Appartement THe Koala Garden Suites ***

Appartement THe Koala Garden Suites ***

Appartement THe Koala Garden Suites
Appartement THe Koala Garden Suites

We hebben een aantal aanbieders voor THe Koala Garden Suites voor je op een rij gezet:

149 reviews over Appartement THe Koala Garden Suites in het Nederlands

Mooi verkocht...slecht geleverd...

K en P, 20-12-2017

Wij zijn echt geen luxe gewend en zijn snel met weinig tevreden, maar hier schrokken wij van. Dit is totaal anders dan de beschrijving doet verwachten.

De entree van complex is prachtig en het all inclusive vanaf de buitenkant ook. We werden gelijk enthousiast..alleen zitten wij in het logies gedeelte..wat echt vreselijk achterstallig is en oud en alles behalve gerenoveerd is.

Er zijn twee eenpersoonsbedden. Op de website staat dat er daarnaast twee bed sofa’s zijn. Dit zijn echter gewone banken en echt geen bedden of slaapbanken. Eerst zelf opties bedacht om onze zoon van 4 te kunnen laten slapen. Zoals iedereen vast kan bedenken slaapt een kind van 4 rond 19:00 uur en dat kan dus niet in de woonkamer als je daar de rest van de avond nog moet zitten. De twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven en dan met z’n drieën erop slapen, helaas staan bedden op wieltjes en blijven niet tegen elkaar aan staan.

Daarnaast is de vloer van de douche ernstig kapot, onveilig ook met losse stukken en de douche heeft ook geen douche stang. Hier gelijk dezelfde avond nog naar gevraagd, en er werd aangegeven dat ze langs zouden komen. Helaas moesten we zelf iedere dag weer opnieuw contact opnemen met de receptie. We hebben drie dagen in het bad gedoucht, ook zonder douchestang en zonder douchegordijn. Vervolgens heeft de klusjesman de badkamervloer geverfd, maar dit liet binnen een dag weer los. Wat ons betreft ook een makkelijk en slordige oplossing. Op de vraag waarom er geen douchestang in zit werd geantwoord: dat hebben we niet (ook de plaatjes op internet laten anders zien; namelijk een prachtige badkamer incl douchestang)

Er staat dat de appartementen in 2017 volledig gerenoveerd zijn. Dit is absoluut niet het geval. Het is erg achterstallig en oud. (Niets van de foto’s klopt, al begrijpen wij echt wel dat op de afbeeldingen de topkamers getoond worden, maar dit is niet eens een klein beetje te vergelijken) Er ontbreken een hoop dingen, materialen zijn beschadigd (tafel, vloer). We hebben even gekeken op het all inclusive deel van het park en het klopt dat daar gerenoveerd is.

Op het deel waar wij zaten was geen speelplaats. Na een bezoek aan het andere deel van het park (all inclusive deel) was wel een speelplaats. (Overigens lijkt deze totaal niet wat afgebeeld wordt) Op het deel waar wij zaten was wel een voetbal veldje, maar deze werd gebruikt als opslag voor bouwmaterialen/ lege dozen.

Bij het all inclusive deel zat een leuk kinderbad met fonteinen, emmers etc. Bij navraag of wij hier en van de speelplaats ook gebruik van mochten maken werd ons gezegd dat dat niet mag zonder all inclusive bandje. Kortom, er was voor onze zoon niets om te spelen. Het logies deel heeft niets extra’s en mag dus niet gebruik maken van alle faciliteiten.

Schoonmaak is summier, natte handdoeken worden weer opgevouwen terwijl staat aangeven dat er schoonmaak is. Er is geen bezem zodat je het zelf kunt doen.

Kort samengevat:

-Niet gerenoveerd

-Inrichting achterstallig en oud

-Kapotte douche vloer

-Geen douchestang

-Geen slaap sofa maar twee gewone banken

-Je mag geen gebruik maken van andere zwembaden, kinderbaden, speelplaats -- als je niet gebruik maakt van all inclusive

-Na ‘reparatie’ douchevloer, binnen een dag opnieuw kapot

-Geen kookgerei (1 pan) op basis van logies is dat vreemd

-Slechte schoonmaak

-Koelkast sluit niet en is kapot en ver

Heerlijk!

Knijnenburg, 29-11-2017

Uitgebreid buffet. Echt goede keuken. Heel erg schoon en mooie gerenoveerde kamers.

Maspalomas is erg leuk.

Nooit weer

Jansen, 25-10-2017

Eten slecht. Rust kun je vergeten. Schreeuwende kinderen tot een uur of 1 snachts. Wordt niets aan gedaan. Wij nooit weer....

Heerlijk, volgend jaar weer!😀

Janine, 21-10-2017

Heerlijke vakantie tuintje aan het zwembad, supermarkt dichtbij. Met taxi regelmatig naar het centrum voor 4/5 euro. Zaten in een nog niet gerenoveerd appartement, oud maar schoon en je leeft toch buiten. Kinderen elke dag naar de kidsclub, fijne zwembaden. Opgeknapte deel ziet er erg mooi en modern uit. Wij zaten alleen logees, buurtjes hadden all inn, maar waren daar niet erg enthousiast over. Ja, wat mij betreft volgend jaar weer!��

Goed genoeg voor 1 week

Ltt, 30-9-2017

Toen wij aankwamen was net de eerste gerenoveerde apartementen opgeleverd. Bij aankomst krijgen wij een hotel kamer toe gewezen terwijl we een appartement geboekt hadden. Wij konden meteen terecht in een andere kamer. Via reisbureau was ons niet verteld dat er ook hotelkamers waren. Wij hadden logies dus over het eten kan ik niks vertellen. Wel is het schandalig dat je niet bij ieder complex eten en drinken kunt krijgen. Of dit na de verbouwing wel zo is weet ik niet

Gezellig familiecomplex, laagbouw met zwembaden

fam Stek, 29-9-2017

De appartementen zijn gesitueerd rondom de zwembaden. Terras/balkon kijkt uit op zwembad. Daardoor gezellig dorps gevoel.

Personeel erg klantvriendelijk. Heerlijk vers eten, elke dag anders, veel groente en fruit erbij en ook vegetarisch:)

Leuk animatieprogramma voor jong & oud, alleen muziek wel erg hard van ca.. 11.00 tot 16.00 en 19.00 - tot ca. 21.30

Matig

Diny, 19-8-2017

Hadden een aangepast appartement geboekt blijkt er niet te zijn. Douche kwam uit de muur veel herrie van muziek omdat we bij het restaurant zaten.

Verhuisd naar ander appartement rustiger maar douchekop kon niet opgehangen worden.

Man is blind dit is heel lastig douchen.

Konden nogmaals verhuizen hebben we geweigerd, kregen upgrade naar all inclusief hdden we niets aan.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ontbijt goed, diner matig veel hetzelfde en niet warm.

Wordt gerenoveerd en dat is ook hard nodig

Louise, 6-5-2017

De opzet van dit complex is leuk bedacht; laagbouw rond groene hofjes met zwembad. Overzichtelijk voor ouders met kleine kinderen. Ons benedenapp. was vergeven vd kakkerlakken Verder schimmellucht in het app. Kleding Id kast wordt vochtig. Kortom ongezonde omgeving. De kinderen sliepen in de huiskamer en hadden hun kleding op de salontafel, bij gebrek aan kastruimte.

Bufetten zijn netjes, niet heel veel keus en soms lauw eten. Wrs. Omdat het in deze meiperiode erg rustig was.

Strand en winkelcentra zijn met de taxi voor 4 a 5 euro bereikbaar. Yumbo winkelcentrum is w.o.b. een afrader. De openluchtbioscoop in Maspalomas is zeker leuk en hun pizza's lekker. Shopping daar duurder maar wel prettige omgeving.

Info touroperator ih hotel moet nodig geupdate worden. B.v.over sluitingsdagen winkelcentra in Las Palmas, en plattegrond.

Verder dankzij het prachtige weer en de aardige mensen een heel ontspannen vakantie gehad!

heerlijk en lekker warm

anoniem, 22-3-2017

Het was goed voor weinig geld dus betaalbaar.

Prima bevallen ,value for moneydd

RLC de Vries, 12-2-2017

Goed was ons ruime en lichte appartement aan het zwembad met voldoende zon en privacy Alleen logies dus geen mening over het eten.

Minder goed is het minimale Keuken(tje) met slechts een pan Bij de receptie kun je overigens extra pannen krijgen . Wel een broodrooster en een magnetron en, met borg, een Haardroger WiFi is zwak tot matig en 20 euri per week Matrassen zijn hard en aan vervanging toe. Badkamer compleet met prima douche Redelijk eigentijds interieur Bank plus een stoel Schoonmaak soms goed soms iets minder Zeer prettig zijn de verstelbare tuinstoelen op terras. Al met al goed verblijf voor zeer redelijke prijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THe Koala Garden Suites in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THe Koala Garden Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement THe Koala Garden Suites scoort een 7.04 uit 10 op basis van 160 reviews.