Hotel Lopesan Costa Meloneras

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°17°
Hotel Lopesan Costa Meloneras
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Costa Meloneras voor je op een rij gezet:

BeachCheck

Hotel Lopesan Costa Meloneras Resort Spa & Casino vind je op Gran Canaria. Loop langs de mooi aangelegde tuinen en zwembaden, waaronder de infinity pool en wellness. De buffetrestaurants hier zijn groot net als het hotel, maar het eten blijft lekker en gevarieerd. Costa Meloneras ligt aan de bruisende boulevard van Lopesan.

1186 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras in het Nederlands

Paradijs

Lilian mion
12-11-2018

Fantastisch verblijf in een prachtig stijlvol ingericht hotel! De tropische tuin ,waar je u tegen zegt!bananen, granaatappels,het groeit er allemaal! Vijf mooie zwembaden,allen in een andere stijl! Alles is heerlijk schoon! Personeel is erg vriendelijk! Annimatie is van hoge kwaliteit! De huisband is voortreffelijk! Het eten is uitgebreid en afwisselend! We zijn 8 dagen heerlijk verwend

Waanzinnig hotel

van Riel
6-11-2018

Super de luxe hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Schone kamers en goede matrassen op de bedden. Iedere dag schone handdoeken (mits ze op de grond liggen). Wij vertrokken weer vroeg en daar was rekening mee gehouden zodat wij in alle vroegte konden ontbijten. Eten is iedere avond erg goed en verschillende ruimtes waar je in buffet vorm kunt eten. Prachtig zwembad met mooie aangelegd tuin (kunst gras) voldoende ligbedden. Helaas gebeurde het toch dat mensen hun handdoeken ter reservering op de ligbedden gingen liggen. Jammer voor hen maar deze werden vaak gelukkig door het personeel snel verwijderd. Vanaf de achterkant het hotel meteen op de boulevard via een bewaakte poort uitgang. Erg gezellig met terrasjes,winkeltjes en supermarkt

Ook de avond shows waren erg mooi en iedere avond live muziek. Casino naast het hotel. Goed koop taxis voor het hotel en zeker een aanrader is de openlucht film aan de overkant. Top allemaal!

Dear Mr. van Riel,

Thank you for your stay and for the time you invested in sharing your review on Zoover.

We are glad that you enjoyed your stay with us and would be happy to welcome you back in the near future.

Public Relation

Zeer groot. Mooi complex. Goed onderhouden.

Jacqueline
4-11-2018

Het is een erg groot hotel met meerdere zwembaden en voldoende ligbedden voor iedereen, al wordt er hier en daar wel een handdoek gelegd. Maar iedere dag loopt er iemand van het personeel rond om deze gereserveerde bedden weer te ontdoen van de spullen 😀. De buffet restaurants zijn ook redelijk groot maar het eten is erg goed, lekker en gevarieerd . Het hele complex wordt heel netjes onderhouden.

Dear Jacqueline,

We are glad that overall you had a pleasant stay with us and we hope that you will visit us again soon.

Geweldig

Rianne Ditters
3-11-2018

Het hotel is erg ruim opgezet met verschillende activiteiten , voor zowel jong als oud .

Ik was er met Mn vriendin waar we heerlijk hebben genoten van het zwembad wat uitkijkt op de boulevard en zee .

Ook hebben we heerlijk genoten van welness aldaar.

De buffetten zijn goed op temperatuur leuk neer gezet .

Echt een aanrader!!

Dear Mrs. Ditters,

Thousands of visitors stay with us each year, but we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

Public Relation

Fantastische, luxe, zonnige vakantie saampjes!

Lockies5
29-10-2018

Wat een super mooi, schoon en vooral gezellig hotel. Best groot, maar daar merk je niets van. De kamer (met zwembadzicht)was groot, schoon en met bad en douche. Lekker balkon met zitje! Het zwembad was fantastisch, vooral de infinitypool. Je mag voor 10 uur geen handdoekje leggen, want ze worden dan weggehaald, als je er zelf niet ben! Top geregeld vind ik👍🏻. Het ontbijt- en het dinerbuffet was heerlijk met genoeg keus en elke dag wat anders. Ook de ligging aan de boulevard met winkels en restaurantjes is super...je gaat de poort uit en je bent er.. ook hebben wij een auto gehuurd via het hotel. Ook dit was weer goed geregeld. We zijn bezig om volgend jaar juni weer terug te gaan, dus dat zegt genoeg!!!!

Public Relation, Manager, 7-11-2018

Dear Mr. Lockies5,

We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. With respect to your comments, the only thing left for us to do is to thank you for your words. It gives us great pleasure to know that you enjoyed staying in our hotel. We are entirely at your disposal for any questions that may occur to you.

Kind regards,

Geweldig fantastisch

Peter
24-10-2018

Oase van rust een luxe met prachtige zwembaden in mooie tuin

Public Relations, Manager, 26-10-2018

Dear Peter,

Thank you for giving us a perfect rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us 110%. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future.

With kind regards,

We komen zeker weer terug.

HT van de Kerkhof
2-10-2018

Voor de vierde keer hier en het heeft aan kwaliteit niet ingeboet. Nog altijd een heerlijk subtropisch oord met prachtige tuinen en zwembaden, vriendelijk personeel en heerlijke buffetten. Afwisselende shows met als vaste prik daarnaast 6 avonden per week een optreden van de goede huisband Ocean Drive.

Public Relation, Manager, 7-10-2018

Dear Guest HT van de Kerkhof, We are pleased that you enjoyed your holiday with us. Thank you for your special mention of our swimming pool, which is, without a doubt, one of the attractions of our hotel. We hope to see you again soon enjoying a relaxing swim.

Geweldig hotel!

Jan en Anja
1-10-2018

Dit hotel is een prachtig hotel! De ligging van het hotel is prima, aan de boulevard van Meloneras met in de nabijheid diverse winkels en restaurants en natuurlijk het strand. Het hotel heeft 5 mooie zwembaden en een bubbelbad op het zonnedek, aangelegd in een mooi en zeer goed onderhouden park en bij elk zwembad ook bars met terrassen. De kamers zijn schoon, de buffets in de restaurants zijn uitgebreid met verschillende soorten gerechten. Het personeel is erg vriendelijk. 's Avonds was er elke avond live muziek (band) en korte animatie voor kinderen. Kortom, een hotel dat van harte is aan te bevelen voor een vakantie op Gran Canaria.

Dear Jan & Anja,

We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. We are pleased that you enjoyed our pool but, above all, that your time in the hotel was to your liking.

If you decide to return to Gran Canaria we will be waiting for you with open arms again

Topper!!

Trudy Maas
30-9-2018

Een geweldige week gehad. We hadden een senior suite met het Unique concept.

TOP.

Super schoon ,geweldig entertainment ,eten heerlijk. Mooie zwembaden. Leuk personeel over het algemeen.

Er waren voor ons twee toppers die er bovenuit sprongen dat waren Benedictus en Ruben die zo ontzettend hun best deden tijdens ons ontbijt!

Wil je verwend worden ga naar dit klasse hotel.

Dear Mrs. Maas,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards

Voor de 2de keer in dit hotel “Super”

Anita
27-9-2018

Waanzinnig hotel, prachtige plek gewoon alles was heerlijk.....

The Management., Manager, 6-10-2018

Dear Anita,

Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences on Zoover.

We are glad that you had a nice stay with us and would be delighted to welcome you back soon

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Costa Meloneras in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Costa Meloneras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.