Hotel Maspalomas Resort by Dunas

Hotel Maspalomas Resort by Dunas

8.2Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas Resort by Dunas voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

Dunas Maspalomas is een hotel met een unieke formule. Je viert hier all-inclusive vakantie en hebt alle gemakken van een hotel, maar je slaapt in een bungalow. Alle bungalows zijn vrijstaand, waardoor Dunas Maspalomas lijkt op een bungalowpark. Er hangt hier een ontspannen sfeer. Veel reviewers keren hier meerdere malen terug. Zo ook Carien en Peter Kemink: ‘Voor de tiende keer naar dit resort geweest, voor de derde keer dit jaar. In december gaan we weer. We voelen ons er thuis, hebben meestal de vooraf gevraagde bungalow en kennen inmiddels veel mensen daar.'

Bij Dunas Maspalomas vind je vijf zwembaden waarin je een duik kunt nemen. Martin Hesseling schrijft dat je bungalow zich daardoor altijd dichtbij een van de zwembaden bevindt. Er is ook een poolbar waar het altijd gezellig is. Wel zijn er wat weinig parasols aanwezig bij het zwembad.

Tijdens een vakantie in Hotel Dunas Maspalomas hoef je nergens aan te denken en vier je all-inclusive vakantie. Het eten is volgens reviewers goed en gevarieerd. Elke avond is er een ander thema. Extra fijn is dat ook wijn, bier en cocktails inclusief zijn. Toch zijn er een aantal dingen die beter kunnen. Een biertje krijg je bijvoorbeeld geserveerd in een plastic beker, terwijl glas fijner zou zijn. Carien en Pieter Kemink schrijven daarnaast: ‘Mensen met bijna ontbloot bovenlijf en héle korte broek, terwijl er voor het avondeten een duidelijke dresscode is.’ Naast het buffetrestaurant kun je ook eten in het barbecuerestaurant. Hou er rekening mee dat je hier wel voor moet bijbetalen.

Vakantiegangers schrijven dat Dunas Maspalomas kindvriendelijk is. Er zijn speciale ligbedden voor kinderen aan het zwembad en ze kunnen de hele dag door schepijs halen wanneer je all-inclusive verblijft. Zin in een spel? Ga voor een potje airhockey of biljart. Maar daar blijft het nog niet bij, want er is ook animatie. Verschillende gezinnen laten in een review weten de animatie hier super te vinden. Het animatieteam van Hotel Dunas Maspalomas heeft dan ook voor alle leeftijden leuke activiteiten op het programma staan.

Ligging

Wil je liever niet midden in een druk centrum vakantie vieren? Dan zit je goed in Hotel Dunas Maspalomas. Dit hotel heeft namelijk een rustige ligging. Wel kun je te voet naar het strand dat ongeveer vijftien minuten lopen is. Vind je dit te ver? Er gaat ook vier keer per dag een gratis shuttlebus vanuit Dunas Maspalomas.

Het centrum van Maspalomas is vanuit het hotel een half uur lopen. Natuurlijk kun je ook de taxi pakken, deze zijn heel betaalbaar op Gran Canaria. Of huur een auto. Vakantiegangers raden daarnaast aan om een dag naar Las Palmas te gaan. Je kunt deze stad bezoeken met de bus.

Klaar voor een rustige vakantie in Dunas Maspalomas met het gezin? Laten we gaan!

80 reviews over Hotel Maspalomas Resort by Dunas

• 9Miranda18-03-2020

Prachtig, relaxed en schoon resort

De 4-kamerbungalow was ruim, fris en schoon. Hoewel het een oud resort is, is het hele complex is zeer goed gerenoveerd. Hier en daar zie je nog wat 'oude' details, maar dat heeft zijn charmes. Fijne bedden, genoeg kastruimte, 2 badkamers, complete keuken (niet dat wij dat nodig hadden, maar wel handig wanneer je met bv kleine kinderen reist). Elke dag schoonmaak. Prachtig aangelegd tuinen. Prima restaurant, gevarieerd eten met elke dag een thema. Prettige verwarmde zwembaden. Alles dikke duim! Wij arriveerde 1 dag voor de carona lockdown. Het personeel deed er alles aan om ons het toch naar de zin te maken, wetend dat het hotel eind van de week de deuren moet sluiten en de meesten werkloos thuis komen te zitten. Helaas zijn wij eerder naar huis gehaald door de touroperator en zijn wij er maar 4 dagen geweest. Wij komen graag weer terug om onze vakantie af te maken. Hopelijk gaat het resort na de corona-crisis gewoon weer open!

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 8Anoniem06-02-2020

Je betaald niet te veel voor een goed verblijf.

Goed, mooi aangelegd park. Huisjes schoon. Bed wat hard, maar kan een topper vragen bij de receptie. 2 zwembaden. 1 wordt animatie gehouden, andere is rustiger. Leuk speelparadijs voor kinderen. Eten prima, elke dag een ander thema. Wel veel terugkerende dingen, maar alles is wel goed. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak. Entertainment is niet hoogstaand, maar de kinderen vinden het wel leuk.

Personeel verschillend. Kleine barman autoritaire man, schoonmaaksters erg lief, receptiemensen mwah, maar Elisabet in restaurant bijvoorbeeld weer erg lief voor kinderen en gasten.

10 +- lopen naar strand. Nieuwe gedeelte Maspalomas erg mooi, met veel (dure) winkels.

Guest Experience, Comercial, 07-02-2020

Dear Mr./Mrs Anoniem,

thank you very much for having spent a few days with us at Maspalomas Resort by Dunas and for sharing your experience with other travelers.

Kind regards, Jule Guest Experience

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    8Straatman18-09-2019

Slecht bar personeel

Goed resort, eten , schoonmaak top, alleen de bars vooral de avond bar... bar personeel erg onvriendelijk hebben er duidelijk geen zin in.. we vluchten elke avond Naar centro Mas Palomas om gezellig wat te drinken.. daar zijn we wel welkom... erg jammer... ze jagen de mensen weg

CRISTINA RRPP, Comercial, 18-09-2019

Dear Straatman,

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Maspalomas Resort by Dunas .

Kind regards, Cristina Guest Experience

Gereisd met partner in september 2019

• 8Miranda31-07-2019

Geweldig!

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad. Eerste x buitenland sinds 1 van onze kinderen de diagnose Coeliakie heeft gekregen. Super geregeld! Ze kreeg bij aankomst een pasje. En bij elke maaltijd werd er gevraagd waar ze zin in had. Dat werd dan speciaal voor haar gemaakt. Verder allemaal vriendelijk personeel. We hadden een bungalow met 2 slaapkamers, werd elke dag schoongemaakt. Echt top! Wij zouden zo weer gaan.

Mark, Comercial, 01-08-2019

Dear Miranda,

thousands of travellers stay with us every year, but we are delighted when customers like you let us know that their stay at Maspalomas Resort by Dunas met their expectations.

We hope you can enjoy another stay with us in the future.

Kind regards, Mark Guest Experience

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Debbie Kuipers26-07-2019

Super verblijf! Aardige bediening, lief voor kids

Super vriendelijk! Goede service, heerlijk huisje met terras fijn zwembad, jammer dat er geen glijbaan bij zit of met een balletje/luchtbed in het water mag

Rinaldo, Comercial, 19-01-2020

Dear guest,

thank you very much for your review and the nice score you gave us.

We hope to receive you soon at Maspalomas Resort by Dunas.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Wendy11-07-2019

Prima accommodatie, waar voor je geld

Prima accommodatie. Net een bungalowparkje. Huisjes zijn schoon en netjes. Als je van harde bedden houdt, zijn het prima bedden. Eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. Zwembaden prima. Wij lagen vooral bij het "rustige" zwembad. Er wordt een beleid aangekondigd dat als je een uur je bed bezet houdt, zonder er gebruik van te maken, wordt je handdoek verwijderd. Dat is niet waar. Bedden zijn rond 9.00 bezet met handdoeken. Niet met mensen en het hotel doet niks. Dus ben er vroeg bij wil je een bedje aan het zwembad hebben!!!! Het is een echt familiehotel, veel kinderen dus. Animatie niet zo spectaculair. Beetje amateuristisch.Wel vanalles te doen bij het grote/drukke zwembad. Andere bad wordt vergeten. Wil je buiten het hotel iets doen, kun je naar Maspalomas of Playa del Ingles. Beide leuk. Goed te lopen of per bus/taxi te bereiken. En dan nog de verschillende plekken op het eiland bezichtigen met auto of excursie. Wij zijn tevreden.

Mark, Comercial, 02-08-2019

Dear Wendy,

thank you for choosing our Maspalomas Resort by Dunas for your visit. We also want to thank you for taking the time to write a review and send us your valuable opinion, which motivates us to improve our services day by day. Regarding the reservation of the sunbeds. The rule takes effect place at 10:00. From then on, the pool staff is vigilating the area and will remove all towels from sunbeds that are unoccupied longer than 1 and a half hour. Before 10:00 we only inform about the rule, but will not reinforce it.

We hope you had a nice trip back home and to welcome you soon again to Maspalomas Resort by Dunas.

Kind regards, Mark Guest Experience

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Hannie Verheij22-04-2019

Wij zouden er zo weer heen gaan..Fantastisch!!

Met onze kids en 2 kleinkids hier geweest. Heerlijk. Dinertafel van tevoren'reserveren' i.v.m. drukte en grote groep (10) Accommodatie' s dicht bij elkaar. Hadden we aangegeven.. Fantastisch. Het park heeft voor ieder wat wils. Al inclusieve was ook goed behalve de rode (huis)wijn. Niemand van onze groep vond m lekker .

Dear Hannie ,

thank you very much for visiting us recently at Suites & Villas by Dunas marking us the way to follow with your comments.

We have taken note of all your observations and we will take them in consideration in order to improve our services and be able to meet your expectations.

Yours faithfully, Rinaldo Guest Experience

Gereisd met vrienden in april 2019

• 7Randy12-04-2019

niet meer

de ligging is waardeloos want in de buurt is echt niks te doen het hotel is schoon, goed onderhouden en over het geheel gezien is het personeel vriendelijk, uitzondering is het personeel bij de poolbar het is klaarblijkelijk een straf om daar te werken want daar wordt je niet echt vriendelijk bediend, lang gezicht en een hoop geklaag in het Spaans....( wat sommige gasten ook kunnen verstaan ) het eten is goed maar wel eentonig

Dear Randy,

thank you very much for taking the time to send us this review. We have taken note of each suggestion and we will inform the corresponding departments.

We are looking forward to welcoming you back soon at Suites & Villas by Dunas.

Yours faithfully, Rinaldo Guest Experience

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Martin Hesseling08-02-2019

Het zijn leuke nette bungalows allemaal dichtbij 1 van de 5 verwarmde zwembaden. Vriendelijk personeel en ruime keuze bij het restaurant.

Dear Martin,

thank you very much for having spent a few days with us at Suites & Villas by Dunas and for sharing your experience with other travelers. We are very happy to hear that we have met your expectations and we cannot wait to welcome you back again soon.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Carien en Pieter Kemink12-11-2018

Om te relaxen: TOP!

Voor de tiende keer naar dit resort geweest, voor de derde keer dit jaar. In december gaan we weer. We voelen ons er thuis, hebben meestal de vooraf gevraagde bungalow en kennen inmiddels veel mensen daar. Echt niet alles is perfect. Te weinig parasols, vaak kapot, plastic bierglazen die toch onprettiger drinken dan glas. Mensen met bijna ontbloot bovenlijf en héle korte broek, terwijl er voor het avondeten een duidelijke dresscode is. Daar mag echt nog wel wat verbetering in komen. Waarom we dan steeds teruggaan? Omdat die kleine dingen niet opwegen tegen het relaxte gevoel wat we ervan overhouden. Ook in juni gaan we weer. Mét kinderen en kleinkinderen.

Dear Carien,

thank you very much for your last visit at our Suites & Villas by Dunas and for sharing your opinion. We work hard every day in order to meet the expectations of all our customers and we see the reward for this work through reviews like yours. We hope to welcome you back soon in Suites & Villas by Dunas. and that our resort becomes your second home.

Gereisd met partner in september 2018

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken