Hotel Lopesan Villa del Conde

Hotel Lopesan Villa del Conde

8.4Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 803p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna

Lopesan Villa del Conde Resort & Corallium Thalasso vind je op Gran Canaria. Genoeg te doen bij het hotel met de zwembaden, jacuzzi’s, de spa en het multisportveld. Golfen en duiken zijn een paar van de leuke activiteiten mogelijk bij dit hotel. Hotel Lopesan Villa del Conde Resort zorgt voor ontspanning. Voor uitjes is Las Palmas een aanrader.

650 reviews over Hotel Lopesan Villa del Conde

• 5Jan Vermeulen05-08-2020

Laatste keer VdC voor ons.

Net terug van de laatste keer VdC, de 19e keer. De manier waarop VdC met de Corona regels omgaat zorgt ervoor dat het service niveau naar 3 sterren gaat. Als je de manager iets vraagt is het enige wat hij zegt; Covid 19. Zo ga je niet om met vaste klanten. Hierbij willen wij het restaurant personeel, de handdoeken jongens en vooral Stephanie Merlin van PR bedanken voor de afgelopen 15 jaar, jullie waren fantastisch. De 20e keer hebben wij geannuleerd.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Ellen04-08-2020

In 1 woord "FANTASTISCH,"

Ik verblijf al jaren bij Costa Meloneras en Baobab. In verband met verbouwing ging CM niet door. Ik kon een voucher krijgen of met bijbetaling (?!) naar VdC. Dit laatste heb ik gedaan. Het is een heerlijk, mooi en schoon hotel. Het personeel is vriendelijk en professioneel. De zwembaden heerlijk. Ik mis alleen animatie qua Salsa en Zumba. Ook is er geen miniclub. Het fitnesscentrum is gesloten. Na het ontbijt zijn de bedjes bij het kleine strandje al bezet. Voor mijn kindje van 3 is er weinig te doen. Overdag even snel een kleinigheidje bij een supermarkt halen is anders dan bij CM Lopesan. Villa del Conde heeft geen klein supermarktje waar je voor kleintjes de noodzakelijke dingen kan halen. In CM ook Panchi voor de kleintjes. 5 Jaar geleden was mijn oudste daar al gek op en hij weet dat nog goed. Ik mis dat soort dingen bij VdC. Conclusie: VdC is fantastisch, maar kan niet tippen aan CM en Baobab.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Johannes Klaver18-09-2019

Prima Hotel

Zijn hier voor de 6e keer ,elk jaar beetje minder,erg jammer omdat het wel elk jaar STUK duurder wordt.Het eten is nog steeds van goede kwaliteit alleen elk jaar minder,begin jaren elke dag biefstuk nu eens in de 3 dagen,Italiaans thema,geen tiramisu.De sausen zoals Mojo saus,pepersaus heel dun lijkt eerder soep.Heerlijk hotel qua ligging en rust,vriendelijk personeel maar voor ons de laatste keer,prijzen voor volgend jaar zijn weer verhoogd waardoor de prijs kwaliteit verhouding voor ons niet meer aantrekkelijk is,zoals ook moeten betalen voor WiFi in een 5 sterren hotel vinden wij nog steeds absurd.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Mariella08-08-2019

Heerlijk !!

Heerlijk resort ze hebben echt werk gemaakt van de opmerkingen buffet eten was deze keer echt super lekker. Alles vers en zeer vriendelijk personeel. Kamers ook weer top fijn ruim en heerlijk schoon. Al zit t hotel vol je merkt er niets van! Echt een aanrader prijs kwaliteit is prima! We zijn inmiddels al 10 keer geweest wisselend van mei oktober en augustus. Maar steeds weer thuiskomen😘

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9N. Zeeuw05-08-2019

Fijne vakantie

Mooi hotel met goede service en vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Rikke & ingrid09-07-2019

Super tevreden

Blijft na vele keren hier geweest te zijn een fantatisch hotel.Hier kom je tot rust.Zeer ruime keuze aan eten zowel smorgens als savonds.Geen handdoekje leggen toegelaten.Personeel super vriendelijk en gedienstig.Perfect werkende wifi wat ze ook beweren.Hoop dat het hotel dit nog jaren op dit niveau volhoudt.De besparing beteffende de handdoeken op de kamer vinden wij een mooie ecologische keuze.Tot de volgende keer

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Silvia08-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, over het algemeen vriendelijk personeel. Onze kamer was netjes en ruim. Weinig geluidsoverlast. Zwembaden voldoende en genoeg keus qua ligbedden. Handdoek wissel is gratis bij het zwembad en dat vinden wij zeker een pluspunt. Ligt strak aan de boulevard, winkels en eetgelegenheden op loopafstand. Het eten van het hotel vonden we minder. Je kunt kiezen tussen 2 shifts. Kom je halverwege de shift wordt er al minder gekookt en moet je het met lauw/koud eten doen. Eten bij ovo is echt een aanrader. De huisband vonden wij ronduit slecht, andere entertainment was leuk. Wij komen zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Astrid Vermeulen07-07-2019

Een 10 +

Wij zijn nu voor de 18e keer naar Villa del Conde geweest en blijft een fantastisch 5 sterren hotel. Het eten was weer heerlijk, veel vis o.a. Zalm, tong en kabeljauw en bij de voorgerechten zelfs gerookte paling. Een pluim voor het fijne personeel en public relations. Er komen ook altijd heel veel mensen weer terug en hebben weer vele bekenden gezien. Heel gezellig. De sfeer hier is voor ons heel belangrijk en dat vinden wij hier. Het hotel is ook niet massaal zoals de neeste RIUhotels. Tot de volgende keer.

• 10Guido Hendrix05-07-2019

Hotel en verblijf voldeed aan al onze wensen, kortom heerlijk verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt en diner was zeer gevarieerd en uitgebreid. Kamers heel netjes en ruim. Mooie zwembaden, meer als voldoende ligplekken.

• 7Groenen20-06-2019

Goed, maar geen 5 *

Eerder aantal keer c osta meloneras geweest. Moet zeggen handdoekje leggen is bij villa del conde stuk minder en restaurant ook wel gezelliger en iets beter maar verschil is minimaal. Voor ligging en zwembaden zou ik toch eerder Costa Meloneras kiezen. Qua kamers en bed zeker Villa del Conde. Toch qua sterren vind ik VDC eerder gelijk aan CM een prima 4*. Prijs kwaliteit dus niet voldoende.

Lopesan Villa del Conde, Manager, 23-06-2019

Dear Mr. Groenen,

first of all we would like to thank you for have chosen our Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso. Our main goal is our customer satisfaction and all our team strives daily to fulfill all wishes and expectations of our guests.

In your case we regret very much that we could not match up all your expectations and would like to apologize for possibly caused inconveniences during your stay.

Nevertheless we would like to thank you also for your constructive criticism, which helps us to improve our services every day.

If there should be any problem or question you have during your stay or in advance our public relations department is always glad to help you and find solutions for making your stay as comfortable as possible.

We would love to welcome you back soon in our Hotel and remain

With best regards,

Hotel Lopesan Villa del Conde info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.2 km, 17 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk