Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag27°22°
Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

10 tips over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

Michel, 4-11-2014

zéér vroeg je ligzetels reserveren met handdoek spijtig genoeg.

Hier zou men 'ondanks verbod in kleine lettertjes" veel strenger op mogen toekijken. om 7u 's ochtends zijn de mooie plaatsen al bezet. Vooral aan de 2 zwembaden met zicht op zee. Spijtig om te zijn hoe gasten liggen te hollen voor een plaats.

Sabine , 8-9-2014
Zou wel de tuin villa nemen
G.de Bruijn, 23-4-2014
Na de renovatie die in September 2014 klaar is, gaan we zeker nog een keer ons laten verwennen in dit gezellige hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Meloneras (+ villas) voor je op een rij gezet:

Karel Klumpers, 8-4-2014
Ons lievelingsrestaurantje: El Velero Casa Antonio. Het ligt aan het eind van de 'vreetstraat' (Paseo del Faro). Je hebt er uitzicht op zee, wordt gastvrij en royaal onthaald. Vanaf het hotel 10 minuten lopen. Het buffet van het hotel is excellent, maar dan zit je binnen. Bij Antonio eet je authentieker. Aanbevolen: gegrilde vis.
Kees, 16-3-2014
Huur een auto om de binnenlanden in te gaan: Er valt veel te zien (Veel mooie vergezichten. Zelfs een prachtig punt waar je Tenerife kunt zien liggen).
hilde, 4-10-2012
boek een suite, gesitueerd in de tuin, gaan jullie je zeker niet beklagen !

Els, 10-7-2012
Stuur vooraf een mailtje naar het hotel dat je zeker niet langs de kant van shoppingcenter Varadero wilt slapen!!
Luc en Simone, 9-7-2012
Discovery tour van Jetair is echt Gran Canaria ontdekken en beleven : churros, bodegabezoek, aloë vera plantage en lunch in een grotrestaurant met lekkere tapas, ook het bezoek aan Aguimes , met een superlekkere patisserie !
Maarten, 29-6-2012
Het zicht is soms adembenemend en aan restaurants is er geen gebrek. Het hotel ligt direct aan de promenade die zeer mooi onderhouden is. Deze zijn ook niet te duur en het eten is er zeer lekker. Het strand van Meloneras is niet echt de moeite vonden we. We zijn dus vaak naar Playa Des Ingles gegaan aangezien er meer leven was daar. Conclusie : prachtig hotel, paradijselijk eiland. Een aanrader.
De Gendt, 8-2-2009
heel goede hotel, goede restaurant in het hotel zelf, nederlandstalig maitre d'hotel, organisatie in het restaurant kan wel beter maar u hoeft niet buiten het hotel te gaan om lekker te eten!