Vakantiepark Los Melocotones

Meer vakantiepark info

60 reviews over Vakantiepark Los Melocotones

• 8Lenselink13-09-2015

Lekker naar de zon

Heerlijk vakantie gehad, zoals met veel bungalow parken ook een beetje geluk hebben met de bungelow, dat hadden wij niet, we zaten naast de receptie en de stalen poort die 24/7 dicht is en niet zacht dicht viel. Gelijk gevraagd of we andere konden krijgen dat konden we de volgende dag pas vragen (was ondertussen 21:00uur). Volgende morgen kwam een vriendelijke man van de receptie zelf al aan met de vraag of we even bij een paar andere bungalows wilde kijken en dan konden we daar in! We hebben uiteindelijk voor 44 gekozen en geen moment spijt gehad. Verwacht geen moderne bungalow alles is een beetje gedateerd maar functioneerd en deed aan het verblijf voor ons niets af. De keuken is prima te gebruiken om een maaltijd te bereiden en de koelkast met vriezer heeft meer dan genoeg ruimte. Als tip zou ik nog mee geven zeker een auto te huren! en dan ook gelijk bij een grote supermarkt boodschappen te doen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9Yolanda202230-07-2015

Wederom een fantastische ervaring !

Gisteravond weer thuis gekomen van een 14 daags verblijf op Melocotones. Nu voor de 3e keer en ik denk dat het hier niet bij zal blijven. Voor een echte rustvakantie zit je hier uitstekend. Ook dit jaar bleek dat de weekenden druk bezocht werden door de spanjaarden waardoor het wat rumoeriger was op het park maar niet hinderlijk. Doordeweeks waren ze weer weg en was het zeer rustig, het zwembad is dan haast prive. Wat me dit jaar heel erg opviel dat we nu geen last hadden van de wespen. Dan wil ik toch nog even een opmerking maken over het roken. Ook ik ben een niet-rookster. De tuinen zijn zo groot en niet op elkaars lip dat ik totaal geen hinder had van het rookgedrag van de buren en/of overburen. Ik herken ook niet dat de rook dan de bungalow in gaat. Wij hadden alles open de hele dag door. Al met al weer een topvakantie op Melocotones.

• 5Linda27-07-2015

minder geschikt voor niet-rokers

Prima accommodatie, ruim en goed voorzien. Ruime tuintjes waardoor mensen veel in hun tuintje bleven. Het park ligt beschut, er was binnen het park weinig wind. Het viel op dat er veel rokers in het park verbleven. ( bijna geen tuintje zonder een roker) Misschien doordat hotels vaker rookvrij zijn? En rokers hier heerlijk in hun mooie tuintje mogen roken? De rook trekt direct de bungalows in, ook van de buren. ( weinig wind) Ramen/deuren dicht houden om rook buiten te houden is niet fijn. Er is geen airco en het wordt erg warm/benauwd. Buiten zitten in tuin als niet roker is niet te doen als je niet wil mee roken. Er valt niet aan te ontkomen, want je hebt buren links, rechts, voor en achter. De laatste dagen hadden we Spaanse buren die met 8 personen in het huisje verbleven en erg luidruchtig waren. ( muziek, schreeuwen) Als niet roker geef ik een lager cijfer voor verder goede accomodatie

• 9Lisa24-07-2015

Heerlijk park

Ik was hier met m'n 2 kinderen van 16 en 18 jaar, en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een rustig park (zonder animatie o.i.d.) met vrijstaande bungalows met ruime eigen tuin. Het park ziet er goed onderhouden uit, en de bungalows zijn schoon, ze worden bijna elke dag schoongemaakt. Wij hadden veel privacy (bungalow 38). Je bent in 2 minuten bij het zwembad, waar altijd wel een ligstoel vrij is. Er is een winkeltje voor de eerste levensbenodigdheden (elke dag verse broodjes). Het park ligt niet heel dicht bij het strand of het uitgaansleven, maar er is een bus- en een taxihalte op 5 minuten lopen. Wij hadden een huurauto, lekker makkelijk.

• 8Diane00720-10-2014

mooie, complete en schone accomodatie

Appartementen zijn ruim opgezet, rustig gelegen, goed/compleet ingericht. schoonmaak is prima in orde. Het zwembad is ook mooi en ruim, maar het water is ijskoud. de 'speeltuin' is zeer beperkt en erg oud. De ligging van het park is niet erg gunstig. Ligt tussen Playa des Ingles en de boulevard van Maspalomas in. altijd ver lopen dus. het winkelcentrum inde buurt is leuk voor de supermarkt, maar dan houdt het op. Gelukkig zijn de taxi's en huurauto's niet duur op Gran Canaria. Heb je wel nodig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9Yolanda13-08-2014

Heimwee.....

In 2013 en nu in 2014 hier op vakantie geweest voor 14 daagjes met twee tienerzonen. Bungalows zijn zeer ruim en een ideale grote mooie tuin met terras. Vier ligbedden met matrasjes en een heerlijke ovale terrastafel met stoelen ook voorzien van zitkussentjes. Wij hadden dit keer nummertje 51 pal tegenover het zwembad. Super locatie !!! Winkeltje elke dag verse broodjes en de nodige kleine boodschapjes kan je hier halen. WIj huren elk jaar een auto en gaan dan voor de grote boodschappen naar de Hiperdino in Playa d Ingles. Ook om naar het Amadores strand en Porto Rico (waar we traditioneel de boot nemen naar Mogan) te gaan is autootje handig. Er is genoeg te zien en te beleven op dit fantastische eiland. Buiten de deur eten zijn wij verslaafd aan de boulevard van Meloneras en dan vooral Hemmingway. Zeer gastvrij, zeer goed eten en niet onbelangrijk erg betaalbaar. Heb nu al heimwee en volgend jaar boeken we gewoon een weekje langer. De rust op dit park.....dat is ECHT vakantie !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Ed van Houts26-04-2014

Aanrader!

Mooi park met leuke bungalows incl. gemakken als ruime tuin met ligstoelen, Wifi en verse broodjes bij receptie. Strand van Playa d'Ingles is goed te lopen (nog geen half uur), dat van Maspalomas ligt verder. De eerste (paas)dagen was het wat drukker door veel Spaanse families, daarna heerlijk rustig. Medewerkers uitermate vriendelijk en behulpzaam, wij mochten tot 16.00 uur in bungalow op dag van vertrek. Kortom een aanrader, wanneer je niet perse vlakbij strand wil zitten op een rustig park met voldoende faciliteiten en restaurantjes in de omgeving.

Gereisd met partner in april 2014

• 8Vissers09-04-2014

Geweldige schone plek met fantastische Service!!

Schone accommodaties, fantastische receptie. Bijna dagelijkse schoonmaak bungalows op zeer vriendelijke manier. Basic maar prima huisje in een meer dan mooi en wederom schoon park. Dicht bij beide badplaatsen en niet alleen met taxi maar ook met fiets goed en makkelijk te bereiken. Shopping center Faro2 stelt niets voor, behalve de aldaar zittende Spar.

Gereisd in april 2014

• 8Carla bouwman03-02-2014

Heerlijk rustig

We hebben genoten op dit rustige park, een ruime bungalow, met grote keuken. Er wordt goed schoongemaakt, ook het park ( de tuinen) zien er verzorgd uit! Dagelijks zijn verse broodjes bij de receptie te halen in het kleine winkeltje. Voor 3,50 met de taxi naar het strand. Met bus 30 die voor het park stopt voor 2,20 euro per persoon in een kwartier naar Palmitospark ( dierentuin) een aanrader! Jammer dat winkelcentrum Faro 11 bijna verlaten is!

Gereisd met partner in januari 2014

• 8cees van leeuwen19-11-2013

netjes, géén ongedierte, redelijk centraal

aardige behulpzame mensen, keurig netjes, leuk onderkomen met veel privacy in tegenstelling tot die witte betonnen bunkers aan het strand.

Gereisd met partner in november 2013

Vakantiepark Los Melocotones info