Tijdelijk €25 aanbetaling

Tisalaya Park

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Tisalaya Park voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 13 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Tisalaya Park

• 8Paul10-09-2019

Super plek om even lekker uit te rusten

Super leuke plek / Heerlijk zwembad / 5 min met taxi naar boulevard / Lekker eten en betaalbaar / Ook bij het appartement kan je heeel lekker eten / Goede schoonmaak / Alleen geen airco dus de nachten zijn wat warm

• 7henk en wilma huisman13-03-2019

Leuk complex

Goed appartement kleine huiskamer met vreselijk lelijk weinig licht. Badkamer en keuken prima. De trapen.naar bovenliggende appartementen mogen.nodig opnieuw betegeld worden, zijn nu gevaarlijk. Park.ligt rustig maar daardoor ook weer ver vanaf de reuring voor restaurants barretjes e.c.Met fiets of auto te doen..Gezellige nachtwaker Stephan, altijd in voor een.praatje en goede tips. 2 supermarktjes dichtbij voor de dagelijkse boodschappen.Jammer dat bij de bar de muziek te hard stond..Verder leuke com0lex

• 8Maaike19-11-2018

Fijn, schoon, rustig, gezellig, wel wat verouderd

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in Tisalaya Park, een rustige accommodatie met een leuk barretje waar de hele dag een achtergrond muziekje draait. Schone, wel wat verouderde appartementen, zwembad met zout water, ook erg schoon maar wat verouderd. In de bar restaurant kun je goed eten voor een redelijk lage prijs, erg gezellige barman die altijd in was voor een praatje/grapje. De locatie was wat afgelegen, daarom hadden wij fietsen gehuurd om de buurt te verkennen, dit zou ook prima gaan met een huur auto, incl. eigen parkeerplaats bij de accommodatie.

Fijne vakantie gehad bij Tisalaya Park in Maspolomas Spanje.

• 9Dekker04-09-2017

Prima naar het zin gehad

Je moet er zelf wat van maken,dat telt voor elke vakantie. Prima ontvangst,aardig personeel zeer vriendelijk. Bedden zijn iets te hard. De nachtwacht was een prima vent,bedankt Stephan.

• 6T Stengs01-09-2017

nooit meer

Overheerzende spanjaarden die een eigen apartament hebben zijn erg luidruchtig en komen allemaal bij elkaar Apartament is niet helemaal schoon zoals vieze roosters in keuken tegels die stuk zijn en vieze voegen badkamer. Personeel restaurant kijken niet zo vrolijk

• 8STEEF11-08-2017

HEERLIJK

Rustig complex.wel wat ver overal vandaan,maar een taxi is niet duur.Verder zeer vriendelijk personeel,en een nederlands sprekende recepcionist.Zeer behulpzaam allemaal.Restaurant wat op het complex zit ook erg goed.Supermarkt dichtbij.

• 6Anne Poulsen05-01-2016

Dejlig have og swimmingpool.

Dejlig lejlighed, køkkenet var meget lille,ingen ovn, brødrister, el kedel..Rengøring perfekt.

• 8Florence23-04-2014

Ideaal voor een weekje zon en rust.

Samen met mijn moeder heb ik gelogeerd in Tysalaya park. We hadden een aanvraag ingediend voor een bungalow en deze is netjes nageleefd. Het complex is zeer verzorgd. Heel wat bungalows met zicht op het zwembad wat het natuurlijk heel aangenaam maakt als je sochtends wakker wordt. Qua ligging zit je soms wat ver van alles maar er zijn goeie busverbindingen en voor ons maakte dit niet veel uit aangezien wij graag wandelen. De bungalows zijn zeer mooi ingericht en ruim genoeg. Voor ons zeker een geslaagde vakantie.

• 2frank joosten04-01-2012

wat een ramp

het park vertoond veel achterstalig onderhoud. Het zwembad is erg smerig en vertoond veel beschadigde steenen. De lichbedden zijn zeer smeerig,en veel zijn er stuk. Wij hadden half pension geboekt,maar zijn hier vlug van terug gekomen,het was niet te vreten,het vlees van het ontbijt lag volgens ons al 2 weken in de bakken,de eieren waren rouw,( we hebben ze maar zelf afgekookt) De bedden waren erg smerig en over de badkamer maar te spreken,schimel en viezigheid overal. We hebben enkelen opnames gemaakt en die op you-tube gezet ( ondervermelding van tisalaya)

• 5Jans Jansen 16-05-2011

valt tegen

Het complex en appartement zelf is leuk ingedeeld. Bedden zijn oké. Schoonmaak erg minimaal! Bedden zijn niet verschoond.Bedden opmaken? Nee,dekens slordig dichtslaan vinden ze voldoende. Gevolg: zelf moeten uitkloppen en uithangen; anders zand in je bed. De vloer werd niet schoongemaakt, na een paar dagen strand ligt het dus onder het zand en vuil, zodat je niet op blote voeten kan lopen. Aan de receptie zijn ze wel vriendelijk.Helaas hadden wij een aantal dagen pech met erg luidruchtige Spaanse jeugd die harde muziek draaien: eens lekker een boekje lezen op je balkon gaat dan niet, muziek gaat tot laat op de avond door, soms tot vroeg in de nacht. Lopen naar strand/maspalomas, 45 minuten.Shuttlebus gaat 's ochtends en 'savonds terug. Centrum Playa del Ingles niet handig te lopen. Taxi's goedkoop gelukkig. Gran Canaria=erg mooi, maar dit appartementencomplex ziet mij niet meer terug!

Appartement Tisalaya Park info

• MastercardBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar