkon gaat dan niet, muziek gaat tot laat op de avond door, soms tot vroeg in de nacht. Lopen naar strand/maspalomas, 45 minuten.Shuttlebus gaat 's ochtends en 'savonds terug. Centrum Playa del Ingles niet handig te lopen. Taxi's goedkoop gelukkig. Gran Canaria=erg mooi, maar dit appartementencomplex ziet mij niet meer terug!

Gereisd met partner in mei 2011

ontvangst en bediening door medewerkers correct en vriendelijk. inrichting appartement zeer gedateerd met achterstallig onderhoud. zeer sober. veel last van ongedierte [torren, kakkerlakken, kevertjes e.d.]. betalen voor tv niet meer van deze tijd. bungalows gehorig. sávonds met name erg lawaaierig. niet voor rustzoekers.in het weekend extra druk met rumoerige spanjaarden.

Gereisd met partner in juni 2010
2007

voor de prijs een prima accomodatie

mooi zwembad, vriendelijke receptionistes, restaurant stelt niet veel voor.

ligging dichtbij winkels

vervoer naar strand goed geregeld

Gereisd anders in januari 2007

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tisalaya Park in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tisalaya Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.