Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 8Geertje03-05-2019

Prachtige park normaal gesproken rustig gelegen.

Er is nu een grote renovatie gaande, zou alleen boeken indien je zeker weet dat de renovatie voltooit is.

Guest Experience, Comercial, 06-05-2019

Dear guest,

our main objective is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to reach this and there is no better reward than reading a positive opinion like yours, thank you.

We are looking forward to welcoming you back soon.

Kind regards, Rinaldo Guest Experience

• 8LE17-04-2019

Nog steeds een mooi domein

Na 8 jaar nog eens teruggekeerd naar dit hotel. + nog steeds een mooi domein + eten is nog lekkerder & uitgebreider geworden + mooie renovaties zoals: restaurant & receptie (veel gezelliger geworden!), plafond badkamer, meubels & flat screen tv living, nieuwe fitness ruimte + nog steeds vriendelijk personeel - bij de buffetten ontbreekt, vooral 's avonds, de namen van de meeste gerechten, het is dus raden wat je aan het eten bent of zult eten - het stoorde ons niet echt, want de positieve dingen maken veel goed en waarschijnlijk zal dit de komende jaren ook wel eens aangepakt worden: houten ramen & deuren kamers bevatten rotte stukken en hebben een likje vernis nodig, hier en daar tegels versleten & kapot van paden en zwembaden

Kortom: nog steeds een heel goed hotel waarbij de keuken zelfs nog beter geworden is. Als men blijft investeren in (gedeeltelijke) renovaties zal dit een goed hotel blijven!

Guest Experience, Comercial, 18-04-2019

Dear LE,

thank you for choosing our Suites & Villas by Dunas again for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day. Regarding your comment about the renovation. We are in fact renovating most of our rooms and the pool areas this may. We hope to impress you in the future with how much we improved!

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Suites & Villas by Dunas .

Kind regards, Mark Guest Experience

• 2018
    8B21-09-2018

Geweldig!

Hartstikke mooi park. Schone en ruime kamers, ontzettend veel keus bij het ontbijt, lunch en diner buffet!

Guest Relations, Comercial, 01-10-2018

Dear guest,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards, Guest relations

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2017
    6Robin31-08-2017

prijs/kwaliteit verhouding valt tegen

Met zijn 11en (incl 3 kinderen) hadden we 3 appartementen (1x2 kamer en 2x3 kamer). De algemene indruk van het park is goed, maar in een aantal zaken is verbetering mogelijk en op 1 punt is verbetering gewoon nodig.

De appartementen waren ruim, de bedden behoren tot de beter liggende bedden die wij in een hotel hebben gehad en de ligging was prachtig. Sowieso is het een prachtig park met veel groen en bloemen. En heel ruimtelijk opgezet waardoor het nooit erg druk voelt (behalve in het restaurant). Nadeel van het groen is echter veel beestjes! 1 van onze huisjes had heel veel last van mieren (tot in de babyvoeding pot en in de bedden aan toe). In ons huisje hebben we meerdere keren kakkerlakken gehad. Receptie heeft excuses gemaakt, maar de maatregelen waren duidelijk niet adequaat want ze kwamen gewoon terug. Kakkerlakken en mieren bij 4 sterren hoort gewoon niet! Zeker met een 4 maanden oude baby op de kamer is dit erg ongewenst.

De zwembaden zijn mooi, veilig en goed. Sommige mensen zullen ongetwijfeld behoefte hebben aan een glijbaan (die is er dus niet), maar wij hebben hem niet gemist. Handdoeken leggen is echter wel een groot probleem (zeker bij de grote zwembaden). Er liggen wel briefjes dat handdoeken die voor 10.00u worden neergelegd worden verwijderd, maar het enige dat het personeel verwijdert is de briefjes. De handdoeken laten ze gewoon liggen. Leg dan geen briefjes neer! Om 9.00u is een bedje bemachtigen bij het grote zwembad al redelijk onmogelijk.

Het personeel van de huishouding en receptie is behulpzaam en vriendelijk. Zo konden we vroeg inchecken omdat enkele huisjes al klaar waren (terwijl we om 10u arriveerden) en konden we ook laat uitchecken uit een van de huisjes. Personeel bij de bars en in het restaurant is vaak chagrijnig en soms zelfs bot tegen mensen.

Het eten is van voldoende kwaliteit, maar na een paar dagen erg eentonig. Er zijn wel thema's per avond, maar dan veranderen er een paar dingetjes terwijl 80% van het buffet hetzelfde blijft. De Italiaanse avond sprong er in positieve zin uit! Het eten is wel altijd warm en wordt snel aangevuld waar nodig. Bij het ontbijt zijn zelfs regelmatig bubbels te drinken en dat voelt dan wel weer mooi luxe. Dranken zijn goed. Bier en fris lijken zo waar (want dat is bij veel all inclusives wel anders) niet aangelengd met water. Ook kun je overal zelf flesjes water pakken en zelf frisdranken tappen, waardoor de wachtrijen kort zijn. Enige dat echt een gemis is, is dat je nergens (zonder bij betalen) op het park koffie kunt krijgen die van enige kwaliteit is en niet uit een (slechte) automaat komt. Wel geldt er bij de bars een bizarre regel dat all inclusive gasten maximaal 2 drankjes tegelijk mogen bestellen. Lig je dus met acht personen aan het zwembad, dan moeten dus vier mensen naar de bar als je voor iedereen drinken wilt. Nooit eerder bij een all-in hotel dit gezien en het is een erg klantonvriendelijke regel. Zo snel mogelijk afschaffen dus wat ons betreft.

En dat brengt me op ons laatste nadeel: all inclusive zou echt ALL inclusive moeten zijn. Op het terrein zijn meerdere restaurants er is een weekelijkse barbeque en er is een koffiebar. Allen vallen niet onder all-inclusive waardoor je hier de volle pond betaalt. Dat betekent dat er feitelijk maar 1 restaurant is, overdag 2 bars en 's avonds 2 andere bars. Dus weinig afwisseling en vanaf je eigen appartement en sommige zwembaden ver lopen om even wat te drinken te halen.

Al met al is het een voldoende hotel, met vooral mooie ruime appartementen in een prachtige groene omgeving, maar denken wij dat je voor hetzelfde geld betere hotels kunt vinden, waar met name de hygiëne en het eten beter zijn. Wat ons betreft dus niet af te raden, maar ook geen aanrader.

Guest Relation Manager, Comercial, 09-09-2017

Beste Gast,

Bedankt voor uw reactie over ons Dunas Suites & Villas op Zoover. Wij zijn blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, en willen jullie bedanken voor de complimenten.

Wij zullen jullie opmerkingen doorgeven aan ons management, en hopen hiermee onze service in de toekomst de kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Gina Oszvalcsek

• 9Familie de Boer24-06-2017

Wat een geweldig resort!

Vanaf ontvangst tot afscheid, prima verzorging! De buffetten waren elke keer verrassend met een ander thema. De bungalows werden elke dag schoon gemaakt. Ook de omgeving werd keurig onderhouden. Een reden voor ons om al enkele jaren terug te komen. Kortom een aanrader!

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 28-06-2017

Beste Gast,

Wij willen u vriendelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over uw vakantie in ons Dunas Suites & Villas Resort. Met veel plezier lezen wij dat u heeft genoten van uw vakantie. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Gina Oszvalcsek

• 9F. Reizen22-05-2017

Heerlijk vakantiegevoel

Het is een heel mooi opgezet park met veel palmbomen en met ruime bungalows en fijne bedden. Er zijn meerdere zwembaden om fijn in te zwemmen. Wij kozen voor het grote bad waar het animatieteam veel te vinden is. Ze bieden veel aan en elke avond is er een show die ze vaak zelf in elkaar zetten. Elke avond is er een ander thema bij het lopend buffet wat erg goed smaakt zoals Mexicaans, Aziatisch, enz. Naar het strand is het zo'n 20 minuten lopen maar je kan ook met een pendelbusje. Het aangewaaide Saharazand op de duinen ernaast is een aanrader om te zien.

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 21-06-2017

Beste Gast,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen. Wij kijken er naar uit jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort!

• 9Kees H.30-04-2017

prima verblijf

Wij hadden een suite met 2 badkamers en 2 slaapkamers, beneden vlak bij het grote zwembad. Prima bedden en goede schoonmaak elke dag. Door half pension drank zelf betalen, dure drankjes in restaurant en bar, 4 euro voor een biertje, maar er zit ook een bar boven naast de receptie met goedkope drankjes, scheelt de helft, en originele merken, dus prima geregeld. Zowel ontbijtbuffet al dinerbuffet is uitstekend, veel keuze en van goede kwaliteit (waar vind je een nagerecht met de keuze van liefst 7 soorten kaas?). Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom een fantastische vakantie gehad, mede door het mooie weer.

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 21-06-2017

• 7Goinga06-04-2017

Prima verblijf

We zaten in een huisje (villa) met drie personen. Heerlijk rustige plek terwijl het complex groot is. De huiskamer is wel minimaal maar twee badkamers en twee slaapkamers is prima. Alleen begon s'morgens om zes uur men luid pratend en met rammelende materialen oa. het looppad schoon te maken. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima en volop keuze. Jammer dat tijdens het avondeten buiten (heerlijk) veel lawaai van de kinderdisco was. Daar moet men echt iets aan doen.

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 24-04-2017

• 9Boelen08-02-2017

Het was weer heerlijk!

Wij waren hier voor de 9e keer. Het was weer heerlijk. Mooie bungalow, Heerlijk met eigen terrasje. Voorkeur oogegeven en, indien mogelijk, word daar ook rekening mee gehouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede bedden...voor ons heel belangrijk. De badkamer zou een opknapbeurt kunnen gebruiken (roestplekjes in het bad) en een flatscreen tv zou tegenwoordig niet misstaan! Elke dag schoonmaak, indien gewenst elke dag schone handdoeken, park wordt keurig bijgehouden. Animatie aanwezig, maar zeker niet opdringerig. Voor ons zeker weer voor herhaling vatbaar!

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 20-02-2017

• 9Mario, Niels en Ali30-01-2017

Voor herhaling vatbaar

Mooi en schoon resort. centraal gelegen van strand en Playa del Ingles. Keuze uit drukke en rustige zwembaden, welke schoon zijn en voor de winter verwarmd. Mooie ruime en schone suites. Het eten was prima, ruime keuze, en goed bereid. Jammer van het felle licht in het restaurant, echt sfeerloos, een aandachtspuntje! Vriendelijk personeel, niets was te veel. Goede wifi door het hele park. Al met al een ruime voldoende

Gina Oszvalcsek, Guests Relation, Comercial, 06-02-2017

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen