Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag25°19°
Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Meloneras (+ villas) voor je op een rij gezet:

295 reviews over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) in het Nederlands

Het was fantastisch !

Henk Dijkstra
11-10-2018

Voor ons wat het verblijf in een woord fantastisch.

We hebben genoten, prima kamer, prima eten en prima bediening.

Super relaxte vakantie

Monique
10-10-2018

Het is een super mooi hotel heel relaxed, heerlijk eten, heerlijke bedden en schone kamers, vriendelijk personeel wij komen zeker terug !

Top hotel !

Sylvia D.
16-9-2018

Wij vonden dit hotel werkelijk fantastisch ! Super proper, al het personeel super vriendelijk, van de eerste tot de laatste. Het eten zeer uitgebreid, en erg lekker. Keuze was enorm. De ligging is ook zeer goed, direct aan de wandelpromenade en naast tal van mooie winkels, eet en drankgelegenheden. Als we toch 1 minpuntje moeten geven dan is het dat het jammer is dat in zo’n prachtig 5 sterrenhotel het elke ochtend een echte rush was om handdoeken te leggen aan het zwembad. Als je er om 7 u niet was dan waren alle plaatsen reeds ingenomen. Vorig jaar verbleven wij in H10 playa meloneras palace en daar werd dit niet getolereerd voor 10 u waardoor je je nooit zorgen hoefde te maken om een plaatsje te hebben aan het zwembad. Maar dat zou ons niet weerhouden om er terug te gaan want het is een echte aanrader.

Fantastisch!

N&L
21-8-2018

Wat zijn wij verwend in dit hotel!

Het hotel heeft een prachtige uitstraling, en een overweldigende sjieke entree!

Het hotel heeft Goede service, is schoon en niks is het personeel teveel! Een prachtig uitzicht+mooie boulevard,

en er is genoeg te doen!

Mijn dochter en ik zijn van plan om volgend jaar terug te keren naar dit prachtige paleisje van Meloneras!

Beslist geen 5 sterren hotel

M.A.van der Horst
12-7-2018

Het lawaai van de muziek elke avond van 20.30 - 23.00 uur was vreselijk. Mijn kamer lag op de eerste verdieping zo'n 20 m. van de plek waar het orkest speelt, waar ze in de open lucht speelde. Dat betekent dat alle geluid naar buiten gaat, zeker als je op

20 m afstand je balkon met kamer ligt. Ik vind dat niet kunnen in een 5-sterren hotel.

Het eten was goed, een zeer uitgebreid buffet, zowel bij het ontbijt als bij het diner.

Het meubilair in de kamer is basic, niet eens een stoel waarop je gewoon kunt zitten, alleen een oncomfortabel 2-zits bankje.

Ontspannend.

M hagens
21-4-2018

In feite valt er niets in aan te merken.

Zeer vriendelijk personeel, echt overal, tuinman, kamermeisje, bedienend personeel.

Viel gewoon op.

Lekker eten en een uitgebreid ontbijt.

Wel héél erg met handoekjes leggen, nog nooit zó meegemaakt

Katty
18-4-2018

Dit is een fantastisch hotel. Alles heel goed onderhouden ,5 zwembaden, zeer ruime kamer en genoeg opbergruimte, 2x per dag verse handdoeken op de kamer. Eten is zeer lekker keuze meer als genoeg . Heel vriendelijk personeel. Een gunstige ligging van het hotel direct aan een wandelpromenade. In dit hotel kom je zeker tot rust. Wij hebben gekozen om dit jaar terug te gaan naar hetzelde hotel. Dit hotel is minder geschikt voor koppels met kinderen.

Elke keer is het voor ons weer een feest !

F.C. Vriesman
4-3-2018

Het beste hotel waar we ooit geweest zijn. Komen hier al meer dan 10 jaar in het voorjaar (april) en vaak ook nog in het najaar , zoals in 2017.

fantastisch, paradijs op aarde

Caroline
5-2-2018

Kan geen slechte dingen benoemen

gewoon fantastisch

van baelen jos
1-2-2018

riu palace verwend je iedere dag, alles was geweldig heerlijke keuken en heel fijn personeel altijd beleefd en vriendelijk

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.