Vakantiepark

• Onderkomen9,0
  • Activiteiten5,0

57 reviews over Vakantiepark Los Melocotones in het Nederlands

Snel weer heen superrr

Geweldige tijden daar gehad met de kids,
16-8-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9
  • Activiteiten5

Rustig park.ideaal met kleintjes prachtige bungalows

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Heerlijk park

Nienke,
5-8-2017

Drie weken op het park Los Melocotones verbleven. Wat een heerlijk en rustig park. Na een dag drukte op het strand, in een stadje of onderweg is het een oase van rust en groen. Huisjes zijn prima, simpel ingericht maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. In de weekenden is het drukker omdat dan de spaanse huiseigenaren komen maar ook dan is het gezellig druk en niet vol. Het zwembad is zout maar niet overdreven en de tuinen bij de huisjes zijn super. Voldoende tuinmeubilair en ligbedden incl zon en schaduwplekken. Er is een miniwinkeltje bij de receptie waar je verse broodjes kunt kopen voor andere dingen moet je echt een supermarkt opzoeken. Een auto is dan ook echt noodzakelijk. Het park zit in campo internacional, tussen playa del ingles en maspalomas in. Het is een mooie uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Schoonmaak was prima maar toch wel geregeld een kakkerlak en kleine miertjes in de keukenkasten. Het blijft natuurlijk een warm eiland waar dit wellicht bijna niet te voorkomen is. Wij mochten tot 15.00 in het huisje blijven op de dag van vertrek zodat we gedoucht de auto in konden naar de luchthaven. Super fijn! Tips voor het park: grotere prullenbakjes in de huisjes zodat die niet overvol raken op de dagen dat er geen schoonmaak komt, er staan nu kleine afsluitbare emmertjes die met een gezin van 4 zo vol zitten. En een leuke speeltuin, wat er nu staat kan echt niet meer. Dit park is een aanrader voor mensen met kinderen die geen behoefte hebben aan (kinder) disco's, animatie, etc.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi rustig park

Hendrik,
3-8-2017

Bij aankomt werden ontvangen door een niet al te vrolijken kijkende receptioniste. Wij kregen bungalow 49 toegewezen. Na een tijdje te hebben moeten zoeken deze uiteindelijk gevonden. De bungalow lag lekker achteraf waardoor je geen burelen het zicht had. De eerste dagen waren er veel Spanjaarden en zij waren niet echt bepaald vriendelijk. Er kon geen groet of glimlach vanaf. Het zwembad bestaat uit twee delen een peuterbad en een groter bad. Het is niet groot maar wel knus. Onze kids hebben er dagelijks gebruik van gemaakt ook al was het soms om even af te koelen. Het park ligt op zo'n 200 m. van de taxi standplaats welke je voor max €5,00 naar bv het strand brengt. In de buurt heb je op loopafstand Faro 2 en de Spar liggen. Al met al een leuke vakantie gehad en het park is een aanrader, zolang je niet van enorme luxe afhankelijk bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima, eenvoudige bungalow

Ruud,
26-3-2017

Een verzorgd bungalowpark met ruim 60 bungalows die allen in particulier bezit zijn (in het weekend zijn sommige eigenaren aanwezig). De inrichting verschilt dus per bungalow. Wij hadden een bungalow aan het einde van een paadje en hadden in de ruime tuin dus erg veel privacy en de hele dag zon (ligbedden aanwezig). Inrichting is eenvoudig maar alles wat nodig is, is aanwezig. Schoonmaak en verschoning van linnen is in orde. Het winkeltje bij de receptie is erg handig voor de kleine boodschappen en voor verse broodjes in de ochtend. In de tijd dat wij er waren was het erg rustig, niet echt een omgeving voor kinderen. Zwembad is groot maar water erg koud. Wij vonden het prettig een huurauto te hebben, maar lopen naar Yumbo of strand is ook mogelijk in ongeveer een half uur. We waren tevreden over prijs/kwaliteit verhouding en vonden het voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2017

Prima bungalow

Miranda
28-1-2017

Bij aankomst had ik even mijn twijfels over dit park. Het zag er een beetje oubollig uit. Maar wat hebben we hier een prima week gehad zeg. Het zijn niet de super modernste bungalows maar alles is aanwezig. Onze bungalow lag echt super wat de zon betreft. Heerlijke ligbedden en af en toe een duik in het zwembad om af te koelen. Verder hadden we een huurauto om het eiland te verkennen en ook hebben we veel te voet gedaan wat ook goed te doen was. Zeker een aanrader voor wie van rust en ruimte houd!

Gereisd met partner in januari 2017

Prima, maar verwacht niet te veel

Massa. Fam.
14-1-2017

Bungalows zijn ruim opgelezen en met een eigen tuin. Met jonge kinderen is dat erg fijn. De bungalows in januari zijn erg koud. Er is geen mogelijkheid om te verwarmen, dus avonden met lange broeken en truien in de bungalow. De badkamer is niet heel fris (sporen van schimmel). Ook is er geen warm water voor een heel gezin beschikbaar. Na 10 minuten is het warme water op. Dit is vervelend als er zoals bij ons 2 personen met lang haar zijn.

Het zwembad is prima voor een duik na het strand, maar meer niet. Voor kinderen is er niets!

Voor ons niet erg omdat wij een huurauto hadden waardoor we er lekker op uit konden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

het was afwachten wat we van dit park moesten vinden er stonden weinig info op zoover...bij aankomst i.h. donker werden we vriendelijk ontvangen, daar stond een flesje wijn en wat te drinken voor ons. de volgende morgen zagen we hoe leuk het parkje was heel veel groen en heel schoon.. rustig park, (oktober)waren enkele gezinnen ivm vakantie uit duitsland en nederland rest veel oudere, die daar voor lange tijd bleven. wij hadden alleen laatste 3 dagen drukte van een spaans gezin t.o. ons

Op het park zelf is er niet veel te doen,omdat wij toch zelf activiteiten ondernamen is dit niet erg...bij de receptie was een kleine ruimte ingericht waar je de hoog nodige boodschappen kon doen.... de mevrouw bij de receptie oogde niet al te vriendelijk, (uitkijk maar dat hebben meerdere mensen)maar hielp je toch overal mee,

moet wel zeggen dat wij heel veel mazzel hebben gehad met de ligging v.d. bungalow, lekker rustig, aan de buitenkant van het park denk je waar komen we terecht maar eenmaal binnen is het een leuk park voor ons geweest

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Prachtig park, ruime brandschone bungalows

Vera Snijders
18-9-2016

Wat een heerlijk verblijf hebben we gehad. Bij aankomst 's avonds laat werden we opgewacht en met een zaklantaarntje naar onze bungalow gebracht. Daar aangekomen lagen er welkomstdrankjes voor ons klaar. Het huisje was brandschoon, zeer compleet met witte luiken tegen de zon bij alle ramen, een wasmachine en een ruime tuin met veel privacy. We konden heerlijk buiten zitten onder de boom, op ligbedden op het overdekte terrasje of lekker in de zon. Helaas was het zwembad gesloten wegens onderhoud, maar de stranden van Maspalomas en Playa del Ingles zijn op 5 minuten met de taxi. Verder erg vriendelijk personeel en lekker rustig. Wij zouden zo weer teruggaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Super!

M.Kadijk
29-4-2016

Prima bungalow, bijna dagelijks schoonmaakt, 3x per week schoon linnen. Nette bungalow en waar voor je geld. Eigen tuintje is erg prettig en het park ziet er goed verzorgd uit. Fijn zwembad, voldoende bedjes en het was rustig om het park.

Met de gehuurde auto erbij echt ideaal om Gran Canaria in een week te ontdekken!

minpuntje niet altijd even vriendelijke medewerkers bij de receptie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Gastvrij, heerlijke tuin en goede service!

De Wit, J
7-1-2016

Je eigen tuin voor je bungalow is ideaal, krantje lezen, ontbijten!

Schoon, goede handdoeken service.

Gereisd met vrienden in januari 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Los Melocotones voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Los Melocotones in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Los Melocotones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.