Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op zoek naar een unieke accommodatie op Gran Canaria? Dan zit je helemaal goed bij Maspalomas Resort by Dunas. Je geniet er van alle gemakken van een all inclusive hotel, maar je verblijft in een bungalow. Het lijkt een beetje op een klein vakantiedorp! Gasten voelen zich hier snel thuis dankzij de gezellige en ontspannen sfeer. Verder zijn er meerdere zwembaden, een speciaal splash gedeelte voor de kinderen en een hele volledige all inclusive formule. Het is duidelijk waarom Maspalomas Resort by Dunas een populaire keuze is voor een vakantie naar Gran Canaria!

Maspalomas Resort by Dunas is een accommodatie voor iedereen en dit zie je aan de vakantiegangers die hier komen. Het is een populaire keuze onder gezinnen, maar er verblijven ook regelmatig stellen of groepen vrienden. Andere vakantiegangers geven aan dat het hotel niet de nieuwste is en dat je dit kan zien, maar dat het wel goed wordt onderhouden. Verder is het vooral heel volledig, van een prima restaurant en een mooi aangelegde tuin. Miranda is hier op vakantie geweest met een aantal vrienden en is tevreden. Ze zegt: “De vierkamerbungalow was ruim, fris en schoon. Hoewel het een oud resort is, is het hele complex is zeer goed gerenoveerd. Hier en daar zie je nog wat 'oude' details, maar dat heeft zijn charmes. Fijne bedden, genoeg kastruimte, 2 badkamers, complete keuken (niet dat wij dat nodig hadden, maar wel handig wanneer je met bv kleine kinderen reist). Elke dag schoonmaak. Prachtig aangelegd tuinen. Prima restaurant, gevarieerd eten met elke dag een thema. Prettige verwarmde zwembaden. Alles dikke duim!”Een anonieme vakantieganger is bij Maspalomas Resort by Dunas geweest met het hele gezin en noemt het een prima accommodatie waar je niet teveel betaalt voor een goed verblijf. Er valt vooral veel te doen voor kinderen. De gast geeft aan: “Goed, mooi aangelegd park. Huisjes schoon. Bed wat hard, maar kan een topper vragen bij de receptie. 2 zwembaden. Bij 1 wordt animatie gehouden, andere is rustiger. Leuk speelparadijs voor kinderen. Eten prima, elke dag een ander thema. Wel veel terugkerende dingen, maar alles is wel goed. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak. Entertainment is niet hoogstaand, maar de kinderen vinden het wel leuk.”

De ligging

Maspalomas Resort by Dunas ligt in Maspalomas op het Spaanse eiland Gran Canaria. Het hotel ligt wat afgelegen ten opzichte van het strand en het centrum van Maspalomas. Het is ongeveer 1800 meter naar het dichtstbijzijnde strand en ongeveer 2 kilometer naar het centrum van Maspalomas. Gelukkig biedt het hotel een shuttleservice aan. Informeer bij de receptie van het hotel voor de voorwaarden hiervan. Verder ligt dit viersterrenhotel ongeveer 2 kilometer bij het centrum van Playa del Inglés vandaan. Dit is een leuke plek om te bezoeken tijdens je vakantie op Gran Canaria. Maspalomas Resort by Dunas ligt ongeveer 35 kilometer bij het vliegveld vandaan.

Het hotel en faciliteiten

Maspalomas Resort by Dunas is een fijne keuze voor een zonvakantie in Spanje. Te midden van de sfeervolle bungalows en de tropische, groene tuinen liggen namelijk twee mooie zwembaden. Hier zoek je verkoeling op de warme dagen onder de Spaanse zon. Er zijn ook kinderbaden en zelfs een waterpark met een aantal watertoestellen en waterspuiters! Terwijl jij met een goed boek op een ligbed ligt, zijn de kleine vakantiegangers urenlang zoet bij het waterpark! Het zonneterras is voorzien van ligstoelen en parasols en tegen borg maak je gebruik van de handdoekenservice.Verder wordt er in het hoogseizoen voor entertainment gezorgd. Voor de kinderen is er een speeltuin en een miniclub voor de leeftijden 4 tot 12 jaar. Ook kan je verschillende sporten beoefenen bij Maspalomas Resort by Dunas. Er zijn fitnessfaciliteiten, maar ook mogelijkheden voor een potje tafeltennis. Tot slot is de receptie van Maspalomas Resort by Dunas 24 uur per dag geopend. Het personeel staat klaar om je vragen te beantwoorden en met tips voor in de omgeving. In het hele hotel is gratis WiFi aanwezig.

De kamers

Bij Maspalomas Resort by Dunas verblijf je in een bungalow. Er zijn verschillende bungalows beschikbaar. Zo zit er altijd een goede keuze bij voor jouw reisgezelschap. Alle bungalows zijn voorzien van airconditioning, gratis WiFi, een telefoon en een televisie. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje. De bungalows hebben een kitchenette met koelkast, magnetron, keramische kookplaat, broodrooster en koffiezetapparaat. De badkamer is voorzien van een toilet, bad of douche en haardroger. Alle bungalows hebben een terras met zitje, waar je volop van de Spaanse zon geniet!

Het verschil in kamers

Maspalomas Resprt By Dunas heeft verschillende tweekamerbungalows, die bestaan uit één woonkamer en één slaapkamer. De standaard tweekamerbungalows van Maspalomas Resort by Dunas beschikken over de bovenstaande faciliteiten en zijn geschikt voor twee tot vier gasten. In de woon- en slaapkamer is een eenpersoons bedbank. Ook is er een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed. De tweekamerbungalows ‘Comfort’ zijn net wat luxer met als extra’s een koffie- en theehoek, badslippers, badjassen en de bedden worden dagelijks opgemaakt. Ook de tweekamerbungalows ‘Suite Premium’ zijn grotendeels vergelijkbaar met de standaard tweekamerbungalow, maar dan luxer. Deze bungalows hebben namelijk een douche met hydromassage optie, ligbedden op het terras en twee flatscreen televisies, waarvan één in de woonkamer en één in de slaapkamer. De driekamerbungalows van Maspalomas Resort by Dunas zijn geschikt voor drie tot vijf gasten en hebben twee slaapkamers. Ze beschikken over alle standaard faciliteiten. In de woon- en slaapkamer is een eenpersoons bedbank. Er zijn twee slaapkamers met beiden twee slaapplekken. Sommige slaapkamers hebben een tweepersoonsbed, andere twee eenpersoonsbedden. Er zijn ook driekamerbungalows ‘Suite Premium’. Deze zijn grotendeels hetzelfde als de standaard driekamerbungalows, maar dan luxer. Er is een douche met hydromassage optie, ligbedden op het terras en twee flatscreen televisies, waarvan één in de woonkamer en één in de slaapkamer. Ook heeft Maspalomas Resort by Dunas vierkamerbungalows die geschikt zijn voor vier tot zeven gasten. Deze bungalows hebben een ruimere woonkamer en twee badkamers. In de woon- en slaapkamer is een eenpersoons bedbank. Er zijn in totaal drie aparte slaapkamers met ieder twee slaapplaatsen. Dit kunnen tweepersoonsbedden of eenpersoonsbedden zijn.

Eten en drinken

Je verblijft bij Maspalomas Resort by Dunas op basis van all inclusive verzorging. De drie hoofdmaaltijden worden in buffetvorm opgediend in het buffetrestaurant. Het ontbijt is van 8.00 tot 10.30 uur, de lunch van 13.00 tot 15.00 uur en het diner van 18.00 tot 21.30 uur. Tussen 11.00 en 18.00 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar. Tussen 16.00 en 17.00 uur is het thee- en koffietijd met bijbehorende hapjes en tussen 10.00 uur en 18.00 uur haal je ijsjes. Koffie en thee zijn tussen 10.00 en 23.00 inbegrepen bij de all inclusive verzorging, frisdranken en lokale alcoholische dranken van 10.00 tot 0.00 uur. Tot slot is er een mogelijkheid voor à la carte lunch, maar dit is mogelijk niet inbegrepen bij de all inclusive verzorging. Informeer bij de receptie van Maspalomas Resort by Dunas voor de voorwaarden.

All inclusive vakantie

Eén ding is duidelijk: bij Maspalomas Resort by Dunas geniet je van een hele volledige all inclusive formule voor een goede prijs. Dankzij de gezellige bungalows en de mooie zwembaden ga je een heerlijke all inclusive vakantie tegemoet!

Goed om te weten

Er zijn babybedjes beschikbaar. Geef je voorkeur tijdens of direct na het boeken aan in verband met beperkte beschikbaarheid. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Honden zijn niet toegestaan bij Maspalomas Resort by Dunas.Dit hotel is minder geschikt voor personen met mindere mobiliteit.Roken is verboden in heel Maspalomas Resort by Dunas, zowel binnen als buiten.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

94 Reviews over Maspalomas Resort by Dunas

• 10Leonie04-10-2022

Super

Wij waren al eerder in dit hotel en hebben ook dit keer weer genoten. Eten is goed en voor iedereen is er wat te vinden. Ze hebben ook een BBQ en daar hebben we echt super gegeten, zeker de hamburger!! De shows van het animatieteam zijn ook heel leuk Om te zien. Personeel staat altijd met een glimlach klaar.

Monica, Eigenaar, 05-10-2022

Geachte Leonie,

Duizenden reizigers verblijven elk jaar bij ons, maar we zijn blij als klanten zoals u ons laten weten dat uw bezoek aan Maspalomas Resort by Dunas aan uw verwachtingen voldeed.

We hopen dat u in de toekomst snel weer van een verblijf bij ons kunt genieten.

Met vriendelijke groeten, Giuliana Guest Experience

• 4Henk30-09-2022

Eten fantastich en voor het restant nooit meer

Helaas is dit hotel helemaal "verfranst" Is echt helemaal gericht op de Fransen.

Monica, Eigenaar, 01-10-2022

Dear Henk,

Thank you very much for taking the time to send us this review. We have taken note of each suggestion and we will inform the corresponding departments.

We are looking forward to welcoming you back soon at Maspalomas Resort by Dunas.

Yours faithfully, Rinaldo Guest Experience

• 9Jacqueline05-08-2022

Heerlijke vakantie gehad

Huisjes zijn fijn, lekker tuintje erbij. Wij vroegen om iets rustiger huisje, was geen probleem. 3x pd aanschuiven en veel buffet keuze. In de poolbar tot ca 18u kon je salades, broodje hamburger, tosties halen, de hele dag. Met taxi en bus overal naar toe gegaan. Taxi kost weinig. Er waren veel Fransen, maar ook veel Nederlanders, fijn voor de kids. Op aangrenzende park, dat iets nieuwer is, zijn ook nog 3 zwembaden. Naar strand ca 5 min, gaat een busje maar met taxi, ca €3-. Bij het zwembad was dagelijks een badjuf/meester. Bushalte vlakbij, daarmee naar aquarium geweest. Park rustig gelegen maar je zoekt zo de drukte op met bv taxi. Via tripadvisor en corondon boekje leuke activiteiten opgezocht. Kermis vlakbij, paar min met taxi.

Monica, Eigenaar, 02-09-2022

Dear Jacqueline,

Thousands of travelers stay with us every year, but we are delighted when customers like you let us know that your visit at Maspalomas Resort by Dunas met your expectations.

We hope you can soon enjoy another stay with us in the future.

• 10Aubrey23-07-2022

TOP!!!!

Op vakantie gaan, weg van huis, met 3 kinderen is erg moeilijk. Daarom kozen we voor deze plek, omdat het kleine huisjes zijn met een eigen tuin waar de kinderen kunnen spelen en u een oogje in het zeil kunt houden terwijl u een boek leest of TV kijkt. Er zijn 3 zwembaden, een rustig zwembad dat wij niet hebben bezocht, een zeer levendig zwembad, dat tevens het grootste zwembad is waar het animatieteam de hele dag door met leuke activiteiten bezig is. Er is ook een waterspeelbad waar we het grootste deel van de dag met de kinderen hebben doorgebracht. Gelukkig waren er luifels onder waar je in je hangmat kon zitten terwijl de kinderen rondrenden en met het water speelden en veel plezier hadden. We namen het all-inclusive pakket, waardoor we konden genieten van ontbijt, lunch en diner, met drankjes inbegrepen. Bij het zwembad was een snackbar waar we vele malen hebben gesnackt en patat, hamburgers, hotdogs en ijs hebben gegeten.

Monica, Eigenaar, 30-07-2022

Beste Aubrey,

Bedankt voor het kiezen van ons Maspalomas Resort by Dunas voor uw laatste bezoek. We willen u ook bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een ​​recensie te schrijven en ons uw waardevolle mening te sturen, die ons motiveert om onze diensten elke dag te verbeteren.

We hopen dat je een fijne reis terug naar huis hebt gehad en dat we je snel zien in Maspalomas Resort by Dunas.

Met vriendelijke groeten, Claudia Gast-Ervaring

• 8Kwekkeboom22-07-2022

Super vakantie genoten

Prima berblijf, zwembad, park en eten prima. Veel variatie in gerechten en lekker vers (eten nooit koud gehad).

Monica, Eigenaar, 30-07-2022

Beste Kwekkeboom,

Met vriendelijke groeten, Claudia Gast-Ervaring

• 8GGM13-06-2022

Geweldig

Dat er buiten het resort niets te doen is of je moet ongeveer 2 km lopen naar de boulevard, waar het overigens gezellig is veel leuke restaurantjes en shops.

Dear GGM,

Thank you very much for having spent a few days with us at Maspalomas Resort by Dunas and for sharing your experience with other travelers.

We are very happy to hear that we have met your expectations and we cannot wait to welcome you back again soon.

• 10Nora Meijer24-05-2022

Ik wil poes Santiago nog eens bezoeken.

Het eigendom is gelegen in Maspalomas en bestaat uit kleine huisjes met prachtig onderhouden tropische tuinen. Elk huis heeft zijn eigen privétuin waar u elke avond kunt zitten en naar de zonsondergang kunt kijken. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en staat altijd klaar om u met een glimlach te helpen. Het eten is gevarieerd en van goede kwaliteit. U kunt dineren bij het zwembad bij de Barbecue als u van tevoren reserveert en het is heerlijk. Er is een zeer speciale gast in het hotel genaamd Santiago. Santiago is het poesje van het hotel en zamelt geld in om de plaatselijke katten te helpen castreren en goed te voeden. Het is een heel mooi initiatief dat het hotel doet om voor de dieren te zorgen. Ik kom over een paar maanden terug. Ik wil in het bijzonder Lisa noemen, de front desk manager, omdat we ons moesten omkleden vanwege een waterprobleem in onze kamer en ze was erg snel om ons te helpen.

Monica, Eigenaar, 25-05-2022

Dear Nora,

Thank you for choosing our Maspalomas Resort by Dunas for your last visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day.

We hope you had a nice trip back home and that we see you soon in Maspalomas Resort by Dunas.

• 10Finn24-05-2022

Een uitzonderlijke vakantie

Dat is een grote ja voor het Dunas resort! We hebben een droomvakantie gehad, van het eten tot de kamers, we hebben niets te klagen. Zelfs als we een probleem hadden met onze kamer, werd alles binnen een dag opgelost en kregen we de volgende dag zelfs een klein cadeautje van het hotel. Dus ik zou dit hotel aanbevelen en ik zal mijn vrienden erover vertellen.

Dear Finn,

Thank you very much for your last visit at our Maspalomas Resort by Dunas and for sharing your opinion.

We work hard every day in order to meet the expectations of all our customers and we see the reward for this work through reviews like yours.

We hope to welcome you back soon in Maspalomas Resort by Dunas. and that our resort becomes your second home.

• 10Petronella22-05-2022

Schoon en top personeel

Mooi complex van kleine huizen met tuin in het midden van Maspalomas. Entertainment vult de uren van je hele dag maar je moet weten dat er twee teams zijn, één in het Frans omdat er veel gasten uit Frankrijk zijn, en er is een internationaal team, beide zijn erg goed en ik versta gelukkig een beetje Frans dus we hebben een geweldige tijd gehad. Het eten is zeer gevarieerd en goed voor de categorie van het hotel. Het ligt ver van het strand, maar er is een gratis bus die u voor de deur van het hotel ophaalt en u op verschillende tijden naar het strand van Maspalomas brengt. Het personeel is aardig en erg vriendelijk. De kamers en hotelfaciliteiten zijn zeer schoon en goed onderhouden.

Dear Petronella,

Our main objective is to offer an excellent service to our customers. We work hard every day to reach this and there is no better reward than reading a positive opinion like yours, thank you.

We are looking forward to welcoming you back soon.

• 10vakantieganger17-04-2022

Fantastisch !!!

Wat een heerlijk resort! Vriendelijk personeel, schone huisje die dagelijks schoon worden gemaakt. Alles op resort binnen hand bereik. Kon niet beter. De buffetten waren top. Wij hadden all-in en werden echt in de watten gelegd door iedereen van het personeel.

Monica, Eigenaar, 20-05-2022

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorNiet beschikbaar
  • GarderobeNiet beschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (2)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadNiet beschikbaar
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageNiet beschikbaar
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumNiet beschikbaar
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)