Vakantiepark Los Melocotones

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark Los Melocotones

• 8doortjd04-09-2004

Een nette accomodatie, wordt goed schoon gehouden. Een winkeltje in de receptie voor de noodzakelijke boodschappen, niet echt veel duurder dan in de winkels er buiten. Zwembad is erg koud, maar heel rustig. Geen lawaai gehoord en er wordt 's avonds door de bewaking over het terrein gelopen, buitenstaanders kunnen niet zomaar het terrein op. Een heel rustig parkje. Met de taxi, heel betaalbaar ben je zo waar je wezen wil. Het Yumbo winkelcentrum, heel gezellig is een kwartiertje lopen, Maspalomas is met de taxi goed te doen.

Gereisd in september 2004

• 9Monique07-08-2004

Heerlijk rustig park. Zijn er nu 2 keer geweest en is zo goed bevallen dat we van plan zijn voor een derde keer te boeken nu met baby. Het park is erg schoon. Zwembadwater wat aan de koude kant. Nadeel is dat de terrasjes en gezelligheid van de winkelcentra niet om de hoek zijn. Altijd stuk wandelen ( berg op ) of taxi. Ook het strand is op een fikse wandeling afstand.

Gereisd in augustus 2004

• 8jadichma13-05-2004

Niets dan lof. 5x per week een goede schoonmaak van de ruime bungalow. Lekker rustig park maar binnen 10 min. lopen in het bruisende centrum van playa. En de taxi's voor verderop liggende prachtige (naakt!!)strand kosten maar een roggel! Alleen de gemoedelijkheid van het winkelpersoneel in de gehele stad is bedroevend.Wat een Chagerijnen!

Gereisd in mei 2004

• 8Frits van Teulingen25-04-2004

De opmerkingen geraadpleegd alvorens wij een last-minute boekten om er van 7 t/m 22 april j.l. te verblijven. Ik moet zeggen alles wat jullie schreven is waar. Mooie ruime bungalows, mooi zwembad(alleen wat koud) en een goede verzorging alleen de bedden zouden voor lange, stevige mensen wat beter kunnen. Misschien dat ze deze binnenkort gaan vervangen. Voor de rest een prima lokatie voor gezinnen, rustzoekers en mense die niet "geanimeerd" hoeven te worden.

Gereisd in april 2004

• 9marian07-03-2004

mooi park, leuke schone bungalows. ideaal voor gezin met kinderen (ook baby's).

Gereisd in maart 2004

• 9Koen02-11-2003

Ruime bungalows met tuin/grasveld waardoor niet iedereen om het zwembad hangt. Schoon en rustig park helaas wat ver van het strand. Totaal geen geluidsoverlast gehad. Een aanrader voor jonge gezinnen.

Gereisd in november 2003

• 9J.O. Olofsen28-09-2003

Fraai en "rustig" park. Voor wie van wandelen houdt niet te ver van Playa of het strand. Eén nadeel: De herrie van het verkeer rondom het park. Al om 07.15 uur werden met veel lawaai de vuilcontainers geleegd. Verder laten veel leveranciers de dieselmotor draaien vanwege de airco. We hebben het dan nog niet gehad over de zeer luid staande autoradio's van het voorbijgaande verkeer. Natuurlijk is de geluisoverlast wel afhankelijk van de plaats van de bungalow. Wij zaten aan de buitenkant naast de receptie. Verder echt een prachtig park. (sept 2003)

Gereisd in september 2003

Vakantiepark Los Melocotones info