Hotel Maspalomas Princess

Hotel Maspalomas Princess
7,6

5 tips over Hotel Maspalomas Princess

Denise, 29-12-2014

Ga s´avonds lekker aan de boulevard eten van maspalomas dit was ongeveer 20 min lopen maar daar zitten wel gezellige restaurants, winkels en cocktailbars.

Als je iets wil ondernemen in een andere plek dan kun je het beste de bus nemen deze is erg goedkoop.

Gijs, 3-12-2012
Naar Maspalomas strand (bij de vuurtoren) wandelen is goed te doen. Daar zijn veel goede restaurantjes en kun je aardig shoppen.
DIANA EN EDDY, 29-7-2012

Heren, vergeet uw lange broek niet anders 's avonds geen eten.....

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas Princess voor je op een rij gezet:

Pieter , 19-12-2011
Wil je echt goede fietsen huren, doe dat niet via het hotel maar ga naar Free Motion, in het winkelcentrum tegenover het busstation, vlakbij Costa Meloneras en de faro (vuurtoren) van Maspalomas. Zowel citybikes, mountainbikes, hybrides en e-bikes te huur. Tevens organiseert men wandel- en fietstochten met een gids. Zie verder de website van Free Motion.
Pol Van Damme, 4-12-2011

Mensen die graag op het strand zonnen moeten er wel rekening mee houden dat dit hotel op ongeveer 25 min. wandelen van zee ligt.

Deze ligging heeft dan 's nachts weer het voordeel dat het er heerlijk rustig is.

Voor wie een auto huurt, is er voldoende parkeergelegenheid.