Hotel Lopesan Villa del Conde

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Lopesan Villa del Conde Resort & Corallium Thalasso vind je op Gran Canaria. Genoeg te doen bij het hotel met de zwembaden, jacuzzi’s, de spa en het multisportveld. Golfen en duiken zijn een paar van de leuke activiteiten mogelijk bij dit hotel. Hotel Lopesan Villa del Conde Resort zorgt voor ontspanning. Voor uitjes is Las Palmas een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Villa del Conde voor je op een rij gezet:

648 reviews over Hotel Lopesan Villa del Conde

• 9Johannes Klaver18-09-2019

Prima Hotel

Zijn hier voor de 6e keer ,elk jaar beetje minder,erg jammer omdat het wel elk jaar STUK duurder wordt.Het eten is nog steeds van goede kwaliteit alleen elk jaar minder,begin jaren elke dag biefstuk nu eens in de 3 dagen,Italiaans thema,geen tiramisu.De sausen zoals Mojo saus,pepersaus heel dun lijkt eerder soep.Heerlijk hotel qua ligging en rust,vriendelijk personeel maar voor ons de laatste keer,prijzen voor volgend jaar zijn weer verhoogd waardoor de prijs kwaliteit verhouding voor ons niet meer aantrekkelijk is,zoals ook moeten betalen voor WiFi in een 5 sterren hotel vinden wij nog steeds absurd.

• 10Mariella08-08-2019

Heerlijk !!

Heerlijk resort ze hebben echt werk gemaakt van de opmerkingen buffet eten was deze keer echt super lekker. Alles vers en zeer vriendelijk personeel. Kamers ook weer top fijn ruim en heerlijk schoon. Al zit t hotel vol je merkt er niets van! Echt een aanrader prijs kwaliteit is prima! We zijn inmiddels al 10 keer geweest wisselend van mei oktober en augustus. Maar steeds weer thuiskomen😘

Met oudere kinderen

• 9N. Zeeuw05-08-2019

Fijne vakantie

Mooi hotel met goede service en vriendelijk personeel.

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann

• 9Rikke & ingrid09-07-2019

Super tevreden

Blijft na vele keren hier geweest te zijn een fantatisch hotel.Hier kom je tot rust.Zeer ruime keuze aan eten zowel smorgens als savonds.Geen handdoekje leggen toegelaten.Personeel super vriendelijk en gedienstig.Perfect werkende wifi wat ze ook beweren.Hoop dat het hotel dit nog jaren op dit niveau volhoudt.De besparing beteffende de handdoeken op de kamer vinden wij een mooie ecologische keuze.Tot de volgende keer

• 9Silvia08-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, over het algemeen vriendelijk personeel. Onze kamer was netjes en ruim. Weinig geluidsoverlast. Zwembaden voldoende en genoeg keus qua ligbedden. Handdoek wissel is gratis bij het zwembad en dat vinden wij zeker een pluspunt. Ligt strak aan de boulevard, winkels en eetgelegenheden op loopafstand. Het eten van het hotel vonden we minder. Je kunt kiezen tussen 2 shifts. Kom je halverwege de shift wordt er al minder gekookt en moet je het met lauw/koud eten doen. Eten bij ovo is echt een aanrader. De huisband vonden wij ronduit slecht, andere entertainment was leuk. Wij komen zeker nog een keer terug

Met vrienden

• 10Astrid Vermeulen07-07-2019

Een 10 +

Wij zijn nu voor de 18e keer naar Villa del Conde geweest en blijft een fantastisch 5 sterren hotel. Het eten was weer heerlijk, veel vis o.a. Zalm, tong en kabeljauw en bij de voorgerechten zelfs gerookte paling. Een pluim voor het fijne personeel en public relations. Er komen ook altijd heel veel mensen weer terug en hebben weer vele bekenden gezien. Heel gezellig. De sfeer hier is voor ons heel belangrijk en dat vinden wij hier. Het hotel is ook niet massaal zoals de neeste RIUhotels. Tot de volgende keer.

• 10Guido Hendrix05-07-2019

Hotel en verblijf voldeed aan al onze wensen, kortom heerlijk verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt en diner was zeer gevarieerd en uitgebreid. Kamers heel netjes en ruim. Mooie zwembaden, meer als voldoende ligplekken.

• 7Groenen20-06-2019

Goed, maar geen 5 *

Eerder aantal keer c osta meloneras geweest. Moet zeggen handdoekje leggen is bij villa del conde stuk minder en restaurant ook wel gezelliger en iets beter maar verschil is minimaal. Voor ligging en zwembaden zou ik toch eerder Costa Meloneras kiezen. Qua kamers en bed zeker Villa del Conde. Toch qua sterren vind ik VDC eerder gelijk aan CM een prima 4*. Prijs kwaliteit dus niet voldoende.

Lopesan Villa del Conde, Manager, 23-06-2019

Dear Mr. Groenen,

first of all we would like to thank you for have chosen our Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso. Our main goal is our customer satisfaction and all our team strives daily to fulfill all wishes and expectations of our guests.

In your case we regret very much that we could not match up all your expectations and would like to apologize for possibly caused inconveniences during your stay.

Nevertheless we would like to thank you also for your constructive criticism, which helps us to improve our services every day.

If there should be any problem or question you have during your stay or in advance our public relations department is always glad to help you and find solutions for making your stay as comfortable as possible.

We would love to welcome you back soon in our Hotel and remain

With best regards,

• 6Ravets10-06-2019

Zeer teleurstellend!

Hotel laat de wensen over...zeker na trouwe klant al 7 jaar ! De meeste negatieve commentaren zijn correct en kan ik beamen ! Restaurant veel minder...opkuis kamer qua handdoeken ook minder...ambiance zeer slecht en boring..slaapmuziek ! Wifi zeer slecht Gelukkig konden we naar RIU voor avond animatie ..waar wij in toekomst zullen boeken ... nieuwkomers weten van niet beter maar terugkerende klanten wel ! Sorry...

Lopesan Villa del Conde, Manager, 16-06-2019

Geachte klant,

Wij betreuren het ten zeerste dat u die ervaring had.

Al uw opmerkingen zullen in aanmerking worden genomen en we zullen ze naar de overeenkomstige afdelingen brengen.

We willen u er graag aan herinneren dat u altijd naar de afdeling Public Relations kunt gaan die u zal helpen bij alles wat u nodig heeft.

We verwelkomen u graag opnieuw.

Bedankt voor uw opmerkingen die ons helpen verbeteren.

groeten

• 9Angelique10-06-2019

Heerlijk genieten

Zeer gastvrij, luxe en mooi hotel met uitstekende service

40 tips over Hotel Lopesan Villa del Conde

• Jeroen, 30-06-2014

Puerto Mogan is een leuk haven stadje om eens te bezoeken.

• Johanna, 17-05-2014

Vraag kamer met uitzicht; hogere verdieping. Beetje wandelen, winkelen en lunchen of drankje nemen in Maspalomas is prettig.

• Saskia, 30-11-2013

kamer op de begane grond zorgt dat je vanaf je terras in de tuin of op het zwembad kan kijken, het kleine buffetrestaurant is minder druk en dus aangenamer, het aanbod is hetzelfde

61 vragen over Hotel Lopesan Villa del Conde

• suske99, 04-11-2017

Bouwwerken

Hallo, Wij vertrekken begin december naar dit hotel. Iemand idee wat de bouwwerken juist inhouden en hoe lang deze duren. Lees hier dat er veel hinder is :-((((((( Pfff Tips voor blok/kamer Wij gaan met kind van net geen 2 jaar

• Mini, 12-07-2017

Ik begrijp dat je moet betalen voor de wifi. Is dit per apparaat of kunnen er meerdere apparaten op een code?

Alvast bedankt.

Tessa

• Sandra, 15-05-2017

Kleding bij diner

Wij hebben dit hotel geboekt dit jaar en nu was onze vraag wat er 's avonds verwacht wordt om aan te doen

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats