Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

267 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Geweldig!

Nikki Baarslag
30-6-2016

Het hotel is erg mooi, de entree waar de bus in rijdt is overweldigend! Erg mooie hal. Mindervalide kamers erg goed aangepast. Inloopdouche met douchestoel. Erg ruim. Goede wc met beugels. Bedden liggen erg lekker.

Zwembad liften aanwezig. Alle zwembaden zijn prachtig maar de infinity Pool is adembenemend!

Goed eten! Erg hygiënisch, koks lopen met bordjes voor de mond en neus. Erg vriendelijk personeel, allemaal bereidt om te helpen.

Mensen van de receptie ook maar een half woord nodig en ze regelen het al.

Hopelijk volgend jaar terug!

Gereisd Anders in juni 2016

Geweldige vakantie!

C.G. van Eck
27-7-2015

Wat een fantastische vakantie hebben wij hier gehad. Het hotel heeft meerdere zwembaden. Wij vonden het vooral bij het kleinere zwembad prima vertoeven, want hier was het rustig, genoeg schaduw en een toilet om de hoek. De laatste dagen waren er weinig ligbedden vrij, maar even vragen bij de bar en er werden ligbedden voor ons gebracht. Rondom de bar en op het terras is gratis WiFi. Badhanddoeken liggen in de kast en voor €1,- kan je ze bij het zwembad wisselen voor schone. De kamers zijn ruim, met goeie bedden. (Wij hadden voordeelkamer geboekt) Lekker veel kastruimte en badkamer met bad en douche. Op de eerste verdieping van het hotel is een supermarkt. Elke avond fantastisch entertainment, leuke shows en een geweldige band die bijna dagelijks speelt.

Gereisd Anders in juli 2015

Paradijs! geweldige vakantie gehad hier. .

mirjam mutsters
12-5-2015

Super verzorgd hotel. alles wordt elke dag schoongemaakt. Ligging is ook goed. de poort uit en je loopt op de boulevard. aan de voorkant van het hotel loop je binnen een paar minuten naar het bus station. De animatie vond ik super.Ik heb met veel plezier meegedaan aan de lessen, zumba, latin dance, bachata en aqua gym. Deze werden gegeven door Davinia, echt top!!!!!! Davinia is the best. ook kun je nog pilates, yoga enz. doen..

Gereisd Anders in Mon May 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Blijft een heerlijk hotel,

`Tim ter Wal
2-2-2014

Wij zijn deze afgelopen week al voor de 7de keer in dit hotel geweest, Blijft mijn favoriete bestemming, Ondanks dat het een gigantisch hotel is met maar liefst ruim 1100 kamers is er van de drukte in het park maar weinig te merken, oftewel een heerlijke rustige sfeer, 5 prachtige zwembaden met ieder een eigen karakter, Verder is het er heerlijk vertoeven, Wij komen er zeker weer terug!!

Gereisd Anders in januari 2014

Terug van een verwenweekje

Monique
25-4-2013

Groot complex, maar daar merk je niets van. De omgeving is rustig te noemen. Vanaf de 'achteruitgang' kun je zo de boulevard oplopen. Veel winkeltjes en restaurantjes. Het grote zwembad is geweldig! Niet overal veel zon, maar dat vonden wij juist plezierig, het was 30-35C. Streng toezicht, niet duiken etc, ook niet erg. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam, je hoeft bijv niet zelf met je koffers te sjouwen. Buffetten 's avonds en 's ochtends zijn prima. Niet al te gekruid (wel jammer), maar daar houd nou eenmaal niet iedereen van. Ontbijt: allerlei soorten brood/broodjes, yoghurt met diverse soorten granen, heel veel fruit, omelet (met diverse vullingen), salades, sapjes, koffie, thee, champagne, je kunt het zo gek niet bedenken. Diner: iedere dag 2 of 3 soorten vis, salades, aardappelgerechten, diverse vleesgerechten, waar niet meer voldoende van is wordt onmdiddellijk aangevuld. Kamers top, super schoon, als je wilt iedere dag schone handdoeken.

Gereisd Anders in april 2013

Super hotel ligt centraal mooie tuin.

2 blondjes
24-3-2013

Wij zijn met 2 vrouwen naar 1weekje naar Costa meloneras geweest. Super hotel schoon vriendelijk personeel geweldige buffetten. Mooie zwembaden gezellige terrasje leuke winkeltjes wij zaten begane grond schone kamer zaten overal dichtbij. En als 2vrouwen alleen werden niet lastig gevallen. Gaan zeker terug hebben een super week gehad geen enkel minuutje.dit hotel krijgt een dikke 10..

Gereisd Anders in Sun Mar 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super super hotel

Dorien van der Meijden
25-2-2013

Super hotel. Zwembaden lopen door de hele tropische tuin. Alles zeer goed onderhouden en super schoon. Kamers zijn erg netjes. Personeel is goed opgeleid en erg vriendelijk. Tijdens het verblijf krijg je een soort van creditcard . Met deze kaart kan je alles in het hotel mbt drinken, eten, etc. betalen. Erg handig, want je hoeft dan in het hotel niet met cashgeld rond te lopen uiteraard bij het uitchecken gaat dit wel van je eigen rekening af! Super bediening! Personeel is erg vriendelijk en vrolijk. In omgeving een shopping mall met wel veel dure winkels. Strand is op circa 200 meter loopafstand. Wij komen er zeker nog een keer terug!

Gereisd Anders in februari 2013

Super Hotel Goede Ligging

Paula
20-5-2010

ik vond dit echt een super hotel, het eten was lekker, de zwembaden waren schoon en s'avonds waren er leuke shows. bij de zwembaden waren ook genoeg lig bedden.

Tussen de middag kon je ook lekker eten bij Grand Italia dat is dus echt een aanrader!

onze vakantie was echt top ik hoop dat we er nog een keer naar toegaan

Gereisd Anders in mei 2010

Wij denken nog een keer na

Johan
3-6-2009

Jaren lang zijn wij twee keer per jaar naar dit hotel gegaan en prachtige vakanties gehad. Echter nu (mei)zijn we van de koude kermis thuis gekomen.Met het hotel en de omgeving is niets mis mee.Alleen het eten is ziender ogen achteruit gegaan.Het is op een niveau terecht gekomen wat een vier+ hotel niet ten goede komt. Jammer, het gaat dit hotel veel vaste gasten kosten. Wij denken er over de kerst ergens anders te gaan vieren.

Gereisd Anders in Wed Jun 03 2009 07:30:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een topper

Lisa
18-3-2009

Ben een aantal jaar geleden voor het eerst in dit hotel geweest en wat een super hotel! Groot complex, mooie zwembaden, goede ligging, heerlijk eten en alles is er schoon. Ook hebben we 2 keer gebruik gemaakt van een spa-arrangement. Een ideaal hotel voor een luxe en relaxte vakantie! Ik ga a.s zomervakantie weer. Het kan nogal wat prijzig zijn, maar je krijgt er zeker heel veel voor terug.

Gereisd Anders in maart 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.