Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

1243 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Nooit meer.

Tuur Bartholomeeussen
16-3-2019

Hadden kamer geboekt met reisbureel tuin en zwembad zicht we kijken op een dak van een gebouw. Lawaai van een discotheek. Hebben terras nodig mijn.v kan niet wandelen en heeft een terras nodig was beloofd zo unfair. brutale receptionist . Nooit méér we leggen klacht bij de ombudsman

Public Relations, Manager, 21-3-2019

Dear Ture, Thank you for your comments. We are very sorry for the inconveniences you may have had during your stay. We always try to fullfill the requests of the guests as our first priority. We are sad to hear that your expectacions were not accomplished and we always kindly ask you to contact the Public Relations department during your stay to handle your situation in person. We hope that you would give us another opportunity to change this image you have had of the hotel. Kind regards,

In een woord geweldig!

Marianne
14-3-2019

Lopasan costa meloneras is voor ons thuis komen ! Dit is waar wij alleen nog naar toe gaan met vakantie! Wij zijn in veel hotels geweest maar sinds wij een paar jaar geleden in dit hotel kwamen wisten wij meteen hier komen we elk jaar terug! Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastisch, we gaan graag nog een keer terug

Reijerse
9-3-2019

Heerlijke relax week, we voldoenden ons erg verwend. Het is net iets meer dan de basisvoorzieningen. Het ontbijt was volop keuze, ook met diëten.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fijne vakantiebestemming

Renee
7-3-2019

Mooi hotel , groot park eromheen, ruim voldoende ligbedjes, alles heel goed verzorgd.

Geboekt bijneckermann.nl

Fijn en schoon hotel, maar vieze katten

Nvt
6-3-2019

Doordat het gecreëerde strand met grint is, zien de zwerfkatten dit als grote kattenbak. Met warm weer ruik je de kattenpis en menig persoon heeft al in kattendrollen gestaan (zowel tussen het grint als op het nep gras) rondom de zwembaden.

Het personeel is ontzettend vriendelijk, ook naar kleine kinderen toe. Erg behulpzaam en de kamers worden goed schoon gehouden. Kamer was verder prima, evenals het campingbedje voor de baby.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastich

Familie de Wit
24-2-2019

Geweldig hotel in 2018 3 keer geweest ook met onze kinderen en kleinkinderen komen hier vanaf 2005

Gereisd Met partner in december 2018

Dear Guest,

Thank you very much for sharing with us your review about your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras. We are very pleased you enjoyed your stay with your Family.

Dhr DE BOUVER
20-2-2019

Niets op aan te merken. Alles was in orde. Kamers proper, beleefd, eten in orde

Dear Guest,

Thank you very much for your recommendation and for sharing with us your review of your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras.

Fantastische hotel vriendelijke bediening

Leemans
16-2-2019

Om in de donkere wintermaanden eens op rust te komen

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Dear Guest,

We like to thank you very much for sharing with us your opinion of your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras. We are very pleased to read you enjoyed your stay.

heerlijk!

Angela Barrau
6-2-2019

Prima hotel, beetje gehorige kamer die niet zo mooi is als je zou verwachten als je de ontvangsthal ziet. Wel heel schoon. Water uit de douche ging soms op heel heet. Publiek is rustig en er waren heel weinig kinderen. Lekker gelegen. Heel sympathieke bediening. De spa is super!

Gereisd Alleenreizend in januari 2019
Public Relations, Manager, 9-2-2019

Dear Angela,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

Met voorsprong het beste hotel van Gran Canaria!

Silvia
3-2-2019

Heerlijke vakantie gehad in een superhote! Foto’s zeggen natuurlijk al veel, maar de beleving zie je niet op de foto’s. Het is er superschoon, het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht. Ontbijt en diner in buffettestaurants zeer goed en heel veel keus. Met mooi weer, prachtige terrassen om buiten te kunnen eten. En de keuze in zwembaden ( al dan niet verwarmd in januari) die je hebt. Allemaal met eigen uitstraling en overal rust wat je niet erewacht in eerste instantie bij zo’n groot hotel. In 1 woord geweldig, ook de ambiance buiten het complex, de winkels en restaurants!

Gereisd Met partner in januari 2019
Public Relations, Manager, 5-2-2019

At Lopesan Hotel Group we know that the holidays are some of the most important times of the year and that is why it brightens our day to read opinions as positive as yours. Thank you for having gone to the trouble of sharing your experience with us and with other users. If you decided to holiday in Gran Canaria again, it would be our pleasure to see you stay with us again.

Kind regards,

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.