Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°21°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

1244 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Meer van verwacht

Hilde
29-6-2019

Hadden meer verwacht veel te groot hotel veel te veel palmbomen en veel aanschuiven voor een tafel. Goed voor 1 maal hebben al veel betere hotels bezocht Buiten was je ook vlug rondgekeken buiten een paar merkwinkels veel voddenwinkels.

Public Relations, Manager, Sun Jun 30 2019 16:04:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear guest Hilde. Thank you very much for sending us your comments and constructive criticism. We regret not having lived up to your expectations. We hope to see you again at our hotel.

Een geweldig hotel om te verblijven!!

Anne-Marie
29-6-2019

Super Hotel met een prachtige onderhouden tuin!! Uitgebreid ontbijt , ondanks dat het een groot hotel is heb je daar helemaal geen last van. Iedere avond live muziek , waar ook volop op gedanst kon worden. En er werd ook iedere avond een show georganiseerd! Dus al met al een heerlijk hotel om te verblijven, dus zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch!

GvdV
29-6-2019

Heengaan als je er van houd om in de watten gelegd te worden

Gereisd Met partner in september 2017

fantastisch

Anneke
14-6-2019

Wat een geweldig hotel alle service aanwezig. Onze budget kamer was op een vreemd plekje met geen uitzicht,maar dit bij de receptie gemeld en er werd direct een andere kamer aangeboden. erg schoon fijn ontbijt zeer exclusief in 1 woord een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

A.J.Muller
5-6-2019

Mooi hotel met een perfecte ligging . Goede keuken en vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers.

Geboekt bijneckermann.nl

Jeroen
21-5-2019

Heerlijk om lekker tot rust te komen

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

ontspannen genoten relax

Anita Jansen
19-5-2019

Heerlijk genieten van de zon en zwembaden en relaxen. Verzorgde buffetten zowel ochtend als avond. Wij vonden de buffetten goed op temperatuur. Voor ieder wat wils .Geen zin om aan de buffetten deel te nemen kan je ook tegen betaling in de a al carte restaurants terecht . In de buurt kan je een fiets of scooter of auto huren. Je kan verschillende excursies boeken. Openbaar vervoer is ook kort bij. Helaas hadden we een kamer die boven de airco's lag waardoor je in de avond/nacht de balkon deur moet sluiten. We hadden voor een upgrade kunnen gaan maar dat vonden we niet nodig. Ondanks dat het verboden was om je handdoek klaar te leggen op bedjes bij het zwembad gebeurde dit toch door mensen en hier werd helaas niet op toe gezien. Op je kamer had je een handdoek die je mag gebruiken bij het zwembad en wil je een nieuwe dan vragen ze daar een vergoeding voor wat naar een goed doel gaat.

Gereisd Met partner in mei 2019

nog steeds Geweldig...

Jolanda
30-4-2019

Prachtig hotel helaas wel in categorieën ingedeeld waardoor je niet overal toegang hebt. Goede prijs kwaliteitsverhouding . De infinitypool is samen met de andere zwembaden en schitterende tuin reden genoeg om dit hotel te bezoeken. Ik heb dit hotel onlangs voor 5 dagen bezocht met mijn moeder en wij hebben volop genoten van het heerlijke eten en de live-optredens onder het genot van een drankje.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hele goede service, prachtig hotel!

Everdine
24-4-2019

Reeds tweemaal eerder hier geweest en deze keer via een last minute geboekt. Heerlijk naar de zon! De service van dit hotel is perfect, kundig personeel. Ontbijt is zeer uitgebreid, ook voor mensen met allergieën etc, kunnen heerlijk ontbijten. Vers gesneden fruit in alle soorten en maten. Aangezien we thuis een antislip badkamervloer hebben, vonden we het toch wel prettig om een badmat in de douche te hebben. Dat aangevraagd bij de receptie en er kwam binnen een half uur iemand met een spiksplinter nieuwe badmat. Entertainment: goede huisband en andere optredens tussendoor. Een minpunt: het aloude reserveren van bedjes door de gasten. Er zijn veel palmbomen, dus er is ook veel schaduw. Wil je vol in de zon liggen, dan zijn de plekken toch enigszins beperkt. Dineren hebben we niet gedaan in het hotel omdat we lekker op de boulevard zijn gaan eten. Tip: Pitos y Flautas, zeer goede kwaliteit!

Gereisd Met partner in april 2019

was het NET niet meer.

Fam. De vries
24-4-2019

Kamer en eten vinden wij hier altijd goed. ( al meerdere keren geweest) Maar in de tuin van dit hotel staan echt te veel mooie bomen, dus te veel schaduw. Afgelopen jaar hebben ze hier iets nieuws gedaan voor de mensen die een suite boeken. Zij krijgen een apart gedeelte om te eten en een gedeelte in de tuin, Dit was voor ons niet leuk, want wij lagen altijd in dat gedeelte van de tuin. Daar was namelijk net wat meer zon over de hele dag door.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.