Vakantiepark Maspalomas Lago

• Onvoldoende: 1 - 5

50 jarige bruiloft

Henk en Els van Rijswijk
5-8-2017

Het waren geweldige 10 dagen alles was naar wens in de bungalow ontbrak er niets ook het zwembad was geweldig en het was een hele rustige omgeving het was een geweldige vakantie samen met onze kinderen en kleinkinderen

Nooit weer.

T.H. uit Veldhoven
21-11-2015

Als je de voordeur open deed stond je gelijk in de slaapkamer met gescheiden bedden Legplanken in de linnenkast niet aanwezig wij hebben de keukenkasten moeten gebruiken voor onze legspullen Na iedere douchebeurt konden we dweilen Zeer luidruchtige Spaanse bouwvakkers aanwezig wij waren daar met 2 Nederlandse stellen de rest bouwvakkers(geen probleem met bouwvakkers) tot diep in de nacht waren de kinderen erg luidruchtig Het appartement lag overal erg ver vandaan er werd door touroperator geschreven dat er een winkelcentrum Faro 2 op loopafstand was,er waren ca 100 winkelpanden waarvan en zeker 90 gesloten waren Als je leuk wilde winkelen moest je naar Jymbo center in Playa del Ingles niet te lopen voor ons dus taxi strand ook niet te lopen weer taxi.De hostess van touroperator kwam ons op de luchthaven tegemoet en gaf ons een envelop met excursie verder niets erin geen contact nummer niets, ze zei jullie zijn alleen dus krijgen jullie geen bijeenkomst en uitleg m.a.w. zoek het maar uit.

prima prijs kwaliteit verhouding

m.j. van Dijke
    31-1-2013

redelijke bungalows met terras.2 pits kooktoestel

strand paar kilometer,bus voor de deur

voor 10 euro goed buffet ,ruim voldoende,wijn 1,50 per glas

Zwembad met ligstoelen en weinig parasols

supermarkt ,restaurants,fietsverhuur 500 meter

koffiezet app. bij balie,schoonmaak etc. prima

2007

wij zijn maart 2007 in maspalomas lago geweest.

wij hebben het goed naar ons zin gehad ,we komen al 15 jaar op gran canaria,willen er zeker nog eens heen!weten alleen niet bij wie we ook weer geboekt hadden.de mopperaars,die dit park met een 1 beoordeelde,zijn thuis zeker niets gewend er was elke dag wel iets te doen,eigen keus om mee te doen of niet

2005

Deze herfstvakantie een week geweest

Defrie Tempelaars
        22-10-2005

Deze herfstvakantie een week geweest. De 2-kamer bungalow zag er verzorgd uit, geen hoogstaande inrichting, maar het voldoet prima. De ligging is perfect, we zaten erg rustig. De keuken was niet hoogstaand, maar alles was goed te eten. Het zwembad zag er prima verzorgd uit. Elke dag werd alles in het parkje schoongemaakt, incl. nieuwe handdoeken. Een aanrader voor wie niet in een negen hoog 4 sterren betonnen bak wil zitten. We zijn zeer tevereden vakantiegangers van Maspolomas Lago.

(wel erg veel duitsers ;-)en ik heb personeel in heel mijn leven nog nooit zo hard zien werken als hier)

ik ben 2jaar geleden daar geweest,en zou weer willen.

wij gingen gewoon lopende naar de cafe.s zoals de heineke bar,gewoon er leuk.

ook in het park zelf.met het zwembad,niks om iets aan temerken.

Totaal geen aanrader!! Wij zijn hier in 2001 geweest, maar niet echt een leuke vakantie gehad. het zwembad was leuk, maar verder is de ligging slecht en als je de bungalow inkomt, dan wil je het liefst rechts omkeer weer naar huis. Wij hadden het na een paar dagen al gezien! en we zaten er twee weken. er was nog een nederland stel en die hadden maar een week geboekt, het liefst hadden we direct met hen meegegaan naar huis, maar kon niet! En voor ons is een ding heel duidelijk NOOIT!!! meer boeken bij deze Touroperator, Hostess, is een *****wijf!! en service hebben ze nooit van gehoord! EEn grote ramp!Al kregen we geld toe, dan nog willen we er voor geen goud meer heen! Lijkt mij een duidelijke waarschuwing, niet!! Dus als je toch gaat! Sterkte! Neem gewoon een betere Touroperator, dan ben je verzekerd van een leuke en goede vakantie!!
              2004

Prima park

Hans de groot
              1-12-2004

Prima park. Het is inderdaad niet spectaculair maar om er een weekje te vertoeven is het oke. Wij zaten in een bungalow aan het zwembad en dat is erg lekker.

Vanaf Lago kan je voor ingeveer 2,50 euro met de taxi naar het Jumbo centre. Dit is een enorm uitgaans en eet centrum waar je je de hele avond kan vermaken.

Voor gay minded people: visit Macho_macho en Milord....

T'is maar wat je zoekt! Zoek je spectaculair amuusementsprogramma, hoogwaardige keuken, supermoderne bungalow en groots uitgaansleven naast je bungalow, dan moet je hier niet zijn. Zoek je een relax/uitrust-vakantie zonder veel gedoe, dan zit je hier meer dan prima!Appartementen ok. Lekker zwembad. Wij hadden bungalow met uitzicht op zwembad. Lekker rustig. Het All Inclusive is niet spectaculair. Eten van de buffetten is niet hoogstaand maar 'gewoon'. Appartementen ok, standaard. Al met al hebben we een week heerlijk uitgerust en gerelaxed, steeds daar gegeten en zo af en toe de omgeving verkend per taxi (ca. 3 euro per rit). (januari 2004)
                  2003

dit is dus helemaal niets

willem van egmond
                  28-12-2003

dit is dus helemaal niets. het enige wat goed was, was het bier en dat hebben we dus ook maar de gehele dag gedronken om de ellende enigszins te vergeten. Op park niets te doen voor de kinderen, eten ronduit slecht ( wij gingen op gegeven moment maar uit eten terwijl we AI zaten) geen amusement, dramatisch gewoon

We hebben een aantal aanbieders voor Maspalomas Lago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Maspalomas Lago in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Maspalomas Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Maspalomas Lago scoort een 6.67 uit 10 op basis van 10 reviews.