Géén boekingskosten

Hotel Palm Oasis Resort

SpanjeGran CanariaMaspalomas

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Palm Oasis Resort voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 29 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

29 Reviews over Palm Oasis Resort

• 4Dina Zanten14-01-2019

Nee ik zou iets anders kiezen in deze periode

Geen aanrader in januari in een studio .De reden is je zit namelijk aan de achterkant van het gebouw .En je heb de zon maar tot 11 uur plus dat het een waai gat is dus vreselijk koud .En het uitzicht is ook niet denderend .Ook heb je een auto nodig om er te komen omdat het op een heuvel ligt. Aan het zwembad zijn de bedjes snel bezet in de zon ,dus moet je een andere optie zoeken

• 9Marian07-07-2018

Helemaal goed.

Mooi appartement met een geweldig uitzicht gehad. Het was erg schoon en werd ook nog elke dag schoongemaakt voor ons net als in een hotel super. Ook het zwembad en de tuin er om heen zijn top. Ligbedden en parasols zijn er genoeg. Op ons terras hadden wij ook prachtige Ligbedden. Wij vinden deze accommodatie een echte aanrader.

• 10Hilde02-08-2017

Vakantie 2017

Erg mooi hotel. Het grote pluspunt is de 2 mooie zwembaden. Ze zijn goed onderhouden en worden iedere ochtend netjes schoongemaakt. Ook de omliggende tuin ziet er netjes uit. Veel mooie palmbomen. Kamers van het hotel zijn ruim en schoon. Ontbijt is prima, alleen weinig variatie. Personeel receptie vriendelijk, alleen het personeel van de bar aan het zwembad met regelmaat erg kortaf. Tijdens ons verblijf vrij veel Spanjaarden in het hotel. Waren vrij luidruchtig en denken dat ze meer mogen als de rest. Verder is het een rustige accommodatie, ondanks het hotel vol zit. Loopafstand naar centrum en boulevard is ver, taxi's zijn gelukkig niet duur. Er rijden gratis busjes (op bepaalde tijden) naar het strand. We hebben een heerlijke vakantie gehad! Ik zou dit hotel zeker aanbevelen!

• 9Mariman05-05-2017

Prachtig, klantvriendelijk complex.

Hele mooie, ruime kamers. 2 prachtige zwembaden tussen de palmbomen. Goed onderhouden. Het eten (wij hadden half pension) was erg lekker. Elke avond iets anders waaronder een BBQ avond. Ze zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk. Niks op af te keuren.

• 8Vivian25-05-2016

Ontzettend mooi verblijf

Alles is zeer verzorgd. De receptie ziet er goed uit, de zwembaden zijn schoon en het appartement met twee slaapkamers is zeer luxe en mooi. Het personeel is niet altijd even vriendelijk. Badmeesters zijn onaardig. Nederlanders mogen in het zwembad niet met een balletje gooien, Spanjaarden wel.. Schoonmaaksters en bediening in het restaurant wel aardig. Ligging is wel oké, het is rustig en vlakbij een (goedkopere dan in het hotel) Spar. Als je naar de boulevard wil of Playa del ingles, moet je wel met een taxi, maar dit is maximaal €5,-. Er gaat een gratis shuttle bus naar het strand, maar deze is altijd overvol. En de oudere Spanjaarden zijn vooral heel erg bang dat je voordringt. Wat nogal irritant is. In het weekend zijn er in het Resort bovendien veel luidruchtige Spanjaarden.

• 9Jean01-05-2016

Uitstekend appartement

Hadden 2 slaapkamer appartement. Goede kwaliteit en inrichting. Prima schoongehouden. Zwembadcomplex is zeer goed verzorgd. Handdoek service inbegrepen. Vriendelijk personeel. Ontbijt en Dinerbuffet prima, maar enigszins monotoon. Al met al prima resort voor te relaxen. Duinen van Maspalomas en binnenland vonden we héél mooi. Maspalomas zelf en ook Playa del Ingles vonden wij een beetje vergane glorie. Het bekende looki looki, made in china en nogal wat leeg en onderkomen, maar ja daar gingen we ook niet voor.

• 9Carola Roozen10-02-2014

servicegericht

prachtig appartement/ villa. van alle gemakken voorzien. de appartementen liggen rondom zwembaden in een prachtige tuin. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.voor mensen die in een rustge omgeving vakantie willen houden is dit ideaal.

• 8zazuboerboel13-01-2014

rustig hotel

wij hadden een mooi appartement met een fantastisch balkon.

• 10Hanne11-11-2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij verbleven in een appartement, dit was zeer ruim en perfect onderhouden. Het complex was super. Het ontbijt was eentonig maar het avondeten was steeds zeer lekker. Niet heel erg uitgebreid maar wel voor ieder wat wils. Wij hebben een super vakantie gehad en zouden zeker terugkeren.

• 8zazuboerboel30-08-2013

Fijne appartementen.

Fijne appartementen en vriendelijk schoonmaakpersoneel. Alles is zeer goed onderhouden. Het enige nadeel is het ontbijt en de ligging.

Hotel Palm Oasis Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden