Hotel Salobre Hotel Resort & Serenity

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

4.3Onvoldoende

• Kinderopvang
  • Sauna

23 reviews over Hotel Salobre Hotel Resort & Serenity

• 2018
    10Fam Janssen26-05-2018

Door ziekte ben ik in het ziekenhuis beland mijn vrouw heeft ruim 3 weken in het hotel gezeten ikzelf heb er ook ongeveer meen week gezeten dit hotel is echt een aanrader het personeel en het management waren fantastisch alles werdt voor mIj. en mijn vrouw geregeld o,a door Caroline het voel de echt als een warme deken Ook met eten voor mij ontbijt op de kamer en hulp met de rolstoel Helaas hebben wij niet mogen genieten van het golf. Een dikke pluim voor dit hotel wij komen ooit terug eerst gezond worden.

Tanja Fidelius. Guest Manager, Marketing Coordinator, 31-05-2018

Dear Fam. Janssen,

thank you very much for taking the time to write a review of your stay at Sheraton Gran Canaria and for the wonderful score!

We are glad to know that you enjoyed the room and the service of our staff, especially Carolina. Unfortunately, you could not fully enjoy your time due to the illness, but as you say, the most important thing is that your wife is fine again.

We wish you all the best and we are already looking forward to welcoming you back and would like to thank you also for recommending us.

Kindest regards,

Tanja Fidelius Guest Manager

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Hannelore De Ly01-05-2016

Gaan zeker terug!

Heel mooi luxehotel. Unieke ligging in een heuvelachtig landschap. Mooi uitzicht en rustig. Ideaal om te relaxen. Goede service. Heel lekker en verfijnde keuken. We keren zeker terug.

César van den Berg, Guest Manager, Sheraton GC, Marketing Manager, 03-07-2016

Geachte gast,

Dank u vriendelijk voor het schrijven van deze review bij Zoover over Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort. Het vreugt ons om te weten dat gasten zoals u willen de ervaringen delen met andere reiziger zodat ze weten wat zij kunnen verwachten.

Wij doen ons werk met plezier en ik weet dat iedereen hun uiterste doen om een uitmuntende service te mogen verlenen.

Mocht u beslissen om nog een ervaring te beleven met ons, twijfel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

César van den Berg

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10Marja Lelieveld30-06-2015

Vriendelijk en zeer goede villa's

Waanzinnig vriendelijk personeel, prachtige villa's en faciliteiten, adembenemend uitzicht. Meest klantvriendelijke guestmanager ooit ontmoet. Dank voor deze vakantie

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Claumalex11-08-2014

Super hotel, aanrader!

niets van opmerkingen, hotel was top!

Eten gevarieerd, niet te druk, echte aanrader..

Gereisd met partner in maart 2014

• 8heer Van den Born14-12-2012

Sheraton Salobre

Prima hotel in een rustige omgeving verder van de drukte af. Goede service, net ingerichte kamers met goede faciliteiten en direct aan de golfbaan gelegen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9e.kuiper01-04-2012

luxe en heerlijk verwenhotel

het hotel ligt in een afgelegen gebied waar je vooral voor je rust en de zon naar toe moet gaan. er is s'avonds nauwlijks entertainment en daarom is het heel rustig. vooral in het najaar t.m. het voorjaar voor de golfer ideaal. mooie golfbanden in de buurt en een aangename temperatuur. het restaurant is, helaas, wel groot en hebben elke avond een thema. het eten is van redelijke kwaliteit. voo het zonnen is er erg veel variatie. vooral op de 11e verdieping is een heel groot terras en een bar waar je prima kan vertoeven.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Marc 29-01-2011

Mooi hotel

Mooi 5* hotel met mindere ligging. Je moet alles met de auto doen. Hotel /ontbijt is super maar restaurants zijn erg slecht en duur. Roseetje en biertje in plastic bekertjes aan zwembad € 11.00 !! Bediening is super en je kunt frontdesk vragen voor goede restaurants die er ook zijn (moet je wel naar zoeken en toeristische gebieden negeren). Mooie golfbanen. Noord is erg uitdagend. Neem voldoende ballen mee.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9karinenandre05-01-2011

Schitterend hotel

Sheraton Salobre Golf Resort is een schitterend, rustig gelegen hotel. Wil je rust, golfen en zwemmen is dit een prima hotel. Het ligt wel afgelegen dus je hebt wel een auto nodig. De kamers zijn mooi en sfeervol met een prachtige badkamer. Op het balkon staat een zitje en ligbank. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Bij de ingang van het resort is een kleine Spar-supermarkt, om er naar toe te lopen is een aardige wandeling bergop.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Johnny Fonteyne04-11-2010

Zeer goed en stijlvol hotel

Wij waren in augustus in het hotel met onze 2 kinderen mee. Wij hadden de presidentiële suite wat echt een aanrader is. Boven de kamer was een heel groot terras met salon, ligbedden, parasols en Jacuzzi. De service en de netheid in het hotel en de kamer was zeer goed. Ook de restaurants zijn uitstekend. Het hoofdrestaurant biedt dagelijks een heel uitgebreid buffet met dagelijks verschillende gerechten. Ook het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, keuze te over. Er zijn verschillende zwembaden en een pluspunt voor dit hotel is dat er echt wel genoeg ligbedden zijn, je hoeft 's morgens echt niet vroeg op te staan om uw ligbed te reserveren. Het is een heel rustig hotel, midden in het golfterrein en ver van de drukke badsteden, wat voor ons echt een pluspunt was. Aan de receptie kan je een taxi bestellen die je in 5 minuutjes naar Maspalomas brengt. Gran Canaria zelf vind ik geen aanrader, wij hebben het meer voor de Griekse eilanden, maar het hotel is echt top.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Bart09-09-2009

Practig hotel

Schitterend hotel gelegen in een rustige vallei die enkel toegankelijk is voor gasten van het hotel, bewoners van de aanpalende villa's en golfers en dip slechts op 10 minuutjes van de kust. Frequente ritten met minibusje van het hotel tussen het hotel en haar beach-house gelgenen op enkele meters van het strand.

Wat mij betreft een echte aanrader

Alleen gereisd in september 2009

Hotel Salobre Hotel Resort & Serenity info