Géén boekingskosten

Vakantiepark Maspalomas Oasis Club

SpanjeGran CanariaMaspalomas

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Maspalomas Oasis Club voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 145 reviews

Meer vakantiepark info

155 Reviews over Maspalomas Oasis Club

• 4Anneke07-11-2021

Niet goed

De kamer was bij aankomst niet echt schoon en in de badkamer lagen veel haren. Na een nacht slapen had ik heel veel bulten (30)en bij nader bekijken was mijn bed vol met bedwanzen.. ik heb dit direkt gemeld en een nieuwe kamer gekregen. Deze kamer was dan ok., maar het hotel is wel wat in de jaren gekomen.Er was geen shuttlebus meer die eigenlijk aanwezig zou moeten zijn om de hotelgasten naar het strand te brengen,en een animatieteam was ook niet aanwezig. Het eten was matig maar voor een 2 sterren hotel kan je natuurlijk geen wonderen verwachten. Het is niet voor herhaling vatbaar . Het mooie weer en het strand heeft veel goedgemaakt.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Jan Wouter02-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Wat moet ik er van zeggen. Natuurlijk is er altijd wel wat te vinden, maar voor ons was het prima. Eenvoudige, maar goed schoongehouden bungalows. Ook het eten was prima, al komt na een week het Engelse ontbijt je wel de strot uit. Gelukkig was er ook wel wat anders te vinden en wees eens eerlijk, hoe afwisselend ontbijt je zelf thuis. Ik las dat een hoop mensen het eten eentonig vonden, maar dat hebben we zelf niet zo ervaren. Elke dag was er keuze tussen vlees, vis of kip. Ook was er een ruime sortering van rauwkost. Ik denk dat het voor vegetariërs wat minder was, want dan was de keuze beperkt. En echt, salade met vis is niet vegetarisch. De desserts elke dag waren heerlijk. Het complex is wat verouderd maar biedt alles wat je nodig hebt. De ligging is nogal achteraf waardoor je om bij de de uitgaanscentra te komen afhankelijk bent van taxi`s of bussen. De taxi standplaats is gelukkig om de hoek en voor vier euro zit je bij Yumbo

• 8Activiteiten
  • 8Peter Visser05-09-2019

Prima

Sfeervol, kleinschalig en daardoor lekker overzichtelijk complex. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten met voldoende keus. Ok, de appartamenten zijn misschien iets verouderd maar we wonen toch ook niet allemaal in een nieuwbouwwoning dus ik ik snap echt niet waarom dit een probleem is voor sommigen vooral omdat het goed en regelmatig schoon wordt gehouden. Overal is alijd wel iets op aan te merken maar voor de prijs die wij hebben betaald, kun je natuurlijk geen vjif sterren maatwerk vakantie verwachten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad die elke euro meer dan waard was en hebben geen moment spijt gehad van onze keuze en dit geldt/gold voor vrijwel iedereen die wij ter plekke hebben gesproken ( zowel Nederlanders als andere nationaliteiten). Wat ons betreft: prima prijs- kwaliteitsverhouding en zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
  • 4Miranda29-07-2019

Alles is oud

Het is echt een oud complex. Alles is oud. Zwembad en bedjes (mensen zakken dr doorheen). Eetzaal is een vreetschuur, stoelen in de eetzaal zijn erg vies. Bungalow is op zich oké. Wel ook erg oud. De badkamer is echt afschuwelijk. Vies, oud, vergaan. Het eten is erg eentonig maar wat er ligt is wel lekker. Snack stelt niks voor. Drinken is allemaal nep en niet lekker. In de omgeving is niks. Maspalomas is 3 min. Met de taxi wat ook 3 euro kost. Maspalomas is echt mooi. Mooi strand, leuke winkels en eetgelegenheden.

Zwembad is zout. Het personeel is aardig, de schoonmaaksters poetsen of hun leven dr vanaf hangt maar geen eer meer te behalen. De sfeer op t park is goed, animatie: overdag spelletjes en savonds weinig. Het is echt zonde dat ze het park zo hebben verwaarloosd. Mensen zeggen wat wil je voor dat geld maar in t hoogseizoen betaal je de volle mep en dat is t absoluut niet waard.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 9Julie20-07-2019

Geweldig hotel!

Wij zijn er geweest met onze zoon en hebben hier heel lekker gegeten, goed gezwommen zalig geslapen. Personeel was heel vriendelijk. Al die slechte reviews verdwenen als sneeuw voor de zon toen we aankwamen. Wat verwachten de mensen nu voor dit geld? Een 5 sterrenhotel? Nee hoor, dit is echt een goed complex... Een aanrader!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9rudy moors14-07-2019

Fantastishe vacantie

een prima verblijf in Maspalomas Oasis club,vriendelijk personeel ,propere bungalow,s iets verouderd,terras met 2 ligbedden,de maaltijden goed verzorgd ,ongeveer 2km van het strand maar een mooie wandeling langs het droog kanaal ,er is tevens gratis een schuttelbus naar het strand,busstop en taxi vlak in de buurt ,supermarkt op 400m,een aarrader en prijsbewist ,kom zeker volgend jaar terug

• 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 3Anne03-07-2019

Nooit meer

Dat het eten slecht is tafels met plastic kleedjes vieze stoffen bekleding op de stoelen gasten nog in bikini door de eetzaal lopen en je moet je eigen bord en eten afruimen!

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 8Cynthia04-05-2019

Geweldig genoten!

Een heerlijke week! Het resort is klein waardoor je kleine kinderen goed in de gaten kan houden. Een heerlijk zwembad, leuke animatie en het eten was perfect. ‘S avonds niet heel veel keus maar voor ieder wat wils en goed!

Leuk en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar! Kamers zijn wel iets verouderd maar worden dagelijks door het geweldige schoonmaak personeel goed onderhouden.

Ligt wel iets verder van de winkels en het strand maar een taxi kost bijna niets. Voor het hotel is een taxi standplaats dus lang wachten hoef je niet!

• 8Activiteiten
  • 9Canola15-04-2019

Geel goed

Lekker eten, klant vriendelijk, rustig gelegen. De moeite waard ;-)

• 10Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 8Mirjam Wilson19-03-2019

Volgend jaar weer

Gezellig, knus complex. Huisje oud, maar schoon. Goede bedden en heerlijke douche. Simpel, maar qua sfeer super ! Hoop volgend jaar weer hierheen te gaan

• 6Activiteiten

• Aantal verdiepingen hoofdgebouw2
  • Aantal appartementen100

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)