Hotel Tabaiba Princess

376 reviews over Hotel Tabaiba Princess in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Petra
16-10-2018

Mooi hotel,kamer prima,airco werkte niet helemaal naar behoren,weinig last van geluid van de buren,bedden hard,maar opgelost door topper erop! Eten was goed,voldoende variatie,niet al het personeel was vriendelijk,service prima,elke avond live muziek,zwembad supermooi aangelegd in Caribische sfeer.naar het strand was zeker 20min.lopen. genoeg ligbedden bij het zwembad,zelfs om 10.00 uur nog. Voor ons een perfecte vakantie

Gratis zou ik nog niet gaan.

Sandra Van der Lugt
29-9-2018

Hotel ziet er mooi uit, daar is dan ook alles mee gezegd.

Slecht en vies eten, altijd het zelfde en weinig keus ook. Personeel totaal niet vriendelijk, ook helemaal niet leuk naar kinderen kijken er geen eens naar om. Er is geen reet te doen, strand halfuur verder op is ook smerig. Geen parasols, betalen voor WiFi, betalen voor fles water??????? Betalen voor Lege koelkast. Zijn echt gek hier! Slechte bedden, de vering steekt in je rug. 'S ochtends is iedereen aan het handdoekje leggen, vre-se-lijk! Koffie is ook niet te zuupennn! Naast de supermarkt aan de overkant van de weg zit een koffietentje, Aanrader! Ik zou lekker voor een andere vakantie gaan! Voor ons iniedergeval Nooit Meer!

Zeer goed hotel.

Geert B
20-9-2018

Schitterende zwembaden, lekker eten.

Wel afgelegen, 30 min te voet naar het strand of met taxi 4 € enkel of met bus 1,40 € pp enkel. Verder niks in de buurt, geen terrasjes of restaurantjes of shops.

Gerdie evers
19-9-2018

Een super goed hotel en vriendelijk personeel met goed even en drinken

Een mooie vakantie

Dhr en mevr. Jansen
16-9-2018

Het hotel was zeer goed, de medewerkers waren zeer vriendelijk alleen het personeel in het restaurant waren zeer nors, er kon geen lachje van af.

Geweldige vakantie, voor herhaling vatbaar!

Monica Poelman
9-9-2018

Het is een fantastisch mooi Hotel, 2 hotels eigenlijk naast elkaar en je kunt van beide faciliteiten gebruik maken. Goed eten in buffetvorm, ruime keus. Heerlijk voor je rust. Overdag wel wat activiteiten, de avond live muziek. Maar niet heel veel voor iets oudere kinderen. Voor mij een perfecte vakantie in een prachtig hotel met super eten. Voor mijn tienerdochter ietsje minder in de avonden..

Geweldig!!

Jan
1-9-2018

Wij zaten in een prachtige kamer, uitzicht op het zwembad! Eten was goed verzorgd en de all inclusive ook. Tevens iedere dag schone kamer en handdoeken. S ochtends is het hamddoekje leggen bij het zwembad, maar je moet er snel bij zijn!

Prachtige locatie, met de taxi kan je alles en overal naartoe, kost weinig € 3 a 4,00!

Aanrader, voor ieder wat wils, elke avond een gezellige show. Je hebt s nachts weinig tot geen gehoor, dus s ochtends weer vroeg Naar het ontbijt!

Wellicht in de komende jaren eens terug hierheen! Top hotel en locatie.

Nooit meer voor deze prijs categorie

Sandra
29-7-2018

Wil het toch ff kwijt. Mooi hotel lijkt heel wat. Zwembad is voor 2 hotels.mooie uitstraling.schoon hotel vandaar meerdere keren geweest .all in stelt niet veel voor Smorgens en savonds eten en smiddags aan zwembad broodje hamburger friet worst en af en toe kabab of pizza.een lekkere bak koffie met iets lekkers en vers fruit zit er niet in. Het is ook een saai hotel weinig te doen. Nu kozen wij daar ook voor . avond eten..ja daar komt weer zon zeur maar helaas vreselijk. Eet alleen wat friet en kip nuggets uit het kinder menu.ook is mijn dochter vorig jaar weer gegaan met schoonouders ook die vonden het eten vies. Vroeger was dit hotel nog te betalen en kon je voor 10euro pp heerlijk buiten de deur eten maar nu is het hun naar de kop gestegen en heeel duur geworden. Ook kennisen kwamen hier maaar nu ook niet meer omdat wat het waard is zeker deze prijs niet is. Voor dit geld is er wel wat beters te boeken in maspalomas.en je ligt af gelegenhier

Goede prijs kwaliteit

Lut
11-7-2018

Groot zwembad. Veel animatie.

Ruime kamers. Lekker eten en drinken.

Geen parasols aan zwembad is wel een nadeel.

Handdoeken leggen anders geen plek.

Enkel betalende Wi-Fi en kluis: niet meer van deze tijd.

Tennis : 15eur/uur: te duur.

Strand en centrum meloneras 1,5km.

Goedkoop taxi en makkelijk bereikbaar.

Ideaal voor met kinderen te komen.

Centrale ligging

All in in orde met voldoende aanbod.

Netten schonen kamers

Goed eten en drinken

Vriendelijk personeel

Leuke mini club voor de kids

Mooi zwembad

Genoeg bedjes aan het zwembad

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tabaiba Princess in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tabaiba Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.