Hotel Tabaiba Princess

Hotel Tabaiba Princess
8,1

19 tips over Hotel Tabaiba Princess

Holleman, 3-10-2014
Kamers op beganegrond zeer rustig plus een balkon. Aanbevoelen zijn de zandduinen en de paatsen Las Palmas en Porto de Mogan
Jan Vercauteren, 17-7-2014

Huur zeker een auto , kan je in het hotel doen en verken de mooie natuur en bergen op gran canaria. Mooie zaken: pico de las nieves en roque nueblo, krater van bandama, puerto de mogan, puerto de las nieves, botanische tuin las palmas, stuwmeer van sorrueda.

Je kan met een boot varen heen en terug van arguineguin naar puerto de mogan en terug (19 euro pp volwassene) Hééél mooi !!!!

Debby, 17-6-2014
Via de touroperator (Jetair) de Discovery tour geboekt met gids Michaël, was een zeer fijne tocht met leuke stops.

We hebben een aantal aanbieders voor Tabaiba Princess voor je op een rij gezet:

Nic, 7-12-2013
Taxi naar Play del Ingles ongeveer 4 € per rit, niet echt veel te zien. Markt in San Fernando op woe en za (20 min. stappen of 4 € taxi). Behoorlijk ver van Arguineguin (grote markt op dinsdag), Puerto Rico (haven, veel boottochten mogelijk) en Puerto de Mogan (klein Venetië, markt op vrijdag). Shoppingcentra met iets of wat aanbod vind je dichtbij zee.
Robert, 16-11-2013

Huur een auto bij voorkeur vanuit Nederland via Sunny cars. Je hebt daar dan geen gedoe met creditcards, eigen bijdrage of eigen risico's. Alles kan worden verzorgd. Ze brengen de auto bij je hotel en halen hem na de huurperiode ook weer op! Ideaal als je vooral de omgeving of het eiland wilt verkennen!

Het eiland is prachtig en goed te ontdekken me de auto. Let wel, er zijn veel haarspeldbochten en smalle nationale wegen! Dat moet je wel liggen!

van Woerden, 25-9-2013
Ga lopen naar het strand kom je leuke winkels tegen. En een lange boulevard, ook het grote zandstrand.

Nathalie, 16-9-2013
De dolfijnen boottocht die wij hebben gedaan is zeker aan te bevelen. Erg mooi :)
John, 17-8-2013
De ligging van het Hotel is in het buitengebied (tussen Maspalomas en Playa del Ingles in). Taxi van en naar Maspalomas of Playa del Ingles kost tussen de 3 en de 5 euro.
marco, 22-7-2013
Neem een massage! Wellness