8,4

• Onderkomen8,4

16 reviews over Vakantiepark Magnolias Natura in het Nederlands

lekker rustig

ben ebbenhorst, 12-10-2017

inderdaad voor rust zoekers, op complex niets te beleven als in de zon zitten/liggen en zwemmen (maar daar komen we ook voor tenslotte) beetje jammer dat ook hier het handdoekje leggen al om 9 begint als je net lekker zit te ontbijten bij het restaurant

zodat als je terug komt van het strand ( met gratis bus of ca 30 min lopen) maar moet hopen op een plekje in de schaduw,hoewel er voldoende parasols zijn om zo zelf je eigen schaduw te maken.

geen schreeuwende kinderen dus zeker een aanrader

Heerlijke rustige plek om lekker naakt te zijn.

Ton en Rolf, 26-9-2017

Huisjes zijn eenvoudig. Doucheruimte beter sinds de verbouwing. Nu overal wifi.

Nu alleen spaans personeel in het restaurant. Wij vonden het voorheen stukken gezelliger in het restaurant en aan de bar.

Als je van rust houdt ben je hier op de juiste plek. Mooie schone bungalows wel klein maar knus. Vriendelijk personeel waarvan een enkeling nederlands spreekt. Ontbijtje mag alleen wat meer afwisseling inzitten. Diner is prima maar prijzig zoals de lunch die kun je buiten het complex veel goedkoper nuttigen. Fijn zwembad met ligbedjes die zoals gewoonlijk met een handdoek geresserveerd worden. Bus (gratis) stopt een paar keer per dag voor het complex als je naar het strand van Maspalomas wilt. Taxi's kom je vrij snel tegen en anders moet je naar de taxistandplaats maar dat is best een eindje lopen. Een enkele keer is er s avonds entertainment dat mocht wel iets meer zijn en het is jammer dat de mensen s avonds weinig gebruik maken van de bar zodat het vrij snel uitgestorven is. Maar al met al wij vinden het fijn daar te vertoeven zijn er al verschillende keren geweest en gaan zeker nog een paar keer terug.

Het geheime vrijheid, niemand heeft erg in.

Rico Carlos, 8-3-2017

Het ware geheime vrijheid waar weinig mensen geen erg in hebben, is dat je hier 100% streeploos kan bruinen, zonder te hoeven schamen. En wettelijk is het overal op alle Spaanse stranden toe gestaan om naakt te recreëren. Maar op drukkere stranden sta je dan wel in je eentje te schamen, dan dat je met een grote groep van minstens 100 man samen sterk bent om uit je kleren te gaan. Alleen je mag je dan niet buiten de standen zonder kleren lopen, want dan word je wel aan gehouden. Maar gelukkig zijn daar ook stillere plekken op het strand waar dan wel veel naturisten recreëren en dat bevind u tussen "Maspalomas" en "Playa Del Inglés". Je ontloop ze niet mis, omdat het een heel groot gebied is waar veel naakt recreanten zitten. Maar de ligging van het hotel licht helaas wel ongunstig (ver lopen naar het strand) al lijkt het dichtbij te lopen op platte grond te zien. Maar de taxi's zijn in het algemeen niet duur.

Je betaald gemiddeld voor een half uur rijden +/- €4,50 per rit (of je alleen bent, of met vier man). Maar in het drukkere spits kan het dan wel duurder zijn voor de zelfde afstand, als hij veel stoppen moet. Maar in het hotel zelf aan het zwembad kun je ook naakt recreëren. En het zijn aan gepaste kamers als bungalow. Dus je loopt niet naakt door de hotelgang naar je kamer.

En hotel-gangen zijn er niet. En als hoogste klas kan je vol pension nemen, maar helaas geen "All Inn Clusive".

En dan heb ook een nieuwe spreuk.

Het spreuk luidt;

Mijn kleed, is het water.

Mijn schoeisel, is het zand.

Mijn hoed, is het hoge hemel.

Mijn wereld-ruim, is het land.

Mijn kachel, is de zon.

Mijn douche, is de regen.

Mijn massage, is de wind.

En hoe men ook denkt, zegt, of dwingt, "No on can take, my freedom a way."

Gezondheid, en Fatsoenlijkheid, gaan mekaar niet altijd even samen.

Amen.

Heerlijke vakantie

Lucas Arts, 5-9-2016

Heerlijk rustig complex. Zeer vriendelijk personeel ook nog Nederlands sprekend. Eenvoudige bungalows maar zeer schoon. Vijf dagen per week schoongemaakt. Men kan er heerlijk eten.

Mooi kleinschalig bungalowpark

Gert-Jan, 7-8-2016

Vriendelijk personeel, alles keurig schoon en goed onderhouden, eten in het restaurant is prijs/kwaliteit gewoon goed. Heerlijk zwembad, een combinatie van chloor en zout. Gratis pendelbus naar het naaktstrand. Verschillende winkelcentra in de buurt, met de taxi plm. 5 euro ben je zo in Maspalomas of Playa del Ingles. Voor wie een rustige plek wil zonder harde muziek en lawaai ben je hier op het juiste adres. Wij hebben genoten.

Heerlijk een aanrader

daan, 16-2-2016

Mooie bungalows met nieuw interieur Inloop douche zeer ruime badkamer . Heel aardig personeel Nederlands sprekend. Goed eten in het restaurant. WiFi gratis👌👍👍👍

aangenaam

van rode franky, 10-5-2013
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

zeer aangename plaats om rustig te genieten van een naturisme vakantie verzorgd complex mooi zwembad met zoutwater voldoende lig zetels aanwezig verzorgd ontbijt en een aangename menu kaart voor het diner

naar het strand kun je op 15 minuten met een bustocht gebracht worden de bus is gratis een stopt voor het complex de duinen van Maspalomas zijn prachtig

men kan in de buurt enkele goede restaurants aandoen een taxi kost 5 euro

Hier kom je lekker tot rust

leo_11, 24-4-2012
  • Onderkomen8

Kleinschalig bungalow park met fijne mensen en klantvriendelijke personeel

Centraal gelegen, je bent zo op het strand, of in de verschillende winkelcentra

Heerlijk, relaxed parkje en dito vakantie

ZooGer, 2-4-2012
  • Onderkomen8

Het complex ligt vrij ver van de grote commerciele centra (het in verval zijnde Faro II is wel nabij). Mede daardoor zullen wel veel mensen op het complex zelf eten. Met de taxi ben je echter snel en voordelig op iedere plek waar je zijn wil.

Kamer goed en schoon, paar keer per week schone handdoeken en badlakens. In de badkamer een heel klein badje, waarvan ik denk dat daar nooit iemand in zal gaan zitten. Zou naar mijhn idee beter zijn deze te vervangen door een douchecabine. Lekker terrasje bij de kamer met helaas niet al te ruime stoelen.

Middelpunt is het zwembad, waar om heen ruim voldoende ligbedden staan. De sfeer is er relaxed en gezellig. Jammer dat roken mag, waardoor je regelmatig in de stank van een ander ligt.

De kwaliteit van het eten wordt wat overschat. Een keer een dagmenu genomen en deze viel ons wat tegen. Het buffet tijdens de BBQ was daarentegen geweldig.

Aparte vermelding voor het personeel, echt iederen was super! Wat een service !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Magnolias Natura in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Magnolias Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Magnolias Natura scoort een 8.36 uit 10 op basis van 16 reviews.