Vakantiepark Los Melocotones

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark Los Melocotones

• 8yvonne bouwman09-05-2010

het was geweldig !

We zijn net terug van 11 dagen Los Melocotones, we hebben erg genoten. De bungalow is van alle gemakken voorzien, de bedden zijn goed, en vooral het feit dat je een ruime veranda hebt met heerlijke ligbedden ( onder een afdak ) en een eigen tuin , maakt het ideaal ! Bijna dagelijks wordt er goed schoongemaakt en is er handoekwissel. Het zwembad heeft verwarmd water en is zeer rustig omdat iedereen voornamelijk bij zijn bungalow vertoeft. En wat ons vooral heel goed bevallen is : de temperatuur ! De eerste dagen was het zelfs ruim 30 graden, maar door het zachte windje heel goed uit te houden. De bussen stoppen vlakbij, maar eigenlijk is een taxi vaak goedkoper binnen de stad ! Naar Playa bijv. 2.80 euro. Wij liepen vaak naar het strand ( een half uurtje ) en namen de taxi terug! Ook deden we boodschappen (naar de Eurospar in de wijk Fernando ) met de taxi. Kortom wij gaan zeker volgend jaar weer terug !!! Yvonne en Cor

Gereisd met partner in mei 2010

• 9sjors20-10-2009

rustige schitterende bungalow

rustig park, mooie schone bungalow, met heerlijke tuin en leuk zwembad veel privacy, niet voor feestbeesten en strandgasten want er is niet veel te beleven en het strand is een eindje uit de buurt, maar als je van rust houd is dit een heerlijke plek, en als je een auto huurt ben je in een mum van tijd in de gezellige drukte

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10daisy17-06-2009

een plek om nooit te vergeten

alles is fantastich ik ben er 13 jaar geweest ik wil he tnooit meer vergeten ik wil er wel weer heen maar het is te duur geworden voor ons het spijt me.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

• 9Eveline Luijnenburg01-04-2009

heerlijk rustige ruime bungalows

Prima huisjes, volledig ingerichte keuken met bestek, koffiezetapp, koelkast, magnetron, div pannen en zelfs theedoeken, afwasborstel. Slaapkamer prima, buiten beddengoed ook 1 deken pp aanwezig - 4 persoonshuisjes (niet nodig gehad). Slapen met ramen open omdat om ramen heen een afgesloten plaatje zit. Goede schoonmaak, voldoende schone handdoeken. ieder huisje heeft eigen tuin met eigen ligbedden en tuintafelset. Rustig bij het zwembad. Broodjes bij receptie te koop, Supermarkt op 5 min lopen. Wij hadden een auto erbij en zijn veel de bergen ingeweest. Veel ouderen/senioren aanwezig die lekker in hun tuintje zitten genieten. Voor ons al jong stel misschien wat rustig, maar gezien onze tijdsbesteding met wandelen geen probleem.

Gereisd met partner in maart 2009

• 7Rinda den Besten02-01-2009

Heerlijk met kleine kinderen

De gelijkvloerse bungalow met lekker tuintje zijn ideaal als je hier met kleine kinderen bent. Zwembad en speeltuintje in de buurt, eenvoudig maar goed toegerust huisje, veel en goede schoonmaak, vriendelijk personeel. Klein winkeltje op het terrein en alles verder (strand, zee, winkels) dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8M. Knegt23-12-2008

Fijne vakantie gehad!

Wat een ruimte om de huisjes heen, heerlijk! De tuin is echt super! Ook het huisje is prima. Keuken goed, badkamer goed. Het zwembad was heerlijk, vaak erg rustig, dus je had altijd een ligstoel tot je beschikking. Twee kleine minpuntjes: de kakkerlakken. We hadden ze op een gegegeven moment in het huisje, dat was minder. Maar van het vriendelijke personeel kregen we een bus met insectendoder, dit werkte prima. We hadden een huisje naast mensen die hier prive een huisje hadden. Zij hadden een meisje met een beperking die ´s ochtends vroeg en ´s nachts nog wel eens wilde gillen.

Prima schoonmaak, wisseling van handdoeken en bedlinnen, prima! Echt een aanrader om heen te gaan.

Naar het strand met de taxi is prima te doen. Wij gingen meestal boodschappen doen in Rondo, daar zat ook een internetcafe. Erg leuk is de kamelensafari, de cruise en palmitos park en aqualand.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Marjolein26-10-2008

Aanrader met stip!

Begin oktober 10 dagen geweest, helemaal super. Ruime bungalow, keuken met koelkast, vriezer, inductiekookplaat, compleet bestek en pannen en magnetron. Schoon. De keuken en de slaapkamer hebben een eigen afgesloten buitenruimte. Ideaal om was te laten drogen of om door te tochten. Wij zaten recht tegenover het zwembad. Het hek om het zwembad is veilig, goede kindersluiting. Zwembad is rustig aangezien iedereen zont in z'n eigen tuin. Hoog gehalte Duiters. Veel bungalows zijn prive-eigendom. In Faro2 is inderdaad veel leegstand, naar Playa del Ingles is Yumbo winkelcentrum goed te lopen, 25 min. en Gran Chapparal is ook leuk. Centrum Playa kost tussen 2,80 en 3,50 (avondtarief). Dat is goed te doen. Lokale bus naar Palmitospark kost ongeveer 2,00 p.p. Dat is super! Personeel erg vriendelijk. De jonge jongen bij de receptie is wat stug, maar eigenlijk kan alles wel uiteindelijk. Om 10:30 konden we er al in en ook tot 15:00 ivm slaapje van onze dochter. Supermarktje onder Playmar!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8IVO08-10-2008

mooi verzorgd park

Wij zijn in het hoogseizoen(Juli/augustus2008) drie weken in Melocotones geweest. Ruime bungalows met een tuin. Ruime kamers, goede keuken. Schoon, de schoonmaaksters verdienen een compliment, zij doen erg hun best. Het zwembad was prima, niet druk, we hadden het zwembad soms voor onszelf. Iedereen bleef voornamelijk in zijn eigen tuintje. Er zijn voornamlijk Spaanse gasten, die daar veelal hun eigen bungalow hebben. De omgeving van het park vond ik wat troosteloos, veel leegstand in de omliggende bungalows. En ook in de winkelcentra toch wel wat leegstand. Maar met de taxi ben je zo in het bruisende Ingles, waar volop vertier is. ALgemene indruk is dus goed, een mooi niet al te groot vakantie park. Een aanrader voor rustzoekers.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9P. Roozeboom25-04-2008

Zeer comfortabele, ruime bungalow met een fantastische grote tuin op een rustig vakantiepark. Voor absolute rust zijn bungalows aan verkeersplein af te raden, maar ons heeft het verkeersgeluid aan dit plein geen hinder gegeven. Er lijkt wel meer privacy gewaarborgd in deze rij, omdat deze rij niet zoveel bungalows heeft en er weinig dus weinig mensen zullen langslopen. Grote pluim voor de interieurverzorging; 5x/week schone baddoeken en er wordt grondig gesopt, kon niet beter! Speeltuin is heeft twee grote schommels en een glijbaan die niet aan te raden is: de metalen trap van de glijbaan is op diverse plaatsen kapot waaraan kinderen zich lelijk open kunnen halen en de houten glijbaan zelf geeft de nodige splinters. Zwembad en babybad zijn prima! Strand van Playa del Ingles en Maspolomas zijn op 35 min. loopafstand. Faro ll is op 5 a 10 min. loopafstand evenals een aantal supermarkten. Ons inziens is Los Melocotones een perfecte plek voor ouderen en voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Koen25-10-2007

Super vakantie gehad afgelopen oktober. Veel speelruimte voor onze dreumes doordat je een veranda en tuin hebt. Goede bedden en kinderstoeltje. Verder lekker rustig, ook bij het zwembad. Wel wat ver van het strand. We konden gratis langer in de bungalow blijven omdat onze zoon een middag dut moest doen. Echt perfect!

Gereisd met familie in oktober 2007

Vakantiepark Los Melocotones info