Hotel Tabaiba Princess

Fijne vakantie gehad.

Janny, 15-4-2018

Prima hotel.

Eten erg goed. Keus genoeg

Kamers keurig schoon! Mooie zwembaden, minpunt het handdoekje leggen.

Wat voor mij persoonlijk geen minpunt was, maar voor anderen wel is dat er geen parasols zijn.

En maar 1 stopcontact in de kamer is ook erg weinig. Mocht iemand een apneupomp gebruiken is dat niet af te rekken qua snoer.

Super Verblijf in een Super Accommodatie

Ton, 6-3-2018

er was NIETS dat niét goed was

voor herhaling vatbaar

sabine, 1-3-2018

groot opgezet. maar niet te druk .gezellig s'avonds .eten was ook dik in orde .

wat verder gelegen van centrum

geweldig resort

John en Marieke, 28-2-2018

Prijs kwaliteits verhouding, service, schoon, altijd meer ligbedden dan gasten, kortom prima locatie.

Heerlijke omgeving met aardig personeel

Jaira, 14-1-2018

Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant is bijna dagelijks een andere maaltijd te krijgen en ook gedacht aan vegetariërs.

Wij zijn met iemand in een rolstoel geweest. Het hotel is goed toegankelijk en ze hebben aangepaste kamers. Het enige is dat de wc erg laag is, dus advies is om een toiletverhoger mee te nemen of daar te huren (in Nederland gratis te leen).

Mooie route vanuit het hotel om naar de boulevard te lopen.

Echt een mooie omgeving! Aanrader

Genieten!

Edelbroek, 12-1-2018

Het all inclusive was goed, lekker eten. Hygiëne was prima, personeel was vriendelijk. Druk in het hotel, veel toerisme. Prima om daar te zijn, leuke omgeving.

Geweldig.

Gerritsen, 10-1-2018

Super hotel. Goede service. Schone kamers.

Alleen het middag eten aan het zwembad elke dag hetzelfde en het is daar vies. Ga beneden in het restaurant middag eten en het is super. Een super froot zwembad waar rondom overal bedjes liggen. Je moet wel s morgens handdoekje leggen. Elke avond een zanger en lekker drankje. Echt een top hotel. Kan niet anders zeggen.

Niet zo snel voor herhaling vatbaar.

Ea, 9-11-2017

Bedden verzorgen behoorlijke nek- en rugpijn. Ook de schoonmaak van de kamers laat te wensen over.. wel enorm kindvriendelijk en dat is een pre. We hebben buiten een aantal toch wel belangrijke puntjes een heerlijke vakantie gehad.

Nooit meer All In in Spanje.

Gezin bestaande uit 4 volwassenen en 1 kind, 23-10-2017

Geen service! Er is een duidelijk verschil tussen de All In gast en de NIET All In gast. De NIET All In gast krijgt alle aandacht en service van het bediend personeel. Merendeel van het personeel komt grotendeels arrogant, verveeld, ongeïnteresseerd over, waar je ook bent.

Prijs/Kwaliteit mag en kan je wellicht niet vergelijken met Turkijke (waar wij jaren onze All In vakantie's hebben doorgebracht, maar dit is totaal niet in vergelijking gelet op de onvoldoende gescoorde punten. Goede mini-club, echter enkel faciliteiten in Maspalomas Princess. In Taibaba niets voor (kleine) kinderen, enkel badje waar ouderen liggen.

Zwembad (rondom) onvoldoende schoongemaakt gedurende de dag. Wederom onvriendelijk personeel en maar 2(!) toiletten, die ook niet worden schoon gemaakt. Eten is goed.

Hygiëne overall net onvoldoende. Bij All Inclusive zit geen mini-bar, kluisje, wifi inbegrepen. En water is enkel verkrijgbaar via tap-punten in bekertjes.

Best redelijk hotel

Bianca, 23-10-2017

Mooi hotel, mooi zwembad en grote kamers. Eten ook prima al ben je het buffet wel zat na een dag of 10. Lekkere zitjes bij de pianobar. Personeel onvriendelijk op een enkeling na. Wij hadden 3 kamers naast elkaar gevraagd en kregen de kamers wel op 1 verdieping maar wel met 1 kamer er tussen. Laatste dag wilde wij nog 1 kamer behouden tot 18.00 uur ( dit werd ook overal aangegeven dat dit kon ) maar op dag van vertrek kon het ineens weer niet. Man (Mike) van touroperator 1 keer gezien (bij toeval) . Dit stond verkeerd aangegeven in de welkoms brief

We hebben een aantal aanbieders voor Tabaiba Princess voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tabaiba Princess in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tabaiba Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tabaiba Princess scoort een 8.14 uit 10 op basis van 388 reviews.