Vakantiepark Los Melocotones

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark Los Melocotones

• 8Evelyn12-01-2013

Schoon, rustig en ruim

Onze ervaring met vakanties op de Canarische Eilanden is dat de inventaris minimaal is en vaak gebreken vertoont. Dat is bij deze bungalows niet het geval! Alles is voldoende aanwezig aan bestek, borden, etc. De koelkast brandschoon (geen schimmel), de meubels vertonen geen vlekken en er is niets kapot. Je hebt twee slaapkamers. Er wordt keurig gepoetst, geen ongedierte in zicht. Wij vonden het rustig op het park, terwijl we er met de feestdagen waren. Enkele (NL) gezinnen met kinderen en veel (Duitse) stellen op leeftijd. Het zwembad werd verwarmd en de pooltafel is door ons veel gebruikt. Wie een accomodatie zoekt met weinig poespas, maar wel compleet en schoon, die zit hier goed. De ligging is een beetje uit de route. Huur een auto en je komt overal.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 9Koen15-10-2012

Uitrusten met een grote U

Heerlijk rustig bungalowpark. Ruime huisjes, lekker terras en groot grasveld erbij. Park wordt super onderhouden. Schoon en weinig ongedierte. Blijft super dat er geen muggen zijn. Zwembad is simpel maar leuk. Geen handdoeken terreur doordat je net zo lekker bij je huisje ligt. Ligging helaas 2km van het strand. Winkelcentrum Faro2 is uitgestorven. Jammer was leuk een aantal jaar geleden. Nieuwe boulevard Meloneras mij te massaal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Jannes10-09-2012

Gewoon goed

Bungalow is ruim. Mooie veranda en groot grasveld. Goede keuken en bedden. Wij hadden nr. 15 perfect gelegen t.o.v. het zwembad. Taxi naar strand ongeveer 3.50 euro. Aan te raden voor mensen die niet de drukte van Playa willen .

Gereisd met partner in juli 2012

• 10d.loman29-01-2012

het mooiste park te wereld voor altijd nummer 1

dit is het beste park van de wereld ik ben er al vanaf mijn geboorte heen geweest ben nu 16 maar ik hou echt ervan vooral mooie ligging mooie tuinen veel privacy. lekker weer. en een hele mooie schone bungalow. echt de moeite waar om heen te gaan.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9oosten2424-03-2011

Super schoon, veel ruimte, warm zwembad!

Wij zijn net terug van een 2 weekse vakantie in het bungalowpark Los melocotonos. En dat is ons geweldig bevallen. Dit ruim opgezet bugalow park ligt dan misschien niet in het bruisende Playa de Ingles maar in 10 minuten ben je lopend in winkelcentrum Jumbo. De schoonmakers verdienen echt een pluim! Het wordt goed schoongemaakt en onderhouden. Iedere bungalow heeft een eigen ruime tuin met ligbedden, tafel met stoelen en iedere huisje heeft zijn eigen veranda. Er zijn goede bedden en een goede douche en de keuken is erg volledig. Inrichting van de bungalow is sober, maar wel netjes. In deze periode zijn het vooral senioren die op het park zijn, maar dat had dan weer als voordeel dat wij het zwembad regelmatig voor ons alleen hadden. Wij zaten in Bungalow nr 1 en die zit vrij dicht bij de doorgaande weg, maar in het huisje heb je daar absoluut geen last van. Echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 8De Vries28-01-2011

Huisje met eigen tuin

Redelijk kleinschalig park, waarbij ieder huisje een eigen mooie tuin met groot grasveld heeft: prettig voor als je kleine kinderen hebt. Het bungalowpark zelf is mooi opgezet met veel groen, maar zodra je een stap buiten de poort zet is er weinig schilderachtigs meer aan. Campo International/ Maspalomas is een aaneenschakling van bungalowparken die zijn afgeschermd met muren en hekken. Gelukkig hadden we een huurauto, waardoor we niet aan deze omgeving gebonden waren. Al met al hebben we een heel fijn verblijf gehad in Los Melocotones. Tip: wij moesten 's ochtends heel vroeg ons huisje verlaten om ons vliegtuig te kunnen halen. De sleutel moesten we overhandigen aan de nachtwaker. Omdat er zo goed schoongemaakt werd, hebben we een goede fooi achtergelaten voor de schoonmaakster. We waren iets vergeten, waardoor we een uur later weer even in het huisje terug waren. Wat bleek: de nachtwaker had de fooi weggehaald. Fooien dus rechtstreeks aan de schoonmaaksters geven!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8angeline02-09-2010

prima familie en/of kindervakantie bestemming

Heel leuke vakantie gehad met 2 gezinnen (zie beoordeling hieronder). Heel ruime bungalows met heerlijke tuin. (wij hadden nr. 19, = aan de buienkant, andere gezin had nr. 22, heeft uitzicht op 't zwembad) Het is een rustig en gemoedelijk parkje, in het weekend iets drukker met spaanse vakantievierders. Wij mochten 1 bungalow een paar uurtjes langer gebruiken op de dag van vertrek, zonder extra kosten. Taxi- en busvervoer is prima te doen. Tip: sioux-city is niet meer wat het ooit is geweest.... troosteloze binnenkomst en er lopen nog geen 10 acteurs (cowboys en indianen) meer rond die in elke 'show' optreden... voor 72 euro waren wij met z'n viertjes binnen, maar we hadden meteen spijt... wil je paardrijden kost dat 5 euro per ritje, maar het zijn te grote paarden voor kids van 5 jaar... het is echt vergane glorie. Dagje Puerto de Mogan is wel erg leuk, met de stadsbus heen, met de glass-bottom-boot terug naar Arguineguin en dan met de bus weer naar Maspalomas.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8peter.gera.anne.daan25-08-2010

heerlijke plek voor zonvakantie met kinderen

met 2 gezinnen ( 2 kinderen 5 jaar, 1 van 13 en 1 van 15 ) heerlijke vakantie gehad. 2 huisjes naast elkaar kan helaas niet, omdat veel huisjes privé zijn. met z'n 8 ten in het huisje aan het zwembad geleeft en gekookt. prima te doen. in het parkje heb je een prachtig uitzicht, buiten het hek is het wat troosteloos maar op korte afstand kun je prima boodschappen doen bij Faro 2. De taxi standplaats is aan de overkant van de straat en voor 3 euro brengen ze je naar een hele grote supermarkt of het strand van Playa del Ingles. 5 x per week wordt er schoongemaakt en krijg je schone handdoeken ( er is trouwens een heerlijke douche ). Bed wordt 1 x per week verschoond. In het weekend is het drukker maar zeker niet vervelend, om het zwembad staat nu een hek welke door kleine kinderen niet geopend kan worden. Veilig idee. Ook om het park staat een hek. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Mathijs06-08-2010

Rustig park, buiten de weekends

Helaas ben ik niet zo positief als eerdere recensies, maar wellicht ben ik te verwend. Nette huisjes met een tuintje met ligstoelen, maar zonder plafondventilatoren, laat staan airconditioning, dus je slaapt in een kleine, benauwde, hete slaapkamer. Logisch voor het (weinige) geld dat je betaalt, maar dan ben je gewaarschuwd. De tegels rondom het zwembad zijn erg smerig, zodat je na het zwemmen gelijk vieze voeten hebt en menigeen (vooral kinderen) springt er vervolgens weer vrolijk in. Vrijdagavond volgt de invasie van de Canariers die er een huisje hebben gekocht, dan is het erg druk en het zwembad vol.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Rosario25-07-2010

Alles wat je nodig hebt voor een rustige vakantie

Deze bungalow ligt wat ver van de strand en de drukte,maar is voorzien van alle faciliteiten voor een rustige vakantie. Met een auto is alles binnen bereik. Als ik een nadelig iets moet noemen, dan was het bed wat aan de kleine klant aangezien ik bijna 2 meter groot ben, maar daarna zou ik niks negatiefs meer kunnen opnoemen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Vakantiepark Los Melocotones info