Hotel Suites & Villas by Dunas

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

552 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 7de Bruin22-09-2019

Heerlijk verblijf ,schoon , rustige omgeving ,

Nachts gehorig met de aan komenden en versterkende trollys en koffers , ontbijt goed , maar rommelig qua bediening en tafel.

Geboekt bij neckermann
  • 9Marie Claire Vandersmissen13-09-2019

Prima hotel, zeker de All Inn.

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel en goede keuken, kunt buiten eten. Kamers groot en comfortabel met apparte slaapkamer, zwembad goed. Gebruiksvriendelijk voor rolstoel en buggy. Zeer mooie aanplanting en alles zeer zuiver. Goede animatie. Ongeveer 15 min.stappen langs de rivierbedding tot Maspalomas. Geen bus maar taxi zeer goedkoop. (6 euro voor rit naar playa del Ingles). Winkelcentrum in Maspalomas veel beter dan in Playa del Ingles.

• 9Guido De Keersmaeker07-07-2019

Beetje gedateerd, maar ok als je houdt van rust

De vorige negatieve review gelezen en even een reactie: Over de staat van het huisje: Was ook bij mij idd gedateerd en niet fris ruikend bij aankomst. Eens dit opgelost, was er nog iets aan het huisje aan te merken wegens 'gedateerd'. Ons huisje was direct bij één van de zwembaden en we hebben genoten van de rust! Maar we zijn al 50+ en hebben geen kinderen meer. Daarom mijn evaluatie: + Positief: - Bungalows, niet het gevoel dat je in een massa resort op een kamertje met terras zit op het x-te verdieping. - We hadden half pension, hadden een auto gehuurd voor €105,00 per week (all in) en aldus geen last van all-in toestanden. - Als je in Maspalomas rust zoekt... Die hebben we hier gevonden, in tegenstelling tot de andere grote hotels in het centrum. - negatief: De bungalow rook onfris bij aankomst en was aan renovatie toe. Algemeen: Toch komen we volgend terug!!

Guest Experience, Comercial, 19-07-2019

Dear Guido,

Our main objective is to offer an excellent service to our customers and make their stay great and relaxing. We do work hard every day to achieve this goal. Thank you for the reasonable comments about our facilities we will pass it to all the departments involved.

We are looking forward to welcome you soon again.

Kind regards,

Elena,

Guest Experience

• 9tonprins16-06-2019

perfect voor de 11e keer , weer prima verblijf

perfect verblijf voor de 11e keer altijd heerlijke relaxte vakantie in goede bungalow bij dunas met mooi zwembad enweer verbeterd prima ontbijt met vers sap of smoothies en avondeten . goede tv en perfect prima gratis intenet heerlijk om 2 weken te relaxen en bovendien niet te ver van de mooie boulevard in maspalomas gewoon weer perfect as ever

• 9S24-04-2019

we gaan hier zeker weer naartoe

fantastisch hotel en behulpzaam en vriendelijk personeel door ziekenhuis opname hebben we niet echt vakantie gehad maar gaan zeker de volgende keer goedmaken

Guest Relations, Comercial, 25-04-2019

Dear S,

thank you very much for your last visit at our Suites & Villas by Dunas and for sharing your opinion.

We work hard every day to meet the expectations of all our customers and reviews like yours are a welcome reward for our efforts.

We hope to welcome you soon again to Suites & Villas by Dunas and that our resort becomes your second home.

• 9GER gOEDVOLK23-04-2019

Bijzonder geslaagde vakantie in Maspalomas.

In april 2019 hebben mijn vrouw en ik een bijzonder fijne vakantie doorgebracht in dit hotel. We hadden een villa geboekt met All-Inclusive verzorging. De villa was prima en werd iedere dag uitstekend schoon gemaakt. Prima bedden. Wifi in het hele park ook prima. All-inclusive bleek een juiste keuze, de maaltijden waren prima. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie zwembaden met voldoende ligbedden. De duinen en het strand waren op ongeveer 15 minuten lopen, daar begon ook een mooie boulevard met winkeltjes. We hadden een auto gehuurd en hebben onder andere Puerto de Mogan en Las Palmas bezocht, aanbevolen. Maar er zijn veel meer mogelijkheden. Kortom een heerlijke week met prachtig weer in een prachtig hotel!

Guest Relations, Comercial, 24-04-2019

Dear GER gOEDVOLK,

• 9Henk den Boer12-04-2019

fantastisch en Gran Canaria biedt veel variatie

Prima locatie met goede voorzieningen en ook bij halfpension excellent eten zowel bij het ontbijt als bij het diner met ruime keuzen

Dear Mr. Henk ,

thousands of travelers stay with us every year, but we are delighted when customers like you let us know that your visit at Suites & Villas by Dunas met your expectations.
    We hope you can soon enjoy another stay with us in the future.

Kind regards, Cristina Guest Experience

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8M. Jansen11-04-2019

Maspalomas is een prima plek op Gran Canaria!

Groot complex. Goed georganiseerd. Fijne receptie. Eetzaal ongezellig. Eten is goed en er is veel keus maar er is geen sfeer. Er wordt ook constant aangevuld. Ontbijt zelfs met zalm of heerlijke spaanse ham. Eieren in alle soorten. Elke dag verse smoothies. Realiseer je dt de villa's aan het eind van het park liggen, lekker rustig. Suites liggen rondom de receptie. .Heerlijk verwarmd zwembad bij de villa. Vele huisjes worden nu gerenoveerd. Alles is keurig schoon. Receptie heel attent. Koffiebar van Toni is particulier en moet je apart betalen. Enige plek in de hal waar het gezellig is 'avonds om even koffie te drinken. Hou je van echt gezellig dineren neem dan logies en ontbijt en ga 'avonds lekker aan de boulevard van Meloneras eten. Ongeveer 1,2 km lopen. Heerlijke wandeling! Ook zijn daar winkels van het hogere segment. Uitstapjes naar Puerto Rico en Puerto Mogan zijn de moeite. Playa del ingles is oud en vervallen en Engels gericht

Dear M. Jansen,

thank you for choosing our Suites & Villas by Dunas for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day.

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Suites & Villas by Dunas .

Kind regards, Cristina Guest Experience

• 9Geertje22-03-2019

Prima hotel, vlotte service , goede WiFi.

Het is hier superschoon, goede WiFi tot in hotelkamer, veel variatie in het eten ,er wordt goed rekening gehouden met allergieën

Dear Geertje,

thank you very much for having spent a few days with us at Suites & Villas by Dunas and for sharing your experience with other travelers.

We are very happy to hear that we have met your expectations and we cannot wait to welcome you back again soon.

Kind regards, Rinaldo Guest Experience

Geboekt bij neckermann
  • 8Conny van Mil19-03-2019

Helemaal top!

Heerlijke plek! We hebben alle dagen stralend weer gehad.... geen wolkje aan de lucht! Rond de 23 gr. 👍🏻 Elke dag schoonmaak en in onze 11 dagen verblijf is ons bed 2x verschoond! Genoten van alle zwembaden en heerlijk uitgebreid ontbijt elke ochtend. Vriendelijk personeel. Veel gewandeld in de mooie omgeving. Geweldige vakantie gehad!

Guest Relations, Comercial, 20-03-2019

Dear Conny van Mil,

our main objective is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to achieve this goal and there is no better reward than reading a positive opinion like yours, thank you.

We are looking forward to welcoming you soon again.

41 tips over Hotel Suites & Villas by Dunas

• g.v.d. vlist, 05-02-2012

Een goede optie om tijdens de koude wintermaanden even in aangename temperatuur te verblijven en geen winterkleding nodig te hebben. Hooguit 's-avonds een vest. Verder bezienswaardigheden genoeg. Winkelen in de hoofdstad Las Palmas is ook erg leuk. Of een auto huren en het indrukwekkende ruwe bergachtige binnenland in. Stuwmeren, grotwoningen etc.

• d.torenvliet, 30-11-2013

Met huurauto zijn mooie tochtjes te maken door de bergen. Zorg alleen voor warme kleding en goede wandelschoenen.Ga met openbaar vervoer naar Las Palmas,auto parkeren is een drma. Met openbaar vervoer zijn ook leuke tripjes te maken,bijv.Porto Rico, Palmolitos,.Mogan, Firgas, en het inr. surfstrand.

• istatwetta, 23-03-2014

Goede parkeergelegenheid, wat zeldzaam is in Maspalomas.

76 vragen over Hotel Suites & Villas by Dunas

• Straatman, 30-08-2019

Hygiëne verouderd huisje

Wij komen in sept naar dit resort, ik lees hier en daar dat het erg verouderd is, badkamers niet schoon, gordijnen vies, riool lucht... nu maak ik me toch wel zorgen....en spijt... hoop dat het allemaal mee valt

• Bart, 04-07-2019

Renovation finished?

Are the renovations already finished? Or when Will they? Is de renovatie al klaar? Of wanneer is deze klaar?

• g verhaar, 17-06-2019

renovatie

wij gaan in juni naar het vakantiepark dunas villa, is de renovatie dan al klaar!!

An, 27-06-2019

Ben ik ook wel benieuwd naar wanneer de renovatie klaar is.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen