Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Meloneras (+ villas) voor je op een rij gezet:

290 reviews over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) in het Nederlands

Ontspannend.

M hagens
21-4-2018

In feite valt er niets in aan te merken.

Zeer vriendelijk personeel, echt overal, tuinman, kamermeisje, bedienend personeel.

Viel gewoon op.

Lekker eten en een uitgebreid ontbijt.

Wel héél erg met handoekjes leggen, nog nooit zó meegemaakt

Katty
18-4-2018

Dit is een fantastisch hotel. Alles heel goed onderhouden ,5 zwembaden, zeer ruime kamer en genoeg opbergruimte, 2x per dag verse handdoeken op de kamer. Eten is zeer lekker keuze meer als genoeg . Heel vriendelijk personeel. Een gunstige ligging van het hotel direct aan een wandelpromenade. In dit hotel kom je zeker tot rust. Wij hebben gekozen om dit jaar terug te gaan naar hetzelde hotel. Dit hotel is minder geschikt voor koppels met kinderen.

Elke keer is het voor ons weer een feest !

F.C. Vriesman
4-3-2018

Het beste hotel waar we ooit geweest zijn. Komen hier al meer dan 10 jaar in het voorjaar (april) en vaak ook nog in het najaar , zoals in 2017.

fantastisch, paradijs op aarde

Caroline
5-2-2018

Kan geen slechte dingen benoemen

gewoon fantastisch

van baelen jos
1-2-2018

riu palace verwend je iedere dag, alles was geweldig heerlijke keuken en heel fijn personeel altijd beleefd en vriendelijk

Super

Robert
10-10-2017

Alles waar super naar onze zin, alleen zwembad moeten ze onder controle krijgen

Ik stond s’morgens vroeg op om handdoeken te leggen en de meeste plaatsen waren al gereserveerd van de dag voordien mits betaling aan badpersoneel

Er waren ook veel mensen die betaalden voor een zetel vooraan als achteraan terwijl ze maar 1 kunnen benutten en er zo 1 ligstoel niet kan gebruikt worden door andere mensen , ik heb het gemeld aan de receptie maar geloofden dit niet

Geweldig

Tonny&mieke
16-9-2017

Hotel is compleet vernieuwd en alles is geweldig een super vakantie gehad niets is teveel gevraagd en ze willen echt alles voor je doen .wij hebben maar 1 min punt en dat zijn de gasten met het handdoekje leggen maar hier kan het hotel niets aan doen . Wij komen hier zeker terug

Geweldige vakantie gehad

Jolanda
25-8-2017

Rust, ruimte, gezellig, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten.

SUPER !

hotel op zich...... uitelijk ziet er erg mooi uit

mooi groen 5 zwembaden waarvan 2 voor volwassenen

kamers ....... mooie ruime kamers en erg schoon jammer dat er geen bad was wij hadden uitzicht aan de promenade

eten........... geweldig voor ieder wat wils maar soms waren de combinatie,s verkeerd gepresenteerd zoals bak patat bij de visafdeling hoort niet

buiten weinig schaduwplekken ook al had je schaduwdoeken maar die werden niet gebruikt en inderdaad ik vind niet roken in het restaurant afschaffen

sommigen bedienders waren echt chagerijnig kon geen lach van af

zwembad ............ 1 zwembad waar je alleen met kleine waterspeeltjes mocht spelen voor de kinderen groete zwembanden en zelfs kleine waren taboe als jullie wat meer animatie bij de pool geven voor de kinderen zou het een stuk gezelliger zijn animatie s,avonds was ook erg slecht geen volle zalen dit hotel is alleen gebasseerd op geld verdienen en geen sfeervol hotel zeker niet voor kinderen

en dhr manager ga eens u indeling aanpassen kinderdisco om 19.00 hallo doe het dan om 20.30 als iedereen een beetje klaar is met eten en daaraan de show geplakt ik ben in heel veel palace hotels geweest maar vondt dit qua animatie de allerslechste en dan zeggen ze ja had je maar een clubhotel hiernaast moeten nemen maar dat vindt ik een slecht excuus er zijn zat palace hotel die het nog beter doen qua animatie voor groot en klein dan een clubhotel

o ja dat meisje die zogenaamd overzicht moet houden op de zwembaden ivm de grote zwembanden achter een boom schuilen en dan nog op een toon zeggen dat het niet mag dat werkt niet grote mensen met een zware badge met zo.n hard balletje dat mag wel wat trouwens gevaarlijk is had haar baas erbij gehaald en die hadt het maar over regels die wou niet eens naar je luisteren hij vroeg of ik de manager wou spreken en ik zei ja kamernummer doorgegeven en vervolgens daar ook niets meer van gehoord erg betreurig dit

mensen nogmaals eten en hygiëne top niets op aan te merken maar voor mij geen riu palace melonares meer aqlles draait daar op geld en niet de gezelligheid voor de klanten en ik hoop dat de manager dit leest dat hij/zij nu wel de moeite neemt om hierop te reageren

Perfekte bestemming aktiviteien, toch ook rust.

A.J.F.M.van den Goorbergh
6-8-2017

Riu Palace Hotel Meloneras is een buitengewoon goed hotel.

Het is gelegen in een mooi park, beschikt over 5 grote zwembaden en een zeer goede fitnessruimte. Daarnaast is er een speciaal gedeelte in het park waar een kinderzwembad is en de gehele dag oppas, die ook met de kinderen activiteiten verzorgt. De bedienden zijn buitengewoon vriendelijk en doen er alles aan het je naar de zin te maken. Het hotel beschikt over een keuken, die zeer uitgebreide buitengewoon goede buffetten zowel warm als koud verzorgt.

Daarnaast zijn er nog 2 aparte restaurants, waar je bij pensionboeking geen extra's voor betaalt. De kwaliteit is zodanig, dat wij er al een 7-tal keren geboekt hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) scoort een 8.99 uit 10 op basis van 294 reviews.