Hotel Lopesan Costa Meloneras

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

1269 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• 10Familie de Wit24-02-2019

Fantastich

Geweldig hotel in 2018 3 keer geweest ook met onze kinderen en kleinkinderen komen hier vanaf 2005

Dear Guest,

Thank you very much for sharing with us your review about your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras. We are very pleased you enjoyed your stay with your Family.

• 9Dhr DE BOUVER20-02-2019

Niets op aan te merken. Alles was in orde. Kamers proper, beleefd, eten in orde

Dear Guest,

Thank you very much for your recommendation and for sharing with us your review of your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras.

• 9Leemans16-02-2019

Fantastische hotel vriendelijke bediening

Om in de donkere wintermaanden eens op rust te komen

Dear Guest,

We like to thank you very much for sharing with us your opinion of your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras. We are very pleased to read you enjoyed your stay.

Met vrienden

• 8Angela Barrau06-02-2019

heerlijk!

Prima hotel, beetje gehorige kamer die niet zo mooi is als je zou verwachten als je de ontvangsthal ziet. Wel heel schoon. Water uit de douche ging soms op heel heet. Publiek is rustig en er waren heel weinig kinderen. Lekker gelegen. Heel sympathieke bediening. De spa is super!

Public Relations, Manager, 09-02-2019

Dear Angela,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

Alleenreizend

• 10Silvia03-02-2019

Met voorsprong het beste hotel van Gran Canaria!

Heerlijke vakantie gehad in een superhote! Foto’s zeggen natuurlijk al veel, maar de beleving zie je niet op de foto’s. Het is er superschoon, het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht. Ontbijt en diner in buffettestaurants zeer goed en heel veel keus. Met mooi weer, prachtige terrassen om buiten te kunnen eten. En de keuze in zwembaden ( al dan niet verwarmd in januari) die je hebt. Allemaal met eigen uitstraling en overal rust wat je niet erewacht in eerste instantie bij zo’n groot hotel. In 1 woord geweldig, ook de ambiance buiten het complex, de winkels en restaurants!

Public Relations, Manager, 05-02-2019

At Lopesan Hotel Group we know that the holidays are some of the most important times of the year and that is why it brightens our day to read opinions as positive as yours. Thank you for having gone to the trouble of sharing your experience with us and with other users. If you decided to holiday in Gran Canaria again, it would be our pleasure to see you stay with us again.

• 9Ruud03-02-2019

We gaan er zeker nog een keer heen

Prachtige accomodatie in een mooie omgeving. Enorm groot maar wel sfeervol ontworpen. Wij voelden ons daar direct thuis. Het personeel is vriendelijk en correct.

Public Relations, Manager, 05-02-2019

Acting as a second home for our visitors is a great responsibility for us. Our desire is that everything should be perfect so that our guests’ only concern is enjoying both the hotel and this beautiful island. Comments such as yours encourage us to continue, to keep working hard, reminding us that the work is worth it. We are happy that your time with us met your expectations and we hope that it will not be too long until we see you again.

Thank you,

Geboekt bij neckermann

• 9Merel24-01-2019

Geweldig!

Een super fijne en relaxte week gehad in het hotel, prachtig hotel met een mooi uitzicht op zee. Zowel voor jong en oud een aanrader! Locatie is perfect, het hotel ligt midden op de boulevard van Meloneras en op een paar meter loopafstand, loop je langs erg leuke winkeltjes en restaurantjes. Het eten is super en ook worden er activiteiten georganiseerd wat erg leuk is! Voor jong en oud! Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een fijne, relaxte vakantie.

The Public Relation Department, Manager, 29-01-2019

Dear Merel,

It’s great to read that you enjoyed your stay and we hope that you will return soon to the Costa Meloneras.

Met vrienden

• 8Martijn15-01-2019

Heerlijk verblijf met Oud en Nieuw

Heerlijk luxe hotel met veel aandacht voor entertaiment en kinderen. Top zwembaden, helaas niet voldoende verwarmd in december.

public relation, Manager, 19-01-2019

Dear Martijn, Thank you very much for your praise and also for your constructive criticism, which we will help us to improve our services even more. We would love to welcome you again in the Lopesan Costa Meloneras and remain With best regards, Public Relation

• 9Stefan Boom09-01-2019

Twijfel om terug te komen..

Al meerdere malen geweest.. super Hotel... alleen waren de bedden doorgezakt en was het zweten in bed.. dit nooit eerder gehad... Hadden dit maal met avond eten geboekt.. Viel ons wat tegen... Het ontbijt is super en het personeel ook.. Onderhoud zit er aan gekomen denk ik .. was niet meer zoals jaren geleden.. Al met al een heerlijke vakantie gehad met super mooi weer..

Public Relations, Manager, 12-01-2019

Dear Stefan,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

• 2018
    10Mr en mss scooter28-12-2018

Super

Heeeeeerlijk! Superluxe, super netjes, super onderhouden, super schoon, super lief personeel, super eten. In een woord SUPER,

Public Relations, Manager, 09-01-2019

82 tips over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• Kris, 15-05-2014

Bezoek La Vegeuetta, het oude stadsgedeelte in Las Palmas. Echt een gezellige stad met zuid-Spaanse sfeer

• Jeroen, 31-12-2013

Boek een voordeelkamer (Tjingo is echt de goedkoopste) Kamers zijn exact hetzelfde alleen het uitzicht is misschien wat minder. Maar het scheelt je absoluut minimaal €100 of meer. Diner La Bodega aan kleine boulevard. Voor 19:00 een 3 gangen menu €10,- incl 1 drankje. Altijd proberen voor dit geld en het is prima eten! (oa verse vis) Andere restaurants aan Costa Meloneras ook gezellig wel duurder en zeker niet alijtd beter prijs/kwaliteit. Koffie bij busstation Faro aanrader!!

• bert_vroegindeweij, 01-12-2013

dagje wellness onder het hotel

meer dan 3x geweest

238 vragen over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• BR, 21-07-2019

Gepaste kleding

Kan iemand vertellen hoe het zit met de kledingvoorschriften van de heren? Is herbeleven of niet toegestaan om in het hoogseizoen een bermuda te dragen. En hoe zit het met tiener jongens?

BR, 22-07-2019

Ik bedoel of het wel of niet is toegestaan. Er staan hele wisselende dingen hierover geschreven.

Alvast bedank!

• Jette , 20-01-2019

strand

Is het zwart zand of goud zand?

Jos, 10-03-2019

In tegenstelling tot Tenerife heb je hier geel zand.

• angela, 16-09-2018

Waarom niet met gezin van 5 personen?

Jaren geweest totdat de jongste 4 werd en we weer naar Costa Meloneras wilden.We zijn een gezin met 3 kinderen.Wat blijkbaar onmogelijk is om in CM te verblijven met 5pers.Wij begrijpen dat dit niet toegestaan qua kamerbezetting en/of eventuele brandveiligheids redenen.Nu hebben wij via reisbureau een essentie aangevraagd om 2 kamers naast elkaar te boeken zodat we toch naar Costa Meloneras zouden kunnen gaan maar helaas werd ook dit afgewezen.Kan iemand mij vertellen waarom dat zo moeilijk is?

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald