Appartement Tara

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
Appartement Tara

We hebben een aantal aanbieders voor Tara voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Appartement Tara in het Nederlands

2007

perfect gelegen klein 32 app mooi schoon prima ingericht.kwamen hier toevallig terecht omdat het gboekte niet meer door het reisbur benut werd ( duna flor) nou maar goed ook

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tara in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.