Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 8Sven19-08-2019

Topper en leuk

Leuke suites met airco je hebt het gevoel dat je hier alleen bent het is muisstil Ook tijdens het eren heb je geen lange wachtrijen Rondom het hotel valt niets te beleven Maar via de promenade kom je in de winkel restaurant straatjes Een taxi kost hier niets

Guest Relations, Comercial, 20-08-2019

Dear Sven,

thank you for choosing our Suites & Villas by Dunas for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day.

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Suites & Villas by Dunas .

Kind regards, Claudio Guest Experience

Geboekt bij neckermann
  • 8Jos17-07-2019

Heerlijk genoten...

Het betreft een bungalowpark met fijne maar wel gedateerde bungalows met grote badkamer. 5 heerlijke verwarmde zwembaden maar let op voor je hier boekt, het wordt door de badmeester niet toegestaan om in het water te spelen met opblaasbare dingen en balletjes terwijl het een familie resort betreft met heel veel kinderen, een grote teleurstelling voor onze zoon van 12. dit is ook de reden dat wij niet meer voor dit hotel zullen kiezen. Bloed heet elke dag maar dan niet het zwembad in mogen met een balletje, band of luchtbed ook niet onder toezicht van een ouder. De buffetten zijn echt heerlijk. 15 min. Lopen naar de boulevard. Leuk barretje met terras van eigenaar Tino. Er zit een koffiebar en supermarkt aan het hotel vast. Supermarkt is prijzig voor Spaanse begrippen maar prima. Wij zitten er nu.

Guest Experience, Comercial, 19-07-2019

Dear Jos,

Thank you very much for taking the time to send us this review. As we were comenting before unfortunately any inflatable things are not allowed in the swimming pool by security reasons and for the respect of other clients. By law the hotel is obligated to obey the safety rules. Despite everything we stilll hope you had a great time at Suites & Villas by Dunas. We have taken note of each suggestion and we will inform the corresponding departments.

We would be very happy to welcome you soon again in our hotel.

Yours faithfully,

Elena,

Guest Experience

• 9Bianca Simon11-01-2019

Fantastische vakantieplek!

Super mooi resort. Heerlijk eten en vlakbij het strand

Guest Relations, Comercial, 26-02-2019

Dear Lindsay,

thank you very much for your last visit at our Suites & Villas by Dunas and for sharing your opinion. We work hard every day in order to meet the expectations of all our customers and we see the reward for this work through reviews like yours. We hope to welcome you back soon in Suites & Villas by Dunas. and that our resort becomes your second home.

Kind regards, Rinaldo Guest Experience

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Wes08-09-2018

Relaxt weekje

Fijne bungalows met ruime slaap en badkamer, woonkamer iets kleiner.Meerdere zwembaden, aldaar vrij rustig maar meer ruimte rond de bedjes.Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.Dit ook vlakbij het restaurant.Alleen veel drukker en bedjes tegen elkaar geplaatst. Bedjes reserveren was niet nodig, voldoende plaats de hele dag. Eten: veel keus engoed warm, wij hebben de hele week ontzettend heerlijk gegeten, vooal veel vis.Animatie was leuk, maar niet van hoge kwaliteit, wel een enthousiast team.Weinig tot geen animatie voor tieners.Strand beloopbaar in een kwartiertje langs de droge rivier. Tip:koop een parasol bij een van de winkeltjes op het strand en ga fijn dicht bij het water liggen, heerlijk frisse koele wind, en ook goed uit te houden in de zon.Wij hebben een heerlijke en relaxte week gehad.En maak gebruik van de taxi, is goedkoop en je bent overal vrij vlot.

Guest Relations, Comercial, 01-10-2018

Dear Wes,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards, Public Relations

• 8Fam. Alink15-08-2018

Klantvriendelijkheid centraal.

Goed bereikbaar, mooi resort in Maspalomas van waaruit in alle richtingen (GC-1) initiatieven genomen kunnen worden om het eiland te gaan bekijken. Een klein kwartier lopen naar strand, oceaan, winkels en restaurants. Erg prettig personeel waarbij dienstverlening hoog in het vaandel staat, vriendelijk en steeds bereid onvolkomenheden direct op te lossen. Klantvriendelijkheid, met name dat wil het park uitstralen. Prima keuken die zich kenmerkt door zijn grote aanbod en wisselende menus. Twee maal drie dagen een auto gehuurd vanuit het resort zelf, op de dag van aanvang huur, opgehaald op resort om auto in ontvangst te nemen, na beëindiging huurperiode autosleutel afgeven aan receptie en klaar. Wij zitten niet in de doelgroep "animatie", een wat schreeuwerige en soms tenenkrommende aangelegenheid (qua flauwe spelletjes) die zich dagelijks aan het zwembad voordoet. Hetzelfde team organiseert ook de "Showtime" tussen 10 en 11s avonds.

Guest Relations, Comercial, 01-10-2018

Dear family Alink,

With kind regards, Public Relations

Geboekt bij neckermann
  • 7Hollander04-04-2018

Fijne vakantie - uitchecken niet klantvriendelijk

We hebben een fijne vakantie gehad. Alleen op de laatste dag een teleurstelling. We gingen om 11.15 u uitchecken en toen stond men meteen klaar met een schaar om het bandje van all-inclusive af te knippen. Ik zei dat we pas om 16.30 uur werden opgehaald dus nog vakantie hadden. Er werd ons duidelijk gemaakt dat op de dag dat je komt om 12.00 uur ingaat en de dag dat je vertrekt om 12.00 uur stopt. Dit hadden wij moeten weten en nog nooit meegemaakt. Na bezwaar mochten we ons bandje tot 12.00 u houden maar dan moesten we ons wel melden anders werden wel even opgezocht. Een mogelijkheid om bij te betalen om ons bandje te houden en niet steeds geld nodig hadden was er niet. Natuurlijk moeten er regels zijn maar dit komt heel klantonvriendelijk over. Jammer want wij hadden ook niet elke dag 3x gebruik gemaakt van het restaurant ivm activiteiten en dan zou je denken dat compenseert elkaar wel weer. Beste mensen van Dunas pas de regels aan.

Gina Oszvalcsek, Guest Relations, Comercial, 22-04-2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw reactie over ons resort op Zoover. Wij zijn blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, en willen jullie bedanken voor de complimenten.

Wij zullen jullie opmerkingen doorgeven aan ons management, en hopen hiermee onze service in de toekomst de kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Gina Oszvalcsek

• 2017
    7Fam. de Jong05-09-2017

Goed verblijf.

Was een mooi all in bungalowpark, mooie huisjes die helaas te ver van de all in afliggen, kwartier lopen om te ontbijten en dineren is toch n behoorlijk eind. Ook de all in waren mager, na t avond eten geen gratis drankje of iets meer te krijgen. Ook de kannen chloor die in de zwembaden gekieperd werden kwamen raar over, soms zwommen er zelfs mensen gewoon in, lijkt me niet gezond. Was wel een prachtig aangelegde tuin die goed onderhouden werd, mooi was het er zeker. De airco werkte niet, was wel jammer want het was behoorlijk warm, gelukkig koelde het s avonds af. Ook bij de incheck slecht geregeld, zelfs het eigen personeel wisten de bungalows niet terug te vinden.

Guest Relation Manager, Comercial, 09-09-2017

Beste Gast,

Wij willen u vriendelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over uw vakantie in ons Dunas Suites & Villas Resort. Met veel plezier lezen wij dat u heeft genoten van uw vakantie. Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

• 9Corrie van de Kasteele26-08-2017

Geweldig

Mooie accomodatie, lekker buffet, schone villa's. Wel ver bij het strand vandaan, en je villa nr staat slecht aangegeven, Het is even zoeken naar je villa

Guest Relation Manager, Comercial, 09-09-2017

Beste Gast,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen. Wij kijken er naar uit jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Suites & Villas Resort!

• 8Sylvia28-07-2017

Mooi resort

Wij zaten 10 dagen in een 3 kamer villa met 2 slaapkamers en 2 badkamers. De bedden zijn heerlijk, de airco werkt prima en de douchestraal was ook verrassend goed. Ook de wifi verbaasde ons, deze was erg goed in vergelijking met veel vakantieresorts.

Het is een mooi aangelegd complex en er wordt dan ook veel onderhoud gepleegd aan de tuin om het zo mooi te houden. Er lopen veel katten op het park, die helaas ook hun behoefte doen en dit werd niet altijd adequaat opgeruimd.

De zwembaden zijn mooi, maar ook hier helaas de wedstrijd handdoekje-leggen ... dit betekende dat wij niet 1 dag bij het zwembad hebben doorgebracht, want wij weigeren hieraan mee te doen. Maar het riep toch wel irritatie op.

Het eten is prima en zoals je kan verwachten bij een druk buffet (het is geen à la carte restaurant). Wij gingen altijd buiten zitten en dat was beter dan binnen: iets koeler en ook de tafels stonden ruimer opgesteld. Er is wat eten betreft genoeg variatie en er wordt doorlopend aangevuld. Alleen de grote schalen waaruit iedereen moet scheppen vonden wij iets minder (vooral bij de toetjes was het vaak een puinhoop). Mijn advies: ouders help je kinderen hierbij en laat ze er niet zo'n knoeiboel van maken.

Er zitten heel veel gezinnen met kleine kinderen op het park, wat ons opviel was dat veel ouders hun kinderen 'loslaten' en er nauwelijks meer naar hen omkijken. Dit is natuurlijk niet een nadeel van het hotel, maar waarschijnlijk meer een mentaliteit van de gasten dat in een groot complex meer opvalt dan in een klein complex. Vind je dit vervelend, dan zou je beter voor een kleiner hotel kiezen.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, daar valt niets over op te merken. Vooral de 'eigenaar' van de Taste bar is heel aardig. Je moet daar zeker eens een lekkere koffie of cocktail gaan drinken!

Kortom: wij hebben ons prima vermaakt en de prijs/kwaliteit verhouding is in orde. Wij hebben veel van het eiland gezien en zullen dus niet snel hier terugkomen, maar dat ligt zeker niet aan het hotel, maar meer omdat wij dan weer een ander eiland willen ontdekken :-).

Gina Oszvalcsek, Guest Relations, Comercial, 23-08-2017

Met vriendelijke groet,

Gina Oszvalcsek

• Oude reviews

9Anita Hensen10-08-2016

Geweldig

We hebben ontzettend genoten een mooi en schoon park heerlijk eten en vriendelijk personeel volgend jaar gaan we zeker terug de kinderen maken al plannen als ze in de zelfde suite mogen zitten als dit jaar. achteraan in het park we liepen zo het zwembad in. schows waren leuk gebracht......

Gina Oszvalcsek, Comercial, 27-08-2016

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen