Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
8,6

Lopesan Villa del Conde Resort & Corallium Thalasso vind je op Gran Canaria. Genoeg te doen bij het hotel met de zwembaden, jacuzzi’s, de spa en het multisportveld. Golfen en duiken zijn een paar van de leuke activiteiten mogelijk bij dit hotel. Hotel Lopesan Villa del Conde Resort zorgt voor ontspanning. Voor uitjes is Las Palmas een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Villa del Conde voor je op een rij gezet:

624 reviews over Hotel Lopesan Villa del Conde in het Nederlands

Goed, maar geen 5 *

Groenen
20-6-2019

Eerder aantal keer c osta meloneras geweest. Moet zeggen handdoekje leggen is bij villa del conde stuk minder en restaurant ook wel gezelliger en iets beter maar verschil is minimaal. Voor ligging en zwembaden zou ik toch eerder Costa Meloneras kiezen. Qua kamers en bed zeker Villa del Conde. Toch qua sterren vind ik VDC eerder gelijk aan CM een prima 4*. Prijs kwaliteit dus niet voldoende.

Lopesan Villa del Conde, Manager, Sun Jun 23 2019 16:07:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mr. Groenen,

first of all we would like to thank you for have chosen our Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso. Our main goal is our customer satisfaction and all our team strives daily to fulfill all wishes and expectations of our guests.

In your case we regret very much that we could not match up all your expectations and would like to apologize for possibly caused inconveniences during your stay.

Nevertheless we would like to thank you also for your constructive criticism, which helps us to improve our services every day.

If there should be any problem or question you have during your stay or in advance our public relations department is always glad to help you and find solutions for making your stay as comfortable as possible.

We would love to welcome you back soon in our Hotel and remain

With best regards,

Zeer teleurstellend!

Ravets
10-6-2019

Hotel laat de wensen over...zeker na trouwe klant al 7 jaar ! De meeste negatieve commentaren zijn correct en kan ik beamen ! Restaurant veel minder...opkuis kamer qua handdoeken ook minder...ambiance zeer slecht en boring..slaapmuziek ! Wifi zeer slecht Gelukkig konden we naar RIU voor avond animatie ..waar wij in toekomst zullen boeken ... nieuwkomers weten van niet beter maar terugkerende klanten wel ! Sorry...

Lopesan Villa del Conde, Manager, Sun Jun 16 2019 19:31:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte klant,

Wij betreuren het ten zeerste dat u die ervaring had.

Al uw opmerkingen zullen in aanmerking worden genomen en we zullen ze naar de overeenkomstige afdelingen brengen.

We willen u er graag aan herinneren dat u altijd naar de afdeling Public Relations kunt gaan die u zal helpen bij alles wat u nodig heeft.

We verwelkomen u graag opnieuw.

Bedankt voor uw opmerkingen die ons helpen verbeteren.

groeten

Heerlijk genieten

Angelique
10-6-2019

Zeer gastvrij, luxe en mooi hotel met uitstekende service

Gereisd Met partner in juni 2019

Wij zijn nogal teleurgesteld

Hannie
7-6-2019

Nee, het hotel laat in rap tempo steken vallen en de reisbureaus weten dit intussen. Er waren minder gasten vorige week. En waarom? We zijn er nu 11 keer geweest, terugkerende gasten zogezegd. Je ziet duidelijk de vermindering van kwaliteit, ten eerste het eten: daar wordt op bezuinigd. Geen amuses meer, geen service meer (ja voor een paar jonge meiden deden een paar obers van alles, eten werd nagebracht etc. Ik vond dit zeer beschamend). En het eten is echt niet meer wat het was. We zijn daarom twee x gaan eten bij OVO, dat is erg goed. De handdoeken worden 's avonds niet meer verschoond. Schijn je te moeten vragen. Geen chocolaatje meer bij je bed. Wij vragen altijd om een kamer zo hoog mogelijk, we kregen een kamer op de grond, naast het peuterzwembadje en de kindergarten. Ook nog nooit gebeurd. De klant is geen koning bij VDC. De betaalde wifi was steeds uitgevallen, zodat je dan per ongeluk op 4G of zelfs 3G terecht kwam.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Guest Relation Service, Manager, 13-6-2019

Geachte klant, Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van de Villa del Conde om uw vakantie door te brengen. We waarderen ook dat u uw opmerkingen deelt met de rest van de gasten, evenals met ons en die ons helpen te verbeteren. Wat betreft uw opmerking over het eten, sorry voor het ongemak. We hebben meestal geen klachten over het eten van het hotel, dus we zullen de verantwoordelijken voor eten en drinken op de hoogte brengen zodat ze uit de eerste hand weten wat u voorstelt. We betreuren ook dat u het niet eens bent met het prijsbeleid van het bedrijf met betrekking tot WIFI. Tot slot proberen we altijd de wensen van onze klanten te vervullen met betrekking tot de gevraagde kamers, maar dit zal altijd afhankelijk zijn van de beschikbaarheid. U kunt echter altijd contact opnemen met onze afdeling, waar we zullen proberen een passende oplossing te vinden. Nogmaals willen we onze excuses aanbieden voor alle mogelijke ongemakken, omdat onze hoofddoelstelling is dat al onze klanten genieten van een aangenaam verblijf. Met de wens u weer te verwelkomen, blijven wij tot uw beschikking. Met vriendelijke groet

Dik in orde...

Fam Maris
5-6-2019

Hotel is in de vorm van een dorp met een zeer gezellig binnenplein. Eerder een ouder publiek en kinderen zijn dus in de minderheid. Voldoende en zeer mooie zwembaden waarvan 1tje de silent pool dewelke lekker verwarmd is. Ontbijt is zeer uitgebreid en kwalitatief met zelfs cava a volonté als je wil... Dinner is ook super lekker, met live cooking, enkel belangrijk nadeel is dat er bij de aanvang een lange wachtrij staat. Kom je wat later is dit opgelost maar zijn de mooie plaatsjes bezet... maar er is zeker genoeg plaats. Handdoeken service in de voor- en namiddag... tzz gratis verversen bij inleveren van je handdoeken. Animatie is best ok voorafgegaan door kinderanimatie. Zeer praktisch en gratis is de ondergrondse parking wanneer je een huurauto hebt? Water bij het diner is wel betalend alsook de andere dranken, maar ok van prijs. (2.2€ voor 0.5l water, 9€ voor 37cl wijn.)

fantastisch hotel. Voor herhaling vatbaar

Monique Perey
31-5-2019

geweldig hotel voor een hele fijne vakantie

Geboekt bijneckermann.nl

Kijk uit Lopsesan dit gaat klanten kosten.

Gerrit en Louise Oude Booijink
18-5-2019

Zijn zeker voor de 25 e keer hier. Afgelopen december was het nog top. Duidelijk minder personeel. Koffie bij ontbijt lijkt op sterke thee. Op de plaza na het zonnen lang wachten tot er eindelijk bediening komt. Bij de warme maaltijd geen amuses meer, saladebuffet karig. Keuze vleessoorten minder. Op de kamer 's Avonds geen schone handdoeken meer, geen bonbon. Wij zijn beter gewend. We verblijven hier nog tot donderdag. Weer is weer fantastisch. Lopsesan jullie zijn dichter bij driesterren dan vijf.

PR-afdeling, Manager, 19-5-2019

Hallo, Mr. Oude Booijink,

Allereerst hartelijk dank voor het opnieuw kiezen van Villa del Conde om uw vakantie door te brengen. We waarderen ook de gemaakte opmerkingen, die ons helpen te verbeteren.

Wat betreft uw opmerking over het eten, sorry voor het ongemak. We hebben meestal geen klachten over het eten van het hotel, dus we zullen de Food and Beverage-managers op de hoogte brengen zodat ze uit de eerste hand weten wat u voorstelt en een oplossing vinden.

Tot slot, met betrekking tot de verandering van handdoeken, kunt u nieuwe handdoeken aanvragen wanneer u maar wilt.

We hopen je terug te verwelkomen in ons hotel en laten je zien dat we elke dag werken om te verbeteren.

Een warme groet

Geweldig

Kruize
11-4-2019

Super hotel rust verzorging uitmuntend eten top!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

in één woord Geweldig!!

D van Domselaar
10-4-2019

Een prachtig hotel, ontzettend mooi gelegen en zeer netjes en vriendelijk personeel. Je voelt je bijna de koningin!

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Jacqy
19-3-2019

Het was een fantastisch hotel in een mooie plaats. Voor iedereen wat te doen. Relaxt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Villa del Conde in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Villa del Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.