Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

7.1GoedScore uit 418 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

In het toeristische Maspalomas op Gran Canaria vind je het vier sterren all inclusivehotel Tabaiba Princess. Dé perfecte plek voor een exclusieve vakantie in een tropische omgeving. De vele palmbomen en het aangelegde strand brengen je helemaal in de vakantiesfeer en de diverse spamogelijkheden en marmeren tegels geven het hotel een luxe uitstraling. Door de uitgebreide faciliteiten is geen enkele dag hetzelfde en ook aan diversiteit in restaurants zal het je niet ontbreken. Zin in een dag vol avontuur? Huur eenvoudig een auto of fiets en verken de rest van het Canarische eiland Gran Canaria. Want zowel in het hotel als buiten het hotel valt genoeg te beleven!

Waar gasten vooral positief over zijn, zijn de uitstekende kamers en de kindvriendelijkheid van het Tabaiba Princess-hotel. En dat is niet zo gek. Het hotel is namelijk recentelijk gerenoveerd en van een volledig nieuw interieur voorzien, waaronder ook de kamers. Zo schrijft een anonieme gast: “Na een grondige (maar nog niet helemaal afgeronde) renovatie is het hotel op 1 december 2019 weer opengegaan en heeft het een totaal andere uitstraling gekregen. Centrale hal compleet vernieuwd interieur. Alle restaurants en kamers nieuw interieur. Een prachtig mooi groot kinderzwembad met glijbanen enz.” Inmiddels is de renovatie wél volledig afgerond en kun je optimaal van de spiksplinternieuwe aankleding genieten!En ondanks dat het Tabaiba Princess-hotel door de vele faciliteiten supergeschikt is voor een vakantie met kinderen, komen ook gasten die de ultieme rust opzoeken hier helemaal aan hun trekken. Het hotel heeft namelijk een aantal plekken die adults only zijn. Conny zegt: “Fijne kamer, vriendelijk personeel, gevarieerd eten en drinken, schoon, heerlijk adults only gedeelte, gezellige zitjes.” Voor iedere vakantieganger wat wils dus!

De ligging

Het all inclusivehotel Tabaiba Princess ligt in Maspalomas op het Canarische eiland Gran Canaria. Het vliegveld is ongeveer 35 kilometer verderop en de grootste stad van het eiland Las Palmas ligt op zo’n 60 kilometer. Natuurlijk niet direct om de hoek, maar zeker de moeite waard om eens te bezoeken tijdens je vakantie op Gran Canaria! Maak bijvoorbeeld een roadtrip langs de prachtige kust en geniet onderweg van adembenemende uitzichten. Eenmaal in Las Palmas zijn er alle mogelijkheden voor een geslaagde dag. Bezoek bijvoorbeeld een van de interessante musea of ga voor een dagje sightseeing in het centrum van de stad. Er is namelijk genoeg te zien! Sluit je dag gepast af met typische Spaanse tapas op een van de vele pittoreske pleintjes. Kortom: een uitje om nooit te vergeten!Tijdens je vakantie op Gran Canaria mag een dagje aan de kust natuurlijk niet ontbreken. Het dichtstbijzijnde strand ligt op ongeveer 1,5 kilometer en het bekende Playa del Inglés op zo’n 4 kilometer. Geen zin in een wandeltocht? Schakel eenvoudig en goedkoop een taxi in of kies ervoor om lekker bij het hotel te blijven. Ook het aangelegde strand van Tabaiba Princess geeft namelijk de typische beach vibes die je aan zee ervaart!Combineer je natuur liever met avontuur? Dan is Roque Nublo zeker de moeite waard om te bezoeken tijdens je verblijf in Tabaiba Princess. Roque Nublo is namelijk hét hoogtepunt van het eiland. Deze 67 meter grote vulkanische rots ligt op 1813 meter hoogte en is een waar natuurfenomeen. De rots is te bereiken via diverse wandelpaden van verschillende lengtes en niveaus en daardoor toegankelijk voor iedereen. En wat natuurlijk écht een must is tijdens je vakantie in de plaats Maspalomas, is een bezoekje aan las Dunas de Maspalomas! Een uniek natuurgebied vol diversiteit. Zo vind je hier niet alleen metershoge duinen, maar ook palmbomen, een lagune en talloze ecosystemen. Meer te weten komen over dit natuurreservaat? Breng dan zeker een bezoekje aan het informatiecentrum en het uitzichtpunt.

Het hotel en faciliteiten

Het Tabaibe Princess-hotel is in 2019 grondig gerenoveerd en van extra faciliteiten voorzien. Zo telt het hotel maar liefst zeven zwembaden, twee kinderbaden en een waterpark met glijbanen waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken. In de koudste maanden van het jaar wordt een aantal zwembaden verwarmd zodat je ook dan van alle waterpret kunt genieten! Even genoeg gezwommen? Zoek dan een van de vele ligbedjes op of strijk neer op het aangelegde strand terwijl de kinderen zich vermaken bij de miniclub of het animatieteam.Geef je je vakantie liever een sportief tintje? Ook dat kan bij het Tabaiba Princess-hotel! Zo heeft het hotel een moderne fitnessruimte waar jij ook tijdens je vakantie op de Canarische eilanden aan je lichaam kunt werken en ligt er direct tegenover het hotel een golfbaan met 18 holes. Een prachtige baan omringd door palmbomen die gewoon vraagt om die perfecte hole-in-one! Daarnaast biedt het hotel yoga, zumba en pilates en zijn er tafeltennis-, tafelvoetbal- en biljarttafels.En na zo’n dag vol activiteit heb je natuurlijk behoefte aan wat ontspanning. Zoek snel de spa op en kom volledig tot rust in een van de twee sauna’s, het stoombad, de zoutcabine of het verwarmde binnenzwembad. Voor een bezoekje aan de spa moet je van tevoren reserveren en brengt het hotel €10,- per persoon per bezoek in rekening. Bovendien is de spa, net als één van de buitenzwembaden en de fitnessruimte, alleen toegankelijk voor gasten die 18+ zijn.

De kamers

Tijdens de renovatie zijn alle kamers van het Tabaiba Princess-hotel voorzien van een nieuw interieur. Zo plof je na een dag vol activiteiten neer op een gloednieuw, comfortabel bed! De kamers zijn gelegen in twee verschillende gebouwen en hebben één tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbeden en een slaapbank, een bad en/of douche, een föhn, een kluis, gratis wifi, een minibar, een flatscreentv en airconditioning. Vanuit de kamer loop je zo je eigen balkon of terras op waar je een prachtig uitzicht hebt op het zwembad, de tuin of de boulevard!Verschil in kamersDe standaard familiekamer biedt ruimte voor vier personen. Ideaal voor een vakantie op Gran Canaria met het hele gezin! In de kamer vind je naast één tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden ook nog een slaapbank die plek biedt voor twee personen. Tijdens het boeken kun je aangeven welke bedoptie je voorkeur heeft. Bovendien heeft de kamer een heerlijk balkon met uitzicht op de tuin van het Tabaiba Princess-hotel.De superior familiekamer is net wat luxer dan de standaard familiekamer en bestaat dan ook uit twee slaapkamers die verbonden zijn met een deur. Beide slaapkamers hebben één tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden, een eigen balkon of terras en daarnaast een eigen badkamer. De kamer is erg ruim waardoor je vakantie in het Tabaiba Princess-hotel extra relaxed verloopt!Ook de junior suite is erg ruim en heeft bovendien een balkon met een indrukwekkend uitzicht op de hoteltuin. De suite heeft een tweepersoonsbed en daarnaast een slaapbank die plek biedt voor twee personen.Graag wat extra privacy tijdens je vakantie in het Tabaiba Princess-hotel? Dan is de junior suite garden met een tweepersoonsbed en een slaapbank zeker wat voor jou! Iedere suite van dit type heeft naast een eigen terras namelijk ook nog een privétuin waar je naast een tuinset ook ligbedjes vindt. Helemaal perfect als je even helemaal los van de buitenwereld van de zon en buitenlucht wilt genieten!En als de junior suite garden nog niet genoeg luxe biedt, is er altijd nog de suite prestige! Deze suites van het Tabaiba Princess-hotel zijn superruim en hebben bovendien twee terrassen of balkons met een tuinset en ligbedden én twee badkamers. Een met bad, de ander met zowel douche als bad. De kamer is geschikt voor maximaal vier personen en heeft dan ook een tweepersoonsbed dat in de slaapkamer staat en een slaapbank die in de aparte woonkamer staat. Ja, de junior suite garden is echt van alle gemak voorzien!

Eten en drinken

Een verblijf in het Tabaiba Princess-hotel is all inclusive, wat betekent dat je tijdens je vakantie dagelijks gebruik kunt maken van het ontbijtbuffet, het lunchbuffet en het dinerbuffet. Het hotel heeft vijf verschillende restaurants en vijf verschillende bars. Zo zit er voor iedereen sowieso wat tussen! Van de vijf restaurants is één restaurant het hoofdrestaurant, zijn twee restaurants themarestaurants en liggen twee restaurants vlak bij de zwembaden. De restaurants bij de zwembaden serveren hoofdzakelijk de lekkerste snacks. Alle restaurants hebben een buffetconcept en verschillende live cooking keukens. Zo neem je echt een kijkje achter de schermen! Een selectie drankjes is bij de prijs inbegrepen. Voor andere drankjes dien je te betalen. Na 23.00 uur 's avonds wordt alle drank in rekening gebracht.De food market is het hoofdrestaurant van het Tabaiba Princess-hotel en heeft een ruim terras. In dit restaurant wordt het ontbijtbuffet dagelijks tussen 7.30 uur en 10.30 geserveerd, het lunchbuffet tussen 13.00 uur en 15.00 uur en het dinerbuffet tussen 18.30 uur en 21.30 uur.Daarnaast vind je in het hotel het Italiaanse restaurant Il Pecetto. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard en biedt een indrukwekkende culinaire ervaring! Geniet van traditionele Italiaanse gerechten in een atmosfeer die helemaal bij de maaltijden past. Een etentje in dit restaurant is gratis als je minimaal vijf nachten in het Tabaiba Princess-hotel verblijft. Reserveren kan op een van de touchscreens die je in het hotel vindt of via de app.Liever een avondje in Aziatische sferen? Dan is restaurant Kokoro zeker wat voor jou! In dit stylish restaurant worden namelijk allerlei sushisoorten vers voor jou bereid door professionele chefs. Je kunt ervoor kiezen om een tafeltje binnen te reserveren of op het prachtige overdekte terras. Ook in dit restaurant is een etentje gratis als je minimaal vijf nachten in het Tabaiba Princess-hotel verblijft. Reserveren kan op een van de touchscreens die je in het hotel vindt of via de app.En als dat nog niet genoeg is, zijn er ook nog twee restaurants die diverse snacks serveren: La Choza en Mordisco Family Snack. La Choza ligt aan het hoofdzwembad van het Tabaiba Princess-hotel en serveert tussen 10.30 uur en 11.30 uur een ontbijt voor gasten die liever wat uitslapen. Het is immers vakantie! Daarnaast kun je er tussen 12.00 uur en 17.30 uur terecht voor lunch en een gevarieerd aanbod aan snacks.Mordisco Family Snack is, zoals de naam al zegt, dé ultieme plek voor een snack met het hele gezin. Het restaurant heeft een ruim terras en ligt vlak bij het waterpark zodat de kinderen direct door kunnen met spelen! Mordisco Family Snack is geopend tussen 10.30 uur en 17.30 uur.De vijf bars van het Tabaiba Princess-hotel hebben verschillende openingstijden en een verschillend drank- en snackaanbod. Speciaal aan de bar La Terraza Chill Out is dat je er dagelijks kunt genieten van livemuziek. Wat de bar El Teatro onderscheidt, is dat er diverse shows en de minidisco plaatsvinden. Voor meer informatie over de openingstijden en het programma kun je terecht bij de hotelreceptie of bij een van de bars.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

In het Tabaiba Princess-hotel kun je kiezen tussen een all inclusivevakantie of een all inclusie plus vakantie. De voordelen van de plus optie zijn dat je naast de standaard voordelen ook nog ruime keuze hebt uit een reeks internationale alcoholische drankjes, je tijdens je verblijf gebruik kunt maken van een badjas en badslippers en dat er een fles wijn en een fles water op je staan te wachten in je kamer. Net even wat luxer, maar beide all inclusiveformules bezorgen je sowieso een ultiem verzorgde vakantie op Gran Canaria met het hele gezin. Want door de vele faciliteiten voor alle leeftijden, hoeft niemand zich ook maar een seconde te vervelen!

Goed om te weten

Bij de all inclusiveformule in het Tabaiba Princess-hotel zijn ontbijt, lunch, buffet, snacks en een selectie dranken inbegrepen. Kies je voor all inclusive plus, dan is het drankaanbod nog een stukje uitgebreider en je geniet je daarnaast van nog een aantal extra's. Een aantal plekken in het hotel zijn adult only, waaronder bijvoorbeeld één buitenzwembad, één bar, de fitness en de spa. 's Avonds wordt er van gasten verwacht dat ze zich gepast kleden in restaurants en bars. Dit betekent geen zwemkleding of sportkleding. Van mannen wordt daarnaast verwacht dat ze een lange broek dragen of een nette korte broek. De openingstijden van bepaalde faciliteiten en van de restaurants en bars kunnen seizoensgebonden zijn. Informeer bij de receptie naar de voorwaarden. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald. Roken is verboden in heel Maspalomas Princess, zowel binnen als buiten.

Bekijk de beschikbaarheid

435 Reviews over Tabaiba Princess

• 9De Ruiter22-07-2022

Zeker voor herhaling vatbaar!

Van de slechte recensies snap ik eigenlijk niks want wij vonden het een schitterend resort.

Wij hebben een week lang heerlijk kunnen ontspannen bij het zwembad en genoten van het aquabad vol glijbanen.(ook leuk voor volwassen!) Je kan er op elk moment van de dag eten en drinken en het aanbod aan eten is uitermate groot. In de ochtend is er een keuze uit verse pannekoeken, eieren/omelet en een english breakfast en nog veel meer. Tijdens lunch en avondeten wordt er elke dag vers vlees en vis gebakken en de Italiaanse en Aziatische restaurants zijn ook van goede kwaliteit. Bij het zwembad zijn verschillende snacks en ijsjes te halen en elke avond is er een vermakelijke show. Kamers zijn schoon met een fijne regendouche of een bad. Enige minpunten vind ik dat ze geen lekkere cocktails hebben, deze komen uit een automaat. Maar voor andere dranken( zowel non als alcoholisch) is er genoeg keus.

Eigenaar, 06-08-2022

Dear De Ruiter

Thank you very much for your kind review! We are very happy to hear you have had such positive impression from your stay in our hotel that you are considering visiting us again!

We appreciate your positive comments regarding the great variety of food offered in our main restaurants, theme restaurants and snackbars. Not only do we welcome guests from a variety of different cultures, but each of us has different expectations and preferences when it comes to food and we are very proud of the success our cooks have when satisfying all our clients.

We are delighted that you have spent such a great time by our pools and that our new waterpark, that indeed is not meant only for the little ones, has brought you so much joy and fun!

We are glad you have found the choice of the beverages included in All Inclusive to be good, however we are sorry that the taste of the cocktails did not fullfill your expectations. We would like to take this oportunity to kindly bring to your attention that we offer an upgraded version of All Inclusive (All Inclusive Plus) that for a small extra charge gives our clients access to more cocktails (that are not from machine), even more types of alcoholic beverages including a selection of international labels or freshly squeezed orange juice and pancakes and waffles, all free of charge.

Lastly, we would like to thank you for mentioning the cleanliness of our rooms. We agree with you and we are proud of the great job our housekeeping does everyday in keeping all the 53 000 m2 that form our Hotel Maspalomas & Tabaiba Princess spotless!

Once again, thank you for sharing your experience with us and we hope to be able to welcome you back soon!

Kind regards,

• 6Fam De Quick18-07-2022

Tweede keer maar de laatste keer

Wij waren hier vorig jaar en toen wisten we dat we hier nog gingen terugkomen ; maar wat een ommekeer in 2022, in de negatieve zin .

Familie hotel : nada ja , geen luchtmatras of band in het zwembad mogelijk; verre van kriendvriendelijk , zelfs niet de dame van de kidsclub . Als je kind het spel niet graag speelt. Dan hoeft het niet meer te komen De hygiëne aan het zwembad zelf liet te wensen over : citroenzuur die dagen aan de rand van het zwembad lagen te slingeren ; de bars werden wel gekuist maar rondom het zwembad weinig of niets; Het eten is echt geen 4 sterren waard , te vaak afwisseling tussen goed en slecht en na een week hou je het voor bekeken ; de Italiaan en de Chinees valt dan best mee in het hotel . Te was ook veel te weinig personeel in het restaurant om alles vlot te laten verlopen met als gevolg dat je soms een half uur moest aanschuiven voor een tafel ; dit was de tweede keer en zeker de laatste keer

Eigenaar, 05-08-2022

Dear guest

We truly regret to hear that you have not had such a good time during this years' holiday in our hotel as the previous year and we are sorry to hear that you will not be returning back.

We regret any inconveniences caused to you by the fact that airmattraces are not allowed in our pools, but we truly hope that you understand that this rule was put in place as a health and safety measure and helps us to make sure everybody can enjoy their time in the pool safely.

It saddens us to hear that you did not find the cleaning of the pool area not to be sufficient as this is done on a daily basis and we will forward your comment to the responsable of the area.

Please accept our apologies for any inappropriate answer you might have gotten from the entertainment team. We would have loved to hear more details so we could address the issue and make sure to provide better service next time!

Lastly, we are sad to hear that you have gotten the impression that the quality of the food served in our restaurant was not consistent as our chefs put lots of effort into always preparing tasty meals from quality ingredients, lots of them even freshly prepared in front of our guests in the showcooking sections. However, we are glad that you have welcomed the option to try our theme restaurants and hope you have enjoyed your evenings spent there.

We are sorry that you have not shared your concerns with us while still here so that we can find some solution and help you enjoy your holiday to the fullest, however we truly hope that, despite the things you mention, you and your family have had a good and relaxing holiday.

We thank you for taking time to share your feedback with us as it helps us to work on improvements of our services and wish you a lovely summer!

Kind Regards,

• 8Annabelle28-06-2022

Mooi gerenoveerd hotel

Wij hadden hier opzich een leuke vakantie.

Het hotel is mooi, proper en de kamer/zwembad zijn heel mooi en ruim.

Het eten was redelijk goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Nadelen vonden wij de ligging van dit hotel, dat je moet reserveren voor het eten en dat de rust door de talrijke aanwezigheid van gezinnen met kinderen vaak ver te zoeken was!

Eigenaar, 01-07-2022

Dear Annabelle

Thank you very much for your review and for sharing your impressions from your stay in our hotel.

We are delighted to hear that you have had a nice holiday and that you have liked our pools, spaciousness of the room and the cleanliness.

We regret that you have found the location not to be so convenient, however we hope that you have taken an advantage of the low taxi fares and short distances and got to see a little bit more of the surroundings of our hotel too.

We appreciate also your kind words about our staff and how helpful and friendly they were and truly hope they have made you feel welcome at all times.

Once again thank you for your feedback and for chosing our hotel for your recent holiday and we hope to be able to welcome you back some time soon again!

Kind regards,

• 4Irene12-04-2022

Ga hier niet heen voor je rust.

Geen positieve ervaring helaas. Op internet leek het heel wat. All-in geboekt maar uiteindelijk nog elke dag buiten de deur gegeten omdat er weinig all-in was en wat er wel all-in was dat was koud, weinig keuze en elke dag hetzelfde. Ga hier niet heen als je voor je rust komt! Wij werden helemaal gek van alle schreeuwende kinderen! Moesten echt na onze vakantie bijkomen! Ook werden bij het adult only de handoekjes vroeg in de ochtend neergelegd waardoor je nergens kon liggen. Wij hebben elke dag een ballinees bedje moeten huren voor €18,- per dag. Voor ons nooit meer. De badkamer van ons was oud, schimmel in de naden en een douche in het bad wat ook vies was, en je dus ook niet lekker in bad kon. Personeel kon ook wat vriendelijker, meer chagrijnig dan vriendelijk.

Unknown, Eigenaar, 15-04-2022

Dear Irene

Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback about your recent stay with us. We always aim to provide the best services possible and make sure our guests have a comfortable and relaxing holiday, so it saddens us to see that we did not succeed on this occasion and that your holiday did not go as planned.

We regret that the food served in our restaurants has not been according to your expectations and that the variety of meals served in our main restaurant, the 2 snack bars and the 2 theme restaurants has not been sufficient and that you ended up eating out of the hotel.

We are also sorry to read about the issues you mention in the room, please accept our sincere apologies for any inconveniences this might have caused you. We truly hope you have made the reception aware of these issues during your stay so that they could have been handeled and resolved immediately.

Lastly, we regret that you have not had the well deserved rest and relax you were for sure looking forward to when reserving your holiday. At the same time, we would like to kindly remind you that being a family hotel, during the school holiday as is for example the Easter period, the hotel might get a little bit busier as we are completely full and host lots of families with children.

We would like to thank you one more time for sharing your opinion with us as our guests feedback is the best way for us to identify possible areas of improvement and we truly hope that one day you might give us a chance to change the impressions you have gotten during this stay – perhaps during a quiter time of the year.

Kind Regards

• 7h kuipers30-12-2021

een mooi en goed hotel

was een goed hotel maar wel rommelig vooral de eetzaal en verwarrend met twee de zelfde hotels liep regelmatig van het zwembad naar het verkeerde hotel het eten was goed maar werd wel veel in olijf gebakken doen ze veel in spanje maar hier was het wel erg

• 9Conny30-12-2021

Wat een fantastische verwen vakantie!

Plus: fijne kamer, vriendelijk personeel, gevarieerd eten en drinken, schoon, heerlijk adults only gedeelte, gezellige zitjes. Voor ontbijt en diner dien je te reserveren, dit geeft een betere spreiding en heb je dus altijd n tafel. Één maal eten bij Italiaanse restaurant en één maal bij Aziatisch restaurant is inclusief bij All In, aanrader! Wij hebben fietsen gehuurd bij Linosbike en omgeving verkend, 16 euro voor 2 fietsen voor 24 uur. Strand is toch wel 30 min lopen, Meloneras nog verder, maar wel leuk. Min: ondanks dat het niet mag, worden er toch handdoeken gelegd, echter om 9.30 zelfs nog balibed vrij bij het adults only gedeelte. Verder heel veel bedjes bij de mooie zwembaden dus geen probleem. All in biedt voldoende dranken voor sommige zoals aperol sprits moet je bijbetalen ( 3 euro) geen probleem voor ons. Maar 1 toiletgebouwtje voor heel veel gasten, wordt al snel smerig, ondanks de regelmatige schoonmaak. Airco werkt niet.

• 7Jeffrey25-10-2021

Genoten!

We hebben genoten van ons verblijf in Tabaiba Princess. Personeel heel vriendelijk/behulpzaam en alles was goed schoon. Elke dag zag je personeel vegen, alles afdoen en poetsen. Het hotel is mooi aangelegd en doet zich tropisch aan, heerlijk! Goed om te weten is dat het hotel regels hanteert waar ze zichzelf niet aanhouden, althans waar niets aan wordt. Ze geven heel duidelijk aan bij het inchecken en bij de zwembaden dat het niet toegestaan is om ligbedjes te reserveren. Wat gebeurt er...om 06.30 uur zie je allemaal mensen bedjes reserveren met handdoek. Hotel doet hier helemaal niks aan!! Ze zeggen dat ze aan het zoeken zijn naar een oplossing. Qua faciliteiten op de kamer mist ook het e.e.a. zoals strijkfaciliteiten, kopjes/mokken/servies voor koffie of thee, lege minibar (niet eens water) en extra slaapkussens. Verder is het een nette kamer :) Het eten in het hotel ziet er goed uit maar is niet gevariëerd.

Wel genoten :)

• 9Babet04-10-2021

Prachtig hotel!

Alle kamers zijn onlangs gerenoveerd (m.u.v. de badkamers van de standaardkamers). De kamers zijn ruim en worden erg goed schoongemaakt. Hotel handhaaft de corona regels goed en spreekt mensen aan op bijv. het niet dragen van een mondkapje. Ligbedjes genoeg aan het zwembad, maar wil je graag een plekje op de eerste rij aan het zwembad, dan moet je wat vroeger op staan ;). Kiezelstrand vonden wij verschrikkelijk, maar genoeg plekken op tegels. Handdoeken voor aan het zwembad kun je 1 keer per week verwisselen. Eten is uitstekend (en de hele dag te verkrijgen), veel keuze en wordt goed afgewisseld. Normale all inclusive geeft 3 cocktails, deze zijn niet spectaculair. Tegen betaling (ongeveer €4,5) krijg je betere cocktails; deze zijn wel inclusief voor all in+ (net als verse jus d'orange). Verder zagen we geen verschillen tussen all in en all in+. Gezellige animatie, aan de kant van Tabaiba voor volwasssenen, Maspalomas kant voor kids.

• 5Marga15-09-2021

Nooit meer dit hotel

Kamers zijn ok, personeel is supervriendelijk, maar daar is het mee gezegd. Eten is eentonig en koud of lauw, koffie niet te zuipen uit de automaat, alleen bij de bar verse koffie, iedere dag vanaf 5 a.m. handdoekje leggen bij het zwembad, erover geklaagd, krijg je een tegoed bon voor 1 dag balinese bedden, blaasontsteking opgelopen in het zwembad, veels te ver van alles, geen winkel, geen kapper, ondanks dat het op de website staat , veeeeel kinderen, luchtbedden, en 18+ zwembad slapen ze op de bedden om er maar 1 te hebben...nee, het ziet er mooi uit, maar nooit meer !!

• 9Pekelders23-12-2019

Voor de 8e keer geweest en wederom volop genoten

Na een grondige (maar nog niet helemaal afgeronde) renovatie is het hotel 1 december weer open gegaan en heeft het een totaal andere uitstraling heeft gekregen. Centrale hal compleet vernieuwde interieur. Alle restaurants en kamers nieuwe interieur. Een prachtig mooi groot kinderzwembad met glijbanen enz. (op de plaats van tennisbaan ,voetbalveldje en de jeu de boule baan. Nieuw zwembad met luxe ligbedden op de plaats van minigolf. De sauna, de toiletten en de massage van "het eilandje"zijn verdwenen. Hiervoor nu luxe ligbedden geplaatst te huren voor €15,- p/d. Nieuwe prachtige sauna met twee cabines (85gr. en 95gr.) stoombad, zoutcabine en een whirlpool bad met diverse waterstralen vind je naast het nieuwe zwembad.Naast de sauna vind je een zeer complete fitness ruimte met professioneel apparatuur. Nieuwe ligbedden rondom alle zwembaden. Handdoeken service. 2 nieuwe restaurants.(Italiaan en Aziaat) Kortom TOP all inclusive locatie.

Lubica Kasalová, Guest Relations, Content Marketing, 08-02-2020

Geachte Pekelders We zijn erg blij om te horen dat je weer genoten hebt van je verblijf in ons hotel. We stellen het erg op prijs dat je tijd hebt gevonden om ons hotel te beoordelen en we hopen je snel weer te zien in Maspalomas en Tabaiba Princess. Beste wensen

Hotel Tabaiba Princess info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (4)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (2)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)