4 vragen over Vakantiepark Los Melocotones

• Klazien Drupsteen, 16-04-2019 Rapporteren

Vakantie bungalow

Wij hebben een vraag wat betreft de bungalows no.: 45 en 46, liggen deze aan de buitenrand van het park? Wij hebben er wel belang bij om deze te huren. Een hartelijke groet, Klazien Drupsteen

Els, 31-05-2019

Beste Marijn, op veld 2 hebben we 6 ampere; de andere twee velden hebben 10 ampere; daar moet het zeker geen probleem zijn. Hartelijke groet van de beheerder.

• Jan, 22-08-2014 Rapporteren

WIFI en TV

Kan iemand mij zeggen of er goede WIFI ontvangst in de bungalow is? Tevens wil ik graag weten of er een TV aanwezig is.

Alvast bedankt

• Romy, 19-08-2013 Rapporteren

auto parkeer plaats huren

Las ergens dat je een parkeerplek voor een auto voor de deur moet/kan huren. Kan iemand mij vertellen of dat klopt en hoe duur dat is per week.

Yolanda2022, 14-08-2014

Hahahaha ik had geantwoord op je vraag. Maar nu zie ik pas dat het een vraag is van vorig jaar enne dat jij dé Romi bent. Wat een giller. Heb je trouwens mijn nieuwe beoordeling gelezen???? Ook ik word een daagje ouder en vind het toch wel een geweldig park hoor. Deze tweede keer is mij zeker goed bevallen. Groetjes

Yolanda, 13-08-2014

Net terug van Los Melecotones en we hadden weer auto gehuurd. Maar de auto kon gewoon geparkeerd worden op de parkeerplaats zonder hiervoor te moeten betalen voor een huur ofzo.

romi, 15-08-2014

hahahahha is inderdaad grappig.... was van vorig jaar maar hadden het al van Jan gehoord. vorig jaar. Zijn ondertussen alweer geweest en hebben het allemaal ontdekt. maar bedankt voor je reactie xxxx

• Marielle , 20-07-2012 Rapporteren

Wie weet waar kluis zich bevind, in huisje of bij

Hallo, Volgende week vertrekken wij hierheen. Graag zouden wij weten of er een mogelijkheid is tot een kluisje in de bungalow. Of dat dat alleen in de receptie aanwezig is?
    Nog een vraag; er staat dat er internet toegang is, maar geen wifi? Weet iemand hoe dit nu geregeld is rondom de bungalows?

Groetjes, Marielle

Koen, 15-10-2012

Kluisje is in je huisje.

We hebben een aantal aanbieders voor Los Melocotones voor je op een rij gezet: