Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 8Alice Borgman11-12-2016

Mooie accomodaties

Perfect voor gezinnen maar minder voor alleengaanden, in de eetzaal is je tafel bezet als je eten haalt bij t buffet, er telkens maar een boek op gelegd al teken dat t bezet is, verder prima .

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 18-12-2016

Beste Gast,

Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Wij zijn blij om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie, en hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Gina Oszvalcsek

• 9hans van herwijnen25-01-2013

zeer goed bevallen

heb weekje gelogeerd in Dunes,v.a. de ontvangst tot het vertrek zeer tevreden, schone nette kamer, douche en slaapkamer.. werd netjes schoongemaakt dagelijks.ontbijt buffet was gewoon DIK GOED aan aanbod en kwaliteit,alleen dat er niemand controleert dat veel gasten hun tassen vol voedsel proppen en meenemen,gewoon schandalig, hoofdzakelijk duitsers namen tassen vol voedsel mee...ik erger me zelf daar mateloos aan .ik vindt de accomodatie een DIKKE 8 waard...ga zo door met dit en je ziet mij zekere binnenkort weer terug..

Marion Cohrs, Comercial, 03-02-2013

Geachte heer van Herwijnen,

Hartelijk dank voor uw tijd van het geven van uw mening van uw verblijf.

Wij vinden het fijn om te horen dat u zo positief bent over de ontvangst, de kamer, de schoonmaak en het ontbijt.

Wij danken u voor het doorgeven voor het geen dat u gezien heeft in het restaurant. Hierdoor kunnen wij onze service verbeteren. Wij gevn dit door aan het personeel van het restaurant om daar meer op te letten.

We zien u graag terug tijdens uw volgende verblijf met ons.

• 9martin08-09-2011

aangenaam verblijf

pluspunten : Vlotte check in. Mooie, ruime kamers in prachtige tuin. Eten was warm en lekker bovendien voldoende vers fruit en ijs. Vriendelijke service vooral Vanessa en Rosa deden heel goed hun best. Veel Nederlanders, Duitsers, Spanjaarden en wat Belgen aanwezig. Meeste gasten waren stil na 22 u zodat men lekker kon gaan slapen.

minpunten : Kleine flesjes water bij het eten en cola smaakte veel te zoet. Artikelen in de supermarkt van het hotel waren duur, bovendien was de service van Lyria ondermaats. Ofwel las ze de krant ofwel was ze aan het sms'sen maar een "hola" kon er niet van af. Gratis bus naar het strand was enkel in voormiddag mogelijk. In de namiddag moest je een heel eind wandelen naar het strand. Jammer dat er geen BVN tv was vermits er toch wel voldoende nederlandstalige gasten waren. 3 kakkerlakken gezien op 1 week tijd en ze alle 3 doodgestampt. De volgende gasten in mijn kamer zullen mij dankbaar zijn. Al bij al een rustige vakantie gehad en lekker gegeten.

• 9martin08-09-2011

aangename verblijfplaats

• punten :Vlotte check in en mooie, ruime kamers gelegen in een prachtige tuin. Eten was warm en lekker en tevens ook voldoende voorzien van vers fruit en ijs. Vooral Vanessa en Rosa waren heel vriendelijk in het restaurant. Vooral Nederlandse, Duitse, Belgische en Spaanse hotelgasten aanwezig. Na 22 u waren de meeste gasten stil zodat men heerlijk kon gaan slapen.

• punten : flesjes water bij het eten waren klein en cola smaakte veel te zoet. De artikelen in de supermarkt van het complex waren duur en kassierster Lyria was onverschillig. De ene dag was ze de krant aan het lezen en de andere dag was ze aan het sms'sen maar een "hola" kon er blijkbaar niet van af. Je kon alleen in de voormiddag met de gratis bus naar het strand. Wilde je in de namiddag naar het strand dan moest je behoorlijk wat stappen. Vermits er veel nederlandstalige gasten zijn zou het ook wenselijk zijn om BVN te programmeren op tv.
      Konklusie : lekker gegeten en een rustige vakantie gehad.

• 9wim wegman03-07-2008

Een zeer gemoedelijk en relaxt hotel met prachtige suites gegroupeerd in een prachtige en goed onderhouden palmentuin. Zeer vriendelijk personeel en zeere goed eten. Een echte aanrader!

• 8ann van effelterre22-05-2008

Was er voor de 2de keer, maar dit keer hadden we (ik en mijn zoontje van 10) een bungalow (n° 2129) geboekt. Vind ze veel ruimer dan de suites waar we vorige keer verbleven. Een enorme badkamer met bad en douche. Alle dagen werden er opgekuist en voorzien van propere handdoeken. Uitstekende ligging op wandelafstand van het strand of de bushalte. Vele uitstappen kunnen gedaan worden met het openbaar vervoer. Mooie tuinen en propere zwembaden waar er altijd plaats is. Wij konden gaan eten in het hoofdrestaurant omdat er werken in uitvoering waren aan het restaurant van de bungalows. Voor elk wat wils. Een uitgebreide keuze broodjes, ontbijtgranen en veel vers fruit enz.... s Avonds is er wel een minpuntje: je moet aanschuiven om aan je eten te geraken alhoewel er 2 shifts zijn. We komen hier zeker nog terug.

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen