Hotel Riu Palace Oasis

84 reviews over Hotel Riu Palace Oasis

• 2019
    10lieve braem03-10-2019

zalig

Prima hotel over de hele lijn

Gereisd met partner in september 2019

• 9Tiny15-04-2019

Een tevreden mens is gelukkig!

Een prachtig hotel met een nog mooiere tuin. Gewoon super!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    10Dhr. Vermeylen01-12-2018

Genieten van aankomst tot vertrek.

Het was voor ons de eerste keer in een Riu, Riu Palace Oasis om precies te zijn, deze was net helemaal gerenoveerd. We hadden ook voor een privaat zwembad gekozen wat ook een enorme meerwaarde was. Het personeel was zeer vriendelijk, het eten zeer goed, ook heel lekker gegeten in de 2 themarestaurants en het hotel was heel goed gelegen. Ik wil zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Janssen26-11-2018

Top hotel!

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het totaal vernieuwde hotel. De kamers zijn prachtig evenals de aankleding van het hotel. Het eten is iedere avond gevarieerd genoeg, veel verse vis en vlees die door de koks gegrild worden. Het hotel hotel ligt lekker direct aan het strand en dichtbij winkeltjes en boulevard El Faro. Bij aankomst stond er een bord met vers fruit op de kamer en er werd gelijk gebeld door de receptie of de kamer naar wens was, top! Voor kinderen lijkt me dit niet het geschiktste hotel maar daar zijn ander weer beter in toch? Voor relax en lekkere eten in een mooie setting moet je hier zijn!

Gereisd met partner in november 2018

• 8M26-10-2018

Geweldige renovatie, palmentuin en locatie.

Hotel is volledig gerenoveerd naar vijf sterren. Prachtige tuin en ligging is geweldig. Betalen voor de safe, water bij avondeten is not done bij vijf sterren. Lekkage in kamer gehad (vloer stond blank). Direct andere kamer gekregen maar echter geen enkel excuus of tegemoetkoming voor het ongemak. Palmboom was in tuin, vlakbij zwembad, omgevallen door orkaan Leslie. Gelukkig geen gewonden maar wel behoorlijk geschrokken want tuin staat vol met palmbomen. Avondeten is soms ‘vreetschuur-achtig’ Omdat er geen vaste tijden en tafels zijn voor de gasten, dus iedereen komt op dezelfde tijd. Gevolg is grote chaos en gestresst personeel, aangezien zij dit niet kunnen bijbenen met opdekken en afruimen. Tip: gewoon weer terug naar oude formule van voor de verbouwing. Twee vaste eettijden waartussen de gasten kunnen kiezen en een vaste tafelnummer. Dan ontstaat er rust zowel bij de gasten als bij het personeel. Palmentuin is prachtig. Rust.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Monique Wensink14-01-2018

Geweldig zoals altijd

Geweldig eten, bediening en hotel

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8MvdH194725-08-2017

Geweldig verblijf

Het eten is in één voortreffelijk alsook de service. Het zwembad en rondom is wat aan de kleine kant voor het aantal passagiers, daarentegen is er genoeg ruimte in de palmentuin. De kamers met onderbroken zeezicht zijn, geven vaak helemaal geen zeezicht, maar uitzicht op een hotel, wat aan het strand ligt.

Alleen gereisd in april 2017

• 10Bartels05-08-2017

fantasties

Ambiance gastvrijheid top keuken en bijzonder personeel Maspolomas Oasis is al jaren onze favoriete bestemming en verblijf vanaf het jaar 2000 er zijn geen negatieve elementen te noemen zelf het weer is (bijna) altijd perfect in de door ons gekozen periode .Dus eind conclusie top bestemming en verblijf een aanrader voor allen

Gereisd met partner in maart 2016

• 9A.W.28-07-2017

Schitterende tuin met top ligging aan strand+blvd!

Heerlijk eten, zeer rustig hotel met mooi aangelegde tuin met watervalletje, sproeiers, jacuzzi's in de tuin en fluitende vogeltjes om je heen. Echt ZEN. Weinig entertainment wat wij prima vonden. Op blvd entertainment genoeg. Ook 's avonds hippe tent met live muziek gevonden op loopafstand. Willen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2017

• 6M.V25-07-2017

Dit nooit meer

We zijn hier met ons gezin,met kinder van 6 ,12 ,15 jaar Het zwembad is erg ongezellig niks te doen en er mag niet gespeeld worden in en om het zwembad.laat staan springen De hotel is goed voor 65+ of mensen die echt voor hun rust komen Hotel is zeer netjes, goed eten. Beleefd en goed personeel.maar de poolboy bederft echt je vakantie met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

3 tips over Hotel Riu Palace Oasis

• ralph, 13-10-2013

neem een kamer aan de tuinkant.

• Rick W, 22-12-2012

Check je touroperator want het kan zijn dat eind maart niet alles geheel meer open is. Begin April SLUIT het hotel en wordt Gesloopt!!!

Na 2jr moet er een nieuw super de luxe 5* hotel staan.... Maar reken maar op 3jr....

• [email protected];, 07-07-2015

Neem je eigen wifi mee! In het hotel erg slechte verbinging. Koop daar in winkelpassage een lokaal abonn. en klaar is kees. Kan je lekker op je eigen terrasje ff je mail nalezen.

Huur een auto en onderneem wat. Ga een dag het binnenland in en bezoek daar de mooie geografie en oiude dorpjes. erg leuk. Markt was een toeristische (lees: vrouwen-) trekpleister, mijden. Strand was heerlijk. Neem wel GOEDE zonnecreme mee. Heb je nodig. Geniet.

3 vragen over Hotel Riu Palace Oasis

• Herman, 26-03-2019

, Swim Up, room 2-2 pers

wij hebben een swim up kamer genomen.kan iemand ons vertellen. welke lokatie je t beste zit.

we have taken a swim up room.can anyone tell us. which location suits you best!

• Gh. Van Ool keizer, 18-06-2014

Verbouwing.

Ik heb gelezen dat dit hotel verbouwd wordt tussen mei en augustus. We zijn al uitgeweken omdat het andere riu hotel waar we vorig jaar waren ook verbouwd wordt. Is dit zo? Dit zou echt niet leuk zijn. We gaan er heen om iets te vieren.

Marjo, 20-02-2015

ik heb gemaild met de manager van het hotel, er zou in 2015 geen renovatie plaatsvinden!!

• Mar, 17-08-2013

Wij gaan hier volgende week naar toe ,ik lees niets over het strand! Is het een privé strand met ligstoelen en/of moet je die betalen? Kan iemand ons dit vertellen ?

ralph, 13-10-2013

het is geen prive strand maar je moet betalen voor de stoelen

Hotel Riu Palace Oasis info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk