Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag26°22°

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers komen graag op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria. Marianne zegt: ‘Het is een fantastisch mooi hotel met geweldige accommodatie en super vriendelijk personeel!’ Het is een groot hotel, maar Lieke beschrijft: ‘Alhoewel het hotel erg groot was (1000 kamers), voelde we ons absoluut geen nummer in dit hotel.’ Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommigen zijn ook in de winter verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden, maar Marion noemt wel een minpuntje: ‘Ligbedden genoeg, maar als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat er veel palmbomen staan, waardoor je weinig plekjes in de zon hebt.’ Vanuit een van de zwembaden heb je wel mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten van jullie zeer te spreken. Zoals Willem: ‘Het eten wordt lekker voorbereid en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden.’ Wel geven anderen aan dat het bij de buffetrestaurants erg druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn volgens reviewers voldoende groot en worden goed schoongemaakt. Annet vertelt: ‘Goede standaard kamers en bedden waren ook goed en verder is alles schoon!’ Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat gemoderniseerd mogen worden.

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt en volgens jullie is dit goede muziek. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen.

Het personeel bij Lopesan Meloneras is volgens jullie heel vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken. Sylvia zegt: ‘Het personeel is top: zeer vriendelijk en servicegericht.’ Wel vinden jullie de wifi-verbinding wat tegenvallen in het hotel.

Ligging

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

2008

niet voor fijnproevers , slechte service

Sergio Fickel
14-11-2008

Dit hotel is geen 4 sterren plus waard qua service. Wij hebben hier 10 dagen door gebracht met een baby in een junior suite. Ondanks de hoge waardering, krijgt het hotel van mij toch een onvoldoende i.v.m. ontbreken 4 sterren plus service.

Minpunten - kakkerlakken tussen borden en buffet - onpersoonlijk - slechte bereikbaarheid receptie - geen response op email(taxi service) - zelf met koffer slepen bij ontvangst - standaard ontbijt, weinig variatie - personeel niet service gericht - geen goede prijs/kwaliteit verhouding - drukte rondom avond buffet, eetfabriek, geen sfeer

Pluspunten + mooie ligging aan zee + prachtige tuin en zwembaden + baby vriendelijk (magnetrons, babystoel) + netheid kamers/hotel

• Boek LO ipv HP
Gereisd Familie in november 2008

helemaal goed

Teunie Nel
8-11-2008

wij hebben weer een geweldige vakantie gehad bij dit hotel. alles was geregeld bij aankomst (Onze dochter was jarig) en wij hadden gevraagd of zij de kamer wilden versieren, de taart die wij bestelt hadden er stond s'middags ook klaar en zij kreeg zels een kado van het hotel.Wat helemaal een opsteker was, is dat je niet meer je handdoek voor 10.00 uur mag neerleggen Dus voor ons volgend jaar weer met de herfst vakantie dit hotel

gezin met 2 kinderem 13 en 10 jaar

Gereisd Familie in november 2008

Goed hotel maar zeker geen 4+ service

Koen
2-11-2008

Prachtig gebouw met weelderige tuin. Maar te groot om een op en top service te bieden wat betreft half-pensions restaurants. Zelfs kakkerlakken gezien tussen buffet!! Tuin heeft teveel grote bomen intussen. Iets te weinig plaats om te zonnen kort bij zwembad. Kamers zijn mooi met propere stenen vloer. Handig zowel bad als douche. Personeel is maar matig vriendelijk.

Gereisd Familie in Sun Nov 02 2008 22:48:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Géén 4 * plus waard !

janssen
18-10-2008

Hotel is geweldig om te zien, grote kamers,zwembaden,tuin alleen jammer dat er weinig plaats is om in de zon te liggen er zijn veel palmbomen rondom het zwembad. Reserveren van bedden niet mogelijk wordt weg gehaald door een badmeester en moet je 1 euro betalen voor een nieuwe handdoek. Het eten viel erg tegen, lauw en weinig variatie. Animatie was matig er speelde's avond een orkestje met altijd de zelfde liedjes. Dit hotel is een 4 sterren waard maar niet meer, zijn betere hotels voor de zelfde prijs !

Gereisd Familie in oktober 2008

Luxe luxe luxe.......met een knipoog !

M & E en familie
12-10-2008

Zijn net terug van een heerlijke week in het Gran Costa...en mag je verklappen: geweldig!! Details in de bouw tot in de puntjes gedaan, toch hier en daar bijvoorbeeld een versleten mat (wat dan niet hoort). De zwembaden toppers, het zag er erg verzorgd en goed uit, behalve dan onder de waterspiegel waar veel mozaïek los had gelaten. Het ontbijtbuffet: nog nooit ergens zo goed gehad! Het dinerbuffet enigszins geromantiseerd....de eerste dag geweldig, de tweede dag goed vertoeven, de derde dag werd het al "regulier". De bedieining was hier en daar een minpunt: lachen is bij velen daar niet het sterkste punt (ondanks hun harde werken....ze sjouwen). Wanneer je 's avonds gedirigeerd wordt naar het andere restaurant (wat een klein uur later zou sluiten) omdat het tot later geopende buffet vol zou zitten (wa niet waar was) geeft bedenkingen....zeker wanneer dit to 4 keer toe gebeurd. Verhaal halen kun je proberen dan....wat uitloopt op "nada".... Ondanks dat, overall, een heerlijk hotel!

boven verwachting

M. de Jong
12-10-2008

Wat een zalige vakantie hebben wij hier in juli gehad!! Het personeel was fantastisch evenals het eten. Een piepkleine opmerking op een enqueteformulier werd meteen persoonlijk benaderd en aan ons uitgelegd. Erg knap dat je nooit het gevoel hebt dat je een nummer bent, ook al is het volgeboekt en slapen er 2000 mensen. Overal zijn vrije plekjes te vinden, dus geen rijen met ligbedjes strak in het gelid. Handdoeken leggen: niet doen, worden ingenomen door het tuinpersoneel. Oh ja een tip: doe z.s.m. na aankomst de hoteltour (ene dag Engelstalig, andere dag in het Duits) heel interessant en duurt niet erg lang. En verder veel bling-blingwinkels om de hoek, dus als je er van houdt: lege koffer mee, die komt daar echt wel vol! 1xper week kun je eten in Villa del Conde, leuk om eens te doen, het zijn echt heel verschillende resorts

toppie

l b m en m winschoten
9-10-2008

Zijn nu voor de 7e keer geweest. Het is bijna ons 2e huis. Niks op dit hotel aan te merken. Zeer vriendelijk personeel Het eten is prima. Nette/schone kamers. Het weer is altijd goed, waren er van 1 tot 8 oktober. Gaan zeker weer.

Gereisd Familie in Thu Oct 09 2008 22:19:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super hotel , voor herhaling vatbaar

Lagae lesley
1-10-2008

Echt een prachtig hotel met alles erop en eraan. We kwamen toe om 23 uur maar mochten toch nog gaan eten in het restaurant. Heel mooi complex met prachtige tuinen en zwembaden. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam . Ook een aanrader is het spa resort. De maaltijden zijn zeer lekker, enkel te weinig aardappelen .Maar keuze genoeg , weet niet waarom er mensen het eten zo afbreken. Er is voor ieder wat wils. Volgend jaar gaan we zeker terug Het hotel is ideaal voor kleine kinderen .

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 14:06:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen goede prijs/kwaliteit verhouding

Emmie
30-9-2008

Een mooi hotel om te zien. zwembaden ook super. miniclub te ver weg voor kleine kinderen en binnen, dat is een nadeel.Eten vonden wij niet goed. weinig variatie, en de rose niet gekoeld! ook lagen de vleeswaren en de kaar smorgens niet in het ijs. ik zou er niet meer heen gaan. ik vind de uitstraling goed, maar de rest is het geld niet waard. Er wordt ook slecht gepoetst.

Gereisd Familie in Tue Sep 30 2008 14:10:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Bakker
13-9-2008

Mooi hotel. Alles schoon. Prima eten. Alleen jammer dat er maar een beperkt aantal personeelsleden goed engels spreekt. Velen geen letter. Tevens hadden wij een hotelkamer naast het trappenhuis, waardoor herrie van late vakantiegangers hoorbaar was. Maar afgezien daarvan, zeker de moeite waard en wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Familie in september 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.