Appartement THe Koala Garden Suites

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

7.1Goed

• 6.8Inrichting
  • 7.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor THe Koala Garden Suites voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

165 reviews over Appartement THe Koala Garden Suites

• 2018
    7Ferry Holtslag26-09-2018

Prima ervaring: geen luxe, maar wel netjes

Het is maar net met wat voor uitgangspunt je hier heen gaat. Mijn vriendin en ik hebben hier een prima vakantie gehad. Maar wij zijn dan ook niet echt op zoek naar een luxe appartement, omdat we toch nauwelijks daar binnen zijn tijdens een vakantie. De appartementen zijn inderdaad best gedateerd, maar wel gewoon netjes. Schoonmaak is ook op orde. Wij zaten niet in het 'all-in'gedeelte, maar in het gedeelte met alleen logies. Over het eten en entertainment in het hotel kan ik dus niets zeggen. Bij het 'logies' gedeelte zijn 2 kleine zwembaden aanwezig. Bij de zwembaden zijn genoeg strandbedden en parasols aanwezig. Dus: Als je hier heen gaat, verwacht geen luxe, maar het is wel gewoon allemaal prima oor elkaar daar. Huur een auto, en ga er lekker op uit in de omgeving :)

Gereisd met partner in september 2018

• 6Tamara11-09-2018

Slechte start, verder prima vakantie

Niet erg mee denkend personeel. We hadden via de mail gevraagd of we begane grond konden krijgen ivm de buggy, maar dit konden ze niet regelen, zeiden ze. Na lang doorzeuren konden ze ineens wel een kamer ruilen zodat we begane grond kregen. Na een vlucht met een kleintje op schoot (1 jaar), konden we nog niet onze kamer is (het was 12 uur). De kamer moest nog schoon gemaakt worden, op zich te begrijpen. Maar om 15 uur was de kamer nog niet klaar. Ik snap niet dat ze geen prioriteit geven aan een gezin dat staat te wachten tot ze de kleine naar bed kunnen doen. Toen we het pasje kregen, ging de deur niet open, dus weer terug naar de receptie (tot 3 x toe in deze vakantie). Eenmaal op de kamer was er nog geen camping bedje. Al met al, niet echt een warm welkom. Verder zag de kamer er goed uit, niet om te koken (geen kook gerei). Schoonmaaksters erg vriendelijk, kwamen ook nieuwe handdoeken brengen en bed op maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Hennie van Zanten28-08-2018

Nooit meer

Zeer onvriendelijke dame bij de receptie Verouderde appartementen wel redelijk schoon. Er is een tweepits gasfornuis aanwezig met 1 pan dus voor degene die een keer zelf willen koken veel succes. Toegangspoort werkt voor geen meter dus ben ik een paar keer naar de reptie gegaan om dit probleem aan te geven maar werd niets aangedaan ook bij de andere gasten werkte hij niet. Bedden vrij hard er zitten wieltjes onder dus zeer onstabiel. Het inchecken is ook een drama wij waren midden in de nacht opgestaan om op 7 uur in de ochtend vanaf Rotterdam te vliegen 12 uur bij het appartement aangekomen werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan terwijl wij de reis en het appartement separaat geboekt hadden Wij hoorden uiteraard na de betaling nog even 3 uur wachten op ons appartement terwijl Spaanse gasten direct de sleutel mee kregen. Deze mensen hadden all inclusief geboekt en wij niet. Airco werkt niet.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Cor & Astrid20-03-2018

Best lekker gehad..

Tsja, wat moet je ervan zeggen? Na de verschillende reviews gelezen te hebben zijn we toch voor een weekje naar Koala Gardens gegaan. Het meeste wat we in de reviews gelezen hebben klopt wel aardig, goed en slecht. Appartementen (4&5) zijn inderdaad verouderd met een waardeloze keuken. Bedden zijn lekker en het balkon ruim genoeg voor 2. Zwembad was lekker en het weer super, daar gaat het eigenlijk om. Om ergens te komen heb je wel een auto nodig. Gewoon een lekkere week gehad!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

4K en P20-12-2017

Mooi verkocht...slecht geleverd...

Wij zijn echt geen luxe gewend en zijn snel met weinig tevreden, maar hier schrokken wij van. Dit is totaal anders dan de beschrijving doet verwachten. De entree van complex is prachtig en het all inclusive vanaf de buitenkant ook. We werden gelijk enthousiast..alleen zitten wij in het logies gedeelte..wat echt vreselijk achterstallig is en oud en alles behalve gerenoveerd is.

Er zijn twee eenpersoonsbedden. Op de website staat dat er daarnaast twee bed sofa’s zijn. Dit zijn echter gewone banken en echt geen bedden of slaapbanken. Eerst zelf opties bedacht om onze zoon van 4 te kunnen laten slapen. Zoals iedereen vast kan bedenken slaapt een kind van 4 rond 19:00 uur en dat kan dus niet in de woonkamer als je daar de rest van de avond nog moet zitten. De twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven en dan met z’n drieën erop slapen, helaas staan bedden op wieltjes en blijven niet tegen elkaar aan staan.

Daarnaast is de vloer van de douche ernstig kapot, onveilig ook met losse stukken en de douche heeft ook geen douche stang. Hier gelijk dezelfde avond nog naar gevraagd, en er werd aangegeven dat ze langs zouden komen. Helaas moesten we zelf iedere dag weer opnieuw contact opnemen met de receptie. We hebben drie dagen in het bad gedoucht, ook zonder douchestang en zonder douchegordijn. Vervolgens heeft de klusjesman de badkamervloer geverfd, maar dit liet binnen een dag weer los. Wat ons betreft ook een makkelijk en slordige oplossing. Op de vraag waarom er geen douchestang in zit werd geantwoord: dat hebben we niet (ook de plaatjes op internet laten anders zien; namelijk een prachtige badkamer incl douchestang)

Er staat dat de appartementen in 2017 volledig gerenoveerd zijn. Dit is absoluut niet het geval. Het is erg achterstallig en oud. (Niets van de foto’s klopt, al begrijpen wij echt wel dat op de afbeeldingen de topkamers getoond worden, maar dit is niet eens een klein beetje te vergelijken) Er ontbreken een hoop dingen, materialen zijn beschadigd (tafel, vloer). We hebben even gekeken op het all inclusive deel van het park en het klopt dat daar gerenoveerd is.

Op het deel waar wij zaten was geen speelplaats. Na een bezoek aan het andere deel van het park (all inclusive deel) was wel een speelplaats. (Overigens lijkt deze totaal niet wat afgebeeld wordt) Op het deel waar wij zaten was wel een voetbal veldje, maar deze werd gebruikt als opslag voor bouwmaterialen/ lege dozen. Bij het all inclusive deel zat een leuk kinderbad met fonteinen, emmers etc. Bij navraag of wij hier en van de speelplaats ook gebruik van mochten maken werd ons gezegd dat dat niet mag zonder all inclusive bandje. Kortom, er was voor onze zoon niets om te spelen. Het logies deel heeft niets extra’s en mag dus niet gebruik maken van alle faciliteiten.

Schoonmaak is summier, natte handdoeken worden weer opgevouwen terwijl staat aangeven dat er schoonmaak is. Er is geen bezem zodat je het zelf kunt doen.

Kort samengevat: -Niet gerenoveerd -Inrichting achterstallig en oud -Kapotte douche vloer -Geen douchestang -Geen slaap sofa maar twee gewone banken -Je mag geen gebruik maken van andere zwembaden, kinderbaden, speelplaats -- als je niet gebruik maakt van all inclusive -Na ‘reparatie’ douchevloer, binnen een dag opnieuw kapot -Geen kookgerei (1 pan) op basis van logies is dat vreemd -Slechte schoonmaak -Koelkast sluit niet en is kapot en ver

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 10Knijnenburg29-11-2017

Heerlijk!

Uitgebreid buffet. Echt goede keuken. Heel erg schoon en mooie gerenoveerde kamers. Maspalomas is erg leuk.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Evelien27-10-2017

Heerlijk relaxing!

Prima schoon appartement. Buffet veel keuze aan gezond en gevarieerd eten en goed bereid. Ook tussendoor altijd brood, chips en nootjes aan de bar te halen. Veel kinderen, veel ouders die ze niet corrigeren op schreeuwen. Bar gaat om 23:00u dicht dus ‘nachts rustig. Ik snap alleen niet dat er niet opgetreden wordt in het bezet houden van bedjes aan het zwembad. Taxi erg goedkoop. Verder zijn we tien jaar geleden ook geweest, het land is wel heel erg achteruit gegaan.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Jansen25-10-2017

Nooit weer

Eten slecht. Rust kun je vergeten. Schreeuwende kinderen tot een uur of 1 snachts. Wordt niets aan gedaan. Wij nooit weer....

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Janine21-10-2017

Heerlijk, volgend jaar weer!😀

Heerlijke vakantie tuintje aan het zwembad, supermarkt dichtbij. Met taxi regelmatig naar het centrum voor 4/5 euro. Zaten in een nog niet gerenoveerd appartement, oud maar schoon en je leeft toch buiten. Kinderen elke dag naar de kidsclub, fijne zwembaden. Opgeknapte deel ziet er erg mooi en modern uit. Wij zaten alleen logees, buurtjes hadden all inn, maar waren daar niet erg enthousiast over. Ja, wat mij betreft volgend jaar weer!��

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 6Ltt30-09-2017

Goed genoeg voor 1 week

Toen wij aankwamen was net de eerste gerenoveerde apartementen opgeleverd. Bij aankomst krijgen wij een hotel kamer toe gewezen terwijl we een appartement geboekt hadden. Wij konden meteen terecht in een andere kamer. Via reisbureau was ons niet verteld dat er ook hotelkamers waren. Wij hadden logies dus over het eten kan ik niks vertellen. Wel is het schandalig dat je niet bij ieder complex eten en drinken kunt krijgen. Of dit na de verbouwing wel zo is weet ik niet

Gereisd met partner in september 2017

Appartement THe Koala Garden Suites info