Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 7Eric14-07-2016

2 verschillende parken !

Mooi huisje gekregen aan de rand verbouwing aan de gang. Frans georiënteerd animatie team Als het op animatieterras iets werd uitgevoerd, moest halve terrein en zwembaden mee genieten. Als je all incl hebt ben je veroordeeld om dicht bij de (enige) Tropical bar te vertoeven en blijft er naast bovenstaande nog maar 1 naastgelegen zwembad over. Anders stukken lopen. Avondprogramma teveel door eigen team uitgevoerd, aardig maar teveel. Veel onder de ongezellige overkapping terwijl je binnen een leuk feestje kan bouwen (of zijn wij nl-ers daar alleen goed in?) Maar 't weer maakt een hoop goed. Wat wel bijzonder is: schuifdeur is onder open en nodigt de bekende ongediertes.1 kamer steenkoud door de airco de ander niet koud te krijgen waardoor deze de ochtends nog aan stond om het 2 graden koeler te krijgen. Beetje jammer want ik sliep in de laatste.Deze beoordeling mocht niet geplaatst worden bij touroperator.

Roy van Peer (Front-Office), Comercial, 31-07-2016

Beste Eric,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie over ons resort op Zoover. Wij vinden het jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en u niet optimaal van uw vakantie heeft kunnen genieten. Graag informeren wij u dat het resort inderdaad uit 2 hotels bestaat: ons Dunas Suites & Villas Resort en het Dunas Maspalomas Resort. Overdag zijn er 2 bars met de all-inclusive service: de Tropical-bar gelegen bij de rustigere zwembaden en de Poolbar gelegen bij het hoofdzwembad. Verder willen wij u informeren dat wij in het zomerseizoen 2 animatieteams in het hotel hebben: een Frans-georiënteerd team van de Franse touroperator ¨Kappa Club¨ en ons eigen internationale animatieteam (waaronder Nederlandstalig). Wij hebben uw overige opmerkingen doorgegeven aan het management, en proberen hiermee in de toekomst onze service te verbeteren. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort.

Met vriendelijke groet, Roy van Peer

• 9.28-01-2016

Heel erg bedankt voor deze vakantie

zeer goede vakantie. Wat we vonden was de kwaliteit van de zwembaden en het animatieteam. We allemaal graag in het Nederlands te spreken. heel erg bedankt iedereen voor deze vakantie Saskia Groeten

• 8.12-01-2016

Leuke Nieuwjaarsvakantie

Het was weer super, we zijn voor de 3e keer hier en het is zoals altijd super bevallen, Lekker eten, Mooie ruime grote kamers en top animatie met 4 nederlanders in het animatieteam o.a. Niek top.

• 9Tom02-12-2013

Super hotel!

Zeer net hotel, voor ons amper niets op aan te merken. Prima kamers, buffet, ligging, vriendelijk personeel ... . Zeer rustig gelegen, op wandelafstand van het strand. Het verwarmde buitenzwembad op 10m van onze kamer was een zeer aangename verrassing, alsook de mogelijkheid om vroeger dan 8u te ontbijten. Wij overwegen om volgend jaar terug te gaan en zouden dan waarschijnlijk terug voor dit hotel kiezen. Enige minpuntjes voor ons: Kregen bij aankomst niet de mogelijkheid aangeboden ons om te kleden, terwijl onze kamer nog niet klaar was. Verder is de geluidsisolatie tussen de kamers minimaal en in de kamer naast ons sliep een huilende baby (na een uur huilen is dan de fun er af).

Roy van Peer, Comercial, 10-12-2013

Beste Tom,

Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat u zo genoten heeft van uw vakantie, en dat u zo tevreden bent over de kamers, de ligging van ons resort, het buffet en ons personeel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort! Met vriendelijke groet, Roy van Peer

• 9d.torenvliet30-11-2013

prima plek

Rustig gelegen. Strand goed bereikbaar lopend of per bus. Goed openbaar vervoer. Fijn park met enthousiast animatie team,voor groot en klein.Ruimere suites (2badkamers) alleen per internet te boeken (helaas), maar we konden wel kosteloos overboeken.Uitgebreide buffetten met veel fruit en lekker brood. Personeel heel vriendelijk.Accommodatie werd prima schoongemaakt, en zag er gezellig uit. Je kan er een leuke vakantie doorbrengen.

Roy van Peer, Comercial, 10-12-2013

Beste fam. Torenvliet,

Graag willen wij u bedanken voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen, en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort!

Met vriendelijke groet, Roy van Peer

• 9Egbert07-04-2013

Prachtig resort, mooi aangelegd

Met het hele gezin (12 personen) 1 week genoten in dit park. omdat er geen villa's meer waren met airco ter compensatie all incluse aangeboden gekregen. Erg goede service. Kindvriendelijk.

Natisha Mahadeosing, Guest relations, Comercial, 09-04-2013

Geachte familie Hofsink,

Wij danken u voor het geven van uw mening over ons hotel. Wij vinden het fijn om te horen dat u zo positief bent over het hotel. Het is ook goed om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad en dat alles goed is bevallen.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in hotel Dunas Suites & Villas Resort.

Met Vriendelijke groeten,

Natisha Mahadeosing Guest relations

• 9Michel26-09-2009

Mooie accomodatie en heerlijk eten: Een aanradar

Goede vakantie gehad in deze accomodatie. Eten was super met voldoende keuzes, of het nu om ontbijt of diner ging. Personeel was super vriendelijk en animatie 's avonds goed. Bungalows worden 5 dagen per week schoongemaakt (do. en zo. niet).Kleerhangers zijn aanwezig!! Om 12.00 moesten we ons huisje uit maar aangezien we ons nog wilden opfrissen, omdat we pas laat zouden worden opgehaald, kregen we vlakbij de receptie nog een bungalow toegewezen. Kortom, service was top!! Wij hadden ook All Incl. maar we hebben niets hoeven bij te betalen!!

Verder rijden dagelijk 's ochtends gratis bussen van het hotel tot vlakbij het strand, en 's middags weer van het strand naar het hotel. Lopend is het ca. 15 minuten naar het strand. Tip: pak eens een taxi, ze zijn goedkoop op Gran Canaria.

• 8benoot 16-07-2009

mooi, kindvriendelijk, aangenaam en goed van eten!

Waren hier van 1/7 tot 15/7. Mooi hotel met ruime bungalows. Salon, 2 ruime slaapkamers met ingemaakte kasten en kleerhangers!!!, 2 badkamers (één met bad en één met douche, beiden wc.) kitchenette met bruikbare ijskast en ingebouwde frigo!!! Dagelijkse poetsbeurt en handdoekenwissel. Proper in het algemeen. Restaurant. Eten was heel goed, veel varieteit, meestal warm. ook veel groentenkeuze (koud en warm), ijsjes bij de vleet. Patiserie goed. Dranken goed voorzien (bier, wijn wit/rose/rood, en een vijftal frisdranken. Bij ontbijt vier soorten vruchtensappen. Algemeen bediening ondermaats (te weinig personeel voor de niet zo grote drukte!!!!!) meestal gingen we zelf op zoek naar tassen, borden en bestek ?????? (4*hotel !!!). Voor de rest overaanbod van zwembaden (6 geteld)Deze zijn proper. Parasols (zoals overal iets te weinig ...maar moesten toch niet zo vroeg opstaan om te reserveren!). Poolbars zijn ok. Iets te weinig coctailkeuzes. Tuin en complex op zich, is prachtig. Wij gingen met twee koppels. (3V +3V en 2k). Al bij al zeer goede vakantie genoten. Aanrader. Indien de bediening beter ware was het onder 4* een toppertje!!! Omgeving. Puerto rico, amadeires, puerto de Mogan zijn perfect met bus te doen (5.30 € enkel voor volwassenen.) Las palmas met de bus (5.60 € enkel volwassenen). ongeveer allebei een 45 tal minuten. Van Maspalomas naar playa des ingles te voet 1.20 uur. Taxi (4.50 €) Dus alles is prijselijk en zeer goed te doen. Bus las palmas (30 en 50 vertrek vanuit de vuurtoren) Naar puerto mogan en rico (32). Gran Canari, Maspalomas is nog in volle ontwikkeling maar laat nu al een modern uitgangscentrum zien. Voor ons een toppertje. Groetjes Rik

• 5hofman12-06-2007

Wij hebben het deze reis niet getroffen. Er was een bed te weinig. Bedden waren slecht. Ontbijt is prima, middag- en avond eten waardeloos. Als je tenminste niet van vette patat en weinig bijzonders houdt. We waren met 2 volwassen en 3 kinderen. Zwembaden waren goed. Maar het gedeelte waar wij in zaten moest gerenoveerd worden. Wij hebben een ander appartement gekregen en zijn buiten de deur heerlijk gaan eten. Voor ons geen all-in meer. Of wij hadden pech met de kok. Zeker geen 4-sterren waard! Wat ik wel overigens geboekt heb.

• 9Marc05-06-2007

Ongelooflijk verlof gehad in dit prachtig resort! Kamers zijn tip-top in orde, 100% hygiene, prachtige tuin en goed onderhouden zwembaden! Eten mag wel een beetje meer afwisselend zijn. Vele Duitsers (90%) maar zeker niet storend! Met een huurauto kan je het ganse eiland doen op drie dagen (goedkoop huren bij ingang van Faro 2, zéér vriendelijke en behulpzame mensen!) Las Palmas en zeker Puerto de Mogan zijn absoluut de moeite! Het strand ligt op ongeveer 20 minuten stappen van dit resort. Meloneras ligt vlakbij en is ook de moeite waard!

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen