Vakantiepark Maspalomas Oasis Club

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

7.3Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 6.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas Oasis Club voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Tonen op kaart

154 reviews over Vakantiepark Maspalomas Oasis Club

• 8Jan Wouter02-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Wat moet ik er van zeggen. Natuurlijk is er altijd wel wat te vinden, maar voor ons was het prima. Eenvoudige, maar goed schoongehouden bungalows. Ook het eten was prima, al komt na een week het Engelse ontbijt je wel de strot uit. Gelukkig was er ook wel wat anders te vinden en wees eens eerlijk, hoe afwisselend ontbijt je zelf thuis. Ik las dat een hoop mensen het eten eentonig vonden, maar dat hebben we zelf niet zo ervaren. Elke dag was er keuze tussen vlees, vis of kip. Ook was er een ruime sortering van rauwkost. Ik denk dat het voor vegetariërs wat minder was, want dan was de keuze beperkt. En echt, salade met vis is niet vegetarisch. De desserts elke dag waren heerlijk. Het complex is wat verouderd maar biedt alles wat je nodig hebt. De ligging is nogal achteraf waardoor je om bij de de uitgaanscentra te komen afhankelijk bent van taxi`s of bussen. De taxi standplaats is gelukkig om de hoek en voor vier euro zit je bij Yumbo

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 8Peter Visser05-09-2019

Prima

Sfeervol, kleinschalig en daardoor lekker overzichtelijk complex. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten met voldoende keus. Ok, de appartamenten zijn misschien iets verouderd maar we wonen toch ook niet allemaal in een nieuwbouwwoning dus ik ik snap echt niet waarom dit een probleem is voor sommigen vooral omdat het goed en regelmatig schoon wordt gehouden. Overal is alijd wel iets op aan te merken maar voor de prijs die wij hebben betaald, kun je natuurlijk geen vjif sterren maatwerk vakantie verwachten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad die elke euro meer dan waard was en hebben geen moment spijt gehad van onze keuze en dit geldt/gold voor vrijwel iedereen die wij ter plekke hebben gesproken ( zowel Nederlanders als andere nationaliteiten). Wat ons betreft: prima prijs- kwaliteitsverhouding en zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Miranda29-07-2019

Alles is oud

Het is echt een oud complex. Alles is oud. Zwembad en bedjes (mensen zakken dr doorheen). Eetzaal is een vreetschuur, stoelen in de eetzaal zijn erg vies. Bungalow is op zich oké. Wel ook erg oud. De badkamer is echt afschuwelijk. Vies, oud, vergaan. Het eten is erg eentonig maar wat er ligt is wel lekker. Snack stelt niks voor. Drinken is allemaal nep en niet lekker. In de omgeving is niks. Maspalomas is 3 min. Met de taxi wat ook 3 euro kost. Maspalomas is echt mooi. Mooi strand, leuke winkels en eetgelegenheden.

Zwembad is zout. Het personeel is aardig, de schoonmaaksters poetsen of hun leven dr vanaf hangt maar geen eer meer te behalen. De sfeer op t park is goed, animatie: overdag spelletjes en savonds weinig. Het is echt zonde dat ze het park zo hebben verwaarloosd. Mensen zeggen wat wil je voor dat geld maar in t hoogseizoen betaal je de volle mep en dat is t absoluut niet waard.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Julie20-07-2019

Geweldig hotel!

Wij zijn er geweest met onze zoon en hebben hier heel lekker gegeten, goed gezwommen zalig geslapen. Personeel was heel vriendelijk. Al die slechte reviews verdwenen als sneeuw voor de zon toen we aankwamen. Wat verwachten de mensen nu voor dit geld? Een 5 sterrenhotel? Nee hoor, dit is echt een goed complex... Een aanrader!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9rudy moors14-07-2019

Fantastishe vacantie

een prima verblijf in Maspalomas Oasis club,vriendelijk personeel ,propere bungalow,s iets verouderd,terras met 2 ligbedden,de maaltijden goed verzorgd ,ongeveer 2km van het strand maar een mooie wandeling langs het droog kanaal ,er is tevens gratis een schuttelbus naar het strand,busstop en taxi vlak in de buurt ,supermarkt op 400m,een aarrader en prijsbewist ,kom zeker volgend jaar terug

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Alleen gereisd in juni 2019

• 3Anne03-07-2019

Nooit meer

Dat het eten slecht is tafels met plastic kleedjes vieze stoffen bekleding op de stoelen gasten nog in bikini door de eetzaal lopen en je moet je eigen bord en eten afruimen!

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Cynthia04-05-2019

Geweldig genoten!

Een heerlijke week! Het resort is klein waardoor je kleine kinderen goed in de gaten kan houden. Een heerlijk zwembad, leuke animatie en het eten was perfect. ‘S avonds niet heel veel keus maar voor ieder wat wils en goed!

Leuk en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar! Kamers zijn wel iets verouderd maar worden dagelijks door het geweldige schoonmaak personeel goed onderhouden.

Ligt wel iets verder van de winkels en het strand maar een taxi kost bijna niets. Voor het hotel is een taxi standplaats dus lang wachten hoef je niet!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Canola15-04-2019

Geel goed

Lekker eten, klant vriendelijk, rustig gelegen. De moeite waard ;-)

• 10Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Mirjam Wilson19-03-2019

Volgend jaar weer

Gezellig, knus complex. Huisje oud, maar schoon. Goede bedden en heerlijke douche. Simpel, maar qua sfeer super ! Hoop volgend jaar weer hierheen te gaan

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2019

• 7b zegers11-03-2019

super

wij vonden het geweldig voor die prijs

• 4Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

4 tips over Vakantiepark Maspalomas Oasis Club

• Kim Leijten, 02-12-2013

Bezoek de market eens met de taxi, goedkope, grote markt op zaterdag: opo woensdag is hij wat kleiner. Erg leuk! Ook Aqualand is een grote aanrader!

• Evelien Speksnijder, 03-09-2013

Het Palmolitos park is een dierentuin door de bergen en leuk om een keer te bezoeken. En als je heimwee krijgt naar Nederland kun je in een plaatsje naast Maspalomas naar een paar Nederlandse kroegen

• fam_zwiers, 13-11-2011

Maspalomas is leuker dan Playa de ingles (heel toeristisch) en de boulevard is betaalbaar chique. Grand Italy was ons favoriete restaurant.

2 vragen over Vakantiepark Maspalomas Oasis Club

• Wendy , 12-01-2019

Omgeving

Is er in de directe omgeving iets te doen? Zijn de winkels, restaurants, bars en strand etc...op loop afstand?

• moors rudy, 12-11-2018

bed en internet

zijn er degelijke matrassen aanwezig ?is er internet met goede ontvangst ?zijn de maaltijden van goede kwaliteit (moet geen luxe zijn )

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel