Vakantiepark Parque Golf

Meer vakantiepark info

40 reviews over Vakantiepark Parque Golf

• 7Linda Aufdemkampe08-07-2010

Prima voor golfers

Wij waren daar voor een week. Als je van golfen houdt, zit je daar prima. De huisjes op zich waren ruim ingericht. Jammer van de grote kakkerlakken die 's nachts door de keuken liepen, ook al lag er geen eten. Het zwembad was redelijk. Het eten viel ontzettend tegen. Was heel vaak hetzelfde en 9 van de 10 keer lauw tot koud. Supermarktje had niet alles wat je verwacht op een resort zover van de beschaving vandaan. Helaas was het strand ook een behoorlijk eind lopen en niet zo dichtbij als er in de gids stond. Met een taxi naar Playa del Ingles is te doen. Zelf zou ik hier niet meer voor kiezen, maar op zich was het niet echt slecht.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Anja22-02-2009

Eenvoudig, netjes, ligging niet ideaal

Dit is een mooi, eenvoudig bungalowpark. Wij hebben er een fijne vakantie gehad. De huisjes en het park zien er leuk uit, het park bestaat al even en is mooi groen met palmbomen. De douche kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het eten was niet erg warm, maar wat ons betreft prima. Het is natuurlijk geen luxe-5-sterren hotel dus wat wil je... Iedere dag was er een andere soort groente,vis, vlees, pasta, (slappe) patat, genoeg rauwkostsoorten, soep en brood. Het is wel een eindje lopen naar het strand of een centrum, maar voor 1 euro pp konden we met de bus of taxi er naar toe. Prima als je niet al te hoge verwachtingen hebt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8dhr H. Kuijt05-01-2009

Uitstekend als je niet veeleisend bent

Bungalow Parque Golf in Maspalomas is een prima bijna familiair park. Klein en gezellig. Het eten is wel eentonig en meest lauw, niet heet. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Niet echt voor kinderen. Zwembad niet verwarmd. Enternainment in december niet aanwezig. All inclusief bevalt ons prima, maar na twee keer geweest te zijn, willen we de volgende keer toch iets meer luxe. Gratis WIFI bij receptie bevalt prima met laptop. Veel Duitse gasten die veel klagen en Scandinaviers die soms wat te veel drinken. Veel mensen die vaker terug komen en een gevoel van herkenning bij de tweede keer was wel leuk.

Gereisd met partner in december 2008

• 7F.Terstegge28-10-2008

Geen aanrader

Maakt een wat verwaarloosde indruk. Het eten is echt niet ok. Het staat uren in warmhoudbakken. Niet goed warm, niet lekker, geen variatie. Restaurant ziet er niet echt schoon uit, ruikt ook niet fris.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 7c.letterman11-10-2008

mooi rustig park

het park was nagenoeg leeg. zal het seizoen geweest zijn ik ben alleen blij dat ik geen all in genomen heb, de mensen die we gesproken hebben vonden allemaal het eten verschrikkelijk en er was totaal geen animatie maar het park op zich was netjes

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7edith Wientjens31-08-2008

misschien nog wel eens ?

Er mag wel het een en ander gebeuren aan het park is ten opzichte van Duna Golf (wat aan de overkant ligt) sterk verouderd! Parque Golf is rommelig, er ligt veel rotzooi op de paden (lege flesjes, blikjes, papier e.d) De zogenaamde supermarkt staat zo goed als leeg, heeft als het meezit nog wat broodjes. T.V. die aangeboden wordt heeft alleen spaanse en of duitse zenders en CNN? Nadeel: alle luidruchitge Canariers die er het weekend doorbrengen, en de bedjes bij het zwembad al om 7.00 s'ochtends reserveren d.m.v. handdoek. Zwembadbedjes waren trouwens van zeer slechte kwaliteit. Gelukkig mooi weer gehad, dat maakt heel veel goed.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7wilco 14-08-2008

kwaliteit prijs verhoudingen komt niet overeen

zijn van 27 juli tot 9aug geweest in parque de golf met onze twee kinderen 6 en 3. huisjes prima. eten echt belabberend slecht. personeel ging wel animatie was niet geweldig vooral voor onze kinderen niet er was maaar een jongen die het moest doen (dani) huisje werd in 13 dagen 2 keer schoongemaakt in plaats van 5 keer,ook het beddegoed en handdoeken 2 keer verschoond. geen last van kakkerlaken gehad. toch wel een goede vac gehad meede door dat we er leuke mensen hebben ontmoet. parque de golf niet voor herhaling vatbaar wilco,angela,jarno en lara

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7T05-08-2008

Park zelf ziet er goed uit, niks mis mee. Maar boek absoluut geen all-in! Eten koud, geen variatie en ook niet lekker. Het zou gezelliger zijn als het personeel wat vriendelijker zou kunnen zijn. Al met al geen echte topper!

Gereisd met partner in juli 2007

• 6marco25-07-2008

niet eten hier aub.

mooi park goed schoon en vriendelijk personeel. maar toch een paar min-punten. Hier eten is gevaarlijk want het eten is koud of lauw. Vooral met kip moet je oppassen. hier moet je betalen voor een heel kleine tv in je accomodatie (kan dat toch niet in deze tijd) en de tv werkt ook niet.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Mieke18-06-2008

Wij zijn dit jaar voor de 7e keer geweest.Het park en de bungalows zijn heerlijk om te verblijven,maar de service en de vriendelijkheid(vooral van de blonde krullenbol aan de receptie)gaat hard achteruit.De winkel is tijdens ons verblijf(eind mei)niet open geweest.Over het eten hebben wij geen mening want wij eten altijd "buiten de deur".Op reparatie van de tv. moesten wij 2 dagen wachten en er zijn geen hollandse zenders(voornml.spaans en duits.)

Gereisd met partner in juni 2008

Vakantiepark Parque Golf info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats