Vakantiepark Los Melocotones

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark Los Melocotones

• 7Ton Romkes24-10-2007

In de herfstvakantie hier verbleven. Mooie bungalows met leuk tuintje. 's Nachts wat last van verkeersgeluid omdat het huisje (nr. 4) aan de buitenkant van het park ligt. De matrassen werden door ons wat te hard ervaren. Verder schitterend weer en een leuke vakantie gehad. Het water in het zwembad is inderdaad wat aan de koele kant. Een half uur lopen naar het strand of per bus (100 m.) of taxi.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7M.A. Meijaard19-10-2007

Het is een fijne accomodatie en we komen er al jaren. Het ligt vrij centraal waardoor alles redelijk en zonder veel moeite te belopen is. De rust en de vrijheid die er heerst is voor ons bepalend. De service is goed, in één woord, DIT is ons vakantiedres en willen niets anders.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8E. de Vries22-08-2007

Een zee van ruimte zowel in als om de bungalow. Dit was voor de 2e keer dat ik hier was en blijf het hier een eldorado vinden. Een klein park maar met zo'n zee van ruimte! Hier logeren veel Spanjaarden.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10W.van Gelderen28-06-2007

pracht park waren er voor de 3e keer gaan zeker weer ruime bungalow met grote tuin bij ons 7x7 meter. 15 minuten lopen van de Yumbo of 2.50 euro met de taxi alles is dichtbij cabrio tour over het eiland gedaan was ook leuk

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Petra en Bert10-11-2006

Ruime en leuke bungalows.Ik denk, ik heb verder geen ervaring met andere accomodaties, dat het geen slechte keus was.Kleine winkel aanwezig waar je s'morgens vanaf 08.30 uur vers brood en wat beleg kunt krijgen.Zwembad was oke.Een ideale accomodatie, als je een huurauto hebt, om van daaruit dagtochten te maken.We hadden een bungalow aan de straatkant, waar we echter weinig last van hebben ondervonden. Ik kan me wel voorstellen dat deze weg in het hoogseizoen voor wat overlast kan zorgen.Al met al een geslaagde vakantie.

Gereisd in november 2006

• 8Stef Versteeden06-09-2006

Wij waren daar in Januari 2006 maar hebben het niet getroffen met het weer. van de 12 dagen 10 dagen regen gehad bij een temperatuur van 8 graden. Niet gek dat ik daar ziek vandaan ben gegaan ik heb 4 dagen op bed gelegen dus al met al geen fijne vakantie gehad. Over het park zelf niets dan lof met het gevolg dat wikj in November weer 12 dagen gaan. Voor iedereen geniet er van. Groeten, Stef Versteeden

Gereisd in september 2006

• 9Sjaak22-01-2006

Net weer terug uit GC en wederom dit park (15e keer ?). Wil niets anders meer ! Heb nooit aan buitenrand gezeten en ervaar dit park dus als uitermate rustig. Inmiddels huisjes weer wat onderhanden genomen i.e. overal lekkere ligkussens voor de ligbedden (buiten) en BVN-zender aanwezig (altijd prettig voor Journaal e.d.). Voordt we hier kwamen toch wel aantal parken gehad maar halen het bij lange niet aan Melocotones.Toppark !!

Gereisd in januari 2006

• 9Sjef Engering07-05-2005

Sjef Engering,

Wij komen al voor het twaalfde jaar op Melocotones. Dit zegt waarschijnlijk al genoeg. Heerlijk rustig, prachtige Bungalo's. Uitstekend voor mensen die voor hun rust komen. Een minpuntje: ik mis een nederlandse tv zender. Alleen voor het nieuws. Alles is te duits grorienteerd. voor mij dus een TOPPER!!!

Gereisd in mei 2005

• 4Ans en Bert09-03-2005

Een ruime bungalow, netjes schoongemaakt. Een ruime tuin met ligbedjes. Echter, het park ligt aan de drukste rotonde van Maspalomas! Let dus op: het is daarom absoluut NIET rustig gesitueerd, zeker niet de bungalows aan de buitenrand.

Gereisd in maart 2005

• 9Henk Hogeweg05-03-2005

Er is niets te veel gezegd op deze site. 10e keer Gran Canaria, maar dit veruit de beste locatie. We hadden een 3-kamer bungelow, zeer ruim, grote woonkamer, terras en tuin en daarbij een compleet uitgeruste keuken. Schoon, gezellig ingericht en maar een kwartiertje lopen van de Yumbo. We gaan de volgende keer (dat wordt de 11e) hier zeker weer naar toe!

Gereisd in maart 2005

Vakantiepark Los Melocotones info