Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
8,2

Wat vakantiegangers zeggen

Dunas Maspalomas Resort is volgens vakantiegangers die een review achterlieten the place to be voor gezinnen met (jonge) kinderen. Volgens Ludo zijn de kamers met twee slaap- en badkamers hier perfect voor. Wanneer je aankomt staat het opgemaakte kinderbedje al voor je klaar. Ben jij benieuwd of Suite Villas Dunas Maspalomas iets voor jou is? Lees dan mee.

Sommige vakantiegangers schrijven dat bij aankomst de verkeerde bungalow voor hen klaarstond. Gelukkig was dit binnen 5 minuten opgelost door de vriendelijke receptie. De kamers van Dunas Maspalomas Resort zijn volgens jullie altijd schoon. Conny schrijft dat de schoonmaakster elke dag klaar staat om schoon te maken en een paar keer per week zelfs de bedden verschoont. Wel vinden jullie de kamers wat aan de kleine kant.

Aan verkoeling geen gebrek bij Suite Villas Dunas Maspalomas. Volgens reviewer Wes is het altijd gezellig aan het zwembad: ‘Bij het hoofdzwembad gezellig met muziek, animatieteam en een soort foodtruck voor de drankjes.’ Wel schrijven sommigen dat er iets minder te doen is voor de tieners en dat het water in de winter niet verwarmd is in alle baden. Ook schrijven jullie dat de muziek bij de avondshows aan de harde kant staat.

Tijdens je verblijf bij Suite Villas Dunas Maspalomas genieten van all-inclusive? Michel is enthousiast over het eten van het hotel: ‘Echt een super vakantie gehad in Dunas Resort. Heerlijk eten. Veel keuze bij alle soorten eetmomenten, ontbijt met veel keuze uit brood, eieren, yoghurt, beleg, smoothies etc. Lunch en diner ook prima en veel vlees keuzes. En bijbehorende snacks gedurende de hele middag met heerlijke tosti's!’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over het gastvrije personeel in het hotel. Ingrid schrijft dat je zelfs de dag van vertrek nog gebruik mocht maken van het all-in concept.

Ligging

Een auto gehuurd? Deze kun je gratis kwijt op de parkeerplaats van Dunas Maspalomas Resort. De sleutel kun je afgeven bij de receptie. Met de auto kun je het hele eiland verkennen. Rij bijvoorbeeld naar de oude badplaats Maspalomas waar je in de duinen geniet van de mooie zonsondergang. Of breng een dagje door in de Sahara waar je op de rug van een kameel kunt rijden. Liever niet op pad met een eigen auto? Dan zijn er genoeg excursies in de buurt te doen en reizen met het openbaar vervoer is hier ook goedkoop. Voor 6 euro reis je naar het bruisende centrum van Las Palmas.

Een dierenfan? Dan mag een bezoekje aan het krokodillenpark niet missen. Op de paden loop je tussen de grote dieren (natuurlijk achter het hek). Je vindt hier ook tijgers, slangen, apen en hagedissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Suites & Villas by Dunas voor je op een rij gezet:

519 reviews over Hotel Suites & Villas by Dunas in het Nederlands

Prima hotel, zeker de All Inn.

Marie Claire Vandersmissen
13-9-2019

Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel en goede keuken, kunt buiten eten. Kamers groot en comfortabel met apparte slaapkamer, zwembad goed. Gebruiksvriendelijk voor rolstoel en buggy. Zeer mooie aanplanting en alles zeer zuiver. Goede animatie. Ongeveer 15 min.stappen langs de rivierbedding tot Maspalomas. Geen bus maar taxi zeer goedkoop. (6 euro voor rit naar playa del Ingles). Winkelcentrum in Maspalomas veel beter dan in Playa del Ingles.

Topper en leuk

Sven
19-8-2019

Leuke suites met airco je hebt het gevoel dat je hier alleen bent het is muisstil Ook tijdens het eren heb je geen lange wachtrijen Rondom het hotel valt niets te beleven Maar via de promenade kom je in de winkel restaurant straatjes Een taxi kost hier niets

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Guest Relations, Comercial, 20-8-2019

Dear Sven,

thank you for choosing our Suites & Villas by Dunas for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day.

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Suites & Villas by Dunas .

Kind regards, Claudio Guest Experience

Heerlijk genoten...

Jos
17-7-2019

Het betreft een bungalowpark met fijne maar wel gedateerde bungalows met grote badkamer. 5 heerlijke verwarmde zwembaden maar let op voor je hier boekt, het wordt door de badmeester niet toegestaan om in het water te spelen met opblaasbare dingen en balletjes terwijl het een familie resort betreft met heel veel kinderen, een grote teleurstelling voor onze zoon van 12. dit is ook de reden dat wij niet meer voor dit hotel zullen kiezen. Bloed heet elke dag maar dan niet het zwembad in mogen met een balletje, band of luchtbed ook niet onder toezicht van een ouder. De buffetten zijn echt heerlijk. 15 min. Lopen naar de boulevard. Leuk barretje met terras van eigenaar Tino. Er zit een koffiebar en supermarkt aan het hotel vast. Supermarkt is prijzig voor Spaanse begrippen maar prima. Wij zitten er nu.

Guest Experience, Comercial, Fri Jul 19 2019 09:57:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Jos,

Thank you very much for taking the time to send us this review. As we were comenting before unfortunately any inflatable things are not allowed in the swimming pool by security reasons and for the respect of other clients. By law the hotel is obligated to obey the safety rules. Despite everything we stilll hope you had a great time at Suites & Villas by Dunas. We have taken note of each suggestion and we will inform the corresponding departments.

We would be very happy to welcome you soon again in our hotel.

Yours faithfully,

Elena,

FTI Reizen

Beetje gedateerd, maar ok als je houdt van rust

Guido De Keersmaeker
7-7-2019

De vorige negatieve review gelezen en even een reactie: Over de staat van het huisje: Was ook bij mij idd gedateerd en niet fris ruikend bij aankomst. Eens dit opgelost, was er nog iets aan het huisje aan te merken wegens 'gedateerd'. Ons huisje was direct bij één van de zwembaden en we hebben genoten van de rust! Maar we zijn al 50+ en hebben geen kinderen meer. Daarom mijn evaluatie: + Positief: - Bungalows, niet het gevoel dat je in een massa resort op een kamertje met terras zit op het x-te verdieping. - We hadden half pension, hadden een auto gehuurd voor €105,00 per week (all in) en aldus geen last van all-in toestanden. - Als je in Maspalomas rust zoekt... Die hebben we hier gevonden, in tegenstelling tot de andere grote hotels in het centrum. - negatief: De bungalow rook onfris bij aankomst en was aan renovatie toe. Algemeen: Toch komen we volgend terug!!

Gereisd Met partner in februari 2019
Guest Experience, Comercial, 19-7-2019

Dear Guido,

Our main objective is to offer an excellent service to our customers and make their stay great and relaxing. We do work hard every day to achieve this goal. Thank you for the reasonable comments about our facilities we will pass it to all the departments involved.

We are looking forward to welcome you soon again.

Kind regards,

Elena,

1x nooit meer! Misleidende positieve reviews

Hotelgast
4-7-2019

Goede reviews gelezen, eenmaal hier spijt van een vakantie in dit hotel. Onaardig personeel, traag en helpt eigen volk wat Spaans spreekt eerst. Vieze, kapotte en gedateerde huisjes. Ook de gerenoveerde huisjes van alles mis en niet compleet. Rioollucht in de badkamer, bloed op gordijnen, vlekken in kussens, schimmel, insecten in kamer, kapotte airco, ga zo maar door. 2x van huisje gewisseld. In elke is wel iets mis. We waren een hele middag bezig om alles in orde te krijgen bij de receptie. All inclusive eten is van matig niveau. Animatie stelt weinig voor. De positieve reviews op het internet zijn zeer misleidend. Spaar liever door en dan lekker 5 sterren hotel in Turkije of Ibiza waar je top service hebt, echt een comfortabele kamer die schoon is, ruime keuze uit eten/drinken/snacks en top entertainment. Mooie omgeving hier. Leuk zwembad. Daar houd het bij op. Denk goed na voordat je hier je geld aan uitgeeft.

Guest Experience, Comercial, Fri Jul 19 2019 10:26:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Hotelgast,

First of all, thank you very much for taking time to share your feedback with us and that you have chosen the Suites & Villas by Dunas to spend your holidays on the south of Gran Canaria. We are really grateful for your comments about the hotel facilities and the staff.

We regret not having fulfilled your expectations on this occasion and we appreciate that with your comments we mark the way forward to improve our services, for this reason, we have passed all your comments to the departments involved. We hope you giving us a choice in a future to overcome your expectations.

Kind regards,

Elena

Geweldig resort voor families

Corine
28-6-2019

Perfect voor families. Master bedroom is heel groot. Woonkamer met extra bed(den) te klein hiervoor. Bedden zijn wel erg hard, maar zijn ook erg nieuw. Badkamer is aan renovatie toe, roest en schimmel. Eten is oké, afwisselend maar niet heel bijzonder. All in drankjes zijn erg zoet. Zwembaden zijn perfect en handdoek leggen wordt redelijk goed in de gaten houden. Verzorging van het park is keurig in orde. Ze zijn nog wel aan het resort kant bungalows aan het verbouwen maar daar hebben we geen last van gehad. Vriendelijk personeel. Maspalomas is goed aan te lopen, maar je kan ook op vaste tijden met een bus.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Guest Relations, Comercial, 30-6-2019

Dear Corine,

Kind regards, Mark Guest Experience

Heel fijn en netjes!

Eline
19-6-2019

Mooi resort, goed verzorgd en alles wordt netjes bijgehouden. Er worden momenteel bungalows gerenoveerd, maar absoluut geen last van. De gerenoveerde bungalows zien er mooi uit. Mag ook wel want de niet gerenoveerde zijn qua vloer en badkamer echt niet meer oke. Bedden zijn prima, slaapbank ook. Resort wordt goed bijgehouden en netjes schoongemaakt. Het resort is groot. Er zijn meerdere zwembaden verdeeld over het resort. Alleen bij het grote zwembad zit een bar. Eten is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Experience, Comercial, Wed Jun 19 2019 14:53:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Eline,

thank you very much for having spent some days with us at Suites & Villas by Dunas and for sharing your experience with other travellers.

We are very happy to hear that we met your expectations and we are looking forward to welcoming you soon again.

Kind regards, Claudio Guest Experience

perfect voor de 11e keer , weer prima verblijf

tonprins
16-6-2019

perfect verblijf voor de 11e keer altijd heerlijke relaxte vakantie in goede bungalow bij dunas met mooi zwembad enweer verbeterd prima ontbijt met vers sap of smoothies en avondeten . goede tv en perfect prima gratis intenet heerlijk om 2 weken te relaxen en bovendien niet te ver van de mooie boulevard in maspalomas gewoon weer perfect as ever

Gereisd Met partner in december 2018

Prachtige park normaal gesproken rustig gelegen.

Geertje
3-5-2019

Er is nu een grote renovatie gaande, zou alleen boeken indien je zeker weet dat de renovatie voltooit is.

Gereisd Met vrienden in april 2019
Guest Experience, Comercial, 6-5-2019

Dear guest,

our main objective is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to reach this and there is no better reward than reading a positive opinion like yours, thank you.

We are looking forward to welcoming you back soon.

Kind regards, Rinaldo Guest Experience

Tot volgend jaar.

Maurice Z.
2-5-2019

Prima, goed, fijn, leuke minidisco, prettig personeel. Dunas bij het zwembad staat een barman met een baard en een bril, geef deze man een bonus deze maand hij verdiend het! Super leuk met zijn gasten en kinderen in de weer. Hij weet ook precies wat de wensen van zijn gasten zijn.

tot volgende keer !

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Guest Experience, Comercial, 6-5-2019

Dear Maurice,

thank you very much for your last visit at our Suites & Villas by Dunas and for sharing your opinion.

We work hard every day in order to meet the expectations of all our customers and we see the reward for this work through reviews like yours. We hope to welcome you back soon in Suites & Villas by Dunas. and that our resort becomes your second home.

Kind regards, Rinaldo Guest Experience

• Afstand tot strand1.2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suites & Villas by Dunas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suites & Villas by Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.