61 vragen over Hotel Lopesan Villa del Conde

• suske99, 04-11-2017 Rapporteren

Bouwwerken

Hallo, Wij vertrekken begin december naar dit hotel. Iemand idee wat de bouwwerken juist inhouden en hoe lang deze duren. Lees hier dat er veel hinder is :-((((((( Pfff Tips voor blok/kamer Wij gaan met kind van net geen 2 jaar

• Mini, 12-07-2017 Rapporteren

Ik begrijp dat je moet betalen voor de wifi. Is dit per apparaat of kunnen er meerdere apparaten op een code?

Alvast bedankt.

Tessa

• Sandra, 15-05-2017 Rapporteren

Kleding bij diner

Wij hebben dit hotel geboekt dit jaar en nu was onze vraag wat er 's avonds verwacht wordt om aan te doen

• Tessa, 09-08-2016 Rapporteren

Zwembad water

Kan iemand mij meer vertellen over het zwembad water? Kan je met je ogen open zwemmen? Is het echt zout?

Alvast bedankt.

staffclothes, 10-09-2016

1 bad is beetje zout maar het grootste bad en andere baden niet en ja je kan gewoon met open ogen zwemmen

• Ben Nep, 20-07-2016 Rapporteren

Wifi op de kamer

Is er ook wifi in de kamers?

HO, 28-07-2016

In de grote hal bij de receptie is wifi gratis, voor op de kamer mag je betalen voor de wifi. Wij zaten met de kamer, ver van de receptie af en daar was de verbinding erg matig

• marja, 26-06-2016 Rapporteren

kluisjes

weet iemand hoe groot de kluisjes zijn?

Johanna, 28-09-2016

Er zou een tablet of klein laptop inpassen. Weet afmeting niet exact.

• R de Keizer, 30-05-2016 Rapporteren

ligging kamers

Kan iemand mij zeggen welke kamernummers er dicht bij het zwembad bevinden?mvg r de Keizer

Johanna, 28-09-2016

Er zijn 6 zwembaden, dus dat zijn er vele! Beste is om bij reservering aan te geven: graag vlakbij zwembad, met voorkeur verdieping. Op 'floor1' zou je praktisch op begane grond zitten.

• Henriet , 16-05-2016 Rapporteren

Ik lees weinig over het strand. Is deze wel mooi? Groetjes

Johanna, 28-09-2016

Er is geen strand voor de deur. Een strandje is er bij Playa Meloneras, 10 minuten lopen. Of andere kant op: ca 15 minuten lopen.

• Heidi, 20-04-2016 Rapporteren

All inclusive??

Wij gaan in augustus naar dit geweldige hotel maar zouden ipv half pension graag All inclusive willen hebben,is het mogelijk om dat in het hotel bij te boeken?

Johanna, 28-09-2016

Volgens mij hebben ze geen AI.

• Fam. Lubbers , 17-04-2016 Rapporteren

In welk gedeelte verblijf je het prettigst?

We hebben onze zomervakantie hier voor de 1e keer geboekt en ik heb met het hotel gemaild voor een plattegrond van het hotel. Die is keurig netjes digitaal toegestuurd.en daarbij werd vermeld dat er 2 persoons standaard kamers in iedere zone/blok zijn. We kunnen hen mailen om een voorkeur voor een zone en verdieping aan te geven. Wat kunnen jullie ons adviseren? Graag een mooie maar toch redelijk rustige plek.

Alvast mijn hartelijke dank voor een reactie.