Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

We komen zeker terug!

Marleen
2-9-2019

Perfecte vakantie! Chillen, rustig, goed eten en lekkere cocktails

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, zou zo terug gaan!!

Luciënne
7-7-2019

Fantastisch hotel met een prachtige grote tuin met ontelbaar veel palmbomen! Zelfs aan het zwembad een zandstrand. Wij kregen een grotere kamer omdat onze dochter (15) bij ons op de kamer lag, dus onverwacht een hele mooie grote kamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid, lekker op het terras is aan te raden. Of je nou voor of achter het hotel naar buiten loopt, overal zijn winkels en restaurants. Aan de achterkant loop je direct de mooie boulevard op. Wij zijn naar de markten geweest bij San Fernando en Puerto Mogan, vooral die laatste is een aanrader en een extra tip, neem van daaruit de boot terug naar Puerto Rico en het laatste stukje met de bus. Voor als je naar Playa de Ingels gaat, wat hebben wij lekker gegeten bij Shorty’s, zijn er verschillende keren geweest en telkens even goed en super leuke bediening! Een heerlijke vakantie gehad, we zouden zo weer terug gaan!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

fantastisch

Anneke
14-6-2019

Wat een geweldig hotel alle service aanwezig. Onze budget kamer was op een vreemd plekje met geen uitzicht,maar dit bij de receptie gemeld en er werd direct een andere kamer aangeboden. erg schoon fijn ontbijt zeer exclusief in 1 woord een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische hotel vriendelijke bediening

Leemans
16-2-2019

Om in de donkere wintermaanden eens op rust te komen

Gereisd Met vrienden in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Guest Relations, Manager, 24-2-2019

Dear Guest,

We like to thank you very much for sharing with us your opinion of your stay in our Hotel Lopesan Costa Meloneras. We are very pleased to read you enjoyed your stay.

We would be very happy to welcome you back soon.

Best regards,

Guest Relations

Geweldig!

Merel
24-1-2019

Een super fijne en relaxte week gehad in het hotel, prachtig hotel met een mooi uitzicht op zee. Zowel voor jong en oud een aanrader! Locatie is perfect, het hotel ligt midden op de boulevard van Meloneras en op een paar meter loopafstand, loop je langs erg leuke winkeltjes en restaurantjes. Het eten is super en ook worden er activiteiten georganiseerd wat erg leuk is! Voor jong en oud! Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een fijne, relaxte vakantie.

Gereisd Met vrienden in juli 2018
The Public Relation Department, Manager, 29-1-2019

Dear Merel,

It’s great to read that you enjoyed your stay and we hope that you will return soon to the Costa Meloneras.

Best regards,

Geweldige vakantie

Willem nieuwhoff
19-11-2018

Het is een top verblijf een prachtige accommodatie, heerlijk eten prachtige zwembaden en dicht bij het strand. Het hotel ligt in een rustig gedeelte van gran canaria waar je ook de drukte op kan zoeken het na bij gelegen strand is erg groot en daardoor is er altijd een plekje waar je rustig kan liggen. De kamers van het hotel zijn mooi en nieuw mooie badkamers en goed onderhouden. Het hotel beschikt over meerdere grote zembaden met erg veel ligbedjes. Het beste aan het hotel vind ik het ontbijt en diner waar heel veel keuze is en waar je op heerlijke plekken kan zitten en genieten van het eten. Het eten word lekker voorbereid en is dan ook genoeg keuze en er is elke dag wat anders op het menu te vinden. In de avond is er altijd een bandje in de buiten tuin waar je lekker kan zitten met een drankje al met al is het een heel mooi hotel en is deze vakantie mij zeker bevallen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Public Relations, Manager, Wed Nov 21 2018 14:55:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Willem,

Thank you for sharing your experience with other users. It is certainly very helpful to know what other travellers think about us. For our part, we are happy that you enjoyed a pleasant stay with us and we hope to see you again soon in the hotel. Follow our hotel profiles on social networks to stay updated with our latest news.

Geweldig

Rianne Ditters
3-11-2018

Het hotel is erg ruim opgezet met verschillende activiteiten , voor zowel jong als oud . Ik was er met Mn vriendin waar we heerlijk hebben genoten van het zwembad wat uitkijkt op de boulevard en zee . Ook hebben we heerlijk genoten van welness aldaar. De buffetten zijn goed op temperatuur leuk neer gezet . Echt een aanrader!!

Gereisd Met vrienden in maart 2016
Public Relation, Manager, 8-11-2018

Dear Mrs. Ditters,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again. With kind regards, Public Relation

Hans
6-9-2018

Super. Hotel. Veel over gelezen. Ben er nu voor de eerste keer geweest. Kamers zijn met de beste materialen gebouwd en brand schoon. Geen lewaai van wie dan ook. Goede bedden. Eten prima. Sfeer top. Zeer goede sfeer. Beste hotel waar wij ooit geweest zijn. Is inderdaad wat duurder maar je krijgt waar voor je geld. Top wordt goed en prima geleid. 6 avonden top coverbands. Wordt beloond met volle terrassen. Een echte aanrader. Verder de opmerking. In dit hotel is voor iedereen wat Wils. Wil je een rustig plekje of wat dan ook nogmaals. Wij hebben met z'n allen genoten.

Gereisd Met vrienden in september 2018
The Management., Manager, 15-9-2018

Our main objective is offering excellent service to our clients. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written. Thank you. We hope to maintain this connection in the future and have the pleasure of a visit from you in the future.

Kind regards,

Geweldig hotel, echte aanrader!

Priscilla Vermeegen
3-9-2018

Het hotel is super. Lekker en gevarieerd eten en een adembenemend zwembad. Handdoeken en een strandrace liggen in de kamer en zelfs een badjas zou je kunnen gebruiken in de kamer. De Wi-Fi is alleen niet gratis en dat is in de huidige tijd wel een beetje jammer. Ook mogen ze de kamers wel wat meer moderniseren.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Management., Manager, Sat Sep 15 2018 14:44:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs!

Shannon Kroone
25-8-2018

Het is een droom bestemming! Het hotel is zo mooi en schoon en het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk! Het voelt alsof je een prinses bent in een paradijs. Super mooie zwembaden en een prachtig uitzicht over de atlantische oceaan! Je hebt hier alles wat je maar wilt. De kamers zijn mooi en de bedden slapen heerlijk. Het eten is lekker en elke avond life muziek van een fantastische band! Wij gaan hier heel snel weer naar toe want het voelt als thuiskomen ! Mooiste vakantie ooit in een prachtig hotel!

Gereisd Met vrienden in juni 2018
The Management., Manager, 28-8-2018

Dear Shannon,

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.