Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 2018
    5Jan19-10-2018

Slechte ligging, vies en oud! Geen 2e maal meer

Niet voor herhaling vatbaar! Sterk, heel sterk veroudert, ( rotte kozijnen, verweerde badkamers waar voegen uit zijn!, heel slechte schoonmaak 5 min en het huisje is weer “ schoon” Tv nieuw..... werkt niet, telefoon aanwezig maar lijn is dood! Als er een iets dringents is kun je receptie niet bereiken! Huisje vol echt vol met haren en wc nog besmeurt van vorige gasten! Ergste was dat we na het weekend om 7:30 wakker werden van breekhamers en slijptollen welke aan ons naast gelegen huisje wat grenst met muren met die van ons appartement. Men ging badkamers vervangen.... Tel. Werkt niet dus kun je op hoge poten 10 min lopen naar de receptie!!! Eten is redelijk zwembad veroudert, tegels los, veel haar en bijna geen badmeester aanwezig dus alles mag en gebeurt met veel. Ergenis. Wij zijn niet echt veel eisende mensen maar na 24 jaar gran canaria was dit de slechtste van allemaall!

Rinaldo, Comercial, 04-11-2018

Dear Jan,

first of all, thank you very much for have chosen Suites & Villas by Dunas to spend your last holidays on the south of Gran Canaria ans sharing your feedback with the Zoover users. We regret not having fulfilled your expectations on this occasion and we appreciate that with your comments we mark the way forward to improve our services, for this reason, we have passed all your comments to the departments involved. We hope you giving us a choice in a future to overcome your expectations.

Regards,

Met jonge kinderen

• 7Marian12-10-2018

Nooit meer

Prima resort. Top personeel. Uitgebreid buffet. Maar heel veel kakkerlakken

Guest Relations, Comercial, 17-10-2018

Dear Marian, Thank you for choosing to spend your vacation in our Suites & Villas Resort by Dunas.. We regret to hear that you could not fulfill your expectations and want to thank you for giving us the chance to improve. We also want to thank you for the criticism and the constructive comment. We look forward to welcoming you again soon to make you change your mind about us.

Kind regards Guest Relations

• 8Nieveld10-10-2018

Je krijgt wat er verwacht kan worden.

Ligt ca 2 km van het strand af. Ca 25 minuten rustig lopen. Er gaat wel een busje maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Taxi kost ca 3,00 euro goedkoop dus. Kamer is netjes deels gerenoveerd. Ontbijt is zeer uitgebreid voor elk wat wils. Het is er rustig en s' nachts donker. Hebben een lampje gekocht. Strandstoelen inkl. parasol 7.50 euro. Veel restaurantjes aan zee niet nabij resort. Al met al een prettige bestemming zeker met kinderen. Meerdere zwembaden. Handdoek service maar 1 euro per handdoek voor omwisselen.

Guest Relations, Comercial, 17-10-2018

Dear Nieveld,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards, Guest experience

Geboekt bij neckermann

• 9Simon07-10-2018

uitstekend

Prima suites,eten goed! 1200 mtr. van strand,event.met bus.sávonds van 10.00u tot 11.00u bij de animatie.vond ik het te luidruchtig!

Guest Relations, Comercial, 14-10-2018

Dear Simon,

• 8B21-09-2018

Geweldig!

Hartstikke mooi park. Schone en ruime kamers, ontzettend veel keus bij het ontbijt, lunch en diner buffet!

Dear guest,

Met vrienden

• 8Wes08-09-2018

Relaxt weekje

Fijne bungalows met ruime slaap en badkamer, woonkamer iets kleiner.Meerdere zwembaden, aldaar vrij rustig maar meer ruimte rond de bedjes.Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.Dit ook vlakbij het restaurant.Alleen veel drukker en bedjes tegen elkaar geplaatst. Bedjes reserveren was niet nodig, voldoende plaats de hele dag. Eten: veel keus engoed warm, wij hebben de hele week ontzettend heerlijk gegeten, vooal veel vis.Animatie was leuk, maar niet van hoge kwaliteit, wel een enthousiast team.Weinig tot geen animatie voor tieners.Strand beloopbaar in een kwartiertje langs de droge rivier. Tip:koop een parasol bij een van de winkeltjes op het strand en ga fijn dicht bij het water liggen, heerlijk frisse koele wind, en ook goed uit te houden in de zon.Wij hebben een heerlijke en relaxte week gehad.En maak gebruik van de taxi, is goedkoop en je bent overal vrij vlot.

Dear Wes,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards, Public Relations

Met oudere kinderen

• 10Ingrid01-09-2018

Fantastisch resort,

Het is een super mooi resort, mooie huisjes die dagelijks schoon gemaakt worden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten van de eerste dag tot aan de dag van vertrek. Zelfs de laatste dag mochten we gebruik maken van alle faciliteiten die het resort bood terwijl de uit check om 12 uur was en we pas om 17.00 uur vertrokken naar het vliegveld. Kortom alles was super goed daar op de WIFI na, die viel nogal eens weg, maar heeft voor ons geen problemen opgeleverd.

Dear Ingrid,

Our main objective is offering excellent service to our clients. We hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

• 9tonprins21-08-2018

perfect voor de 10e keer

perfect verblijf voor de 10e keer altijd heerlijke relaxte vakantie in goede bungalow bij dunas met mooi zwembad en prima ontbijt en avondeten . dit jaar bovendien mooie nieuwe tv en perfect prima gratis intenet heerlijk om 2 weken te relaxen en bovendien niet te ver van de mooie boulevard in maspalomas kortom perfect

Dear Tonprins,

• 8Fam. Alink15-08-2018

Klantvriendelijkheid centraal.

Goed bereikbaar, mooi resort in Maspalomas van waaruit in alle richtingen (GC-1) initiatieven genomen kunnen worden om het eiland te gaan bekijken. Een klein kwartier lopen naar strand, oceaan, winkels en restaurants. Erg prettig personeel waarbij dienstverlening hoog in het vaandel staat, vriendelijk en steeds bereid onvolkomenheden direct op te lossen. Klantvriendelijkheid, met name dat wil het park uitstralen. Prima keuken die zich kenmerkt door zijn grote aanbod en wisselende menus. Twee maal drie dagen een auto gehuurd vanuit het resort zelf, op de dag van aanvang huur, opgehaald op resort om auto in ontvangst te nemen, na beëindiging huurperiode autosleutel afgeven aan receptie en klaar. Wij zitten niet in de doelgroep "animatie", een wat schreeuwerige en soms tenenkrommende aangelegenheid (qua flauwe spelletjes) die zich dagelijks aan het zwembad voordoet. Hetzelfde team organiseert ook de "Showtime" tussen 10 en 11s avonds.

Dear family Alink,

With kind regards, Public Relations

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 7Yannick Callebaut31-07-2018

Leuk om te vertoeven, maar kan hier en daar beter

Er valt wel wat over te zeggen. Het ligt op een km van de zee, en bereikbaar via een auto-vrij baantje. Doenbaar met buggy. Het domein zelf is zeer mooi, uitgestrekt en groen. Leuk en rustig om rond te lopen. Zwembaden meer dan voldoende. Handdoekje leggen was het jammere aan het verhaal... en de paraplu’s aan het zwembad waren dringend aan vervanging toe. Kamers voor ons waren ruim en goed. Badkamer kon wel beter, er was s avonds nauwelijks warm en nauwelijks water. Dat kan echt niet. Het ontbijt was ruim zn goed. Avondeten was vaak zeer eentonig, dit zou echt moeten veranderen. Het stak tegen na 10 dagen. Personeel was zeer hulpvaardig. Ideaal verlof voor families met jonge kinderen maar toch net iets te duur prijs / kwaliteit.

Dear Yannick,

Kind regards Guest Relations

Met jonge kinderen

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen