Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Mooi resort voor mensen die tot rust willen komen

Van D.
19-4-2019

Resort waar alles goed geregeld is. Het verblijf is schoon, het buffet iedere dag goed verzorgt. De bediening is vriendelijk.

Verder een zeer stijf resort waar voornamelijk oudere stellen of stellen zonder kinderen verblijven. Lachen lijkt hier geld te kosten. Wij als Nederlanders missen de spontaniteit. Bedjes zijn echter iedere ochtend om 9:00 allemaal gereserveerd met handdoeken, ondanks dat ze er drie uur later pas gaan liggen.

Wij zouden hier met kleine kinderen (2 jaar) niet meer terug naartoe gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Public Relations, Manager, Mon Apr 22 2019 19:22:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Van D., Bedankt dat je ons hebt gekozen voor je laatste bezoek aan Gran Canaria. Het geeft ons grote voldoening te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in het hotel en dank u voor het delen van uw ervaringen met andere vakantiegangers en voor uw opmerkingen en constructieve kritiek. Het spijt ons als u ongemak had met de gereserveerde ligbedden. Het was een drukke week met meer gasten in het hotel en we hebben enkele acties ondernomen om deze situaties te voorkomen. We hopen dat we je weer zullen zien in het hotel. Vriendelijke groeten, Publieke relaties

Fijn en schoon hotel, maar vieze katten

Nvt
6-3-2019

Doordat het gecreëerde strand met grint is, zien de zwerfkatten dit als grote kattenbak. Met warm weer ruik je de kattenpis en menig persoon heeft al in kattendrollen gestaan (zowel tussen het grint als op het nep gras) rondom de zwembaden.

Het personeel is ontzettend vriendelijk, ook naar kleine kinderen toe. Erg behulpzaam en de kamers worden goed schoon gehouden. Kamer was verder prima, evenals het campingbedje voor de baby.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Super mooi hotel op een leuke locatie

Roos
15-9-2018

Prachtig hotel met super mooie tuin. Locatie is perfect. Dicht bij het strand, winkels en restaurants. Echt een aanrader dit hotel.

The Management., Manager, Tue Sep 18 2018 19:56:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. With respect to your comments, the only thing left for us to do is to thank you for your words. It gives us great pleasure to know that you enjoyed staying in our hotel. We are entirely at your disposal for any questions that may occur to you.

Kind regards,

Voor de 4 e keer TOP

H.Wolters
14-8-2018

Geweldig hotel. 6x geboekt (2x moeten annuleren) Nu voor de 4 e keer geweest met 3 kids. Hadden 2 kamers met tussen deur geboekt maar was niet beschikbaar, kregen gelijk senior suite! Personeel super vriendelijk en behulpzaam!mooie omgeving, mooie zwembaden,bubbelbaden, Spa, tuin, hygiëne top, super schoon, prima eten voor iedereen is er wel iets! Luchtbedden in het zwembad is alleen toegestaan in het ondiepe bij t kunststrandje en werd wel degelijk wat van gezegd als ze in het diepe kwamen. Wij komen hier volgend jaar gewoon weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
The Management., Manager, 16-8-2018

Thank you for giving us a perfect rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 110%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future.

With kind regards,

MEER DAN FANTASTISCH

Dixhoorn
17-8-2017

Wij zijn met ons zoontje van 10 maanden naar dit hotel geweest (eind juli-11dgn). Eerste indruk was een mega groot hotel, dat moeten we vast merken.. in tegendeel! Bij aankomst ben je al onder de indruk van het mooie uitzicht vanaf de lobby. Heerlijke ontspannen geur hangt er en het is eraltijd schoon. Personeel doet er alles aan om het hotel en de gasten te laten stralen. In het hotel hebben ze overal aan gedacht. Er is zelfs babyvoeding dat je vers kan laten bereiden. Eten top, voor iedereen echt iets en elke dag iets anders. Natuurlijk ook de standaard dingen te vinden, wat juist fijn is. Zeer vriendelijk en behulpzaam in het hotel. Schone, mooie zwembaden en altijd een badmeester aanwezig. Ook aan het zwembad hangt er een sfeer van rust en ontspanning. Dit komt mede door de zwembadregels waar ze consequent mee omgaan. Om het hotel zijn in de directe omgeving leuke winkels en terrasjes te vinden. Wij gaan zeker nog eens terug, want we hebben nog NOOIT zo genoten van een vakantie!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
Hotel Manager, Manager, 20-8-2017

Dear Dixhoorn,

Thank you so much for your review and opinion on Zoover about your recent holidays on Gran Canaria. We do work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written.

We hope to see you in the future and enjoy once more with us. Kind regards La Dirección.

Super mooi hotel

stafnek_1
29-7-2017

Hotel is zeer mooi en ruim opgezet, alles is schoon mensen zijn continu bezig met schoonmaken of andere zaken. Hotelkamer is wat donker ingericht maar wel netjes en groot zat. Alles aanwezig douche, apart bad, tv met wat Nederlandse zenders. Ontbijt in twee zalen is een prima ontbijt hier kun je vinden wij niet overklagen. Bediening vriendelijk en oplettend. Zwembaden zeer mooi aangelegd diverse zwembaden, bedjes genoeg animatie is niet erg aanwezig vinden wij ze moeten meer duidelijk maken wat ze doen. Je moet even de weg weten om ze te vinden wat ze doen is overigens wel met de juiste inzet en vrolijkheid. Wij hebben alleen ontbijt over avondeten kunnen we niks zeggen. Maar de prijzen op het park zijn wel fors daar slaan ze de plank volledig mis, nu halen veel mensen toch bij de supermarkt drinken en gaan buiten het park lunchen. Is echt een prima hotel in de omgeving redelijk veel te doen. Wat wel ook jammetje dat je voor WiFi moet betalen dat is ouderwets maar goed met de nieuwe regels is dat minder erg. Kortom zeer goed hotel en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Management, Manager, Wed Aug 02 2017 15:24:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Stafnek_1,

Thank you very much for taking the time to review your stay in Lopesan Costa Meloneras. We appreciate your constructive criticism and also your nice feedback on your overall experience.

Best regards,

Blijft erg mooi !

Cristo
15-7-2017

Voor de 4 de keer geweest , dit jaar alleen met onze dochter van 1.5 jaar. We vonden het personeel dit jaar zeer vriendelijk !! Was echt genieten .

Enige wat we een beetje jammer vonden was , wij hebben geen creditcard en konden dus niet alles betalen met het kamer pasje alles moesten wij steeds contant doen. Volgende keer toch maar een credit card aanschaffen .

Kortom een top vakantie !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017
LopesanCostaMeloneras, Manager, 20-7-2017

Dear Hopjuh, We are pleased to read how much you enjoyed your stay in the Lopesan Costa Meloneras and we would be delighted to welcome you back as soon as possible. With kind regards, The Management.

heel mooi hotel

linda
7-5-2017

Het is een 4 sterren hotel. Ten opzichte van Baobadb waar wij vorig jaar gezeten hebben snap ik dat wel. Het avond eten daar was veel beter. Hier zijn ook veel meer gasten dus dat is denk ik ook lastiger. De plekjes om lekker een borrel te drinken zijn erg mooi en lekker licht. Ook de zwembaden zijn super en goede temperatuur. Kortom een aanrader maar dan met alleen ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Management, Manager, Mon May 08 2017 11:44:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Lindvdvlist,

Thank you for your review.

We hope to see you soon again in Lopesan Costa Meloneras.

Best regards,

The Management

Geweldig groot en mooi hotel

debbie_paap
14-8-2016

Alles wat je wil als relaxte vakantie vind je hier. Top gewoon, zouden zo weer terug gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016
Direction, Manager, 24-8-2016

Dear guest, Thank you very much for your praise and for sharing your nice comments with other travelers on Zoover. We would be delighted to welcome you back soon and remain. With best regards, The Management

fantastisch hotel

joris
22-4-2016

Heel mooi hotel met mooie, grote tuin en 4 grote zwembaden. Goed gelegen vlak aan de boulevard en op enkele stappen van het zandstrand. Vriendelijke, maar ietwat onpersoonlijke bediening. Het hotel is zo groot dat je de eerste dag(en) een plannetje nodig hebt om de kamer terug te vinden.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.