Hotel Tabaiba Princess

Hotel Tabaiba Princess
8,1

366 reviews over Hotel Tabaiba Princess in het Nederlands

Het was een erg schoon hotel, waar alles te vinden is. Als je nergens heen wilt, dan hoeft dat ook zeker niet. Hoewel het erg groot is, voelt het niet massaal aan. Wel kan het erg druk overkomen bij het eten. Als je erop uit wilt, is het wel aan te raden om een tour te doen of een auto te huren (aanrader), want Maspalomas zelf is erg rustig en verder verwijderd van wat meer levendigheid. Ze hebben wel iedere avond een afwisselende entertainment show, wat erg leuk is!

Keurig verzorgd en goed hotel

Schoonen
14-5-2018

Ook dit jaar naar dit all inclusive hotel geweest en wederom positief.

De kamer was keurig verzorgd en schoon.

De bedden zijn redelijk hard, maar dat is voor ieder zijn eigen smaak.

Om het schitterende zwembad zijn er genoeg mogelijkheden om in de zon of schaduw te liggen. Bedjes staan redelijk dicht bij elkaar, maar wij vonden het niet te vol en er is altijd wel ruimte om bedje iets verder uit elkaar te zetten.

Enige kleine minpunt is in onze ogen dat je voor omwisselen strandlaken 1 Euro moet betalen.

Wandeling naar strand/boulevard is goed te doen en anders kan men een fiets huren.

De variatie qua eten is zeer goed. Iedere dag wat anders en keuze uit vis, vlees, kip of vegetarisch.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen hier zeker terug

Prima vakantie

fam.brit
12-5-2018

Erg mooi en schoon hotel. Schitterend zwembad waar idd de ligbedden wel erg dicht op elkaar staan. Het eten was geweldig, we hebben niet 1 dag hetzelfde gehad en alles was vers en er was volop keuze.

Kamers zijn mooi en ruim. Onze kamer had een erg groot balkon waar we prima met z'n vieren op konden zitten.

Het enige minpunt vonden wij dat het hotel enorm groot is. Dit merk je tijdens het eten........wat een mensen!! En nu was het nog niet eens hoogseizoen.

Dit is dan ook voor ons een reden om niet meer heen te gaan omdat een kleiner hotel ons meer aanspreekt. Maar verder een prima vakantie gehad!!

Fijne vakantie met gezin

Hj van der Zon
12-5-2018

Goede locatie. Voor 4 euro met de taxi naar het strand of aqua park. Half uurtje naar het vliegveld met de transferbus.

Het personeel is vriendelijk en het resort is mooi aangelegd, schoon en goed onderhouden. Bedden waren wat minder. Vooral je eigen kussen meenemen. Mooie grote zwembaden alleen weinig voor kinderen. Eten is prima, ruime keuze hele dag door. Ook aan het zwembad fruit, broodjes hotdog, patat en hamburgers allinclusive. Winkeltjes en drogisterij, kapper aanwezig. Wel erg prijzig. Zeker aanrader prijs/kwaliteit.

Mooi hotel, Nooit meer!

André Barthen
9-5-2018

Hotel is luxe, mooi en schoon, personeel vlot en vriendelijk en op het eten valt niets aan te merken. Toch zullen we er voor een tweede keer niet terug gaan. De mooie zwembaden worden gedeeld met het zusterhotel zodat de ligbedden letterlijk en figuurlijk boven op elkaar zijn gepakt, met andere woorden...veel te veel mensen voor die beschikbare ruimte. Ten tweede: In een land waar de gemiddelde temperatuur dermate hoog ligt, is een koelkast op de kamer toch van eerste levensbelang om je water koel te houden. Maar....die koelkast is er wel, maar die moet je huren! Euro 14,- per week plus Euro 5,- borg voor de sleutel. En een klein flesje water voor de kamer kan je uit een automaat halen voor Euro 1,50.

Ronduit belachelijk natuurlijk. Ook de Wifi kost Euro 19,- per week en voor het activeren van je safe nog eens Euro 14,- Bij de meeste goedkopere hotels is dit inbegrepen. Cola/echte Smirnoff. Euro 6,50 bijbetalen !!!???

Wel ok

De jong
3-5-2018

Prima hotel... eten prima maar wat een geluidsoverlast in de avond en nacht...bijna iedereen om ons heen had klachten over de muziek . Tip oor dopjes

Voor herhaling vatbaar.

Johan Verweij
1-5-2018

We hebben een prima vakantie genoten met de baby. De kamer was prima, wel wat verouderd, maar de bedden waren prima voor ons. Het babybedje, een campingbedje was wat doorgezakt, maar we hadden zelf een opvouwbaar reiswiegje mee, die kon er mooi in. Het eten was redelijk gevarieerd en als we een keer geen zin hadden in buffet gingen we lekker ergens anders heen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De zwembaden waren goed op temperatuur. Als we bij het zwembad wilden liggen (Met een baby dus in de schaduw/ half schaduw) konden we altijd wel ergens een bedje vandaan halen.

Optimaal relaxen

Sylvia
26-4-2018

Hotel, zwembad en eten was Top. De (betaalde) WIFI was niet goed helaas.

Geweldig!

G
26-4-2018

Kamers zijn goed en schoon. Eten is super lekker en goed, veel te doen qua activiteiten en mooi zwembad. Geen negatieve ervaringen

Fijne vakantie gehad.

Janny
15-4-2018

Prima hotel.

Eten erg goed. Keus genoeg

Kamers keurig schoon! Mooie zwembaden, minpunt het handdoekje leggen.

Wat voor mij persoonlijk geen minpunt was, maar voor anderen wel is dat er geen parasols zijn.

En maar 1 stopcontact in de kamer is ook erg weinig. Mocht iemand een apneupomp gebruiken is dat niet af te rekken qua snoer.

We hebben een aantal aanbieders voor Tabaiba Princess voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tabaiba Princess in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tabaiba Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tabaiba Princess scoort een 8.14 uit 10 op basis van 397 reviews.