Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Oasis Maspalomas

• 8Lothar03-04-2015

Apartment in zweiter Strandlinie

Wir haben für wenig Geld einen tollen Urlaub im Oasis verbracht. Das Appartement war ausreichend groß und bot bis auf einem Safe alles was man im Urlaub braucht. Das Geschirr und Besteck waren Neuwertig, der Toaster Fabrikneu. Die Küche war so Klein das nur eine Person platz hatte. Im Badezimmer hätten wir uns Ablageflächen gewünscht. Im Januar konnten wir die Terrasse leider aufgrund des Sonnenstandes nicht richtig nutzen, das ist aber bei dem nur ca. 100m entfernten Strand von Maspalomas auch weiter kein Problem. ;-) Insgesamt war unser Apartment etwas in die Jahre gekommen, aber sehr sauber und gepflegt. Wenn wir wiederkommen werden wir ein Apartment in 1. Linie zum Strand buchen.

• 5Kathy19-07-2012

Eerste en laatste keer

Ik ben met een vriendin een week weg geweest en ben de 2e dag al omgeboekt naar iets anders , het was echt verschrikkelijk. Mensen spreken bij de receptie amper Engels en bij aankomst was het erg warm en deed onze koelkast in het appartement het al niet dus we hadden geen koud drinken en dat is niet fijn met 35 graden. Ook stikte het van de kakkerlakken echt heel vies.. Onze nieuwe kamer was een stuk beter waardoor we toch nog een paar dagen hebben kunnen genieten maar ik raad het absoluut niet aan! Zat mooie hotels in maspalomas , dan maar iets meer geld maar weet je zeker dat het goed is! Verder een prachtig eiland en leuke mensen en uiteraard mooi weer! Ik zou hier alleen nooit naar terug gaan !!

• 0Bep22-04-2012

schitterende locatie maar geen 2e keer

Een blik op de site: prachtige inrichting en goede locatie. Nou de inrichting: erg oud. Locatie tegenover natuurreservaat. Prachtig. Maar er waren ook appartemeneten waar je tegen een hoog hotel aan keek. Heel veel duiven met veel geluidsoverlast. Eten in een restaurant. Helaas geen buffet. Ontbijt: Alleen maar wit brood, twee plakjes kaas en dat was het. Diner: geen enkele keer een toetje en beperkte kaart. Gelukkig waren we er maar een week. Geen handoekverhuur, dure supermarkt en een klein zwembad met maar 10 ligstoelen. Die ook nog gereserveerd werden.

• 1Daniel und Cornelia23-07-2011

nicht empfehlenswert

Wir waren schon in mehreren günstigen appartements, hatten aber noch nie so eine schlechte Wahl getroffen. Der abgebildete Pool war geschlossen,wurde nicht einmal erwaehnt beim einchecken. Schlechte Betreuung bei der Reception. Das Essen ist gut aber nach einer Woche eintönig, da es eine separate Karte gibt.

• 3Manuel L.20-05-2011

Naja...

Im Appartment unserer Mitreisenden fanden sich erstmal ein paar Tote Schaben, die im Laufe der Woche nur mehr wurden und auf die Menge an Gift im Putzmittel schließen lassen. Bei mir zeigte sich nach der 3ten Nacht ein böser Ausschlag der scheinbar im Bett schlimmer zu werden schien. Die Kanalisation und die sanitären Abflüsse verliehen dem Appartment einen eigene Duft der nur durch die Möbel übertroffen wurde. Die Lage war recht angenehm durch die Nähe des Strandes und auch das Restaurant für das die Ausgegebenen Essensgutscheine galten war recht gut, auch wenn man der Belegschaft einen gewissen Unmut anmerkte, sobald man den Gutschein zückte. Im Fazit muss man sagen, auch wenn man sparen will, sollte doch ein gewisser hygienischer Standard geboten werden, der in unserem Appartment sicherlich nicht gegeben war. Manche der Umliegenden Appartments wirkten äußerlich sicher ein wenig gepflegter, andere jedoch noch einen Tick schäbiger als unseres. Glücksache halt.

• 3Andor Engebakken04-01-2011

Dårlig valg

Leilighetene har en fantastisk plasering i forhold til strand, kafe'e buss etc. Leiligheten i seg selv var stor men veldig sparsomt møblert. Hadde kontinuerlig problemer med vann, og 2 dager uten varmt vann. Rørlegger innom 3 av 5 dager. Sengene var veldig harde, og mer av sovesofa kvalitet Alt i allt lite fornøyd

• 7P. Lardenoije08-07-2008

leuk voor 1 weekje er tussen uit

Wij (echtpaar) waren van 11 juni t/m 18 juni 2008 in Oasis Maspalomas Club. Aardig appartement, eenvoudig ingericht maar zeer schoon. Vriendelijk personeel. De all-in formule is ons goed bevallen, zeker als je kijkt naar de kwaliteit/prijs verhouding. Leuke animatie: Bingo, kinderdisco en diverse showtjes. Wij gaan zeker nog eens terug. Lenie en Paul

• 8koos15-12-2006

wij zijn hier vorig jaar rond kerst twee weken geweest. we hebben genoten. Het all-in systeem was super; uitstekend gegeten. Veel keuze en goede kwaliteit (en dat voor een twee sterren accomodatie!!). De kinderen hebben zich heel goed vermaakt. De animatie vonden ze heel leuk. Het is dat de accomodatie op Gran Canaria ligt (Gran Canaria zelf vinden we niet zo leuk), anders zouden we hier graag nog eens terug komen. Mensen zonder spatjes zullen het in deze accomodatie reuze naar hun zin hebben. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten! Koos

• 7Leon05-03-2006

Wij zijn eind Februari begin Maart een weekje geweest,eten was goed wel veel van hetzelfde,huisjes oud maar wel schoon,schoonmaak 5 maal per week. Bediening was wel traag en zwembad eigenlijk wat te koud.

• 8elly02-03-2006

wij zijn eind februari een weekje geweest, hebben het heel gezellig gehad, eten was af en toe wel koud, animatie was grappig maar wel steeds hetzelfde, zwembad was wel erg koud, vriendelijk personeel huisjes niet al te groot, vooral met 4 personen is het eigenlijk te klein er staan maar 2 stoelen aan de tafel, maar vanwege allin zijn we niet veel in het huisje geweest

Appartement Oasis Maspalomas info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)