Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

8FantastischScore uit 1210 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ben jij opzoek naar een vakantie waar je in alle rust kan genieten van ultieme luxe en perfecte service? Kies dan voor een vakantie naar Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino! Hier vind je alles wat je kan verwachten van een luxe vakantie. Goede service, ideale ligging, goed eten, mooie kamers en een prachtige zwembaden! Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino is gebouwd in een typische Canarische stijl en groots opgezet. Het gebouw is erg indrukwekkend en maakt jouw vakantie naar Gran Canaria helemaal compleet! Eén ding is zeker: een vakantie bij Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino is een vakantie vol verwennerij!

Review

Heel veel vakantiegangers zijn je voorgegaan en hebben een fijne vakantie gehad in hotel Lopesan Costa Meloneras Resort. De beoordelingen die zijn achtergelaten door eerdere gasten gaan over het algemeen over de uitstraling van het hotel, de kamers, ligging en hygiëne. Er wordt beschreven dat het ontbijt en vooral het dinerbuffet erg uitgebreid is met verse producten. Sommige vakantiegangers geven zelfs aan dat het een uniek resort is voorzien van alle luxe en dat het na de verbouwing een paradijs op aarde is. Deze familie verbleef voor de eerste keer in het Lopesan Costa Meloneras Resort. Dit is hun review die ze achterlieten: “Top resort. Voor ons de eerste keer hier in februari. Wat een uitstraling heeft het hotel. Geweldige ligging pal aan de boulevard met heel veel eettenten en (merk)winkels. Het ontbijt en vooral het dinerbuffet vonden we grandioos, vers en smaakvol. Lijkt wel een sterrenrestaurant. Zo goed heb ik het nog nooit meegemaakt.”Het Lopesan Costa Meloneras Resort is groots opgezet en heeft 4 verschillende verwarmde buitenzwembaden. Ondanks dat de zwembaden verwarmd zijn, vonden een aantal gasten toch dat het water aan de frisse kant aanvoelde. De zwembaden liggen in groen aangelegde tuinen en verspreid over het hele complex. Zo heb je toch het gevoel van rust tijdens je vakantie op een grootschalig resort. Karin heeft weer genoten en zegt zelfs dat haar verblijf voor herhaling vatbaar is, ze schrijft: Heel fijn verblijf, zeker voor herhaling vatbaar. Mooi, schoon en leuke animatie ‘s avonds. Alles verzorgd. Ga zeker terug. Prachtige omgeving.”

De ligging

Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino ligt in Meloneras op het Canarische eiland Gran Canaria. Vanaf het hotel loop je zó naar het centrum van Meloneras, dat maar 100 meter verderop ligt. Het hotel ligt recht aan zee aan de promenade. Hierdoor zijn er allerlei winkels en eetgelegenheden in de nabije omgeving. Meloneras is namelijk een nieuwe en opkomende badplaats. Ideaal Wil jij andere plekken op Gran Canaria bezoeken? Op ongeveer 200 meter van het hotel vertrekt een bus. Het vliegveld van Gran Canaria ligt ongeveer 35 kilometer bij het hotel vandaan.

Het hotel en de faciliteiten

Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino is een vier sterren accommodatie. Er zijn in totaal 1136 kamers beschikbaar, verspreid over 8 verdiepingen. Na aankomst op Gran Canaria heet het vriendelijke personeel je welkom bij de receptie in de lobby, die 24 uur per dag geopend is. Buiten zijn er in totaal vier zwembaden, ideaal voor een dagje ontspannen! Bij de zwembaden zijn zonneterrassen, waar je gebruik kan maken van de ligstoelen en parasols. Verder vind je in het hotel een hotelwinkel, een prachtige tuin, een speeltuin en een speelruimte. Wil je een auto huren tijdens je verblijf in Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino? Deze kan je tegen betaling parkeren bij het hotel. Verder kan je gebruik maken van de oppasservice, kinderopvang, doktersservice, roomservice, wasservice en kapsalon. Er is wifi aanwezig in het hotel.Je zal je niet vervelen tijdens je vakantie bij Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino! Naast de eerder genoemde zwembaden zijn er allerlei andere activiteiten te doen. Je kan gratis gebruik maken van de fitnessruimte, meedoen aan aquarobics of een potje tafeltennissen. Tegen betaling kan je ook biljarten, minigolfen of tennissen. Daarnaast krijg je via het hotel korting op een bezoekje aan de Meloneras Golf. 's Avonds kan je een bezoek brengen aan het casino. Misschien win je wel wat!Voor echte ontspanning ga je tegen betaling naar de Corallium Spa. Hier vind je onder andere een sauna, stoombaden en een beautycenter. Je kan massages en schoonheidsbehandelingen bij boeken.

De kamers

Het hotel beschikt over verschillende kamers en suite. Er is voor iedereen een geschikte keuze! Alle kamers beschikken over een terras of balkon, televisie, telefoon, kluis, minibar (tegen betaling) en airconditioning. De kamers hebben een badkamer met daarin een bad of douche, toilet en haardroger. Het verschil in kamersJe kan kiezen voor de standaard tweepersoons kamer. Deze is ongeveer 35 m². De kamer is geschikt voor 1 tot 3 gasten en heeft een moderne inrichting. Op aanvraag is er een variant beschikbaar van deze kamer voor gasten met beperkte mobiliteit. Daarnaast kan je kiezen voor de standaard tweepersoonskamer met uitzicht. Dan heb je gegarandeerd één van de beste uitzichten van het hotel!Ga jij met het hele gezin op vakantie naar Gran Canaria? Dan kan je een standaard familiekamer boeken. Deze kamers zijn geschikt voor maximaal 5 gasten. Ook van deze kamer is een variant met uitzicht beschikbaar.Daarnaast kan je kiezen voor de junior suite, die maar liefst 63 m² groot is. Deze suite is luxer ingericht dan de eerder genoemde kamers. Daarnaast heeft het een aparte woonkamer en slaapkamer. Deze suite is geschikt voor maximaal 4 reizigers. De senior suite is vergelijkbaar, maar heeft een extra televisie en een whirlpool in de badkamer. Daarnaast heb je toegang tot het VIP-solarium van het hotel, krantenservice en een exclusiever ontbijt.Wil jij écht uitpakken? Ga dan voor de superior suite. Deze suite is 125 m² groot en heeft vier verschillende ruimtes. Vanuit je ruime balkon kijk je uit over de Atlantische Oceaan. De afwerking van de suite is super luxe. In de badkamer is een whirlpool aanwezig.

Eten en drinken

Je boekt je verblijf op basis van logies en ontbijt of half pension. Voor lekkere drankjes kan je terecht bij één van de vier bars. Er is een brasserie en een disco bar. Voor het diner kan je kiezen uit drie verschillende buffetrestaurants: Atlántico, Alameda en El Pórtico. Hier worden iedere dag andere internationale gerechten geserveerd. Tot slot zijn er drie a la carte restaurants: El Churrasco, La Toscana and Café del Mar. Het is niet mogelijk om op basis van all inclusive verzorging te verblijven.

Kindvriendelijk

Lopesan Costa Meloneras Resort, Spa & Casino is een goede keuze als je besluit op vakantie te gaan naar Gran Canaria met het hele gezin. De faciliteiten zijn erg uitgebreid en het animatieteam zorgt regelmatig voor leuke activiteiten waardoor iedereen van een heerlijke kindvriendelijk vakantie kan genieten.

Goed om te weten

Tijdens het diner moeten mannen een lange broek dragen. Gasten vanaf 18 jaar kunnen gebruik maken van de spa. Er is een apart zonneterras aan het zwembad voor nudisten. Er is geen all inclusive verzorging mogelijk. Faciliteiten zoals zwembaden en animatie zijn mogelijk niet het hele jaar door geopend of aanwezig. Ook kunnen deze onverwacht gesloten zijn door bijvoorbeeld weersomstandigheden of onderhoud. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit tijdens of direct na boeken aan. De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plaatse te worden voldaan.

Bekijk de beschikbaarheid

1286 Reviews over Lopesan Costa Meloneras

• 8Kim01-07-2022

Luxe hotel van alle gemakken voorzien

Groot, luxe en keurig onderhouden resort met meerdere prachtige zwembaden en een zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet. Wat ons betreft een aanrader! Het hotel biedt vele gemakken zoals een polsbandje waarmee je betaalt en welke tevens dient als sleutel van de hotelkamer (geen sleutels en portemonnee op zak), gratis gebruik maken van de sportschool, iedere dag schone badlakens voor aan het zwembad en een prima animatieprogramma. De minpunten zijn volgens ons dat veel ligbedjes s’ ochtends vroeg al gereserveerd worden terwijl dit volgens de ‘huisregels’ niet mag en de informatievoorziening bij de receptie is zeer beperkt (faciliteiten hotel, welkomstdrankje, kortingsvouchers restaurants, avondeten die we op de aankomstdag nog mochten nuttigen en een ontbijt aanvragen bij vroeg vertrek is informatie die wij achteraf pas vernamen).

• 9Bianca22-06-2022

Super hotel!!

Fantastisch hotel, bij aankomst diverse medewerkers voor snelle incheck. Kamer (deluxe) niets op aan te merken, heerlijk groot bed. Wij ontbijten rond 9 uur, niet overdreven druk. Voldoende keus en goed ontbijt. Je krijgt een bandje met chip, dus geen portemonnee mee als je wilt zwemmen. Je stort een bedrag en je bandje wordt uitgelezen. Via mail ontvang je overzichtje. Heerlijk aan de boulevard, waar je echt super kunt eten in een vd restaurants. Prijzen zijn gelijk aan Nederland. Mini-bar ook prima te doen. Personeel is vriendelijk. Mooie grote zwembaden, water is goed van temperatuur. Wij komen hier zeker terug!!

• 8a h16-06-2022

uitstraling

Nu het hotel gerenoveerd is, is het eventjes wennen, nogal donker aan de receptie en in het buffetrestaurant. Kamers zeer netjes. Het eten is zeer lekker en gevarieerd maar er is geen showcooking meer, jammer voor gasten die graag hun vlees 'à point-of minder' eten, chefs hebben het té druk voor de vele gasten. Ze grillen en leggen het in bakken, dat verwacht je niet van een 5*hotel. Er zijn 2 grote terrassen rechts/links met middenin het binnen restaurant, bijgevolg iedereen loopt door elkaar, soms complete chaos! De standjes (in één rij) zijn te klein voor het grote aantal gasten. Als je bv.frietjes/groentjes wenst moet je naar een andere stand en weer aanschuiven, in drukte niettedoen! De ligbedjes in de immense tuin waren gauw bezet, deed je dat niet dan heb je geen ligbed. Fijn dat je 's avonds op het grote terras terecht kan voor een drankje en show. Een perfecte liggen aan de boulevard.

• 10Slijkerman17-02-2022

Top resort

Voor ons de eerste keer hier in februari. Wat een uitstraling heeft t hotel. We hebben Hp en geen Unique consept geboekt. Voor 2 volw en een kind van 7 moest er dan €800- extra bijbetaald worden voor wat extra service,vinden we t niet waard voor een al relatief dure vakantie! Geweldige ligging pal aan boulevard met heel veel eettentjes en (merk) winkels. Het ontbijt en vooral dinerbuffet vonden we grandioos,vers en smaakvol,lijkt wel een sterrenrestaurant! Zo goed heb ik t nog niet meegemaakt en ben al in diverse 5* resorts geweest overal. Handig polsbandje ipv keycard(ook om drankbestelling op je kamer te zetten) . 1 nadeel,vind ondanks dat div zwembaden verwarmd wordt,toch iets aan de frisse kant. Maar ik zou t iedereen aanraden

• 10Karin18-11-2021

Prrrrrachtig en genieten

Heeeeel fijn verblijf, zeker voor herhaling vatbaar. Mooi, proper, lekker, animatie 's avonds. Altijd alles rustig en verzorgd. GA zeker terug. Prachtige omgeving

• 10Pieter22-10-2021

Paradijs op aarde

Uniek resort van alle luxe voorzien. Na de verbouwing een paradijs op aarde

• 2A.26-08-2021

hotel vol op in verbouwing? Gesloten?

In September gaan wij naar dit hotel. Nergens krijgen we een open eerlijk antwoord wat de status is van het hotel. Per 1 september zullen ze weer open gaan, maar wat betekent dat? Is er overlast? Is hun eyecatcher het infinity pool open? Worden we overgeplaatst naar een ander lopesan hotel? De sociale media geluiden geven aan dat de verbouwing nog in volle gang is en dat mensen dus inderdaad worden overgeplaatst naar Baobab of villa conde. Wie kan mij een antwoord geven?

• 9M.C.Wendersteyt & A Van t Zand10-05-2021

Zoals elke keer ... voor ons ...Geweldig...

Het is een groot Hotel maar dat mag de pret niet drukken, mooie en nette kamers. Het Restaurant 2 x waar wij ontbeten en het diner hadden zijn ruim en goed . Nu is dit hotel gesloten voor groot onderhoud/renovatie. Wij benieuwd wanneer het geopend word in 2021 . Dan gaan we zeker terug!!!

• 9Annelies & Martin17-03-2020

Grandioos!!!

Zoals altijd weer top, alles was weer geweldig het ...eten , het zwembad en zeker de service en personeel. Wij zijn er sinds 2015 elk jaar wel rond de Carnaval in Nederland op Gran Canaria.Maar dit jaar een week later... onze... Honeymoon ...10 dagen genieten en relaxen , wellness, en zwembad . Wij overwegen om rond kerst 2020 weer te gaan naar onze favoriete hotel ..

• 8Hr. & Mw. Smit04-02-2020

Goed, maar te groot voor ons.

Gigantisch groot hotel. Ruime kamers, netjes, enigszins gedateerd, grote badkamer, afgeschermd balkon. WiFi op kamer alleen betaald, in de centrale hal kostenloos. Het kluisje op de kamer was niet kostenloos, € 32,20 voor 2 weken. Wij waren daar met half pension. Daarvoor waren 2 zeer grote restaurants beschikbaar. Om daarin te komen dient men wel rekening te houden met filevorming, 5 tot 10 minuten was geen uitzondering. Het eten was van goede kwaliteit en divers. De restaurants waren zeer druk bezet en erg lawaaierig, een optie was eten op het terras. Maar dan wel met de jas aan, als het iets frisser was. De restaurants op het terrein die bij het hotel hoorden en waar à la carte gegeten kon worden, waren uitstekend.

Public Relations, Manager, 06-02-2020

Acting as a second home for our visitors is a great responsibility for us. Our desire is that everything should be perfect so that our guests only concern is enjoying both the hotel and this beautiful island. Comments such as yours encourage us to continue, to keep working hard, reminding us that the work is worth it. We are happy that your time with us met your expectations and we hope that it will not be too long until we see you again.

Thank you,

• KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)