Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°19°
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas in het Nederlands

2008

geweldige acomadatie

anja
18-10-2008

wij hebben een geweldige vakantie gehad. alles was gewoon goed echt een aanrader

Gereisd Familie in oktober 2008

Wij hebben een geweldige vakantie gehad

anja
18-10-2008

wij hebben een geweldige vakantie gehad.ECHT EEN AANRADER. Geweldige suite vlak bij de pool. goede animatie lekker eten ,geen kakerlakken ,vriendelijk pesoneel echt een aanrader wij gaan zeker terug!!!!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Goed hotel

Karel
4-9-2008

Wij hebben van 17 tot 24 augustus gelogeerd in een suite met 2 slaapkamers en een badkamer. Heel mooi en verzorgd, enkel een luidruchtige airco, maar dat went. Kakkerlakken hebben we niet gezien, enkel 1 dag wat miertjes aan de buitendeur. In de hotelinfo map wordt ook gevraagd om aanwezigheid van kakkerlakken te melden. Het hotel bestaat uit blokken van een 10 tal bungalows, met centraal het zwembad met bar, en tussen de lobby en zwembad het restaurant, disco en winkeltje. Het buffet in het restaurant is heel uitgebreid en goed van smaak. Het hotel ligt in een park met nog 3 andere bungalo parken, nl. Maspalomas villas, Maspalomas Dunas, en Maspalomas Esplendido. In totaal zijn er 6 zwembaden met bijbehoordende kinderbaden. Rond de zwembaden worden veel ligzetels "gereserveerd" met handdoeken, maar na een tijdje zie je welke onaangeroerd blijven en kun je die wel "lenen". Het strand ligt op 15min wandelen op een pad langs het droge kanaal. Alles bij elkaar zeer aangenaam.

Gereisd Familie in augustus 2008

Toffe vakantie!

Cortoos Domi
18-8-2008

We boekten een seniorsuite=2 slaapkamers én 2 badkamers! Prima als je met 2 tieners reist! Suite was ook heel goed gelegen: vlakbij zwembad en poolbar. Maaltijden: veel variatie, altijd wat lekkers, veel fruit! 's middags keuze tss snacks aan poolbar of uitgebreid buffet in hoofdrest. Drank (all inclusive): teveel ijsblokjes!verder geen klachten!Geen lange wachtrijen! pluspunt: op terras aan pool drankjes in glas! 's avonds ook bediening aan tafel in "disco" Animatie: niet opdringerig, is duidelijk rustiger deel van het hele resort, bij de villa's en in dunas esplendido veel drukker, avondanimatie was niet veel waard, alleen shows van buitenaf vielen mee. Daar kunnen ze nog wat aan doen! Personeel: allemaal correct en vriendelijk! Enig minpuntje: vloer rond zwembad werd onvoldoende gekuist! (en toch wel 3 kakkerlakken in kamers gehad...) Alles bij elkaar een prima vakantie gehad! Een aanrader!(toch zeker in die seniorsuite)

Gereisd Familie in augustus 2008

meevaller !!

Judith
27-7-2008

Eerste geboekt en daarna op Zoover gekeken. Oei!!! Was dit wel een goede keuze? Ik heb het ook niet zo op ongedierte en viezigheid..... Maar dat was dus een enorme meevaller. De bungalow was spik en span, brandschoon. En dan denk ik dat ik toch best hoge eisen stel... Elke dag (een enkele keer een dag niet) wordt er goed schoongemaakt. We hebben welgeteld 1 kakkerlak gezien. Ja da's pech, want echt niet omdat het vies is.

Nadeel voor ons waren de zwemfaciliteiten. Onze kinderen (4 en 5 jaar) vinden de zee niet leuk dus we hebben veel aan het zwembad gelegen. Een babybadje is voor hen net niet meer interessant genoeg. De enige mogelijkheid die er dan nog is is een zwembad van 1.60 diep. Met bandjes hoeft dat nog niet echt een probleem te zijn. Maar er was geen enkel glijbaantje bij en aangezien ik zelf niet zo groot ben was het voor mij ook lastig om met mijn kinderen lekker te spelen in het zwembad.

Postitief: heel rustige en mooie omgeving.

Wij hebben van 02-13 juli 2008 vakantie gehouden met 7 pers

Aris en Marijke
17-7-2008

Wij hebben van 02-13 juli 2008 vakantie gehouden met 7 pers. Park ligt in een rustige omgeving. Prima suites, schoonmaak prima. Vriendelijkheid personeel wisselend. Mooi park/tuinen, goed onderhouden. Eten via buffet gevarieerd en prima verzorgd, ook tafelaankleding. Laatste 4 dagen door drukte service wat minder. Buitenmogelijkheid om te eten wat beperkt. All-in goed geregeld in bar en poolbar, keuze drankjes wat beperkt. Hoofdzwembad zeer vroeg volgelegd met handdoeken (wordt niets tegen gedaan)en te weinig parasols voor zo'n warme en zonnige periode. Groot minpunt was een overboeking zonder ons medeweten naar een suite i.p.v. villa (met kitchenette.) Dit laatste is wel zo prettig bij een all-in arrangement. In de hoofdvakanties zijn hier heel veel gezinnen met veel kinderen, wat het voor iets meer rustzoekers niet aantrekkelijk maakt. Alles bij elkaar een prachtige vakantie gehad.

:D

Laura
8-7-2008

Ik heb drie jaar geleden een heerlijke vakantie gehad in dit park. Ik was toen 18 en er was meer dan genoeg te doen aan de bungalow kant van het hotel, met quizes etc... Pubers horen te gaan feesten in Playa del Ingles... Kakkerlakken horen nou eenmaal bij een land met dat klimaat als je daar niet van houd moet je niet zeuren maar in NL blijven. Ook commentaar dat er helaas nog geen typish NL eten is valt me tegen aangezien op Gran Canaria overal heerlijke verse vis (en voor diegenen die dat niet lusten) ook lekker vlees, itialiaans en frans eten is, en Nederlandse hutspot nou niet echt bedoelt is voor 35 graden. Gran Canaria is een prachtig eiland (heb er 3 jaar gewoond) en vooral de binnenlanden verkennen is erg leuk als gezin. Wij gaan dit jaar na wat tegenvallende accomodaties tussendoor weer terug naar dit hotel, omdat het ons toen zo goed bevallen is, hopelijk is dat dit jaar weer zo.

Gereisd Familie in juli 2005

Dunas Suites

Fien
2-7-2008

We zijn nog steeds op vakantie in Dunas Suites momenteel. In tegenstelling tot wat anderen hier verkondigen, vinden wij het hier heel erg goed. Lekker eten, een knap zwembad, mooie kamers en geen last van kakkerlakken.

Het is echt wel de moeite en prijs/kwaliteit is dit zeker de moeite waard!

Geweldige week gehad

Wijnen C.
9-6-2008

Geweldige week gehad. Prima personeel en zeer vriendelijk. Gevarieerd eten. Goed ontbijt. Wie over deze lokatie iets weet te klagen, kan maar beter nooit meer op vakantie gaan !!!! De villa's zijn prima en schoon. De tuinen geweldig, nergens vuil te vinden en worden prachtig bijgehouden.

Gereisd Familie in juni 2008

Wij hebben in mei 2008 1 week in een villa gezeten

23-5-2008

Wij hebben in mei 2008 1 week in een villa gezeten. Twee ruime slaapkamers en een zeer grote badkamer (er zijn ook andere types met een kleinere). De villa had nog geen airco, maar men was bezig die op veel villas aan te leggen. PArk was erg mooi en zeer goed verzorgd qua beplanting. Twee grotere (en drukkere) zwembaden en 4 kleinere zwembaden tussen de villa's in. Kinderspeelgoed voor onze dochter van bijna 3 lag gewoon bij het zwembad (emmertjes, auto's, ballen, etc): ideaal. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed. Avondeten was niet super, maar ook zeker niet slecht. Altijd friet, knakworst en hamburgers voor de kleintjes en voor ons kip, zalm, schol, tong, pasta's, salades, etc. Van een buffet moet je geen 5-sterren diner verwachten. Het gezeur over kakkerlakken kunnen wij niet plaatsen. Wij hebben er 1 gezien, terwijl het volgens de reisleidster "huisdier" nummer 1 is op Gran Canaria. Kortom een echte aanrader voor een korte "uitrust"vakantie.

Gereisd Familie in mei 2008

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suites & Villas by Dunas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suites & Villas by Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.