Hotel Lopesan Costa Meloneras

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

1269 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• 9Hans vrb15-10-2019

Zeer goed

Lopesan Costa Meloneras is een prachtige accommodatie. Erg veel kamers. Wel een gezellige bedrijvigheid. Hadden half pension geboekt, wat wij de volgende keer niet meer zullen doen omdat het bij het buffet erg druk is (een aantal tijden geprobeerd). Optie a la carte in één van de drie hotels is ons zeer goed bevallen (19,95 p\p). Kamer goed en van alle gemakken voorzien. Shows in de avond van een goede kwaliteit.

• 9frank en sandra05-10-2019

toch nog altijd tophotel

voor de achtste keer hier. eten goed zoals altijd,ook personeel doen heel hard hun best. in de zwembaden beginnen sommige tegels los te komen.parasols beginnen te verslijten. in het restaurant werd de dress-code niet gecontroleerd,mannen kwamen binnen in korte broek en blote voeten in sandalen,dat is zonde.

• 7André de Groot29-09-2019

Volgende keer misschien toch iets anders

Het hotel is qua verzorgen top en de service en bediening van het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt ‘s morgens is geweldig, ‘n zeer ruime keuze al mis ik wel verse sappen (anno 2019 kan dat natuurlijk niet meer). ‘S avonds is er wel sprake van variatie maar dagelijks worden veelal dezelfde keuzes aangeboden! In het hotel zelf wordt er niet gerookt in de ruimtes daar buiten is dat echter geen enkel probleem (anno 2019 zou men meer rekening moeten houden met de niet rokers). De tuin, terrassen en haar zwembaden zijn heerlijk maar wil je een goede plek dan wordt het handdoeken leggen, afschuwelijk! We komen hier nu voor de tweede keer maar enige achteruitgang constateren wij wel en dat is erg jammer.

Public Relation Department, Manager, 06-10-2019

Dear André,

We would like to thank you very much for your detailed and very interesting review on Zoover and of course for having chosen the Lopesan Costa Meloneras in the first place.

We would also like to thank you for mentioning the good and also the bad points, all this helps us to improve our services every day.

Please be assured that your criticism about the facilities of the hotel has been forwarded to all the department managers and thank you again for your visit.

With best regards,

• 9Berend Klein26-09-2019

Prachtig hotel

Net weer terug van heerlijke vakantie. We zijn hier voor het 3e opeenvolgende jaar geweest.

Wij verbleven er op basis van half pension. Het ontbijt en dinerbuffet zijn goed, ruime keuze iedere dag weer zowel in de morgen als s"avonds.

De Kamers zijn mooi van formaat en worden iedere dag prima schoon gemaakt net zoals het gehele verdere hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam (zelfs bij vertrek werden onze koffers naar de bus gebracht).

Het Zwembad is in één woord prachtig (hoofdzwembad heeft een prachtige zichtlijn op de zee). Twee kleine verbeterpunten volgens ons; - Bij het dinerbuffet ontbreken scherpe messen voor het vlees hierdoor moet je soms een hele worsteling met je zojuist vers gebakken steak ondergaan om hem mooi klein te snijden. - Het reserveren van ligbedden (mensen komen soms pas in de loop van de middag een keer opdagen). Er staat overal duidelijk aangegeven dat dit niet mag.

• 10Marleen17-09-2019

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar.

Voor de tweede keer net terug van dit prachtige hotel. Een groot hotel met alleen maar vriendelijk personeel. Alles enorm schoon. Het grote zwembad met uitkijk op zee is geweldig. Iedere avond live muziek. Dit wordt druk bezocht en daarom vaak geen plaats om te zitten met 6 personen. Echter het personeel deed zijn uiterste best om een tafeltje voor ons te regelen. Haalde overal stoelen vandaan om voor ons een plek te creëren. De buffetten zijn ruim opgezet . Volop keuze uit salades, vlees, vis, fruit en natuurlijk overheerlijke nagerechten. In de nabije omgeving een boulevard met winkels voor ieder wat wils. Van kleine souvenirwinkeltjes tot luxe winkels van oa Hugo Boss en Lacoste. Het strand nabij hotel ligt vol met keien. Loop je iets verder Is er een breed zandstrand. Een tip: ga niet naar Playa del Ingles. Wij zijn ‘s avond met een taxibusje met 6 personen voor 6 euro totaal naar Playa geweest. Wat een aanfluiting.

• 10René vercruyssen14-09-2019

Top Hotel!!

Een waanzinnig mooi, goed, schoon Hotel, prachtige ligging direct aan de boulevard, direct aan zee, dicht bij de talloze top restaurants. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, top entertainment, en ondanks de grootte van het hotel heb je niet de indruk dat het erg massaal is. Komt ook door de (volgens mij) 6 a 7 zewmbaden verspreid over het hele terrein.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Jan13-09-2019

Fantastisch hotel, jammer van handdoekje leggen

Fantastisch hotel, alleen jammer dat hier het handdoekje leggen nu ook getolereerd wordt. Voor de vierde keer nu in dit geweldige hotel geweest. Vorige keren werd het handdoekje leggen voor 10.00 uur niet toegestaan. Nu verplaatsen sommigen, in de vroege uren, ligbedden en parasols om maar het beste plekje te hebben en ruim te liggen. Hierna gaan ze weg om later op hun met handdoeken gereserveerde ligbedden weer terug te komen. Zodoende zitten anderen erg dicht op elkaar. Erg jammer, dit komt dit fantastische hotel helaas niet ten goede.

Geboekt bij neckermann
  • 8Maria09-09-2019

Relaxte vakantieplek en heel mooi.

Mooi, relaxt resort. Zeer zeker de moeite waard.

Met oudere kinderen

• 10Marleen02-09-2019

We komen zeker terug!

Perfecte vakantie! Chillen, rustig, goed eten en lekkere cocktails

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Gerard22-08-2019

Fantastisch! Behalve het avondeten.

Zeer mooi hotel, fantstisch zwembad. Uitmuntend personeel! Enig nadeel aan dit top hotel; het eten is slecht. Overal word standaard een gigantische hoeveelheid ZOUT over gegooid. Dit maakte al het avondeten compleet oneetbaar. We zijn daarom genoodzaakt geworden om na enkele dagen buiten het maar te gaan eten.. laat de mensen zelf zout op het eten doen!

82 tips over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• Kris, 15-05-2014

Bezoek La Vegeuetta, het oude stadsgedeelte in Las Palmas. Echt een gezellige stad met zuid-Spaanse sfeer

• Jeroen, 31-12-2013

Boek een voordeelkamer (Tjingo is echt de goedkoopste) Kamers zijn exact hetzelfde alleen het uitzicht is misschien wat minder. Maar het scheelt je absoluut minimaal €100 of meer. Diner La Bodega aan kleine boulevard. Voor 19:00 een 3 gangen menu €10,- incl 1 drankje. Altijd proberen voor dit geld en het is prima eten! (oa verse vis) Andere restaurants aan Costa Meloneras ook gezellig wel duurder en zeker niet alijtd beter prijs/kwaliteit. Koffie bij busstation Faro aanrader!!

• bert_vroegindeweij, 01-12-2013

dagje wellness onder het hotel

meer dan 3x geweest

238 vragen over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• BR, 21-07-2019

Gepaste kleding

Kan iemand vertellen hoe het zit met de kledingvoorschriften van de heren? Is herbeleven of niet toegestaan om in het hoogseizoen een bermuda te dragen. En hoe zit het met tiener jongens?

BR, 22-07-2019

Ik bedoel of het wel of niet is toegestaan. Er staan hele wisselende dingen hierover geschreven.

Alvast bedank!

• Jette , 20-01-2019

strand

Is het zwart zand of goud zand?

Jos, 10-03-2019

In tegenstelling tot Tenerife heb je hier geel zand.

• angela, 16-09-2018

Waarom niet met gezin van 5 personen?

Jaren geweest totdat de jongste 4 werd en we weer naar Costa Meloneras wilden.We zijn een gezin met 3 kinderen.Wat blijkbaar onmogelijk is om in CM te verblijven met 5pers.Wij begrijpen dat dit niet toegestaan qua kamerbezetting en/of eventuele brandveiligheids redenen.Nu hebben wij via reisbureau een essentie aangevraagd om 2 kamers naast elkaar te boeken zodat we toch naar Costa Meloneras zouden kunnen gaan maar helaas werd ook dit afgewezen.Kan iemand mij vertellen waarom dat zo moeilijk is?

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald