Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

heerlijk!

Angela Barrau
6-2-2019

Prima hotel, beetje gehorige kamer die niet zo mooi is als je zou verwachten als je de ontvangsthal ziet. Wel heel schoon. Water uit de douche ging soms op heel heet. Publiek is rustig en er waren heel weinig kinderen. Lekker gelegen. Heel sympathieke bediening. De spa is super!

Gereisd Alleenreizend in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Public Relations, Manager, 9-2-2019

Dear Angela,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

Aan te bevelen

Dirrie
20-12-2018

Een prachtigge ligging . Met een indrukwekkende tuin maar de kamers mogen wel een update krijgen . Ook vind ik een kluisje duur zo als ook de wifi betaald Moet worden .

Gereisd Alleenreizend in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Public Relation Department, Manager, Mon Dec 24 2018 15:45:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Dirrie,

Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences on Zoover. We are glad that you had a nice stay with us and would be delighted to welcome you back soon

Best regards,

Fantastisch.

Guusta de Beaufort
19-11-2018

Fantastisch hotel, goede keuken en een zeer bereid willige hostes .

Gereisd Alleenreizend in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Public Relations, Manager, 24-11-2018

Our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards,

De Jong Intra

Zeer groot. Mooi complex. Goed onderhouden.

Jacqueline
4-11-2018

Het is een erg groot hotel met meerdere zwembaden en voldoende ligbedden voor iedereen, al wordt er hier en daar wel een handdoek gelegd. Maar iedere dag loopt er iemand van het personeel rond om deze gereserveerde bedden weer te ontdoen van de spullen 😀. De buffet restaurants zijn ook redelijk groot maar het eten is erg goed, lekker en gevarieerd . Het hele complex wordt heel netjes onderhouden.

Gereisd Alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Guest Relations, Manager, Thu Nov 15 2018 17:56:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Jacqueline,

Thank you very much for your recommendation and for your review. We are pleased to read you enjoyed your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras.

We hope to welcome you back again soon.

Best regards,

Guest Relations

Een vakantie met een lach en een traan.

Marja Korbee
19-2-2018

Het was in één woord een fijne vakantie. Wel één met een lach en een traan. Ik heb in september 2017 geheel onverwacht mijn vriend verloren waarmee ik een LAT-relatie had. De laatste vijf jaren gingen we altijd in december op vakantie. Richting de zon. Het weer heeft ons nooit in de steek gelaten. Ook nu niet. Dan komt december dichter en dichter bij. Wordt het wikken en wegen. Ga ik wel. Ga ik niet. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga! In mijn eentje! Uit mijn directe omgeving kreeg ik veelal te horen: stoer hoor. Ik werd meer en meer nerveuzer naarmate de vertrekdatum naderbij kwam. In het vliegtuig heb ik af en toe een traantje weggepinkt. Ook tijdens de vakantie gebeurde dit regelmatig. Maar dat mag. Ik had een drietal excursies geboekt. Dat heeft mij goed gedaan. De dagen dat ik alleen was, waren best moeilijk. Ik heb mij erdoorheen geslagen. Daar ben ik trots op! Stoer hè?

Gereisd Alleenreizend in december 2017
the management, Manager, 23-2-2018

Dear Mrs. Korbee, We regret what happened, but on the other hand, we are glad that you have finally come and that you have been able to enjoy your stay. We hope to see you soon. With best regards,

Mooi hotel

Barry
1-4-2014

Mooi hotel vlakbij het strand.

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Mooi hotel dichtbij het strand.

Ramsteijn
      7-10-2013

Mooi hotel dichtbij het strand. Kleine supermarkt in het hotel aanwezig. Grote (goedkopere) supermarkt op ongeveer 300 meter lopen van het hotel. Shows bij het hotel zijn leuk, maar niet echt bijzonder. Prijzen bij het hotel aan de (zeer) hoge kant. Voor een biertje betaal je ruim 4,00 euro en een cocktail kost al gauw rond de 10 euro. Dit zou wel iets omlaag mogen. Diversen restaurants in de omgeving. Qua uitgaan weinig tot niets te beleven, daarvoor moet je meer in Playa Del Ingles zijn. Taxi naar Playa Del Ingles is niet duur en er staan er altijd genoeg klaar tegenover het hotel. Openlucht bioscoop op ongeveer 200 meter van het hotel (2 films per avond) Uit checken moet voor 12:00 uur, maar bij laat vertrek kan je gratis gebruik maken van de douches bij de fitness (schone handddoeken aanwezig) Gratis wifi in de lounge aanwezig, maar werkt zeer slecht. Voor wifi op de kamer moet je betalen (prijzen zeer hoog) Je krijgt wel 1 malig 30 minuten internet op de kamer gratis.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voortreffelijk gerund Hotel met veel faciliteiten

Emile de Sévaux
      12-6-2012

Het hotel is van buiten misschien wel architectonisch van alles en nog wat, maar het interieur is erg stijlvol met gebruik van mooie materialen (marmer en edele houtsoorten). De Corallium Spa faciliteiten zijn een dag het bezoek waard. Personeel: heel professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Het buffet restaurant is uitstekend: veel variatie en mooi gepresenteerd. DE consumptieprijzen zijn erg redelijk voor een hotel van deze klasse. Uit alles blijkt dat naar kwaliteit gestreeft wordt. De zwembaden zijn geweldig (verwarmd eind mei) en de parkachtige tuinen met subtropische begroeiing en 700 palmen worden piekfijn onderhouden. Eindelijk een hotel waar de hand gehouden wordt aan: geen ligbedden aan het zwembad reserveren. Eind mei/begin juni was de WiFi verbinding erg slecht (er zou een andere server komen).

Gereisd Alleenreizend in Wed May 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een paradijs op aarde

karin
      25-5-2010

Ik was hier in mijn uppie en heb me prima vermaakt. Vele zwembaden en bubbelbaden. Goed eten, ook aan de boulevard de Italiaan. Er wordt de hele dag gepoetst, klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. De prijs/kwaliteit is verhouding is prima, makkelijk met je kaart afrekenen. De tuinen zijn een bezichtiging waard. Je bent een dag bezig om alles te verkennen. Van de massaliteit had ik geen last, wel goed uitkijken met het buffet waar je loopt. het enige minpuntje is dat idd. door de marmeren vloeren soms het gehorig is, met het schuiven van bedden en stoelen. Ook begint de schoonmaak ploeg vroeg in de ochtend. Maar ja veel op mijn hotelkamer was ik niet.

Gereisd Alleenreizend in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel

Anneke
      18-3-2010

Ik ben net een week in mijn eentje naar hotel Gran Hotel Lopesan Costa Meloneras geweest en ik geef mijn vakantieweek een dikke 8! Prachtig hotel. Mooi verzorgde tuin, met prachtige zwembaden. Hele goede voorzieningen, waaronder een hele mooie spa met supergoede behandelingen. De restaurants vond ik wel wat massaal. In de rij staan voor je eten wil je eigenlijk niet in zo'n mooi hotel. En wat het hotel echt moet verbieden is dat stomme 'handdoekje leggen, 's ochtends om 8 uur'. Weg ermee! Verder helemaal top. Een aanrader.

Gereisd Alleenreizend in maart 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Aantal kamers> 700
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
      • BuitensportenGolfbanen
      • BalsportenSquash, Volleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.