Hotel Suites & Villas by Dunas

Hotel Suites & Villas by Dunas

8Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 668p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

557 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas

• 9Margriet24-03-2020

Super vakantie gehad, bungalow ruim, iedere dag schoongemaakt, dicht bij zwembad, heel rustig. Ontbijt en diner prima, in ,20 minuten lopen naar het strand. Winkeltje dichtbij.

Gereisd met partner in maart 2020

• 6vdwm01-03-2020

Veel nachtlawaai van zatte Engelsen in hotel!

Wij zijn van 22 tot 29 feb. 2020 in twee senior suites verbleven op basis van half-pension. Ontbijt en avondeten waren voor ons goed en keuze was er genoeg. Junior suites zijn ook wel ok, spijtig was er af en toe rioolgeur in de badkamer. Maar alle pluspunten van dit hotel werden teniet gedaan door een groep zatte all-in Engelsen die van 's morgens aan het zwembad tot 's nachts aan de bar zich zaten vol te gieten met alle soorten cocktails en bier. Wij hebben alle nachten van 2 tot 3 uur wakker gelegen door het geroep en getier van die dronken bende als ze op weg waren naar hun "slaapplaatsen". Eens aangekomen zaten ze dan nog een tijd lawaai te maken vanop hun terrassen.

Guest Experience, Comercial, 02-03-2020

Dear vdwm,

Thank you very much for taking the time to send us this review. We are happy that you liked our facilities and enjoyed the stay with us. We understand the inconvenience you went through because of other guests and deeply apologize for it.

We are looking forward to welcoming you soon again to Suites & Villas by Dunas.

Yours faithfully, Mark Guest Experience

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Henk18-01-2020

Fantastich dicht bij het strand.

7 jan - 17 Jan. Wij kwamen aan en kregen een villa buiten aan de rand in de schaduw ,dus direct naar de receptie gegaan en heel vriendelijk kregen wij een andere met tuintje ervoor. Zitkamer met bank en tv, ruime slaapkamer met 2 bedden en ruime badkamer, alles geheel brandschoon. Je kan kluisje in de kamer huren 2 euro per dag. Vlakbij het zwembad. geen reservering van ligbedden dat is verboden, heerlijk. Wij hadden all.incl en was geweldig heel de dag drank tot buitenlandse whisky enz. Buffetten waren bijzonder goed 1 avond zelfs Indisch gegeten met Chinese koks uitstekende kwaliteit. Voor kinderen geweldig heel de dag animatie en na diner tot 20.15 een kindershow in het theater. Voor de volwassenen was de kwaliteit van de show veel minder zangeres met 1 man begeleiding enz. 15 min van de boulevard lopen. aantal keren verschoning van de bedden. taxi service. Wel erg luidruchtig in de eetzaal ,maar aparte ruimte voor 18+ met bedienin

Guest Experience, Comercial, 19-01-2020

Dear Henk,

thank you very much for your last visit to our Suites & Villas by Dunas and for sharing your opinion.

We work hard every day to meet the expectations of all our customers and reviews like yours are a welcome reward for our efforts.

We hope to welcome you soon again and that our resort becomes your second home.

Kind regards, Mark Guest Experience

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    3Michielsen22-12-2019

Een rampzalige vakantie was het

2 pers. Villa. Niets van info klopt met de realiteit. Gerenoveerd Park, totaal niet van toepassing. Enkel mooie zwembaden. Eetzaal rampzalig: koud eten, lawaai, vaak geen bestek, kommen, koffie enz voorhanden m.a.w trek u plan ! Huisje, verouderd, vochtig kot. Gedateerd en kappot meubilair. Ongedierte ( kakkerlakken min. 8 cm groot) douchewater liep zo goed als niet weg, wastafel lek, WiFi is voor 50 % uitgevallen, klachten ingediend, hiermee wordt niets gedaan. Kleding, beddengoed altijd vochtig. Schoonmaak kon beter en was zeer onregelmatig. Voor ons was dit zeker eens en nooit meer.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Ben en Diny01-12-2019

Fantastisch een aanrader.

Fantastisch we waren voor de derde keer in dit prachtige resort. De liggen is perfect zo'n 800 meter van het strand vanuit het resort worden de gasten per bus gebracht en weer opgehaald, het resort is schoon het personeel vriendelijk en altijd behulpzaam. Het eten is erg afwisselend zowel het ontbijt als diner ( we hadden half pension ) Het resort is erg kindvriendelijk maar er was ook een appart restaurant voor de 18 plussers. Dus voor elk wat wils. We komen zeker terug. We hebben alweer geboekt voor maart 2020.

Gereisd met partner in november 2019

• 7de Bruin22-09-2019

Heerlijk verblijf ,schoon , rustige omgeving ,

Nachts gehorig met de aan komenden en versterkende trollys en koffers , ontbijt goed , maar rommelig qua bediening en tafel.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann

• 9Marie Claire Vandersmissen13-09-2019

Prima hotel, zeker de All Inn.

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel en goede keuken, kunt buiten eten. Kamers groot en comfortabel met apparte slaapkamer, zwembad goed. Gebruiksvriendelijk voor rolstoel en buggy. Zeer mooie aanplanting en alles zeer zuiver. Goede animatie. Ongeveer 15 min.stappen langs de rivierbedding tot Maspalomas. Geen bus maar taxi zeer goedkoop. (6 euro voor rit naar playa del Ingles). Winkelcentrum in Maspalomas veel beter dan in Playa del Ingles.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Sven19-08-2019

Topper en leuk

Leuke suites met airco je hebt het gevoel dat je hier alleen bent het is muisstil Ook tijdens het eren heb je geen lange wachtrijen Rondom het hotel valt niets te beleven Maar via de promenade kom je in de winkel restaurant straatjes Een taxi kost hier niets

Guest Relations, Comercial, 20-08-2019

Dear Sven,

thank you for choosing our Suites & Villas by Dunas for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day.

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Suites & Villas by Dunas .

Kind regards, Claudio Guest Experience

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Jos17-07-2019

Heerlijk genoten...

Het betreft een bungalowpark met fijne maar wel gedateerde bungalows met grote badkamer. 5 heerlijke verwarmde zwembaden maar let op voor je hier boekt, het wordt door de badmeester niet toegestaan om in het water te spelen met opblaasbare dingen en balletjes terwijl het een familie resort betreft met heel veel kinderen, een grote teleurstelling voor onze zoon van 12. dit is ook de reden dat wij niet meer voor dit hotel zullen kiezen. Bloed heet elke dag maar dan niet het zwembad in mogen met een balletje, band of luchtbed ook niet onder toezicht van een ouder. De buffetten zijn echt heerlijk. 15 min. Lopen naar de boulevard. Leuk barretje met terras van eigenaar Tino. Er zit een koffiebar en supermarkt aan het hotel vast. Supermarkt is prijzig voor Spaanse begrippen maar prima. Wij zitten er nu.

Guest Experience, Comercial, 19-07-2019

Dear Jos,

Thank you very much for taking the time to send us this review. As we were comenting before unfortunately any inflatable things are not allowed in the swimming pool by security reasons and for the respect of other clients. By law the hotel is obligated to obey the safety rules. Despite everything we stilll hope you had a great time at Suites & Villas by Dunas. We have taken note of each suggestion and we will inform the corresponding departments.

We would be very happy to welcome you soon again in our hotel.

Yours faithfully,

Elena,

Guest Experience

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Guido De Keersmaeker07-07-2019

Beetje gedateerd, maar ok als je houdt van rust

De vorige negatieve review gelezen en even een reactie: Over de staat van het huisje: Was ook bij mij idd gedateerd en niet fris ruikend bij aankomst. Eens dit opgelost, was er nog iets aan het huisje aan te merken wegens 'gedateerd'. Ons huisje was direct bij één van de zwembaden en we hebben genoten van de rust! Maar we zijn al 50+ en hebben geen kinderen meer. Daarom mijn evaluatie: + Positief: - Bungalows, niet het gevoel dat je in een massa resort op een kamertje met terras zit op het x-te verdieping. - We hadden half pension, hadden een auto gehuurd voor €105,00 per week (all in) en aldus geen last van all-in toestanden. - Als je in Maspalomas rust zoekt... Die hebben we hier gevonden, in tegenstelling tot de andere grote hotels in het centrum. - negatief: De bungalow rook onfris bij aankomst en was aan renovatie toe. Algemeen: Toch komen we volgend terug!!

Guest Experience, Comercial, 19-07-2019

Dear Guido,

Our main objective is to offer an excellent service to our customers and make their stay great and relaxing. We do work hard every day to achieve this goal. Thank you for the reasonable comments about our facilities we will pass it to all the departments involved.

We are looking forward to welcome you soon again.

Kind regards,

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen