Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 9Jm01-02-2019

Zeer net park voor herhaling vatbaar

Prachtig vakantiepark. We hadden een huisje met keuken gereserveerd, maar bij aankomst kregen we een ander huisje zonder keuken. Dit werd direct heel netjes opgelost en hadden we binnen 5 minuten een huisje met keuken en twee badkamers! Ideaal met kleine kinderen . Het zwembad was 10 stappen van ons vandaan. Over het park zijn er genoeg zwembaden te vinden. Wij hadden met ontbijt. Het ontbijt was prima, niet veel variatie gedurende de week, maar was ok. Mensen zeer vriendelijk en het park wordt zeer schoon gehouden. Wel een tip. Huur geen fietsen bij de jongeman bij de stand in de aankomsthal. Oude troep. Het fietsstoeltje zat vast met tayraps. Erg gevaarlijk. Geen licht en door hun eigen schuld was er iets stuk gegaan, maar hebben €10 euro bij ons in rekening gebracht. Helaas was de eigenaar zeer agressief en niet voor rede vatbaar. Let wel! Dit heeft niets met het park van doen!

Guest Relations, Comercial, 02-02-2019

Dear Jm,

thank you for choosing our Dunas Suites & Villas for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day.

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Dunas Suites & Villas .

• 8Sabine de Graaf11-01-2019

Super!

Net terug, met kids van bijna 2 en 4! Top gehad! Goed eten! Lief personeel! Fijne kamer! Heerlijke bedden! Ons zoontje sliep op een slaapbank maar was eigenlijk een gewoon bed, en extra fijn omdat er nu een rand voor zat zodat hij er niet kon uitvallen. Campingbedje opgemaakt en wel voor onze dochter. Lopen naar het strand 15 a 20 min via makkelijk pad, bus 5 min! Het peuterbad was ijskoud, dat is wel jammer als je in de winter gaat. Als je naar het hotel Dunas Maspalomas loopt (ligt allemaal op 1 terrein) heb je wel verwarmd peuterbad, warm is het nog niet maar scheelt een hoop! Playa de los amadores, strandje 25 min verderop aan te raden. Super helder blauw water, fijn zand, weinig wind! Minidisco vonden onze kids geweldig, helemaal fan van Duni & Dunita. Wij raden dit park zeker aan!

Dear Sabine

thank you for choosing our Suite & Villas by Dunas for your last visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day. We hope you had a nice trip back home and that we see you soon in Suites & Villas by Dunas.

• 9Bianca Simon11-01-2019

Fantastische vakantieplek!

Super mooi resort. Heerlijk eten en vlakbij het strand

Dear Lindsay,

thank you very much for your last visit at our Suites & Villas by Dunas and for sharing your opinion. We work hard every day in order to meet the expectations of all our customers and we see the reward for this work through reviews like yours. We hope to welcome you back soon in Suites & Villas by Dunas. and that our resort becomes your second home.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Lindsay Zaar en Mike06-01-2019

Heerlijk genoten

Heerlijk schoon park, mooie huisjes, goed eten en all-inclusive, top vakantie gehad!

Dear Lindsay,

our main objective is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to achieve this and there is no better reward than reading a positive opinion like yours, thank you.

We are looking forward to welcoming you back soon.

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Dick31-12-2018

Uitstekende locatie voor een fijne vacantie

Een prachtig bungalowpark op ruim 10 minuten afstand lopen van het strand. Uitermate schoon en uitstekende service. Goed onderhouden. Prachtige tuin met veel palmbomen. 5 zwembaden waarvan 3 ook s winters verwarmd. Voor herhaling vatbaar.

Guest Relations, Comercial, 04-01-2019

Dear Dick,

our main objective is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to achieve this goal and there is no better reward than reading a positive opinion like yours, thank you.

We are looking forward to welcoming you soon again.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Geertje24-12-2018

Prachtig en rustig gelegen parkje, strand op loopafstand gaat ook een bus vanaf het resort. Rondom is voldoende ruimte om een eventuele huurauto te parkeren. Eten is goed gevarieerd elke dag een ander thema. Mooie verwarmde zwembaden. Jammer dat mensen smorgens vroeg hun handdoekje neerleggen en einde dag nog eens kwamen opdagen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Villa was ruim en werd netjes schoon gehouden.

Guest Relations, Comercial, 26-12-2018

Dear Geertje,

• 9Toon01-12-2018

Nette accomodaties op Gr Canaria? Jawel bij Dunas

Zeer mooie accommodatie met goede verzorging. Voor herhaling vatbaar. Wat vooral opviel was hoe netjes het overal was. Met name de accommodaties waren zeer schoon en netjes en werden door de housekeeping dagelijks goed onderhouden. Het was een geweldig verblijf!

Guest Relations, Comercial, 26-02-2019

Dear Toon, thank you very much for having spent a few days with us at Suites & Villas by Dunas and for sharing your experience with other travelers. We are very happy to hear that we have met your expectations and we cannot wait to welcome you back again soon.

• 9Gent01-11-2018

Aanrader, heerlijke vakantie.

Wat een fijne plek. Mooi hotel met mooie tuinen net buiten de stad. Er is een busservice om naar de stad te gaan maar het is ook prima te lopen. De zwembaden liggen heerlijk in de luwte, genoeg plek om in de zon te liggen. Er is 1 zwembad verwarmd, de rest is koud. De familie suite was top. Ruim en schoon vlakbij het zwembad. Eten was goed en meer dan genoeg variatie. Entertainment enthousiast. Aanrader.

Guest Relations, Comercial, 10-11-2018

Dear Gent,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards, Claudio Guest relations

• 8John Slabbekoorn30-10-2018

Prima complex, je krijgt wat je mag verwachten

Via touroperator een last minute geboekt, vlak daarna verscheen negatieve review. Enigszins ongerust na alle klachten uit dit review, afgelopen donderdag op het complex aangekomen. De vlucht via touroperator was prima, opgevangen door medewerker van autoverhuur en naar onze auto gebracht. Ook dit was goed geregeld, volledige schadedekking, redelijke prijs (via touroperator). Huurauto gekozen ivm voorspelling weeronline, maar het is top strandweer dus eigenlijk geen auto nodig. Dagelijks bus naar het strand (kleine 10 min), maar ook lopend goed te doen. Bedjes + parasol voor € 7,50 p/d, groot zandstrand, geen gezeur over topless zonnen. Het complex is ruim opgezet, alle benodigde voorzieningen zijn aanwezig. Appartement groot genoeg voor 2 personen, dagelijkse schoonmaak, bedden prima. Eten verzorgd, niet speciaal, vriendelijk personeel. We vliegen vrijdagmorgen weer terug naar NL en tot die tijd is het genieten in app.nr. 161

Guest Relations, Comercial, 10-11-2018

Dear Mr. Stabbekoorn,

Our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards, Claudio Guest relations

• 9Allard Meeuwse22-10-2018

Uitstekend

Een kindvriendelijk, gezellig resort. Verzorgd en net uitziende voorzieningen, enigszins gedateerd, maar de sfeer maakt veel goed. Eten is voldoende en gevarieerd, animatie uitstekend en vrolijk. Personeel erg behulpzaam. Het resort ligt rustig, voor een uitje ergens naar toe pak je een taxi of bus. De prijzen van het openbaar vervoer is laag, voor 6 euro p/p zit je in Las Palmas, zo`n 60 km verder en een uurtje rijden.

De suites, wij zaten in 309, zijn niet groot. Wel een grote slaapkamer en bad/douche en toilet, maar de woonkamer met een extra bed is niet al te groot. De bedden zijn goed, geen doorligplekken.

Een aanrader om met kinderen op vakantie te gaan !

Guest Relations, Comercial, 24-10-2018

Dear Allard,

Kind regards, Guest Experience

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen