Vakantiepark Magnolias Natura

R en W
13-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wat een geweldige plek!!! Lekker rustig, relaxte sfeer, goede keuken, schone bungalows en medewerkers die er alles aan doen om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Wij gaan hier zeker nog naar terug.

Heerlijk rustig en schoon

M de Jong
6-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een heerlijke oase! Wij waren er eind juni, begin juli en komen zeker terug. Heerlijk plekje, kleinschalig en rustig. Voor als je een naaktvakantie zoekt zonder schreeuwende kinderen in en om het zwembad. Toen wij er waren, waren de andere gasten vooral 60+ maar wij als eind veertigers vonden het daardoor juist heerlijk rustig. Schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel en met de bus en de -zeer goedkope- taxi's kom je overal in een oogwenk. Bungalows zijn schoon, perfect van formaat en van alle gemakken voorzien. Voor mij mijn eerste naturistenvakantie, die zeker een vervolg gaat krijgen. En dan bij voorkeur in Magnolias. Tot volgend jaar!

Truus
4-7-2018
  • Onderkomen10

Het voelt altijd weer alsof wij thuiskomen. Heerlijke bungalows en zwembad met whirlpool. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Voor ons is het een relaxvakantie. Als men hier regelmatig komt zie je vaak dezelfde personen. Zo ook een echtpaar uit Renswoude die alles van iedereen willen weten en zo gaan de roddels over het park. Maar ja, dit soort types heb je er nu eenmaal bij. Wij komen hier zeker terug.

Heerlijk rustig

Lucas Arts
30-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf waar je jezelf nog als gast voelt. Maria die heerlijk kan koken en een rustig maar goed en schoon complex.

Was weer heerlijk en hebben genoten.

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een kleinschalig bungalowpark wat rustig gelegen is. Een prima gastvrije ontvangst. We konden gelijk doorlopen naar onze bungalow. De bijgeboekte transfer vanaf het vliegveld was perfekt. De bungalows zijn ruim genoeg voor 2 personen. Ze was schoon en eigenlijk van alle gemakken voorzien. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en behulpzaam en doen er van alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijtbuffet was prima, Je kon broodjes bestellen voor mee te nemen naar het strand. Verder kon je er wat basisdingen kopen zoals water en kaas. Op 50 meter zit nog een supermarkt. Een grotere supermarkt is verder weg in Faro 2, wat een vervallen winkelcentrum is geworden. We hebben van de 7 dagen er 5 s"avonds op het park gegeten. Het eten is voortreffelijk. Wij hebben genoten van het verblijf van de eerste tot de laatste minuut. Het was geweldig en we gaan zeker terug, met dank aan alle mensen daar.

lekker rustig

ben ebbenhorst
12-10-2017

inderdaad voor rust zoekers, op complex niets te beleven als in de zon zitten/liggen en zwemmen (maar daar komen we ook voor tenslotte) beetje jammer dat ook hier het handdoekje leggen al om 9 begint als je net lekker zit te ontbijten bij het restaurant

zodat als je terug komt van het strand ( met gratis bus of ca 30 min lopen) maar moet hopen op een plekje in de schaduw,hoewel er voldoende parasols zijn om zo zelf je eigen schaduw te maken.

geen schreeuwende kinderen dus zeker een aanrader

Heerlijke rustige plek om lekker naakt te zijn.

Ton en Rolf
26-9-2017

Huisjes zijn eenvoudig. Doucheruimte beter sinds de verbouwing. Nu overal wifi.

Nu alleen spaans personeel in het restaurant. Wij vonden het voorheen stukken gezelliger in het restaurant en aan de bar.

Als je van rust houdt ben je hier op de juiste plek. Mooie schone bungalows wel klein maar knus. Vriendelijk personeel waarvan een enkeling nederlands spreekt. Ontbijtje mag alleen wat meer afwisseling inzitten. Diner is prima maar prijzig zoals de lunch die kun je buiten het complex veel goedkoper nuttigen. Fijn zwembad met ligbedjes die zoals gewoonlijk met een handdoek geresserveerd worden. Bus (gratis) stopt een paar keer per dag voor het complex als je naar het strand van Maspalomas wilt. Taxi's kom je vrij snel tegen en anders moet je naar de taxistandplaats maar dat is best een eindje lopen. Een enkele keer is er s avonds entertainment dat mocht wel iets meer zijn en het is jammer dat de mensen s avonds weinig gebruik maken van de bar zodat het vrij snel uitgestorven is. Maar al met al wij vinden het fijn daar te vertoeven zijn er al verschillende keren geweest en gaan zeker nog een paar keer terug.

Het geheime vrijheid, niemand heeft erg in.

Rico Carlos
8-3-2017

Het ware geheime vrijheid waar weinig mensen geen erg in hebben, is dat je hier 100% streeploos kan bruinen, zonder te hoeven schamen. En wettelijk is het overal op alle Spaanse stranden toe gestaan om naakt te recreëren. Maar op drukkere stranden sta je dan wel in je eentje te schamen, dan dat je met een grote groep van minstens 100 man samen sterk bent om uit je kleren te gaan. Alleen je mag je dan niet buiten de standen zonder kleren lopen, want dan word je wel aan gehouden. Maar gelukkig zijn daar ook stillere plekken op het strand waar dan wel veel naturisten recreëren en dat bevind u tussen "Maspalomas" en "Playa Del Inglés". Je ontloop ze niet mis, omdat het een heel groot gebied is waar veel naakt recreanten zitten. Maar de ligging van het hotel licht helaas wel ongunstig (ver lopen naar het strand) al lijkt het dichtbij te lopen op platte grond te zien. Maar de taxi's zijn in het algemeen niet duur.

Je betaald gemiddeld voor een half uur rijden +/- €4,50 per rit (of je alleen bent, of met vier man). Maar in het drukkere spits kan het dan wel duurder zijn voor de zelfde afstand, als hij veel stoppen moet. Maar in het hotel zelf aan het zwembad kun je ook naakt recreëren. En het zijn aan gepaste kamers als bungalow. Dus je loopt niet naakt door de hotelgang naar je kamer.

En hotel-gangen zijn er niet. En als hoogste klas kan je vol pension nemen, maar helaas geen "All Inn Clusive".

En dan heb ook een nieuwe spreuk.

Het spreuk luidt;

Mijn kleed, is het water.

Mijn schoeisel, is het zand.

Mijn hoed, is het hoge hemel.

Mijn wereld-ruim, is het land.

Mijn kachel, is de zon.

Mijn douche, is de regen.

Mijn massage, is de wind.

En hoe men ook denkt, zegt, of dwingt, "No on can take, my freedom a way."

Gezondheid, en Fatsoenlijkheid, gaan mekaar niet altijd even samen.

Amen.

Heerlijke vakantie

Lucas Arts
5-9-2016

Heerlijk rustig complex. Zeer vriendelijk personeel ook nog Nederlands sprekend. Eenvoudige bungalows maar zeer schoon. Vijf dagen per week schoongemaakt. Men kan er heerlijk eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Magnolias Natura in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Magnolias Natura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Magnolias Natura scoort een 8.72 uit 10 op basis van 21 reviews.