Hotel Seaside Grand Residencia

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Grand Residencia voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Seaside Grand Residencia

• 10Herman carine28-07-2013

Super hotel

Het is een van de betere hotels die we gedaan hebben. Het eten is gewoon fantastisch. Heb je probleem of iets tekort, zorgen ze altijd voor een oplosing. Ge kunt niet zeggen dat kindonvriendelijk is maar het is wel minder geschikt voor kinderen. Namelijk geen buffet geen accomodatie voor kinderen geen appart zwembad .. Maar de kinderen die er aanwezig zijn worden op de beste manier opgevangen met de mogeglijkheden. Het is wel meer eeen rustig hotel zonder animatie. Voor mij hoeft dat niet. Ideaal hotel voor mensen die rust zoeken!!!!!

Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia, 06-08-2013

Beste familie, Wij willen u graag hartelijk bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie. Ook zijn wij u voor uw uiterst positieve beoordeling zeer erkentelijk. Het doet ons deugd te horen dat u zo van de het eten heeft genoten. Inderdaad is het hotel in principe niet aanbevolen voor families met kinderen. Het is een hotel voor rustzoekenden met, buiten wat muziek in de avonden, geen animatie. In ons zusterhotel Seaside Palm Beach is echter meer te doen voor kinderen en gasten van Grand Hotel Residencia zijn daar dan ook altijd van harte welkom. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in een van onze hotels te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Robert Heitzig General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*GL

Met oudere kinderen

• 10Nestor21-01-2013

Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel!

Deze prachtige parel van de kwaliteitsketen Seaside Hotels mag beschouwd worden als het beste hotel op het eiland. Met slechts 94 kamers, gelegen in een oase van palmbomen, is een persoonlijke service met een exclusieve karakter gegarandeerd. De uitstekende keuken, de prachtige architectuur met aandacht voor detail en de rustige doch centrale locatie, zijn slechts enkele elementen waarom het hotel behoort tot "The Leading Hotels of the World '. Wij reizen altijd in een 5-sterren (meestal LHW) hotel, maar dit is echt een plek om terug te keren. Wat een service! De keuken verdient 1 of 2 Michelin-sterren. Alles is mogelijk en iedereen is onmiddellijk met een glimlach tot uw dienst . Dit is wat wij noemen "Deutsche Gründlichkeit". De kamers (we hadden een type C met uitzicht op het zwembad) zijn ruim en perfect schoon. Het hotel is in de buurt van het centrum (winkels, restaurants, enz...) maar is inderdaad niet geschikt voor kinderen.

Wolfgang I. Tesch, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia, 28-01-2013

Beste heer van den Abbee,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw uiterst vriendelijke woorden over Grand Hotel Residencia. Als meest exclusieve hotel op Gran Canaria is het ons doel steeds de allerbeste service te bieden en de gastronomie van het hoogste niveau. Het is voor ons een genoegen te lezen dat dit door rondom gewaardeerd is. Het hotel ligt inderdaad op zeer korte afstand van de boulevard van Meloneras en van het 7 kilometer lange zandstrand. Om de rust voor onze gasten te waarborgen, is het hotel niet aanbevolen voor families met kinderen. Wij verheugen ons nu al op uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Wolfgang I. Tesch Direkteur Seaside Grand Hotel Residencia*GL

• 9edith van de velde19-07-2011

the place to be !

Wij zijn vaste Griekenland-reizigers, steeds in een Grecotel 5 L, wel dit is ook 5 L een groot verschil met wat de Grieken ons aanbieden. Dit is echt een plaats om terug te keren. Wat een service ! De keuken verdient zeker 1 of 2 sterren. Alles is mogelijk, u vraagt en zij staan onmiddellijk voor je klaar.Dit is wat wij noemen " Deutsche Grundligkeit". De kamers (wij hadden een upgrade met duinenzicht - beneden) was perfect in orde. Het hotel is dichtbij het centrum (winkels, restaurants e.d.) Spijtig dat zij hun eigen strand niet kunnen hebben dit hebben wij wel gemist. Volgend jaar gaan wij zeker terug ! Het hotel is inderdaad niet geschikt voor kinderen, toch waren er mensen met kinderen en dit zou niet mogen.

• 10geke11-05-2011

paradijsje

geweldig hotel. eten geen sterren niveau. grote zwembad aan de koude kant. verder weinig aan te merken op dit paradijsje. je komt er echt tot rust.

Met oudere kinderen

• 9Henk05-01-2011

Top hotel!

Gran Recidencia is een top hotel. Duits management en dat is in alles goed te merken. Schoon, kwalitatief zeer goed ingericht, prachtige kamers, geweldig eten, kortom geen wanklank over dit hotel. Geen hotel voor (kleine) kinderen, maar dat was ook wat wij zochten. Half pension is aanrader. Lunch en drank is aan de prijs,. maar wel erg lekker.

• 10Ronald23-11-2010

Goed eten, mooie kamers, fijne service

Luxe hotel met goede persoonlijke service, zonder te opdringerig te zijn. Eten is geweldig, ook de BBQ is uitstekend. Kamers zijn erg mooi. Normale prijzen zijn hoog. Wij zijn stel van halverwege de 40 en waren hiermee de eerste dagen veruit de jongste, later kwamen wat meer mensen van onze leeftijd. Zal wellicht ook met de tijd van het jaar te maken hebben. Als we nog eens op GC komen, is het zeker in dit hotel.

• 10H van den Broek12-11-2010

als je alleen het beste wilt

Dit hotel is een perfecte keuze, alles klopt hier..... en vooral zeer attent personeel

Met jonge kinderen

• 10christiaens- vanmarcke29-10-2010

gewoon zalig

gewoon alles perfect geregeld en dat tot in de puntjes, is gewoon zalig om daar te kunnen vertoeven!!! Echt zoals ze zeggen het beste van Gran Canaria!!!

• 10stanley23-07-2010

Exclusief hotel

Service met een grote S... Hogere prijsklasse maar zijn euro's meer dan waard... Geen hotel kritikasters

• 10Fam Balcaen24-04-2010

Oase van rust en perfectie !!

Beste hotel van de can. eilanden. Kamers zijn mooi en proper, ruime badkamer; zonder meer. Eten is enorm lekker, zowel a la carte als buffet heb ik zelden gezien. Hier ben je even weg van de wereld en toch kan je een rustige avondwandeling maken langs de kust of in stadje maspalomas. Als je het drukke leven even wil ontvluchten (zonder kinderen wel) ben je hier voor 110% op je plaats. Wij komen hier zeker terug!!

0 tips over Hotel Seaside Grand Residencia

1 vraag over Hotel Seaside Grand Residencia

• Carline, 12-07-2016

Vegetarisch

Ik ben vegetariër, geen vlees en vis. Meestal kiezen we betere hotels met goede buffetrestaurants want vegetarisch eten in Spanje is doorgaans best lastig. Bij buffetten is er altijd wel wat te vinden. Dit hotel heeft zo te lezen geen buffet. Kan iemand zeggen of dit hotel dan wel aan te raden zou zijn voor vegetariërs?

Dank Caroline

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• WatersportDuiken