238 vragen over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• BR, 21-07-2019

Gepaste kleding

Kan iemand vertellen hoe het zit met de kledingvoorschriften van de heren? Is herbeleven of niet toegestaan om in het hoogseizoen een bermuda te dragen. En hoe zit het met tiener jongens?

BR, 22-07-2019

Ik bedoel of het wel of niet is toegestaan. Er staan hele wisselende dingen hierover geschreven.

Alvast bedank!

• Jette , 20-01-2019

strand

Is het zwart zand of goud zand?

Jos, 10-03-2019

In tegenstelling tot Tenerife heb je hier geel zand.

• angela, 16-09-2018

Waarom niet met gezin van 5 personen?

Jaren geweest totdat de jongste 4 werd en we weer naar Costa Meloneras wilden.We zijn een gezin met 3 kinderen.Wat blijkbaar onmogelijk is om in CM te verblijven met 5pers.Wij begrijpen dat dit niet toegestaan qua kamerbezetting en/of eventuele brandveiligheids redenen.Nu hebben wij via reisbureau een essentie aangevraagd om 2 kamers naast elkaar te boeken zodat we toch naar Costa Meloneras zouden kunnen gaan maar helaas werd ook dit afgewezen.Kan iemand mij vertellen waarom dat zo moeilijk is?

• Raymond pelupessy, 20-08-2018

Is er wat te doen voor jongeren?

Is er specifiek iets wat jongeren in de leeftijdscategorie 15, 16 kunnen doen?

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    FTI Reizen
    FTI Reizen

• Irene, 18-07-2018

Waterkoker

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer staat?

• Inge, 28-05-2018

Handdoeken service

Hoi , Krijg je gratis de handdoeken voor bij het zwembad ?

Ron, 09-06-2018

Badlakens liggen in de kamer bij aankomst. Je kan ze dagelijks omwisselen voor €1 per badlaken. Dit bedrag gaat naar goed doel

• Roel, 19-05-2018

Emailadres guest relations van hotel

Helaas krijg ik een foutmelding dat de e-mail niet verstuurd kan worden via de website van de Lopesan groep. Heeft iemand een idee wat het e-mailadres is van guest relstoonswaar ik de vraag rechtstreeks naartoe zou kunnen sturen, Want die kan ik niet op de website terug vinden. Alvast dank voor je reactie

• Frank Theunissen, 03-05-2018

Parkeren rondom het hotel

Heey,

wij gaan 3 juni naar dit hotel en vroegen ons af of er buiten de proveparking ook gewone gratis parkeerplaatsen zijn buiten het hotel of zijn deze erg schaars ?

Natascha Pols, 31-05-2018

Erg schaars buiten het hotel

• A.vdB, 15-04-2018

met 3 kinderen naar Costa Meloneras

Hallo,

Is er hier toevallig iemand die met zijn vijven in één kamer is verbleven bij Costa Meloneras? wij hebben 3 kinderen en op de boekingsites passen we nergens in.. Iemand tips?

• Mar, 28-03-2018

glutenvrij dieet

Weet iemand of er voldaan kan worden aan dieetvoorschriften. Onze dochter heeft coeliakie en moet glutenvrij eten