Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

1243 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Anoniem
23-4-2019

Dit is werkelijk een fantastisch hotel en het voelt elke weer als een thuiskomer!! Helemaal top!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Merel
22-4-2019

Heerlijk hotel, prachtige tuin en zwembaden, uitstekende ligging direct aan de boulevard! Voor de zesde keer hier geweest!

Gereisd Met partner in februari 2019

Mooi resort voor mensen die tot rust willen komen

Van D.
19-4-2019

Resort waar alles goed geregeld is. Het verblijf is schoon, het buffet iedere dag goed verzorgt. De bediening is vriendelijk.

Verder een zeer stijf resort waar voornamelijk oudere stellen of stellen zonder kinderen verblijven. Lachen lijkt hier geld te kosten. Wij als Nederlanders missen de spontaniteit. Bedjes zijn echter iedere ochtend om 9:00 allemaal gereserveerd met handdoeken, ondanks dat ze er drie uur later pas gaan liggen.

Wij zouden hier met kleine kinderen (2 jaar) niet meer terug naartoe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Public Relations, Manager, Mon Apr 22 2019 19:22:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Van D., Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je laatste bezoek aan Gran Canaria. Het geeft ons grote voldoening te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in het hotel en dank u voor het delen van uw ervaringen met andere vakantiegangers en voor uw opmerkingen en constructieve kritiek. Het spijt ons als u ongemak had met de gereserveerde ligbedden. Het was een drukke week met meer gasten in het hotel en we hebben enkele acties ondernomen om deze situaties te voorkomen. We hopen dat we je weer zullen zien in het hotel. Vriendelijke groeten, Publieke relaties

De Jong Intra

Mooie vakantie maar niet opnieuw

Niels
16-4-2019

Hotelomgeving is zéér mooi en tuin is zéér goed onderhouden! Zwembaden zijn adembenemend mooi! Kamers zijn oké, voorzien van wat men verwacht maar mogen hier en daar toch wat gemoderniseerd worden, al is dit laatste meer persoonlijke smaak. Maaltijden zijn echt beneden alle peil naar onze mening. (was niet zo drie jaar geleden). Voor deze prijs, en wij kunnen vergelijken met soortgelijke hotels, verwachten wij veel meer. Vaak zéér lange wachttijden, zéér vaak niet (meer) warm, eentonig. Fruit is nagenoeg elke dag hetzelfde en is vlug vlug in een schaal gekieperd. Voor wat het hotel wil uitstralen, vinden wij dit toch een serieus minpunt! Wij hadden jammer genoeg last van mieren op de kamer, als is dit natuurlijk ook een momentopname. Is gemeld geweest en ook onmiddellijk opgelost.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een droom die waarheid wordt!

Bert Slotboom
13-4-2019

Dit is een hotel waar geen nee te krijgen is en waar service verlenen in het DNA van de medewerkers zit!

Gereisd Met partner in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Prima hotel, netjes en goed georganiseerd.

Desiree
6-4-2019

Geweldig hotel, schoon, lekker eten (al miste ik Paella.😊😊. alle 10 dagen pas 1x gehad) Qua kwaliteit zou ik toch een hotel van andere keten aanbevelen. Eten is daar nog exclusiver en kwaliteit/ prijs veel beter. Ik heb maar 2 x een ober met een dienblad met (ijskoffie)drank zien rondlopen. Geen verdere bediening aan het zwembad. Geen extras op de kamer zoals bodylotion en cremespoeling. Wel als attentie een klein flesje wijn omdat het mijn verjaardag was. Erg attent. Voor de prijs ben ik eerlijk gezegd wel beter gewend. De hoge prijs zal ook liggen misschien aan de shows want die waren wel van hoge kwaliteit. Vaak heb je een animatieteam wat zichzelf vooral erg goed vind en met karaoke en bingo aan komen zetten. Alle lof voor het hotel, maar kan dus nog beter.

Gereisd Met partner in april 2019

Voor herhaling vatbaar!

Jara Spruijtenburg
22-3-2019

Een zeer luxueus hotel waar je kunt genieten van fijne service, heerlijk eten en het fantastisch mooie zwembad. Overdag kun je goed vertoeven aan één van de zwembaden, zelfs op speciaal aangelegd kiezelstrand, en 's avonds worden er verschillende shows aangeboden. Buiten het resort, beland je direct aan de boulevard. Daar vind je de leukste winkeltjes, de beste eettentjes en niet veel verderop kun je ook op het strand zonnen of door de duinen wandelen.

Gereisd Met partner in september 2018

Echt vakantie

De Vries
20-3-2019

Heerlijk. Wij komen er elk jaar

Gereisd Met partner in maart 2019

Een onvergetelijke toptijd

Andy Smits
19-3-2019

Meer dan een fantastische ervaring, alles klopte, niet één echt niet één minpuntje. Even eruit samen heerlijk een fantastische lokatie met meer dan een topservice waar we beide graag een keer terug komen en van willen genieten

Gereisd Met partner in januari 2019

een vette aanrader

hendrine
16-3-2019

een hotel waar het aan niets ontbreekt, schoon, goed ontbijt, geen ervaring met diner dit deden we aan de boulevard ,vriendelijk personeel, een vette aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.