Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag26°21°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Aan het zwembad van Hotel Riu Palace Meloneras kom je helemaal tot rust. Jullie zijn vooral enthousiast over de heerlijke ligbedjes die ingebouwd zijn in het zwembad. Terwijl de kids spatteren in het water, kom jij helemaal tot rust op een van deze bedjes. Veel van jullie schrijven zelfs dat ze hier zeker terugkomen. Reviewer Monique: ‘Het is een super mooi hotel, heel relaxed, heerlijk eten, heerlijke bedden en schone kamers, vriendelijk personeel, wij komen zeker terug!’ Lees mee en ontdek of Riu Palace Meloneras het hotel is voor jou.

Waar vakantiegangers die een review achterlieten vooral enthousiast over zijn is het eten van Hotel Riu Palace Meloneras. Zo schrijft Sylvia dat het eten heerlijk was met heel veel keuze. Een keer wat anders? Bezoek dan het à la carte restaurant en laat je aan tafel bedienen. Wel schrijven reviewers dat de rookruimte van het restaurant vervelend kan zijn.

Genieten doe je aan een van de vijf zwembaden. Volgens jullie moet je er ‘s ochtends wel vroeg bij zijn om een ligbedje te scoren. Reviewer Sylvia schrijft: ‘Als we toch 1 minpuntje moeten geven dan is het dat het jammer is dat in zo’n prachtig 5 sterrenhotel het elke ochtend een echte rush was om handdoeken te leggen aan het zwembad. Als je er om 7 u niet was dan waren alle plaatsen reeds ingenomen.’ Wil je helemaal tot rust komen? Neem dan een duik in het adults only bad. Relaxen en rust staan hier centraal. Neem plaats in de jacuzzi, in het stoombad of verwen jezelf met een behandeling in het wellnesscentrum.

Slapen bij Hotel Riu Palace Meloneras doe je in schone en ruime kamers. Op het ruime balkon geniet je van een spannend boek. Wel schrijven jullie dat de kamers op de eerste verdieping wat gehorig kunnen zijn. Reviewer van der Horst schrijft: ‘Mijn kamer lag op de eerste verdieping zo'n 20 m. van de plek waar het orkest speelt, waar ze in de open lucht speelde.’ Maar volgens jullie is het hierdoor wel altijd gezellig. Neem een verkoelend drankje en geniet van de live-muziek.

Ligging

Met een ligging aan de gezellige boulevard hoef je je nooit te vervelen. Struin langs de vele gezellige winkeltjes of maak een verkoelende duik in zee. Op zoek naar nog meer gezelligheid? Op nog geen 500 meter ligt het centrum van Meloneras. Of neem je picknickmand mee en ga naar de duinen. Hier geniet je elke dag van de zonsondergang samen met een lekkere snack. Ook de bushalte ligt om de hoek van Hotel Riu Palace Meloneras. Zo ben je binnen no time in andere steden.

Een hapje eten in de omgeving van Riu Palace Meloneras? Dat doe je volgens reviewer Karel bij El Velero Casa Antonio in Paseo del Faro. Vanuit het restaurant heb je uitzicht op zee. De gegrilde vis is hier volgens jullie een echte aanrader. Huur ook zeker een auto om het hele eiland te ontdekken. Wandel bijvoorbeeld langs de kust naar Paseo Costa Canaria waar je de tropische natuur ontdekt. Ook de haven van Mogán is een bezoekje waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Meloneras (+ villas) voor je op een rij gezet:

303 reviews over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) in het Nederlands

Het paradijs: 'het neusje van de zalm' !

Matthieu
18-8-2019

*Attent personeel; Lekker ontbijt/ diner met enorm veel keuze ( showcooking, kleine hapjes, fruit, desserts) & ook glutenvrij- dieet en veganistisch. (Aparte hoek bij ontbijt en duidelijke vermelding van 'veganistisch' aan buffet. *Gestructureerd en georganiseerd personeel in het restaurant. *Zelfs kinderen droegen een lange broek bij diner. Géén korte broeken gezien. Top! *Kraaknet hotel – gepoetste kamers – propere zwembaden – verzorgde tuin en omgeving * Goeie massagebehandelingen door professionals. *Rustig hotel om toch zo groot te zijn ( gemanierde kinderen) --> Toch wel één van de beste hotels op Gran Canaria! RECOMMENDED- aan te raden. Zeker zijn vijf sterren waardig. Niet twijfelen om te boeken.
-->We komen zeker nog eens terug naar dit paleis, we voelden ons een koning & koningin.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Guido
10-8-2019

Top hotel. Alles was geweldig. Geen enkel minpunt.

Geweldig!!!

Jochems
22-7-2019

Wat hebben wij genoten in dit prachtige hotel. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. Het eten is heerlijk. Een groot buffet met veel variatie. Het handdoekje leggen van de vorige reviews herken ik niet. Slechts de eerst rijen aan de infinety pool zijn om zeven uur s ochtends bezet. Daarachter en bij de andere zwembaden zijn er de hele dag door meerdere ligbedden vrij. Je hoeft hiervoor dus niet perse vroeg je bed uit. Het hotel ligt aan een hele leuke boulevard met voldoende terrasjes, restaurants en winkels. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019

Traveltroef

Alles prima, asap een badmeester vanaf zes uur!

Tiny Gubbels
13-6-2019

Prima hotel, lekker eten en drinken, mooie kamers, alleen jammer dat er aan het zwembad al voor 06.00 uur handdoeken op de stoelen zijn gelegd!

Gereisd Met partner in april 2019

Buitengewoon Fantastiche

John van Voorst
25-4-2019

Een geweldig Hotel van Riu * Hartelijk ontvangst en een zeer mooie kamer met zeezicht aan de kust met zwembad waar geen kinderen in mogen :-) Het eten is Prima er is voor iedereen altijd wat te halen. Het personeel doet echt hun best om het verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Schoonmakers,Bediende,Baliemedewerkers,Directie allemaal een 10 van ons.
2x per dag wordt de kamer schoongemaakt ,Champagne & Fruit op de kamer bij aankomst. Aan dit alles hangt wel een prijskaartje maar dat is het dubbel en dwars waard. Al met al een Top week.

Gereisd Met partner in april 2019

Altijd genieten daar in januari!

Fam. Lambreghts
30-1-2019

Mooi hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Schitterend hotel met uitstekende service

Ikke57
30-10-2018

Mooi hotel met schitterende kamers en badkamer met regendouche. Hele mooie zwembaden waarbij vooral de ligstoel die vast in het water ingebouwd zijn heerlijk liggen. Wij hebben 2 kamers gehad omdat op de 1e kamer kleine mieren waren. Was geen probleem. Spullen in koffer doen en 2 uur later hadden we een andere kamer. Ontbijt en diner: alle twee heeeel goed en als je het hier niet vindt dan weet ik het niet. Achteruit-/ingang is gelijk aan boulevard. Achteruit linksaf en je bent op de boulevard met winkels, restaurants en terrassen . Hotel ligt ongeveer 300 meter vanaf de bushalte naar Puerto de Mogan of Playavdel Ingles. In het hotel is elke avond wat te doen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed maar niet meer het beste

Leon Janssen
28-10-2018

regelmatige gast, 2-3 keer per jaar voor 7-10 dagen. Nog altijd een tophotel maar je ziet het toch een beetje afzakken. kamer minder schoon, buffets minder compleet. opvallend is de extreme manier van handdoekjes leggen . om 0700 uur in de ochtend is alles bezet. management doet hier niets aan. Nieuwe ontwikkeling is dat met een gevulde handdruk bij de hoofdkelner je een tafel kunt reserveren in het restaurant. management knijpt een oogje dicht. gebruik van de koelkast voor eigen zaken word je gewoon verboden.Samengevat : nog steeds een tophotel, maar begint langzaam af te glijden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Het was fantastisch !

Henk Dijkstra
11-10-2018

Voor ons wat het verblijf in een woord fantastisch. We hebben genoten, prima kamer, prima eten en prima bediening.

Gereisd Met partner in september 2018

Super relaxte vakantie

Monique
10-10-2018

Het is een super mooi hotel heel relaxed, heerlijk eten, heerlijke bedden en schone kamers, vriendelijk personeel wij komen zeker terug !

Gereisd Met partner in september 2018

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 8 minuten lopen, 800 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.