Hotel Seaside Palm Beach

Hotel Seaside Palm Beach
9,5

8 tips over Hotel Seaside Palm Beach

Anital, 31-7-2015
Aanrader is om een excursie naar het binnenland te doen. Dat voelt alsof je je in de Grand Canyon bevindt!
van der Geest, 6-11-2012
Wij hadden twee mooi ruime kamers op de 6e etage met uitzicht op de duinen en de zee. De kamers waren middels een tussendeur met elkaar verbonden wat heel handig was. Wij hadden de kamer aan het einde van de gang die net iets ruimer is wat heel handig is met het bijplaatsen van een extra bed voor onze jongste.
Verjans-Luyck, 19-9-2012
de avonden kiezen a la carte via menu kan je misschien oplossen door vooraf de mensen de keuze te laten uit een salade bar zoals jullie die avonden ook de mensen uit een dessert buffet laat kiezen.

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Palm Beach voor je op een rij gezet:

Rob en Ria, 5-7-2012
Reis niet met Arke! Bij 10-daagse boeking op de eerste dag laat aangekomen (geen maaltijd) en op de negende dag (......) al om 07.15 uur klaar staan voor vertrek! Stoelreservering met extra beenruimte wordt geen rekening mee gehouden.
ilse_vermeulen, 30-6-2012

Voor de liefhebbers van geschiedenis : bezoek zeker het museum in Galdar rond de Cueva Pintada. Zeer de moeite waard en uitstekende gidsen (de dame die ons geholpen heeft was echt super vriendelijk, enthousiast en sprak prima Engels en Frans).

Verder is ook Las Palmas (oude stad) de moeite, 's morgens is het nog niet te druk en kan je parkeren aan de mercado vengueta).

Roque Nublo is ook prachtig en voor een flesje rum moet je langs Arehucas (ma-vrij voormiddag)

Marc Koolwijk, 3-5-2012
Heerlijk om tot rust te komen maar gezien weinig interessante omgeving is een week meer dan genoeg. Heerlijk hotel,lekker rustig. Mensen die het voor het eerst naar Canarische eilanden gaan, LET OP je zit hier dicht bij de evenaar dus de zon is heel sterk ook voor gekleurde mensen. Smeer met een hogere factor dan je gewend bent.

Leslie, 28-2-2012

Over gran canaria zelf: wat een zalig weer! We hadden elke dag een

knalblauwe hemel en een stralende zon, zeker 27 graden in het zonnetje. Het land van de eeuwige zomer zeker? Ook de Faro Boulevard aan het hotel langs het strand is heel gezellig met al zijn restaurantjes en winkeltjes. Mooi onderhouden. Met de bus geraak je overal in het eiland, de bus is op 5 min. lopen. Wij zijn naar Puerto Mogan en Las palmas geweest. fijne vakantie gewenst!

DeeDee, 27-11-2011
Als het druk is in het hotel op tijd een plaatsje zoeken op het terras bij het avondeten anders moet je erg lang wachten.