Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

8.7FantastischScore uit 638 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Lopesan Villa del Conde Resort & Corallium Thalasso vind je op Gran Canaria. Genoeg te doen bij het hotel met de zwembaden, jacuzzi’s, de spa en het multisportveld. Golfen en duiken zijn een paar van de leuke activiteiten mogelijk bij dit hotel. Hotel Lopesan Villa del Conde Resort zorgt voor ontspanning. Voor uitjes is Las Palmas een aanrader.

Bekijk de beschikbaarheid

653 Reviews over Lopesan Villa del Conde

• 9Daniel Declerck01-03-2022

Tophotel .

We gaan nu al 14 keer na elkaar voor 12 tot 14 dagen op verlof .Steeds verrast het ons dat er nog altijd zaken zijn die misschien vroeger iets minder waren nog altijd verbeterd worden .Bij ons speelt de vriendelijkheid vn het personeel en het lekkere eten nog altijd een hoofdrol . De zwembaden zijn eveneens zeer mooi .Ik fiets daar altijd een 10 ritten in de bergen en zonder probleem kan mijn fiets daar diefstalvrij gestald worden . Steeds hebben we mooie temperaturen gehad zowel in februari of maart ttz gaande van 21° tot 25° .Als ge dit dan vergelijkt met België dan is België rijden met een aixamtje en hotel Lopesan Villa Delconde rijden met een porsche !!! Buiten het hotel kan je ook grote wandelingen doen langs de oceaan ,zowel naar de vuurtoren met de prachtige restaurants al naar Meloneras met een strand wandeling .Besluit : Tophotel op een toplocatie .

• 10Roos10-08-2021

Geweldig hotel met onwijs vriendelijke medewerkers

Wij verblijven op dit moment in dit hotel. Ik wil een groot compliment geven aan de medewerkers. Wat een klantvriendelijkheid. Ons zoontje is op zijn verjaardag verrast met een leuke attentie en na een val bij het zwembad zijn we echt geweldig geholpen. Als troost kreeg hij een knuffel en een pet. Super leuk!

• 9Lau St10-08-2021

Formidabele accomodatie

Voor ons een perfect hotel voor onze kinderen en kleinkinderen. Aandacht voor detail. Verzoek om 3 kamers naast elkaar…….. geen probleem. Verjaardag vieren ook niet. Tafel versierd, taartje erbij en het verjaardagswijntje op de kamer. Top.Goed en gevarieerd eten, maar voor de allerkleinste zou er meer keuze mogen zijn. Heerlijk weer, mooie grote zwembaden en leuke entertainment.Gewoon een goede aanrader voor een ontspannen vakantie en dat met 9 personen.Wie wil er nu niet een kamer met walk-in-closet, grote ruime kamer met bankstel. En dat is dan nog maar de standaard kamer.De ligging kan je niet veranderen, maar de afstand tot het levendige deel van Costa Meloneras is voor die kleine beentje wel iets te groot.

• 5Jan Vermeulen05-08-2020

Laatste keer VdC voor ons.

Net terug van de laatste keer VdC, de 19e keer. De manier waarop VdC met de Corona regels omgaat zorgt ervoor dat het service niveau naar 3 sterren gaat. Als je de manager iets vraagt is het enige wat hij zegt; Covid 19. Zo ga je niet om met vaste klanten. Hierbij willen wij het restaurant personeel, de handdoeken jongens en vooral Stephanie Merlin van PR bedanken voor de afgelopen 15 jaar, jullie waren fantastisch. De 20e keer hebben wij geannuleerd.

Guest Relations, Manager, 25-08-2020

Dear Jan Vermeulen,

First of all we would like to thank you very much for having chosen the Lopesan Villa Del Conde for your recent stay in the south of Gran Canaria and also for the time spent sharing your impressions about the hotel.

We deeply regret that your 19th time you visit us, we have not been able to satisfy you as in the previous times. We would have liked to speak with you personally during your stay and we inform you that we are always at your disposal for anything you may need

We sincerely hope that you will choose the Hotel Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso again for your next stay on the island, also to give us the chance to correct the image you have received this time.

Kind regards, Guest Relations Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso

• 9Ellen04-08-2020

In 1 woord "FANTASTISCH,"

Ik verblijf al jaren bij Costa Meloneras en Baobab. In verband met verbouwing ging CM niet door. Ik kon een voucher krijgen of met bijbetaling (?!) naar VdC. Dit laatste heb ik gedaan. Het is een heerlijk, mooi en schoon hotel. Het personeel is vriendelijk en professioneel. De zwembaden heerlijk. Ik mis alleen animatie qua Salsa en Zumba. Ook is er geen miniclub. Het fitnesscentrum is gesloten. Na het ontbijt zijn de bedjes bij het kleine strandje al bezet. Voor mijn kindje van 3 is er weinig te doen. Overdag even snel een kleinigheidje bij een supermarkt halen is anders dan bij CM Lopesan. Villa del Conde heeft geen klein supermarktje waar je voor kleintjes de noodzakelijke dingen kan halen. In CM ook Panchi voor de kleintjes. 5 Jaar geleden was mijn oudste daar al gek op en hij weet dat nog goed. Ik mis dat soort dingen bij VdC. Conclusie: VdC is fantastisch, maar kan niet tippen aan CM en Baobab.

Guest Relations Department, Manager, 16-08-2020

Dear guests,

First of all we would like to thank you very much for having chosen the Lopesan Villa del Conde for your recent stay in the south of Gran Canaria and also for your participation in our online questionnaire.

We are very satisfied that your overall valuation of your stay has been so positive although we regret not having fulfilled your expectations 100%.

We deeply regret not having met your expectations regarding the activities, since our goal at the hotel is to offer an entertainment program that matches the expectations of all our guests.

Regarding the miniclub and the gym, we need to inform you that due to the current situation some facilities need to remain close according to the new protocol, in order to comply with current regulations.

We regret the inconvenience with the sunbeds in the pool, although we inform you that our hotel has a policy to avoid reserving sunbeds. Therefore, your comments have been transferred to the corresponding departments.

Regarding the supermarket, we inform you that there is a supermarket located 7 minutes from the hotel.

We would like to thank you very much for your detailed feedback and the constructive criticism which helps us to improve our standards and we are very satisfied that your overall valuation of your stay has been positive.

It would be a real pleasure for us to welcome back soon.

Best regards, Guest Relations Lopesan Villa del Conde Resort & Thalasso

• 9Johannes Klaver18-09-2019

Prima Hotel

Zijn hier voor de 6e keer ,elk jaar beetje minder,erg jammer omdat het wel elk jaar STUK duurder wordt.Het eten is nog steeds van goede kwaliteit alleen elk jaar minder,begin jaren elke dag biefstuk nu eens in de 3 dagen,Italiaans thema,geen tiramisu.De sausen zoals Mojo saus,pepersaus heel dun lijkt eerder soep.Heerlijk hotel qua ligging en rust,vriendelijk personeel maar voor ons de laatste keer,prijzen voor volgend jaar zijn weer verhoogd waardoor de prijs kwaliteit verhouding voor ons niet meer aantrekkelijk is,zoals ook moeten betalen voor WiFi in een 5 sterren hotel vinden wij nog steeds absurd.

• 10Mariella08-08-2019

Heerlijk !!

Heerlijk resort ze hebben echt werk gemaakt van de opmerkingen buffet eten was deze keer echt super lekker. Alles vers en zeer vriendelijk personeel. Kamers ook weer top fijn ruim en heerlijk schoon. Al zit t hotel vol je merkt er niets van! Echt een aanrader prijs kwaliteit is prima! We zijn inmiddels al 10 keer geweest wisselend van mei oktober en augustus. Maar steeds weer thuiskomen😘

• 9N. Zeeuw05-08-2019

Fijne vakantie

Mooi hotel met goede service en vriendelijk personeel.

• 9Rikke & ingrid09-07-2019

Super tevreden

Blijft na vele keren hier geweest te zijn een fantatisch hotel.Hier kom je tot rust.Zeer ruime keuze aan eten zowel smorgens als savonds.Geen handdoekje leggen toegelaten.Personeel super vriendelijk en gedienstig.Perfect werkende wifi wat ze ook beweren.Hoop dat het hotel dit nog jaren op dit niveau volhoudt.De besparing beteffende de handdoeken op de kamer vinden wij een mooie ecologische keuze.Tot de volgende keer

• 9Silvia08-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel, over het algemeen vriendelijk personeel. Onze kamer was netjes en ruim. Weinig geluidsoverlast. Zwembaden voldoende en genoeg keus qua ligbedden. Handdoek wissel is gratis bij het zwembad en dat vinden wij zeker een pluspunt. Ligt strak aan de boulevard, winkels en eetgelegenheden op loopafstand. Het eten van het hotel vonden we minder. Je kunt kiezen tussen 2 shifts. Kom je halverwege de shift wordt er al minder gekookt en moet je het met lauw/koud eten doen. Eten bij ovo is echt een aanrader. De huisband vonden wij ronduit slecht, andere entertainment was leuk. Wij komen zeker nog een keer terug

Hotel Lopesan Villa del Conde info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)