Hotel Lopesan Costa Meloneras

Hotel Lopesan Costa Meloneras

8.7Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 692p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Lopesan Costa Meloneras Hotel

Op vakantie bij Lopesan Costa Meloneras op Gran Canaria wil je niet missen. Het is een fantastisch, mooi hotel met geweldige accommodaties en super vriendelijk personeel. Het is een groot hotel, maar daar merk je weinig van, want je krijgt als gast meer dan genoeg persoonlijke verwenning. Doordat het hotel direct aan de boulevard ligt ben je bovendien dichtbij winkels en restaurants. Benieuwd of Hotel Lopesan Costa Meloneras een geschikt verblijf voor jou is? Lees met ons mee.

Faciliteiten van het hotel

Rondom Lopesan Costa Meloneras ligt een grote tuin waarin je meerdere zwembaden vindt. Sommige van deze baden zijn ook in de winter verwarmd. Naast de zwembaden vind je voldoende ligbedden, waarvan een deel ideaal beschut is tegen de zon. Dit komt door de vele palmbomen die rondom het hotel staan. Als je een zonaanbidder bent houd er rekening mee dat het even zoeken kan zijn naar een plekje in de zon. Heb jij de perfecte plek gevonden? Geniet optimaal vanuit de zwembaden over een mooi uitzicht op zee.

Over het eten zijn de meesten gasten zeer te spreken. Het eten wordt lekker klaargemaakt en er is dan ook genoeg keuze, er is elke dag wat anders op het menu te vinden. Houd er rekening mee dat het bij de buffetrestaurants druk kan zijn. Als het weer goed is kun je gelukkig op meerdere plekken buiten op het terras eten, een aanrader.

De kamers bij Lopesan Meloneras zijn ruim opgezet, met comfortabele bedden en de kamers worden goed schoongemaakt. Sommigen geven echter aan dat de bedden hun beste tijd hebben gehad. Ook vinden jullie dat de kamers wat verouderd zijn en wat

Lopesan Costa Meloneras heeft een vaste huisband die meerdere avonden per week optreedt. Ook is er ander entertainment in de vorm van shows. Hoewel er ook wel entertainment voor kinderen is, is het hotel toch meer gericht op volwassenen. Het personeel bij Lopesan Meloneras is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook de tijd om even een praatje te maken.

Ligging van het hotel in Maspalomas op Gran Canaria

Op korte loopafstand van Lopesan Costa Meloneras ligt het grote strand waar altijd wel een plek vrij is. Ook een mooi nationaal park met duinen waar je goed kunt wandelen ligt vlakbij. Wil je een dagje shoppen? Dan ligt het shoppingcenter Atlantico op 30 minuten afstand met de bus. Maak je een boottocht, dan heb je kans om dolfijnen en walvissen te spotten.

Huur je een auto voor een dag, dan kun je bijvoorbeeld naar de hoofdstad Las Palmas. Het oude stadsgedeelte, La Vegueta, mag je zeker niet overslaan hier. Je kunt ook over het water het eiland verkennen. Pak bijvoorbeeld de boot naar Puerto de Mogan of Puerto Rico. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan ook een lokale markt die jullie aanraden.

• Het centrum van Maloneras op 100 meter loopafstand.
  • Het centrum van de hoofdstad Las Palmas ligt op 60 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op 35 kilometer afstand van het hotel.

Ben je enthousiast geworden over het Lopesan Costa Meloneras Hotel? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

1278 reviews over Hotel Lopesan Costa Meloneras

• 9Annelies & Martin17-03-2020

Grandioos!!!

Zoals altijd weer top, alles was weer geweldig het ...eten , het zwembad en zeker de service en personeel. Wij zijn er sinds 2015 elk jaar wel rond de Carnaval in Nederland op Gran Canaria.Maar dit jaar een week later... onze... Honeymoon ...10 dagen genieten en relaxen , wellness, en zwembad . Wij overwegen om rond kerst 2020 weer te gaan naar onze favoriete hotel ..

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Hr. & Mw. Smit04-02-2020

Goed, maar te groot voor ons.

Gigantisch groot hotel. Ruime kamers, netjes, enigszins gedateerd, grote badkamer, afgeschermd balkon. WiFi op kamer alleen betaald, in de centrale hal kostenloos. Het kluisje op de kamer was niet kostenloos, € 32,20 voor 2 weken. Wij waren daar met half pension. Daarvoor waren 2 zeer grote restaurants beschikbaar. Om daarin te komen dient men wel rekening te houden met filevorming, 5 tot 10 minuten was geen uitzondering. Het eten was van goede kwaliteit en divers. De restaurants waren zeer druk bezet en erg lawaaierig, een optie was eten op het terras. Maar dan wel met de jas aan, als het iets frisser was. De restaurants op het terrein die bij het hotel hoorden en waar à la carte gegeten kon worden, waren uitstekend.

Public Relations, Manager, 06-02-2020

Acting as a second home for our visitors is a great responsibility for us. Our desire is that everything should be perfect so that our guests only concern is enjoying both the hotel and this beautiful island. Comments such as yours encourage us to continue, to keep working hard, reminding us that the work is worth it. We are happy that your time with us met your expectations and we hope that it will not be too long until we see you again.

Thank you,

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8H.Kuipers23-12-2019

zeer goed

We waren hier van 13 Dec tot 20Dec .Groot hotel met 1100 kamers is een wat gedateerd hotel maar de service is goed goede bedden kamer groot genoeg voor twee personen het eten is gevarieerd voor te zonnen zijn er genoeg ligstoelen met parasol leuk personeel

• 5Brouw F15-12-2019

Nooit meer

Te lawaaierig, tochtig druk en gedateerd hotel. Weekends tot 01:30 uur lawaaierig bonkende muziek terwijl de meeste gasten wat ouder zijn. Misschien animatie aanpassen aan de leeftijd van de gasten. Meubilair in de kamers zijn dringend aan vervanging toe. Jammer aan de buitenkant ziet het hotel er leuk uit. Foto's van de kamers van het hotel zijn veelal de duurdere kamers waar de "gewone man" niet komt. Maspalomas zelf is aangenaam in deze tijd. Maakt veel goed.

PR Department, Manager, 17-12-2019

Dear Mr. Brouw F,

thank you very much for choosing Lopesan Costa Meloneras to spend your holidays in the south of the island. We regret not having fulfilled your expectations regarding some aspects of the hotel.

We will transmit your opinions to the different departments of the hotel to be taken into account. We would like to inform you that a renovation is planned for the future.

We hope you enjoyed your vacation in general and we hope that you will visit us again in the future.

Kind regards, Dtp. Public Relations

• 7J. Dohmen07-12-2019

De andere hotels van Lopesan (5 *) zijn beter.

Er groot en dus druk hotel. Inchecken via dranghekken oogt en is zeer onvriendelijk na een lange reis. Personeel zeer taakgericht en weinig klantgericht. Buffetrestaurants extreem druk, waardoor veel gedrang. Te weinig keuze van vegetarisch eten. Zeer, zeer tochtige gangen. Animatie niet in overeenstemming met leeftijd bezoekers. Poetsen van kamer veel te laat

Public Relation Department, Manager, 13-12-2019

Dear J. Dohmen, Thank you for your recent stay in our hotel and for sharing your experiences on Zoower. First of all we would like to apologize for any inconvenience you might have experienced. We are glad aso that generaly you had a nice stay with us and would be delighted to welcome you back soon Best regards,

• 8Cher02-12-2019

Relax, maar..

We zijn hier twee keer geweest en hebben twee mooie vakanties gehad. Het is een mooi en groot opgezet hotel. Het zwembad is nog mooier dan op de foto's. Kamers zijn vrij simpel, maar de badkamer is super mooi. De gordijnen zijn goed verduisterend, waardoor je lekker uitgerust wakker wordt. Eten op de boulevard vonden wij niet lekker. Het eten in het hotel is goed en er is veel keus. Dit geldt voor het ontbijt, maar ook voor het buffet. Het enige nadeel, wat er tevens ook voor zorgt dat ik waarschijnlijk niet meer terug ga, zijn de kakkerlakken. Tijdens onze eerste vakantie viel het mee. Heb er een paar op het resort gezien. Maar 2 jaar later zag ik die grote, die kunnen vliegen overal in het park krioelen. Op de kamer heb ik een kleine in de badkamer gezien. Ik heb dit gemeld en zij hebben er toen iets aan gedaan. Ik ben doodsbang voor die beesten. Maar als je dat niet zo een probleem vindt, kun je je hier goed vermaken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9B. van Zenderen31-10-2019

Genieten van de zon en het lekkere eten en drinken

Schitterend hotel, met meerdere (à la carte) restaurants en vooral veel zwembaden. Genot om daar te vertoeven. Keurige kamers en voor geïnteresseerden elke avond animatie, vaak van behoorlijk niveau. Wij hadden halfpension. Eten was prima, voor elk wat wils en geen twee dagen achter elkaar dezelfde soorten vlees en vis. Volgende keer zal ik echter gebruikmaken van de mogelijkheid om incidenteel in het hotel te eten (18 euro pp als je vaker dan 3x van die optie gebruikmaakt), zodat we ook wat vaker van de vele restaurantjes in de buurt kunnen genieten. Nabij zijn veel winkels en met de taxi kun je voor nog geen 5 euro de grote winkelcentra in de buurt (o.a. Playa del Ingles) bereiken wil je daar van het uitgaansleven genieten. Mooie zandstrand is van Maspalomas is op ongeveer 500 meter afstand aan de andere kant van de vuurtoren.

• 8H.A. Hulsman29-10-2019

Super

Geweldig mooi en schoon hotel.

• 9Michael Remmerswaal25-10-2019

Heerlijk genoten!

Prima hotel! Heel groot complex, mooie zwembaden en een leuke boulevard (waar je lekker kan eten). Antieke kamers, maar alles is aanwezig. Badkamer, bed en balkon zijn goed in orde. Ontbijt is top, avondeten hoorden wij wat mindere verhalen over (veelal hetzelfde). De service van het personeel is goed, erg vriendelijke mensen. Minpunten zijn de kosten voor WiFi (€2 per dag) en kluis (€2 per dag). Dat hoort naar ons mening gewoon een service te zijn. Daarnaast worden de (populaire) ligbedjes bij het zwembad wel vroeg in de ochtend gereserveerd dmv handdoekje leggen. Over t algemeen: aanrader!

• 9Hans vrb15-10-2019

Zeer goed

Lopesan Costa Meloneras is een prachtige accommodatie. Erg veel kamers. Wel een gezellige bedrijvigheid. Hadden half pension geboekt, wat wij de volgende keer niet meer zullen doen omdat het bij het buffet erg druk is (een aantal tijden geprobeerd). Optie a la carte in één van de drie hotels is ons zeer goed bevallen (19,95 p\p). Kamer goed en van alle gemakken voorzien. Shows in de avond van een goede kwaliteit.

Hotel Lopesan Costa Meloneras info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand8 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Spaans, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hammam
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk