Appartement Oasis Maspalomas

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Oasis Maspalomas

• 5Kathy19-07-2012

Eerste en laatste keer

Ik ben met een vriendin een week weg geweest en ben de 2e dag al omgeboekt naar iets anders , het was echt verschrikkelijk. Mensen spreken bij de receptie amper Engels en bij aankomst was het erg warm en deed onze koelkast in het appartement het al niet dus we hadden geen koud drinken en dat is niet fijn met 35 graden. Ook stikte het van de kakkerlakken echt heel vies.. Onze nieuwe kamer was een stuk beter waardoor we toch nog een paar dagen hebben kunnen genieten maar ik raad het absoluut niet aan! Zat mooie hotels in maspalomas , dan maar iets meer geld maar weet je zeker dat het goed is! Verder een prachtig eiland en leuke mensen en uiteraard mooi weer! Ik zou hier alleen nooit naar terug gaan !!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 0Bep22-04-2012

schitterende locatie maar geen 2e keer

Een blik op de site: prachtige inrichting en goede locatie. Nou de inrichting: erg oud. Locatie tegenover natuurreservaat. Prachtig. Maar er waren ook appartemeneten waar je tegen een hoog hotel aan keek. Heel veel duiven met veel geluidsoverlast. Eten in een restaurant. Helaas geen buffet. Ontbijt: Alleen maar wit brood, twee plakjes kaas en dat was het. Diner: geen enkele keer een toetje en beperkte kaart. Gelukkig waren we er maar een week. Geen handoekverhuur, dure supermarkt en een klein zwembad met maar 10 ligstoelen. Die ook nog gereserveerd werden.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7P. Lardenoije08-07-2008

leuk voor 1 weekje er tussen uit

Wij (echtpaar) waren van 11 juni t/m 18 juni 2008 in Oasis Maspalomas Club. Aardig appartement, eenvoudig ingericht maar zeer schoon. Vriendelijk personeel. De all-in formule is ons goed bevallen, zeker als je kijkt naar de kwaliteit/prijs verhouding. Leuke animatie: Bingo, kinderdisco en diverse showtjes. Wij gaan zeker nog eens terug. Lenie en Paul

Gereisd met partner in juni 2008

• 8koos15-12-2006

wij zijn hier vorig jaar rond kerst twee weken geweest. we hebben genoten. Het all-in systeem was super; uitstekend gegeten. Veel keuze en goede kwaliteit (en dat voor een twee sterren accomodatie!!). De kinderen hebben zich heel goed vermaakt. De animatie vonden ze heel leuk. Het is dat de accomodatie op Gran Canaria ligt (Gran Canaria zelf vinden we niet zo leuk), anders zouden we hier graag nog eens terug komen. Mensen zonder spatjes zullen het in deze accomodatie reuze naar hun zin hebben. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten! Koos

Gereisd in december 2006

• 7Leon05-03-2006

Wij zijn eind Februari begin Maart een weekje geweest,eten was goed wel veel van hetzelfde,huisjes oud maar wel schoon,schoonmaak 5 maal per week. Bediening was wel traag en zwembad eigenlijk wat te koud.

Gereisd in maart 2006

• 8elly02-03-2006

wij zijn eind februari een weekje geweest, hebben het heel gezellig gehad, eten was af en toe wel koud, animatie was grappig maar wel steeds hetzelfde, zwembad was wel erg koud, vriendelijk personeel huisjes niet al te groot, vooral met 4 personen is het eigenlijk te klein er staan maar 2 stoelen aan de tafel, maar vanwege allin zijn we niet veel in het huisje geweest

Gereisd in maart 2006

• 6J, Boelen01-03-2006

Nooit meer! Enig onderhoud aan de app. zou geen kwaad kunnen, wel elke dag schone handdoeken, toiletpapier en schone zak in de pedaalemmer, maar verder weinig schoonmaak. Eten was ronduit slecht, weinig variatie en bij het ontbijt van 8-10 uur werden er na 9 uur geen brood(jes) meer bijgevuld, mentaliteit van sommige gasten is bij AI vaak ook onder nul, flessen drinken vullen bij het ontbijt om mee naar het strand te nemen, geen wijnglas maar een longdrinkglas vol wijn pakken, een handvol koeken of 5 bananen meenemen! Moet je je niets van aantrekken, maar helaas ergerden wij er ons toch aan. Animatie stelde ook niets voor.Misschien is het met kinderen een ideale formule, maar wij hadden het helemaal gehad , gelukkig waren we samen en konden we gaan en staan waar we wilden, dus hebben op het ontbijt na, "buiten de deur"gegeten, op de boulevard bij Meloneras zijn heerlijke restaurantjes te vinden! We zijn weer een ervaring rijker en hebben toch een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2006

• 7Jan en Ria13-02-2006

Het is een gezellig kleinschalig appartementencomplex. Huisjes zijn schoon.Veel groen en kleurige bloemen in het complex eten goed, niet echt veel variatie. Het is er zeer rustig en relax in de periode dat wij er waren (begin Febr.) prijs/kwaliteit goed.

Gereisd in februari 2006

• 8D. Brouwer05-02-2006

Aardig, niet te groot complex. Huisjes met een trap naar boven. Animatie is vervelend, elke avond hetzelfde flauwe vermaak. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Buffet-eten is goed, maar veel van hetzelfde. Touroperator prijst het aan als zijnde drie sterren, maar het blijken er maar twee te zijn.

Gereisd in februari 2006

• 5Bert30-01-2006

Gezien de prijs prima, eten goed en voldoende. Bungalow schoon en netjes ingericht. Service prima.

Gereisd in januari 2006

Appartement Oasis Maspalomas info