7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Oasis Resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Palm Oasis Resort in het Nederlands

Nee ik zou iets anders kiezen in deze periode

Dina Zanten,
14-1-2019

Geen aanrader in januari in een studio .De reden is je zit namelijk aan de achterkant van het gebouw .En je heb de zon maar tot 11 uur plus dat het een waai gat is dus vreselijk koud .En het uitzicht is ook niet denderend .Ook heb je een auto nodig om er te komen omdat het op een heuvel ligt. Aan het zwembad zijn de bedjes snel bezet in de zon ,dus moet je een andere optie zoeken

Gereisd met partner in januari 2018

Helemaal goed.

Marian,
7-7-2018

Mooi appartement met een geweldig uitzicht gehad. Het was erg schoon en werd ook nog elke dag schoongemaakt voor ons net als in een hotel super. Ook het zwembad en de tuin er om heen zijn top. Ligbedden en parasols zijn er genoeg. Op ons terras hadden wij ook prachtige Ligbedden. Wij vinden deze accommodatie een echte aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

Vakantie 2017

Hilde,
2-8-2017

Erg mooi hotel. Het grote pluspunt is de 2 mooie zwembaden. Ze zijn goed onderhouden en worden iedere ochtend netjes schoongemaakt. Ook de omliggende tuin ziet er netjes uit. Veel mooie palmbomen. Kamers van het hotel zijn ruim en schoon. Ontbijt is prima, alleen weinig variatie. Personeel receptie vriendelijk, alleen het personeel van de bar aan het zwembad met regelmaat erg kortaf. Tijdens ons verblijf vrij veel Spanjaarden in het hotel. Waren vrij luidruchtig en denken dat ze meer mogen als de rest. Verder is het een rustige accommodatie, ondanks het hotel vol zit. Loopafstand naar centrum en boulevard is ver, taxi's zijn gelukkig niet duur. Er rijden gratis busjes (op bepaalde tijden) naar het strand. We hebben een heerlijke vakantie gehad! Ik zou dit hotel zeker aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig, klantvriendelijk complex.

Mariman,
5-5-2017

Hele mooie, ruime kamers. 2 prachtige zwembaden tussen de palmbomen. Goed onderhouden. Het eten (wij hadden half pension) was erg lekker. Elke avond iets anders waaronder een BBQ avond. Ze zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk. Niks op af te keuren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Ontzettend mooi verblijf

Vivian
25-5-2016

Alles is zeer verzorgd. De receptie ziet er goed uit, de zwembaden zijn schoon en het appartement met twee slaapkamers is zeer luxe en mooi. Het personeel is niet altijd even vriendelijk. Badmeesters zijn onaardig. Nederlanders mogen in het zwembad niet met een balletje gooien, Spanjaarden wel.. Schoonmaaksters en bediening in het restaurant wel aardig. Ligging is wel oké, het is rustig en vlakbij een (goedkopere dan in het hotel) Spar. Als je naar de boulevard wil of Playa del ingles, moet je wel met een taxi, maar dit is maximaal €5,-. Er gaat een gratis shuttle bus naar het strand, maar deze is altijd overvol. En de oudere Spanjaarden zijn vooral heel erg bang dat je voordringt. Wat nogal irritant is. In het weekend zijn er in het Resort bovendien veel luidruchtige Spanjaarden.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Uitstekend appartement

Jean
1-5-2016

Hadden 2 slaapkamer appartement. Goede kwaliteit en inrichting. Prima schoongehouden. Zwembadcomplex is zeer goed verzorgd. Handdoek service inbegrepen. Vriendelijk personeel. Ontbijt en Dinerbuffet prima, maar enigszins monotoon. Al met al prima resort voor te relaxen. Duinen van Maspalomas en binnenland vonden we héél mooi. Maspalomas zelf en ook Playa del Ingles vonden wij een beetje vergane glorie. Het bekende looki looki, made in china en nogal wat leeg en onderkomen, maar ja daar gingen we ook niet voor.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

servicegericht

Carola Roozen
10-2-2014

prachtig appartement/ villa. van alle gemakken voorzien. de appartementen liggen rondom zwembaden in een prachtige tuin. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.voor mensen die in een rustge omgeving vakantie willen houden is dit ideaal.

Gereisd met partner in januari 2014

rustig hotel

zazuboerboel
13-1-2014

wij hadden een mooi appartement met een fantastisch balkon.

Gereisd met partner in augustus 2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hanne
11-11-2013

Wij verbleven in een appartement, dit was zeer ruim en perfect onderhouden. Het complex was super.

Het ontbijt was eentonig maar het avondeten was steeds zeer lekker. Niet heel erg uitgebreid maar wel voor ieder wat wils.

Wij hebben een super vakantie gehad en zouden zeker terugkeren.

Gereisd met vrienden in november 2013

Fijne appartementen.

zazuboerboel
30-8-2013

Fijne appartementen en vriendelijk schoonmaakpersoneel. Alles is zeer goed onderhouden. Het enige nadeel is het ontbijt en de ligging.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Oasis Resort in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Oasis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.