Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Relaxte vakantieplek en heel mooi.

Maria
9-9-2019

Mooi, relaxt resort. Zeer zeker de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nog steeds Geweldig...

Jolanda
30-4-2019

Prachtig hotel helaas wel in categorieën ingedeeld waardoor je niet overal toegang hebt. Goede prijs kwaliteitsverhouding . De infinitypool is samen met de andere zwembaden en schitterende tuin reden genoeg om dit hotel te bezoeken. Ik heb dit hotel onlangs voor 5 dagen bezocht met mijn moeder en wij hebben volop genoten van het heerlijke eten en de live-optredens onder het genot van een drankje.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig !

Marcel Hartman
23-4-2019

Relaxen ?? Snel boeken aangezien je hier helemaal tot rust komt !

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Anoniem
23-4-2019

Dit is werkelijk een fantastisch hotel en het voelt elke weer als een thuiskomer!! Helemaal top!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch, we gaan graag nog een keer terug

Reijerse
9-3-2019

Heerlijke relax week, we voldoenden ons erg verwend. Het is net iets meer dan de basisvoorzieningen. Het ontbijt was volop keuze, ook met diëten.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dit is echt vakantie vieren!

Caroline
28-11-2018

Heerlijk genieten van dit mooie hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Public Relation Department, Manager, 24-12-2018

Dear Caroline, Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. It is very useful for us to receive feedback from our clients so that we can discern the road map ahead that we should be following. If you are thinking of staying in the hotel again, do not forget to visit our website in order to enjoy exclusive discounts. With kind regards

Waanzinnig hotel

van Riel
6-11-2018

Super de luxe hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Schone kamers en goede matrassen op de bedden. Iedere dag schone handdoeken (mits ze op de grond liggen). Wij vertrokken weer vroeg en daar was rekening mee gehouden zodat wij in alle vroegte konden ontbijten. Eten is iedere avond erg goed en verschillende ruimtes waar je in buffet vorm kunt eten. Prachtig zwembad met mooie aangelegd tuin (kunst gras) voldoende ligbedden. Helaas gebeurde het toch dat mensen hun handdoeken ter reservering op de ligbedden gingen liggen. Jammer voor hen maar deze werden vaak gelukkig door het personeel snel verwijderd. Vanaf de achterkant het hotel meteen op de boulevard via een bewaakte poort uitgang. Erg gezellig met terrasjes,winkeltjes en supermarkt Ook de avond shows waren erg mooi en iedere avond live muziek. Casino naast het hotel. Goed koop taxis voor het hotel en zeker een aanrader is de openlucht film aan de overkant. Top allemaal!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017
Public Relation, Manager, 8-11-2018

Dear Mr. van Riel,

Thank you for your stay and for the time you invested in sharing your review on Zoover. We are glad that you enjoyed your stay with us and would be happy to welcome you back in the near future.

Best regards, Public Relation

Paradijsje!

Brigitte Vermeegen
6-9-2018

Een super fantastisch schitterend hotel-resort. Net een paradijsje. 7 prachtige zwembaden waaronder het mooie infiniti zwembad, heerlijke restaurants. Super !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
The Management., Manager, 15-9-2018

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards,

Goed hotel voor herhaling

Annet van Leeuwen Boomkamp
27-8-2018

Goed hotel mooie tuin en fijne zwembaden waar je relax kan zwemmen. Ontbijt is uitgebreid en je kan met avondeten ook alles kiezen. Wij vonden af en toe te zout. Goede standaard kamer en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!! De toiletten bij zwembaden werden ook goed bijgehouden!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl
The Management., Manager, 4-9-2018

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

Top vakantie kan niet beter

Hendriks
7-8-2018

We waren er voor detweede keer. Het is echt een geweldig hotel, prachtige kamers mooi schoon. Het eten is perfect . En al het personeel is super vriendelijk. Ik zie dat er in een andere review wordt gezegd dat er met lucht bedden en dergelijk in het grote bad wordt gezwommen en dat er niks van wordt gezegd. Nou wel degelijk. Totaal geen last van gehad. Het is echt een aanrader.

The Management, Manager, Fri Aug 10 2018 20:44:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Kendriks,

With kind regards,

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.