Hotel Lopesan Costa Meloneras

Hotel Lopesan Costa Meloneras

8.7Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 692p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Lopesan Costa Meloneras Hotel

Op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria wil je niet missen. Het is een fantastisch, mooi hotel met geweldige accommodaties en super vriendelijk personeel. Het is een groot hotel, maar daar merk je weinig van, want je krijgt als gast meer dan genoeg persoonlijke verwenning. Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Faciliteiten van het hotel

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommige van deze baden zijn ook in de winter verwarmd. Naast de zwembaden vind je voldoende ligbedden, waarvan een deel ideaal beschut is tegen de zon. Dit komt door de vele palmbomen die rondom het hotel staan. Als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat het even zoeken kan zijn naar een plekje in de zon. Heb jij de perfecte plek gevonden? Geniet optimaal vanuit de zwembaden over een mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten gasten zeer te spreken. Het eten wordt lekker klaargemaakt en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden. Houd er rekening mee dat het bij de buffetrestaurants druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten, een aanrader.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn ruim opgezet, met comfortabele bedden en de kamers worden goed schoongemaakt. Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen. Het personeel bij Lopesan Meloneras is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken.

Ligging van het hotel in Maspalomas op Gran Canaria

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

• Het centrum van Maloneras op 100 meter loopafstand.
  • Het centrum van de hoofdstad Las Palmas ligt op 60 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op 35 kilometer afstand van het hotel.

Ben je enthousiast geworden over het Lopesan Costa Meloneras Hotel? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

1278 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• 2019
    9Jolanda30-04-2019

nog steeds Geweldig...

Prachtig hotel helaas wel in categorieën ingedeeld waardoor je niet overal toegang hebt. Goede prijs kwaliteitsverhouding . De infinitypool is samen met de andere zwembaden en schitterende tuin reden genoeg om dit hotel te bezoeken. Ik heb dit hotel onlangs voor 5 dagen bezocht met mijn moeder en wij hebben volop genoten van het heerlijke eten en de live-optredens onder het genot van een drankje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Everdine24-04-2019

Hele goede service, prachtig hotel!

Reeds tweemaal eerder hier geweest en deze keer via een last minute geboekt. Heerlijk naar de zon! De service van dit hotel is perfect, kundig personeel. Ontbijt is zeer uitgebreid, ook voor mensen met allergieën etc, kunnen heerlijk ontbijten. Vers gesneden fruit in alle soorten en maten. Aangezien we thuis een antislip badkamervloer hebben, vonden we het toch wel prettig om een badmat in de douche te hebben. Dat aangevraagd bij de receptie en er kwam binnen een half uur iemand met een spiksplinter nieuwe badmat. Entertainment: goede huisband en andere optredens tussendoor. Een minpunt: het aloude reserveren van bedjes door de gasten. Er zijn veel palmbomen, dus er is ook veel schaduw. Wil je vol in de zon liggen, dan zijn de plekken toch enigszins beperkt. Dineren hebben we niet gedaan in het hotel omdat we lekker op de boulevard zijn gaan eten. Tip: Pitos y Flautas, zeer goede kwaliteit!

• 8Fam. De vries24-04-2019

was het NET niet meer.

Kamer en eten vinden wij hier altijd goed. ( al meerdere keren geweest) Maar in de tuin van dit hotel staan echt te veel mooie bomen, dus te veel schaduw. Afgelopen jaar hebben ze hier iets nieuws gedaan voor de mensen die een suite boeken. Zij krijgen een apart gedeelte om te eten en een gedeelte in de tuin, Dit was voor ons niet leuk, want wij lagen altijd in dat gedeelte van de tuin. Daar was namelijk net wat meer zon over de hele dag door.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Marcel Hartman23-04-2019

Geweldig !

Relaxen ?? Snel boeken aangezien je hier helemaal tot rust komt !

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 10Anoniem23-04-2019

Dit is werkelijk een fantastisch hotel en het voelt elke weer als een thuiskomer!! Helemaal top!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Merel22-04-2019

Geweldig!

Heerlijk hotel, prachtige tuin en zwembaden, uitstekende ligging direct aan de boulevard! Voor de zesde keer hier geweest!

Gereisd met partner in februari 2019

• 6Van D.19-04-2019

Mooi resort voor mensen die tot rust willen komen

Resort waar alles goed geregeld is. Het verblijf is schoon, het buffet iedere dag goed verzorgt. De bediening is vriendelijk.

Verder een zeer stijf resort waar voornamelijk oudere stellen of stellen zonder kinderen verblijven. Lachen lijkt hier geld te kosten. Wij als Nederlanders missen de spontaniteit. Bedjes zijn echter iedere ochtend om 9:00 allemaal gereserveerd met handdoeken, ondanks dat ze er drie uur later pas gaan liggen.

Wij zouden hier met kleine kinderen (2 jaar) niet meer terug naartoe gaan.

Public Relations, Manager, 22-04-2019

Geachte Van D., Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je laatste bezoek aan Gran Canaria. Het geeft ons grote voldoening te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in het hotel en dank u voor het delen van uw ervaringen met andere vakantiegangers en voor uw opmerkingen en constructieve kritiek. Het spijt ons als u ongemak had met de gereserveerde ligbedden. Het was een drukke week met meer gasten in het hotel en we hebben enkele acties ondernomen om deze situaties te voorkomen. We hopen dat we je weer zullen zien in het hotel. Vriendelijke groeten, Publieke relaties

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Niels16-04-2019

Mooie vakantie maar niet opnieuw

Hotelomgeving is zéér mooi en tuin is zéér goed onderhouden! Zwembaden zijn adembenemend mooi! Kamers zijn oké, voorzien van wat men verwacht maar mogen hier en daar toch wat gemoderniseerd worden, al is dit laatste meer persoonlijke smaak. Maaltijden zijn echt beneden alle peil naar onze mening. (was niet zo drie jaar geleden). Voor deze prijs, en wij kunnen vergelijken met soortgelijke hotels, verwachten wij veel meer. Vaak zéér lange wachttijden, zéér vaak niet (meer) warm, eentonig. Fruit is nagenoeg elke dag hetzelfde en is vlug vlug in een schaal gekieperd. Voor wat het hotel wil uitstralen, vinden wij dit toch een serieus minpunt! Wij hadden jammer genoeg last van mieren op de kamer, als is dit natuurlijk ook een momentopname. Is gemeld geweest en ook onmiddellijk opgelost.

• 10Bert Slotboom13-04-2019

Een droom die waarheid wordt!

Dit is een hotel waar geen nee te krijgen is en waar service verlenen in het DNA van de medewerkers zit!

Geboekt bij neckermann
  • 8Desiree06-04-2019

Prima hotel, netjes en goed georganiseerd.

Geweldig hotel, schoon, lekker eten (al miste ik Paella.😊😊. alle 10 dagen pas 1x gehad) Qua kwaliteit zou ik toch een hotel van andere keten aanbevelen. Eten is daar nog exclusiver en kwaliteit/ prijs veel beter. Ik heb maar 2 x een ober met een dienblad met (ijskoffie)drank zien rondlopen. Geen verdere bediening aan het zwembad. Geen extras op de kamer zoals bodylotion en cremespoeling. Wel als attentie een klein flesje wijn omdat het mijn verjaardag was. Erg attent. Voor de prijs ben ik eerlijk gezegd wel beter gewend. De hoge prijs zal ook liggen misschien aan de shows want die waren wel van hoge kwaliteit. Vaak heb je een animatieteam wat zichzelf vooral erg goed vind en met karaoke en bingo aan komen zetten. Alle lof voor het hotel, maar kan dus nog beter.

Hotel Lopesan Costa Meloneras info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand8 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hammam
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk